Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix

4 plaatsers

Ga naar beneden

Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix Empty Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix

Bericht  Clapperdie do 22 maa 2012 - 3:52

Vanmorgen zijn we naar de huisarts geweest en toen kregen we de maxicosi wel uit de familyfix. Daarna hebben we hem weer terug in de auto gezet maar krijgen nu met geen mogelijkheid de maxicosi meer los...

Als we de 2 knoppen van de maxicosi indrukken laat hij niet los of als we aan de familyfix zelf de knop indrukken en de maxicosi als het ware naar voren schuiven laat deze ook niet los. Wie o wie weet wat wij fout doen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix Empty Re: Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix

Bericht  Isa do 22 maa 2012 - 3:59

Als het goed is dan zit er een klein grijs hendeltje op de familyfix. Als je die omhoog doet dan hoor je ook een piepje. Als je die hendel omhoog doet dan moet je direct de maxi cosi eruit tillen. Ik doe altijd de voorkant van de maxi cosi omhoog en dan til ik hem eruit. Aan het begin is het even wennen!

Succes!
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix Empty Re: Help! We krijgen de maxicosi niet meer uit de familyfix

Bericht  Floor do 22 maa 2012 - 4:36

je moet aan die grijze hedel voorop trekken en dan de maxicosi optillen (ik til hem dan wat schuin richting de bank en dan omhoog)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie do 22 maa 2012 - 5:43

cheers Yeah! Het is gelukt! Thanks meiden!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Floor do 22 maa 2012 - 5:46

fijn dat het is gelukt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annie24 do 22 maa 2012 - 7:57

Zo heb ik de 1e keer dat ik alleen met Y. in de auto wegging (ging naar de voetbalwedstrijd van mijn vriend) 20 minuten staan klooien en toen had ik de mc nog niet los. Gevolg: ik ben weer achter het stuur gaan zitten en terug naar huis gereden, heb daar Y. uit de mc gehaald, zo naar binnen gedragen en ben ontzettend gaan huilen laughcry *fijn die kraamtranen*
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: