Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Curious schreef:nu huil ik van t lachen;)Sjaantje schreef:Och nee, in het kader van mijn topic van gisteravond hoor ik te zeggen: Ik lig KROM van het lachen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goh, ik heb nog maar 3 dagen dit dagcafe ontdekt, en moet zeggen dat ik niet wist dat het zo leuk was
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Jawel. Daarom heb ik deze ook op google gezocht in plaats van in mijn nachtkastjeAlex schreef:Je tissues waren toch op, Sjaan?
ABE, dat slaat echt op stront als je het mij vraagt
Curious schreef:Goh, ik heb nog maar 3 dagen dit dagcafe ontdekt, en moet zeggen dat ik niet wist dat het zo leuk was
Kun je ook niks aan doen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Jawel. Daarom heb ik deze ook op google gezocht in plaats van in mijn nachtkastjeAlex schreef:Je tissues waren toch op, Sjaan?
Snuit je dan tegen je scherm aan?
Gast- Gast
Tis verslavend. Ik baal nu al dat ik morgen niet hier kan komen of hooguit een paar minuutjes. *afkickverschijnselen*Curious schreef:Goh, ik heb nog maar 3 dagen dit dagcafe ontdekt, en moet zeggen dat ik niet wist dat het zo leuk was
Reva, je wilt niet weten hoe mijn scherm er nu uitziet!
Reva schreef:Sjaantje schreef:Jawel. Daarom heb ik deze ook op google gezocht in plaats van in mijn nachtkastjeAlex schreef:Je tissues waren toch op, Sjaan?
WHAHAHAHAHAHAHA OMG IK GA ECHT DOOD.
Gast- Gast
Heerlijk, voel me hier zooo geaccepteerdAlex schreef:Curious schreef:Goh, ik heb nog maar 3 dagen dit dagcafe ontdekt, en moet zeggen dat ik niet wist dat het zo leuk was
Curious- Kletskop
Hmm, als je God tegenkomt daarboven, doe je Hem dan de groetjes van me?Alex schreef:Reva schreef:Sjaantje schreef:Jawel. Daarom heb ik deze ook op google gezocht in plaats van in mijn nachtkastjeAlex schreef:Je tissues waren toch op, Sjaan?
WHAHAHAHAHAHAHA OMG IK GA ECHT DOOD.
Curious schreef:Heerlijk, voel me hier zooo geaccepteerdAlex schreef:Curious schreef:Goh, ik heb nog maar 3 dagen dit dagcafe ontdekt, en moet zeggen dat ik niet wist dat het zo leuk was
Kijk! Dat is weer eens iets anders dan dat gemekker over genegeerd worden en berichtjes 3x plaatsen omdat er overheen gelezen wordt.
Gast- Gast
Hmmm, er is over mijn post heen gelezen
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
+35785248!Alex schreef:Curious schreef:Heerlijk, voel me hier zooo geaccepteerdAlex schreef:Curious schreef:Goh, ik heb nog maar 3 dagen dit dagcafe ontdekt, en moet zeggen dat ik niet wist dat het zo leuk was
Kijk! Dat is weer eens iets anders dan dat gemekker over genegeerd worden en berichtjes 3x plaatsen omdat er overheen gelezen wordt.
Waar dan? Re-post?Qiara schreef:Hmmm, er is over mijn post heen gelezen
Alex schreef:
Mag posten dat er over je bericht heen gelezen wordt wel ?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Hmmm, er is over mijn post heen gelezen
Over je gelovige prins op z'n paard en je mening over seks binnen het huwelijk?
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik wacht nog op de gelovige prins op het witte paard , of zal ik toch voor de ongelovige prins gaan Ik denk dat me dan toch wel een aantal stevige gesprekken te wachten staan en ik vind dat nu al zo leuk
Ik geloof eigenlijk wel in seks binnen het huwelijk .
Me too!
Qiara schreef:Ik wacht nog op de gelovige prins op het witte paard , of zal ik toch voor de ongelovige prins gaan Ik denk dat me dan toch wel een aantal stevige gesprekken te wachten staan en ik vind dat nu al zo leuk
Ik geloof eigenlijk wel in seks binnen het huwelijk .
Qiara- Ratel
Sjaantje schreef:
Dat is dus niet het enige wat ze willen weten.
Ze willen weten of ik een auto heb, wat ik daarvoor heb betaald, wat de aanschafdatum is en of ik een lening daarop heb. Ze willen weten wat ik aan hypotheek betaal, maar ook hoeveel ik er voor de woning heb betaald, wat ik aflos en hoeveel het nu waard is.
Wat de rente is van mijn hypotheek en wat ik bruto betaal aan hypotheekrente.
Wat gaat het ze aan? Ja, ze weten het vast allemaal wel. Het is immers de belastingdienst. Maar hoe relevant is het voor een betalingsregeling van vier termijnen? Ik boek het bedrag wel gewoon over.
Gast- Gast
Ja klopt, ik heb hem gevonden!
Sorry!!
Ik vraag me af, geloof jij in seks binnen het huwelijk en dus niet daar buiten en heb je dus ook gewacht? of wacht je nog steeds?
Sorry!!
Ik vraag me af, geloof jij in seks binnen het huwelijk en dus niet daar buiten en heb je dus ook gewacht? of wacht je nog steeds?
Curious- Kletskop
Jij wel. En ik heb inmiddels gereageerd. Niet meer boos zijn op tante Sjaan?Qiara schreef:Alex schreef:
Mag posten dat er over je bericht heen gelezen wordt wel ?
ABE schreef:Sjaantje schreef:
Dat is dus niet het enige wat ze willen weten.
Ze willen weten of ik een auto heb, wat ik daarvoor heb betaald, wat de aanschafdatum is en of ik een lening daarop heb. Ze willen weten wat ik aan hypotheek betaal, maar ook hoeveel ik er voor de woning heb betaald, wat ik aflos en hoeveel het nu waard is.
Wat de rente is van mijn hypotheek en wat ik bruto betaal aan hypotheekrente.
Wat gaat het ze aan? Ja, ze weten het vast allemaal wel. Het is immers de belastingdienst. Maar hoe relevant is het voor een betalingsregeling van vier termijnen? Ik boek het bedrag wel gewoon over.
Echt, wat stom. Maar zo willen wel minder mensen een betalingsregeling, het is zo veel werk om het aan te vragen..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ABE, misschien is dat ook wel de bedoeling. Het zó lastig maken dat men ontmoedigd wordt en toch maar gewoon in 1x betaalt. Mission accomplished!
Leuker kunnen ze het niet maken, immers. Wél gemakkelijker
Leuker kunnen ze het niet maken, immers. Wél gemakkelijker
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: