Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
VC: Ik hoop dat je dit toch een plaatsje kan gaan geven.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, het komt wel goed uiteindelijk, en ik mag er verdrietig om zijn van mezelf. En mijn vriend is heel lief voor me ook al heeft hij het ontzettend moeilijk.
Hij heeft gister te horen gekregen dat zijn opa maandag al verplicht opgenomen wordt in een verzorgingstehuis. Ze komen zijn opa maandag halen, inclusief ambulance, politie, psychiater en weet ik wat meer. Dan spuiten ze hem plat en wordt hij meegenomen. Ik vind het zo zielig hè. En het is zo ontzettend mensonterend, en weet je wat er dan gezegd wordt? "Ah joh, dat is hij na een kwartier al weer vergeten"
Hij heeft gister te horen gekregen dat zijn opa maandag al verplicht opgenomen wordt in een verzorgingstehuis. Ze komen zijn opa maandag halen, inclusief ambulance, politie, psychiater en weet ik wat meer. Dan spuiten ze hem plat en wordt hij meegenomen. Ik vind het zo zielig hè. En het is zo ontzettend mensonterend, en weet je wat er dan gezegd wordt? "Ah joh, dat is hij na een kwartier al weer vergeten"
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Doei Sjaan! Ik hou het in de gaten, hoor!
VC, het zijn dan toch ook k*tmensen? lief dat hij het woord 1x mocht zeggen en dat hij het daarna ook niet meer heeft gedaan. Gaat het nu weer? Hij is nu op school zeker?
VC, het zijn dan toch ook k*tmensen? lief dat hij het woord 1x mocht zeggen en dat hij het daarna ook niet meer heeft gedaan. Gaat het nu weer? Hij is nu op school zeker?
Gast- Gast
VeryCherry schreef: en weet je wat er dan gezegd wordt? "Ah joh, dat is hij na een kwartier al weer vergeten"
Ik zit dit echt met open mond te lezen. Mijn hemel.
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft intussen zoveel ellende meegemaakt en bij zulke idioten gewoond dat hij onderhand meer scheldwoorden kent dan ik. Hij heeft ze ook een periode fervent gebruikt, maar dat wilde ik niet hebben. Dus nu hebben we de afspraak dat als hij heel heel heel verdrietig is of ontzettend veel pijn heeft, hij 1x een 'stout woord' mag zeggen en dat het dan klaar moet zijn met het gescheld en dat werkt heel goed.
Hij is nu op school, van mij hoefde het niet zo nodig, ik moest hem zelfs wakker maken vanmorgen. Maar hij wilde perse zijn ingezwachtelde arm laten zien op school Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat met zwemmen, maar in het water heb je er minder last van gelukkig.
Hij is nu op school, van mij hoefde het niet zo nodig, ik moest hem zelfs wakker maken vanmorgen. Maar hij wilde perse zijn ingezwachtelde arm laten zien op school Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat met zwemmen, maar in het water heb je er minder last van gelukkig.
Alex schreef:VeryCherry schreef: en weet je wat er dan gezegd wordt? "Ah joh, dat is hij na een kwartier al weer vergeten"
Ik zit dit echt met open mond te lezen. Mijn hemel.
Ja triest hè. Ik vind het zo walgelijk. 'Gelukkig' werkt een tante van mijn vriend in dat verzorgingstehuis, dus hij wordt daar niet verwaarloosd, maar hij is zo ver heen dat hij al op een gesloten afdeling komt.
Goedemorgen dames!
Iedereen weer klaar voor het weekend wat eraan komt?
@ VC: Dat vind ik echt erg om te horen. Ook al zou zijn opa het weer vergeten zijn de mensen die erom staan niet. ( je vriend, jij enz )
Iedereen weer klaar voor het weekend wat eraan komt?
@ VC: Dat vind ik echt erg om te horen. Ook al zou zijn opa het weer vergeten zijn de mensen die erom staan niet. ( je vriend, jij enz )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, inderdaad. Maar wie zegt dat hij zelf niet een helder moment krijgt en het weer weet? De oma van mijn vriend moet ook haar huis uit als ze hem komen halen. Echt zielig.
ik schrik ook van die opmerking pffff mensen denken ook niet na wat voor impact dat voor jullie kan hebben.
En ja hoor ik ben zo goed als klaar voor het weekend, krijg het goed druk pfff.
En ja hoor ik ben zo goed als klaar voor het weekend, krijg het goed druk pfff.
Gast- Gast
Ik heb nog geen idee wat we dit weekend gaan doen. Ik moet alleen na zwemles door naar mijn ouders, mijn zusje heeft vanavond een feestje en ze wil graag dat ik haar opmaak.
Dit blijft toch zo'n heerlijk nummer
Ahh.. En oma moet ook in een verzorgingstehuis dan? Klopt wel wat je zegt over heldere momenten. Mijn opa had toen ook haast geen heldere momenten meer maar heel soms wel.
Vandaag mag ik weer werken tot half 6. En heb vandaag een fuctioneringsgesprek met een parttimer. Mijn rayonmanager helpt me ermee heb het namelijk maar 1x gedaan en die ging niet echt goed.
Vandaag mag ik weer werken tot half 6. En heb vandaag een fuctioneringsgesprek met een parttimer. Mijn rayonmanager helpt me ermee heb het namelijk maar 1x gedaan en die ging niet echt goed.
Sweety- Ratel
Goedemorgen.
Ik zit nog steeds met m'n boek voor mijn neus. Nog één dagje en dan is het heerlijk weekend.
Jullie nog leuke plannen?
Ik ga morgen naar het bloemencorso in de bollenstreek, 's middags komt een vriendin van mij en die blijft lekker eten. 's Avonds hebben we lekker een feestje en dat wordt heel gezellig want al mijn vrienden komen ook, dus heb er al helemaal zin in!
Zondag heelrijk uitslapen en dan mijn tas inpakken want vertrek maandag naar Denemarken, ook leuk. Dus moet alleen vandaag nog door zien te komen..
VC: Mijn oma zit ook op een gesloten afdeling, is soms echt heel sneu om te zien hoe het er daar aan toe gaat. Maar ik weet inmiddels dat het voor iedereen het beste is. Mijn opa kan tenminste ook nog wat doen met zijn leven zo..
Ik zit nog steeds met m'n boek voor mijn neus. Nog één dagje en dan is het heerlijk weekend.
Jullie nog leuke plannen?
Ik ga morgen naar het bloemencorso in de bollenstreek, 's middags komt een vriendin van mij en die blijft lekker eten. 's Avonds hebben we lekker een feestje en dat wordt heel gezellig want al mijn vrienden komen ook, dus heb er al helemaal zin in!
Zondag heelrijk uitslapen en dan mijn tas inpakken want vertrek maandag naar Denemarken, ook leuk. Dus moet alleen vandaag nog door zien te komen..
VC: Mijn oma zit ook op een gesloten afdeling, is soms echt heel sneu om te zien hoe het er daar aan toe gaat. Maar ik weet inmiddels dat het voor iedereen het beste is. Mijn opa kan tenminste ook nog wat doen met zijn leven zo..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, zijn oma is nog gewoon helemaal goed, ze mag alleen niet thuis zijn als haar man wordt opgehaald.
VeryCherry schreef:Dit blijft toch zo'n heerlijk nummer
Ik zie nooit welke het is, mijn BB geeft niks aan welk nummer is het?
Gast- Gast
Hold That Sucker Down van Jerome Isma-Ae
Lily schreef:@ Marie, een bloemencorso nu al?
Ja is met bloemen uit de bollenstreek. Hyacinten, narcissen, tulpen, enz... Ruikt echt heerlijk en zijn altijd prachtige wagens! Is een beetje jeugdsentiment: heb tot mijn negende in de bollenstreek gewoond en ben daarmee opgegroeid. Ga met mijn vriend, hij weet dat alleen nog niet het is een verrassing. Hij is al een week aan het vissen waar we nou heen gaan!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
aha oke, nee ik dacht al, want hier zijn de bloemencorso`s altijd met dahlia`s en die zijn er nu nog niet Ben zelf ook overigens actief bij een buurtschap die die wagens bouwt.
Gast- Gast
goedemorgen allemaal!
ik kom ook weer eens even meekletsen wat een lekker weertje vandaag.. heerlijk
Pff VC wat heftig zeg van die opa.. maar wat is er precies met hem dan?
gaan jullie nog wat doen vandaag? mijn tante en nichtje komen eten, ik moet nog een lekker vegetarisch recept zoeken en boodschappen doen. hebben jullie een lekker idee?
ik kom ook weer eens even meekletsen wat een lekker weertje vandaag.. heerlijk
Pff VC wat heftig zeg van die opa.. maar wat is er precies met hem dan?
gaan jullie nog wat doen vandaag? mijn tante en nichtje komen eten, ik moet nog een lekker vegetarisch recept zoeken en boodschappen doen. hebben jullie een lekker idee?
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Oh op die manier. Omdat het dan te emotioneel zou zijn voor haar.VeryCherry schreef:Nee, zijn oma is nog gewoon helemaal goed, ze mag alleen niet thuis zijn als haar man wordt opgehaald.
Sweety- Ratel
Oh, VC, dat nummer ken ik niet. Is vast niet mijn ding
Ik zit te wachten tot mijn man een keer weggaat. Hij is nu thuis aan het werk, maar ik word zenuwachtig van hem. Ik wil dat hij weggaat.
Ik zit te wachten tot mijn man een keer weggaat. Hij is nu thuis aan het werk, maar ik word zenuwachtig van hem. Ik wil dat hij weggaat.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Wat een heerlijk weertje hebben we weer!
De vogeltjes zijn druk aan het fluiten
Wat een heerlijk weertje hebben we weer!
De vogeltjes zijn druk aan het fluiten
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: