Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hoe doe je dat geweldig? Ik zit helemaal onder de rode plekken in mijn gezicht, en niks helpt 'geweldig'VeryCherry schreef:Getut, heb wallen tot op mijn knieën, en heb ze nu geweldig gecamoufleerd
Gast- Gast
Dat krijg ik ook als ik op de fiets ga..Vergeet-me-nietje schreef:Oja, dat is ook best onhandig dan. Ik hoef eigenlijk nooit naar klanten o.i.d., dus wat dat betreft heb ik het ook wel makkelijk._Donnaa schreef:Nee, 90% van de dagen kan ik niet eens fietsen omdat ik de auto nodig heb voor boodschappen of pakketjes.. Daarbij krijg ik die extra dingen ook heel dik vergoed, dus dat is ook nog extra lekker!Vergeet-me-nietje schreef:Aah Donnaa ik dacht dat je nog braaf iedere dag met de fiets ging.
Ik fiets gemiddeld 3x keer per week 17,5 km enkele reis. Moet zeggen dat het met dit mooie weer prima te doen is, vind ik dan. Dat ik dan wat later thuis ben, gaat voor mij niet op, want met de bus ben ik even lang of misschien zelfs iets langer onderweg en met de auto is vanwege parkeergeld niet te doen.
Ik krijg overigens wel gewoon kilometervergoeding, ondanks dat ik met de fiets ga, haha.
Gast- Gast
Zo, het hele huis is al gestofzuigd, wasje gedraaid en bed verschoond. Nu sta ik in de keuken met mijn laptop tot mijn haarverf ingetrokken is. Het ziet en ruikt trouwens naar bosbessensaus.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Shit, ik heb blijkbaar ham gegeten die niet goed meer is. Kan ik hier ziek van worden?
Gast- Gast
Was het al lang open?Storm schreef:Shit, ik heb blijkbaar ham gegeten die niet goed meer is. Kan ik hier ziek van worden?
Gast- Gast
Ik weet het eigenlijk niet...volgens mij niet. Ik had zo'n honger en we hebben alleen nog maar ham in huis en ik vond dat ie er nog wel ok uitzag...toen kwam mijn vriend binnen en zei dat de ham niet goed meer was. En natuurlijk heb ik die hele boterham opgegeten...heb zin om te kotsen, bah.
Gast- Gast
nee joh, hooguit een klein beetje buikpijn, of vanavond/morgen diarree maar echt ziek denk het niet hoor
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ligt eraan hoeveel die over datum was, en je zegt al hij zag er nog goed uit. En mijn paps en mams nemen het ook niet zo nauw met de HBH want vroeger had je die ook niet haha
Gast- Gast
Als het over de datum is betekent het nog niet direct dat het slecht is. Ik zou gewoon even afwachten, als hij niks gezegd had voelde je nu niks.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hij smaakte wel een beetje funny, maar ach ik merk 't vanzelf wel. Als ik morgen de hele dag op Lily's toilet zit weten jullie genoeg
Gast- Gast
Moet je mij een plak ham geven wat nog wel goed is, dan zie je me de hele dag niet weer, haha..
Gast- Gast
Zo lang het nog niet heel vies smaakt, kan het nog wel, vind ik Ik was een keer een broodje kaas en het eten, en toen vroeg ik me af waarom die kaas opeens zo lekker was, bleek dat er allemaal schimmel op zat. Ondanks dat het heel lekker was, heb ik toch maar niet verder gegeten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een hekel aan dingen die over datum zijn.
Dus ik gooi het vaak (te) vroeg weg.
Ben 1 keer vreselijk ziek/misselijk geweest omdat ik iets verkeerds heb gegeten!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6879
Dus ik gooi het vaak (te) vroeg weg.
Ben 1 keer vreselijk ziek/misselijk geweest omdat ik iets verkeerds heb gegeten!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6879
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: