Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
En dan nou nog niet snappen waarom God je zou straffen?!?!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Mag jij zulke woorden wel in de mond nemen?Alex schreef:Whaha, ja, Alex is de lul.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex, je hebt het dan niet gedaan zoals God het graag gezien had! Je kunt hiervoor vergeving vragen..
Heb er laatst namelijk een gesprek met de dominee over gehad..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaantje schreef:Mag jij zulke woorden wel in de mond nemen?Alex schreef:Whaha, ja, Alex is de lul.
Nou ja, ligt eraan hoe je dit bedoelt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Mag jij zulke woorden wel in de mond nemen?Alex schreef:Whaha, ja, Alex is de lul.
Tsja, dan kan ik nu wel zeggen: 'Ooh Alex, je mag geen woorden zeggen die je nog nooit in je mond hebt gehad!' Maar weet niets als dat wel klopt dan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Alex, je hebt het dan niet gedaan zoals God het graag gezien had! Je kunt hiervoor vergeving vragen..
Dat heb ik al lang en breed geregeld. Ik zit gebakken inmiddels.
Gast- Gast
Whahaha lig echt in een deuk! Mn hond komt verbaasd bij me kijken!
Overigens heb ik een zeer moderne opvatting (zoals te lezen zet ik mijn geloof echt naar mn eigen hand ): God vind seks voor het huwelijk wel goed.
Overigens heb ik een zeer moderne opvatting (zoals te lezen zet ik mijn geloof echt naar mn eigen hand ): God vind seks voor het huwelijk wel goed.
Curious- Kletskop
Hoezo? Is het op meerdere manieren op te vatten dan??Alex schreef:Nou ja, ligt eraan hoe je dit bedoeltSjaantje schreef:Mag jij zulke woorden wel in de mond nemen?Alex schreef:Whaha, ja, Alex is de lul.
Curious schreef:Whahaha lig echt in een deuk! Mn hond komt verbaasd bij me kijken!
And He saw that it was GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Laatst aangepast door Reva op do 14 apr 2011 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Curious schreef:Whahaha lig echt in een deuk! Mn hond komt verbaasd bij me kijken!
Ik lig ook al de hele tijd in een deuk! Jammer dat ik over 39 minuten in bed behoor te liggen
Ik wacht nog op de gelovige prins op het witte paard , of zal ik toch voor de ongelovige prins gaan Ik denk dat me dan toch wel een aantal stevige gesprekken te wachten staan en ik vind dat nu al zo leuk
Ik geloof eigenlijk wel in seks binnen het huwelijk .
Ik geloof eigenlijk wel in seks binnen het huwelijk .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hahahaha heilige Sjaan
Ik ben een heel moderne christen en ik ben van mening dat seks voor het huwelijk goed is. Anders heb je risico dat je tijdens je huwelijksnacht erachter komt dat je man een knakworstje heeft en dat je weer wil scheiden. En dan de hamvraag: Wat is erger?
Ik ben een heel moderne christen en ik ben van mening dat seks voor het huwelijk goed is. Anders heb je risico dat je tijdens je huwelijksnacht erachter komt dat je man een knakworstje heeft en dat je weer wil scheiden. En dan de hamvraag: Wat is erger?
Gast- Gast
Precies 39 minuten Sjaantje? Want anders?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Och nee, in het kader van mijn topic van gisteravond hoor ik te zeggen: Ik lig KROM van het lachen.
Anders is het me wéér niet gelukt om voor 00.00 in bed te liggenCaroow schreef:Precies 39 minuten Sjaantje? Want anders?
Nou idd zeg Alex, er zitten niet voor niks 10 knakworstjes in een blik en maar 1 hemaworst in een zakje
Gast- Gast
Wat is dat dan?
Ik heb een aanslag liggen van de BD. Niet zo'n heel erg hoog bedrag, maar ik wilde kijken of ik dat in vier delen zou kunnen betalen. Haal ik zo'n document van het internet. Het eerste wat me opvalt dat ik als alleenstaande niet word genoemd, dus ik ga maar voor het gegeven dat ik alleenstaande ben, langdurig gescheiden ben en geen zorg heb voor kinderen. Vervolg vraag; Wat heb je nu op jouw bankrekening staan en wat heb je contant? Ach, kom op zeg!
Ik heb een aanslag liggen van de BD. Niet zo'n heel erg hoog bedrag, maar ik wilde kijken of ik dat in vier delen zou kunnen betalen. Haal ik zo'n document van het internet. Het eerste wat me opvalt dat ik als alleenstaande niet word genoemd, dus ik ga maar voor het gegeven dat ik alleenstaande ben, langdurig gescheiden ben en geen zorg heb voor kinderen. Vervolg vraag; Wat heb je nu op jouw bankrekening staan en wat heb je contant? Ach, kom op zeg!
Gast- Gast
Reva schreef:Nou idd zeg Alex, er zitten niet voor niks 10 knakworstjes in een blik en maar 1 hemaworst in een zakje
Ik bedoel maar.
Gast- Gast
Ik moet nog steeds afwassen, mijn vriend moet tot half 1 werken ongeveer dus ik heb nog een uur om het uit te stellen en dan moet ik het echt gaan doen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
nu huil ik van t lachen;)Sjaantje schreef:Och nee, in het kader van mijn topic van gisteravond hoor ik te zeggen: Ik lig KROM van het lachen.
Curious- Kletskop
YWC!Alex schreef:Whahahaha Sjaan, bedankt. Cola over mijn toetsenbord
Reva: WHAHAHAHAH!
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40