Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Nou deze zomer wordt het werktechnisch sowieso al niet meer, kan geen vakantie meer aanvragen voor de zomermaanden.
Ja het zou wel kunnen hoor, maar mijn ouders vinden het geen fijn idee dat ik helemaal alleen in een vreemd land ben waar ik niemand ken. En dat kan ik wel begrijpen en dat respecteer ik ook Ik ben ook niet iemand die heel snel en makkelijk contacten legt, dus dat zal ook wel meespelen bij hun.
Ja het zou wel kunnen hoor, maar mijn ouders vinden het geen fijn idee dat ik helemaal alleen in een vreemd land ben waar ik niemand ken. En dat kan ik wel begrijpen en dat respecteer ik ook Ik ben ook niet iemand die heel snel en makkelijk contacten legt, dus dat zal ook wel meespelen bij hun.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ABE schreef:@May; Wellicht een oproepje plaatsen in de andere pijler? Wellicht vind je daar iemand waarmee het klikt en dan toch in de zomer samen op vakantie?
Ik zal het onthouden voor volgend jaar, mocht het dan nodig zijn
May- Ratel
Okay Nouja, komt tijd komt grolsch zeg ik dan maar
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Okay Nouja, komt tijd komt grolsch zeg ik dan maar
Hahaha precies!
May- Ratel
Haha ja zo kun je het inderdaad ook zienMerai schreef:Okay Nouja, komt tijd komt grolsch zeg ik dan maar
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Halllooo,
Ik ben moe en ik heb slaap
En ik voel me wat teleurgesteld. Ik wil zo graag een vriendin opbeurden woorden zeggen maar ik kan die woorden niet vinden.
Ik ben moe en ik heb slaap
En ik voel me wat teleurgesteld. Ik wil zo graag een vriendin opbeurden woorden zeggen maar ik kan die woorden niet vinden.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hello!
Ik verveel me eigenlijk een beetje.. Zit Echte Meisjes In De Jungle te kijken, en op de laptop, maar er gebeurt ook niet echt veel op 't forum eigenlijk. Heb zin om een leuk topic te openen, maar weet ook niet wat.
Ik verveel me eigenlijk een beetje.. Zit Echte Meisjes In De Jungle te kijken, en op de laptop, maar er gebeurt ook niet echt veel op 't forum eigenlijk. Heb zin om een leuk topic te openen, maar weet ook niet wat.
Gast- Gast
Het is inderdaad rustig hier, ik was ook alweer even afgedwaald. Heb vandaag al zoveel gepost dat ik ook niet heel veel zinnigs meer te vertellen heb hahaha!
Hoi Anousch en Jordana en Marin!
Naar dat je de woorden niet kan vinden, Jordana, dat is soms ook wel lastig!
Ik heb een filmpje opstaan op rtl 8. Is echte meisjes nog wat?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo Anousch en Jordana en Marin!
Vervelend Jordana, maar misschien is het al genoeg als je dat tegen haar zegt? Hoe gaat het met jezelf en je vriend nu? Ik ben er niet zo veel geweest de laatste weken ivm onze verhuizing.
Vervelend Jordana, maar misschien is het al genoeg als je dat tegen haar zegt? Hoe gaat het met jezelf en je vriend nu? Ik ben er niet zo veel geweest de laatste weken ivm onze verhuizing.
Merai- Ratel
Haaai lady's!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben ondertussen de 3fm awards aan het kijken.
May- Ratel
Qiara schreef:Hoi Anousch en Jordana en Marin!
Hooi allemaal!
Echte meisjes s wel grappig.. britt dacht dat ze last hadden van gehandicapte vleermuizen want ze hoorde allemaal gefladder op de grond haha.
Vind die britt echt hilarisch!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Meh ik vind Echte Meisjes eigenlijk niet zo heel leuk meer. Maar goed, blijf het wel kijken, en straks Oh Oh Tirol.
Oh ja wel leuk om te vertellen: Jamiroquai concert was gisteren echt zo cool. Wat een funky muziek! En heb gisteren eindelijk m'n bankje thuis gekregen dus binnenkort kan ik lekker forummen vanuit m'n tuintje. Hij's zo mooi
Jordana, wat vervelend. Ik weet niet wat er is, maar vaak in een nare situatie is toch alles al goed wat je zegt? Dan gaat het echt niet exact om wat er gezegd wordt. En lekker op tijd naar bed, jij!
Oh ja wel leuk om te vertellen: Jamiroquai concert was gisteren echt zo cool. Wat een funky muziek! En heb gisteren eindelijk m'n bankje thuis gekregen dus binnenkort kan ik lekker forummen vanuit m'n tuintje. Hij's zo mooi
Jordana, wat vervelend. Ik weet niet wat er is, maar vaak in een nare situatie is toch alles al goed wat je zegt? Dan gaat het echt niet exact om wat er gezegd wordt. En lekker op tijd naar bed, jij!
Gast- Gast
Ik ben vandaag bij de dokter geweest, en die vond mijn darmen heel mooi Mijn vader is overleden aan darmkanker en met die buikpijn die ik nu dus heb maakte ik me wel een beetje zorgen maar gelukkig is er met mijn darmen dus helemaal niks mis.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Jordana, is gewoon een stevige knuffel niet wat? Of zie je haar niet IRL nu?
Caroow, wat een goed nieuws!
Caroow, wat een goed nieuws!
Caroow schreef:Ik ben vandaag bij de dokter geweest, en die vond mijn darmen heel mooi Mijn vader is overleden aan darmkanker en met die buikpijn die ik nu dus heb maakte ik me wel een beetje zorgen maar gelukkig is er met mijn darmen dus helemaal niks mis.
Ik kan me voorstellen dat dat oplucht, fijn!
Merai- Ratel
Oeh fijn Caroow! Al wel meer duidelijkheid waar die buikpijn vandaan komt? Of zit je nog in onderzoek?
Gast- Gast
Merai schreef:Hallo Anousch en Jordana en Marin!
Wat gaaf dat je verhuist bent, En hoe voelt het huis.
Vriend en ik hebben besloten om nog een keer te vechten. En als het niet lukt dan weet ik dat ik eruit heb gehaald wat er in zit. Verder wel wat emotioneel, Mijn schoonzusje en zwager gaan uitelkaar, scheiding is in gang gezet maar ik heb echt het gevoel dat het een vechtscheiding gaat worden na wat ze me vertelde vandaag. En ik voel me zo machteloos omdat ze ver weg woont en ik voor mij me gevoel haar niet goed kan steunen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Meiden, ik heb nog steeds vraagtekens bij die volleybal-dude... Hij blijft raar doen. Naar me kijken, maar niet te dicht in de buurt komen. En ook; ik ging mn jas aan doen toen, ja toeval, T. richting mijn kant kwam.... maar toen ik richting de deur liep draaide hij om...
Chocolate Cookie- Ratel
CC, ik ken de rest van het verhaal niet maarreh... verlegen tiepje?
Die pijn komt door vocht op een plaats in mijn buik waar het niet hoort. Dit komt door een geknapt eiblaasje. Tenminste, daar gaan ze nu van uit. Het gaat als het goed is vanzelf over. Het wordt nu wel steeds iets minder, maar ik blijf zo duizelig.. Daarvoor had ik de gyn gebeld, die zei dat ik de huisarts moest hebben. Toen ben ik naar de huisarts gegaan en de assistente gevraagd om een afspraak, ze zei dat ik daarvoor niet naar de huisarts maar naar de chirurg moest. Vandaag was ik bij de chirurg, en die zei dat ik naar de huisarts moet.
Volgen jullie het nog? Iets met kastje en muur
Volgen jullie het nog? Iets met kastje en muur
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sjaantje schreef:CC, ik ken de rest van het verhaal niet maarreh... verlegen tiepje?
Ik heb werkelijk géén idee...
Ik had laatst een msngesprek met hem waarin hij dacht dat ik met iets leuks doen samen, seks bedoelde... Toen heb ik m eventjes goed duidelijk gemaakt dat ik niet zo ben. Maar zijn gedrag is dus niet veranderd. In de zin van, kijken maar niet dichtbij komen en niks zeggen.
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op do 14 apr 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
Jordana schreef:Merai schreef:Hallo Anousch en Jordana en Marin!
Wat gaaf dat je verhuist bent, En hoe voelt het huis.
Vriend en ik hebben besloten om nog een keer te vechten. En als het niet lukt dan weet ik dat ik eruit heb gehaald wat er in zit. Verder wel wat emotioneel, Mijn schoonzusje en zwager gaan uitelkaar, scheiding is in gang gezet maar ik heb echt het gevoel dat het een vechtscheiding gaat worden na wat ze me vertelde vandaag. En ik voel me zo machteloos omdat ze ver weg woont en ik voor mij me gevoel haar niet goed kan steunen.
Jeetje ik kan me voorstellen dat dat je emotioneel maakt! Zeker omdat je zelf ook in een fase in je relatie zit dat er geen zekerheid is. Ik denk dat alles wat je zegt goed is, logisch dat je je machteloos voelt maar je moet niet van jezelf verwachten dat je haar pijn kan wegnemen. voor jou!
Ons huis voelt heerlijk, gelukkig voelden we ons alletwee meteen thuis hier! Morgen nog een muurtje in de woonkamer behangen en schilderen en dan is het echt helemaal klaar!
Merai- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: