Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
He wat vervelend dat je zo heen en weer wordt gestuurd, Caroow.
Maar wel fijn dat je weet wat het is iig!
Maar wel fijn dat je weet wat het is iig!
Gast- Gast
Caroow schreef:Die pijn komt door vocht op een plaats in mijn buik waar het niet hoort. Dit komt door een geknapt eiblaasje. Tenminste, daar gaan ze nu van uit. Het gaat als het goed is vanzelf over. Het wordt nu wel steeds iets minder, maar ik blijf zo duizelig.. Daarvoor had ik de gyn gebeld, die zei dat ik de huisarts moest hebben. Toen ben ik naar de huisarts gegaan en de assistente gevraagd om een afspraak, ze zei dat ik daarvoor niet naar de huisarts maar naar de chirurg moest. Vandaag was ik bij de chirurg, en die zei dat ik naar de huisarts moet.
Volgen jullie het nog? Iets met kastje en muur
Wat irritant! Wel fijn dat het vanzelf over zou moeten gaan!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Lyke en CC!
Fijn, Caroow!
Leuk dat je een bankje hebt gevonden, Marin! Straks lekker heerlijk buiten zitten!
Ik geloof niet dat Echte meisjes mijn ding is, wel de eerste aflevering gezien, maar het trekt me niet echt. Als er een leuk filmpje voor is, kijk ik daar liever naar.
Dat is stom, Caroow!
Hmmm ja, denk ook wel iets met verlegen...
Fijn, Caroow!
Leuk dat je een bankje hebt gevonden, Marin! Straks lekker heerlijk buiten zitten!
Ik geloof niet dat Echte meisjes mijn ding is, wel de eerste aflevering gezien, maar het trekt me niet echt. Als er een leuk filmpje voor is, kijk ik daar liever naar.
Dat is stom, Caroow!
Hmmm ja, denk ook wel iets met verlegen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Hallo Anousch en Jordana en Marin!
Vervelend Jordana, maar misschien is het al genoeg als je dat tegen haar zegt? Hoe gaat het met jezelf en je vriend nu? Ik ben er niet zo veel geweest de laatste weken ivm onze verhuizing.
Wat gaaf dat je verhuist bent, En hoe voelt het huis.
Vriend en ik hebben besloten om nog een keer te vechten. En als het niet lukt dan weet ik dat ik eruit heb gehaald wat er in zit. Verder wel wat emotioneel, Mijn schoonzusje en zwager gaan uitelkaar, scheiding is in gang gezet maar ik heb echt het gevoel dat het een vechtscheiding gaat worden na wat ze me vertelde vandaag. En ik voel me zo machteloos omdat ze ver weg woont en ik voor mij me gevoel haar niet goed kan steunen.
Jeetje ik kan me voorstellen dat dat je emotioneel maakt! Zeker omdat je zelf ook in een fase in je relatie zit dat er geen zekerheid is. Ik denk dat alles wat je zegt goed is, logisch dat je je machteloos voelt maar je moet niet van jezelf verwachten dat je haar pijn kan wegnemen. voor jou!
Ons huis voelt heerlijk, gelukkig voelden we ons alletwee meteen thuis hier! Morgen nog een muurtje in de woonkamer behangen en schilderen en dan is het echt helemaal klaar!
Dank je wel, Je bent een schat. Heel erg veel woonplezier in jullie paleisje
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
CC, wat maf dat ie gelijk denkt dat je dát bedoelde :S Er zijn nog zoveel méér leuke dingen om samen te doen! Maar is het iemand waar jij wel interesse in hebt, qua vriendschap en/of relatie?
Caroow, bah.. kastje en muur... daar kun je toch niks mee? Hoop wel dat je gauw beter bent
Caroow, bah.. kastje en muur... daar kun je toch niks mee? Hoop wel dat je gauw beter bent
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Hallo Anousch en Jordana en Marin!
Vervelend Jordana, maar misschien is het al genoeg als je dat tegen haar zegt? Hoe gaat het met jezelf en je vriend nu? Ik ben er niet zo veel geweest de laatste weken ivm onze verhuizing.
Wat gaaf dat je verhuist bent, En hoe voelt het huis.
Vriend en ik hebben besloten om nog een keer te vechten. En als het niet lukt dan weet ik dat ik eruit heb gehaald wat er in zit. Verder wel wat emotioneel, Mijn schoonzusje en zwager gaan uitelkaar, scheiding is in gang gezet maar ik heb echt het gevoel dat het een vechtscheiding gaat worden na wat ze me vertelde vandaag. En ik voel me zo machteloos omdat ze ver weg woont en ik voor mij me gevoel haar niet goed kan steunen.
Jeetje ik kan me voorstellen dat dat je emotioneel maakt! Zeker omdat je zelf ook in een fase in je relatie zit dat er geen zekerheid is. Ik denk dat alles wat je zegt goed is, logisch dat je je machteloos voelt maar je moet niet van jezelf verwachten dat je haar pijn kan wegnemen. voor jou!
Ons huis voelt heerlijk, gelukkig voelden we ons alletwee meteen thuis hier! Morgen nog een muurtje in de woonkamer behangen en schilderen en dan is het echt helemaal klaar!
Dank je wel, Je bent een schat. Heel erg veel woonplezier in jullie paleisje
Wat lief, dankjewel!
Merai- Ratel
CC, wat wil je zelf van hem dan?
Merai- Ratel
Sjaantje schreef:CC, wat maf dat ie gelijk denkt dat je dát bedoelde :S Er zijn nog zoveel méér leuke dingen om samen te doen! Maar is het iemand waar jij wel interesse in hebt, qua vriendschap en/of relatie?
Ja dat zeker. Hij heeft op de 1 of andere manier het perfecte plaatje...
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op do 14 apr 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Caroow: Wat stom zeg dat je zo heen en weer gestuurd wordt. Ik hoop dat je snel beter bent.
Sjaantje: Je hebt daar gelijk in niet alles draait gelijk om seks. Je kan makkelijk met een jongen wat gaan drinken zonder in bed te duiken.
Sjaantje: Je hebt daar gelijk in niet alles draait gelijk om seks. Je kan makkelijk met een jongen wat gaan drinken zonder in bed te duiken.
Jordana- Ratel
CC: Toch maar werk van maken dus? Hem even over zijn verlegenheid heen helpen? Want mijn eerste gedachte was dat hij wel in jou geïnteresseerd is, maar niet zo goed durft. Niet weet hoe hij je moet benaderen. Misschien moet jij even de stoerste wezen?
Jordana is het ook al met mee eens dat er meer in het leven is dan alleen sex
Bedankt allemaal
Ik hoop echt dat het snel weer echt goed gaat, want nu kan ik niet echt werken, en dat is zo saai. Ik werkte gewoon 5 dagen en 1 dag school, dus best wel druk, en nu zit ik maar thuis te niksen. Echt, het grootste gedeelte van de dag zit ik op de bank, niks te doen.
Gelukkig is er nog zoiets als het forum, heb ik tenminste iets om handen
Ik hoop echt dat het snel weer echt goed gaat, want nu kan ik niet echt werken, en dat is zo saai. Ik werkte gewoon 5 dagen en 1 dag school, dus best wel druk, en nu zit ik maar thuis te niksen. Echt, het grootste gedeelte van de dag zit ik op de bank, niks te doen.
Gelukkig is er nog zoiets als het forum, heb ik tenminste iets om handen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sjaantje schreef:CC: Toch maar werk van maken dus? Hem even over zijn verlegenheid heen helpen? Want mijn eerste gedachte was dat hij wel in jou geïnteresseerd is, maar niet zo goed durft. Niet weet hoe hij je moet benaderen. Misschien moet jij even de stoerste wezen?
+1000000, eindelijk de woorden die ik zocht
Jordana- Ratel
Klopt, forum is leuk tijdverdrijf maar als je noodgedwongen thuiszit is de lol er op gegeven moment ook wel vanaf. Hopelijk kun je gauw weer je eigen ding doen, Caroow!
Hahaha Jordana, ik moest even om je lachen
Hahaha Jordana, ik moest even om je lachen
Sjaantje schreef:CC: Toch maar werk van maken dus? Hem even over zijn verlegenheid heen helpen? Want mijn eerste gedachte was dat hij wel in jou geïnteresseerd is, maar niet zo goed durft. Niet weet hoe hij je moet benaderen. Misschien moet jij even de stoerste wezen?
Heb hem al eens wat voorgesteld, maar daar ging hij niet echt op in... Dus ik durf zelf ook niet meer.
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Sjaantje schreef:CC: Toch maar werk van maken dus? Hem even over zijn verlegenheid heen helpen? Want mijn eerste gedachte was dat hij wel in jou geïnteresseerd is, maar niet zo goed durft. Niet weet hoe hij je moet benaderen. Misschien moet jij even de stoerste wezen?
Heb hem al eens wat voorgesteld, maar daar ging hij niet echt op in... Dus ik durf zelf ook niet meer.
Wat heb je te verliezen?
Merai- Ratel
Merai schreef:Chocolate Cookie schreef:Sjaantje schreef:CC: Toch maar werk van maken dus? Hem even over zijn verlegenheid heen helpen? Want mijn eerste gedachte was dat hij wel in jou geïnteresseerd is, maar niet zo goed durft. Niet weet hoe hij je moet benaderen. Misschien moet jij even de stoerste wezen?
Wat heb je te verliezen?
Nog meer zelfvertrouwen..
Chocolate Cookie- Ratel
Tja CC, ik snap wel precies wat je bedoelt met dat je nu niet meer durft. Ben zelf ook niet zo'n held... Maar ik ben bang dat het toch echt de enige oplossing is want als je op hem moet wachten kun je wachten tot Sint Juttemis
Sjaantje schreef:Tja CC, ik snap wel precies wat je bedoelt met dat je nu niet meer durft. Ben zelf ook niet zo'n held... Maar ik ben bang dat het toch echt de enige oplossing is want als je op hem moet wachten kun je wachten tot Sint Juttemis
alweer mee eens, Dank u Sjaan
Lieve schat: Onthoud een ding wat hij ook gaat zeggen, ik zal er altijd voor je zijn.
Jordana- Ratel
Sjaan: Pfff
Chocolate Cookie- Ratel
Ik kan me voorstellen dat het niet goed is voor je zelfvertrouwen om afgewezen te worden, maar dagen/weken/maanden in afwachting zitten van een teken van leven doet je zelfvertrouwen ook geen goed .
Merai- Ratel
Zit wat in Merai... Maar de moed is wel ver in mijn schoenen gezakt *leest haar eigen onderschrift en doet na*
Chocolate Cookie- Ratel
Ja ik puf met je mee...Chocolate Cookie schreef:Sjaan: Pfff
Verder eens met Merai en blij dat Jordana het wederom eens was met mij
Chocolate Cookie schreef:Zit wat in Merai... Maar de moed is wel ver in mijn schoenen gezakt *leest haar eigen onderschrift en doet na*
Fotooooooooooooo! !
Chocolate Cookie schreef:Zit wat in Merai... Maar de moed is wel ver in mijn schoenen gezakt *leest haar eigen onderschrift en doet na*
En bedankt ik denk in beeld
Jordana- Ratel
Sjaantje schreef:Chocolate Cookie schreef:Zit wat in Merai... Maar de moed is wel ver in mijn schoenen gezakt *leest haar eigen onderschrift en doet na*
Fotooooooooooooo! !
+1
Merai- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: