Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Zo bummer.. het is vanavond special dresses night bij de Steps
Dan showen ze nieuwe jurken, krijg je korting, kun je prijzen winnen enz..
En ik heb niet centjjjjjjjesss
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Voor mij als niet brabander blijft ons op die manier in de zin heel raar klinken. [/quote]Oh haha, dat wist ik niet Voor mij klinkt het heel normaalPurple schreef:Haha, wat?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zag het ook ja, da's idd bummerLejow schreef:Zo bummer.. het is vanavond special dresses night bij de Steps
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik moet maar eens gaan beginnen aan de uitnodiging voor mijn vader... die wordt in juni 50
Gast- Gast
Brabanders doen wel vaker rare dingen. Zo zijn ze na dat de werkdag erop zit afgewerkt. Dat betekent in het noorden toch echt iets anders en heb je als mens toch echt een heel speciaal en heel oud beroep.
Gast- Gast
Hallooo!
Sjaantje, ik PM je zo even i.v.m. gister.
Lejow, nu heb ik je taart gemist.
Sjaantje, ik PM je zo even i.v.m. gister.
Lejow, nu heb ik je taart gemist.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Sorry Jade, geen tips! Tja, neem een stofzuiger die stof zuigt maar dat had je vast zelf ook al bedacht
ABE, niet alle Brabanders over één kam scheren he! Dat heb ik werkelijk nog nóóit gezegd!
ABE, niet alle Brabanders over één kam scheren he! Dat heb ik werkelijk nog nóóit gezegd!
Sjaantje schreef:
Nee, dat is waar. Ik zal niet meer generaliseren. De meeste Brabanders...
Gast- Gast
Haha, ja of ze zeggen als voorbeeld; om 15:30 ben ik aangereden. Nou, je wou niet weten hoe ik schrok toen iemand dat tegen mij zei.ABE schreef:Brabanders doen wel vaker rare dingen. Zo zijn ze na dat de werkdag erop zit afgewerkt. Dat betekent in het noorden toch echt iets anders en heb je als mens toch echt een heel speciaal en heel oud beroep.
Gast- Gast
Purple schreef:Haha, ja of ze zeggen als voorbeeld; om 15:30 ben ik aangereden. Nou, je wou niet weten hoe ik schrok toen iemand dat tegen mij zei.ABE schreef:Brabanders doen wel vaker rare dingen. Zo zijn ze na dat de werkdag erop zit afgewerkt. Dat betekent in het noorden toch echt iets anders en heb je als mens toch echt een heel speciaal en heel oud beroep.
hahaha dat had ik ook idd!
Ik vroeg toen meteen van hoe is het nu met je
Gast- Gast
Neem in ieder geval 1 met een stofzak erin!Jade schreef:heeft iemand nog goede stofzuiger tips? k ga vanavond meteen een nieuwe kopen..
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Sjaantje, ik PM je zo even i.v.m. gister.
Eerlijk gezegd weet ik even niet meer waar we het gister over hadden, maar die vergeetachtigheid, daar sta ik om bekend Maar als ik je pm lees, weet ik het wel weer!
Jade schreef:ikheb vloerbedekking en een hond.. dus goede zuigkracht
Rare post zonder context.
Gast- Gast
Ik had ook werkelijk nog nooit van "afgewerkt" gehoord, het was dat Lily het hier een keer zei. Ik vind het ook een grappig woord
Snoes- Lady Post-a-lot
Anousch schreef:Purple schreef:Haha, ja of ze zeggen als voorbeeld; om 15:30 ben ik aangereden. Nou, je wou niet weten hoe ik schrok toen iemand dat tegen mij zei.ABE schreef:Brabanders doen wel vaker rare dingen. Zo zijn ze na dat de werkdag erop zit afgewerkt. Dat betekent in het noorden toch echt iets anders en heb je als mens toch echt een heel speciaal en heel oud beroep.
hahaha dat had ik ook idd!
Ik vroeg toen meteen van hoe is het nu met je
Dat was inderdaad het andere voorbeeld wat ik zocht. Ik vind het zo raar klinken, haha.
Maar zo zeggen wij hier "Waar kom je weg?"
Gast- Gast
ABE schreef:Sjaantje schreef:
Nee, dat is waar. Ik zal niet meer generaliseren. De meeste Brabanders...
Dankje, ABE!
Purple schreef:Haha, ja of ze zeggen als voorbeeld; om 15:30 ben ik aangereden. Nou, je wou niet weten hoe ik schrok toen iemand dat tegen mij zei.ABE schreef:Brabanders doen wel vaker rare dingen. Zo zijn ze na dat de werkdag erop zit afgewerkt. Dat betekent in het noorden toch echt iets anders en heb je als mens toch echt een heel speciaal en heel oud beroep.
Owkee, dáár maak ik me dan wél schuldig aan
Leuk Anousch, gefeliciteerd!!
Mijn vader wordt volgend jaar alweer 60
Ja, Sjaantje, because i LUVVVVVVVVVVVV Steps..
Mijn vader wordt volgend jaar alweer 60
Ja, Sjaantje, because i LUVVVVVVVVVVVV Steps..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Purple schreef:Haha, ja of ze zeggen als voorbeeld; om 15:30 ben ikaanweggereden. Nou, je wou niet weten hoe ik schrok toen iemand dat tegen mij zei.
Snoes- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Maar zo zeggen wij hier "Waar kom je weg?"
Wij zeggen: 'wanneer ga je weg?' Maar ja, dan bedoelen we waarschijnlijk iets heel anders. Stelletje maffe noorderlingen
Snoes schreef:Ik had ook werkelijk nog nooit van "afgewerkt" gehoord, het was dat Lily het hier een keer zei. Ik vind het ook een grappig woord
ja ik zeg inderdaad afgewerkt, maar toen ik hoorde dat jullie dat raar vinden zeg ik vortaan ik ben klaar met werken
Gast- Gast
Haha Lily, ik zeg vast ook rare dingen hoor. Nouja, die voor mij normaal zijn maar voor iemand anders raar.
Snoes- Lady Post-a-lot
achja die ben ik ook al gewend mja scheelt dat ik daar op school gezeten heb dus nogal wat gewend ben
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: