Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Hey Sjaan, nog bedankt voor je lieve berichtje!! Er reden geen treinen naar Schiphol, want er was een seinstoring. Hadden wij weer hoor :S Uiteindelijk moeten overstappen in Weesp, en die trein had op onze trein gewacht, dus we konden zo door.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ah VC, dat lijkt me ook heel moeilijk als familie gaat emigreren! Troost jezelf en je zoontje maar heel goed!!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Zo reageert er in ieder geval zeker niemand op jePurple schreef:edit
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op do 14 apr 2011 - 3:19; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb wel lekker Starbucks gekregen van m'n paps
Oh nee, VC, dat zal je altijd zien! Wat een pech! Maar gelukkig was je dus toch op tijd, hoewel iets later dan gepland. Heb je ze toch nog even kunnen knuffelen!
Een bekende van mijn oma woont al jaaaaaaaaren in de VS en kwam jaren geleden naar NL voor een korte vakantie. Toen hij terugging, zouden wij ook naar Schiphol gaan om hem uit te zwaaien maar we waren te laat (gingen met de auto, waarom het misging weet ik niet want ik was nog maar een mini-sjaan, zo lang is het geleden). Hij was al door de douane en we hebben hem dus niet meer gezien, maar goed onze situatie was toen niet zo emo als jouw situatie want wij hadden niet zoveel met hem. Vond het wel gaaf dat we toen vliegtuigen gingen kijken in het Aviodrome of hoe heette dat?
Een bekende van mijn oma woont al jaaaaaaaaren in de VS en kwam jaren geleden naar NL voor een korte vakantie. Toen hij terugging, zouden wij ook naar Schiphol gaan om hem uit te zwaaien maar we waren te laat (gingen met de auto, waarom het misging weet ik niet want ik was nog maar een mini-sjaan, zo lang is het geleden). Hij was al door de douane en we hebben hem dus niet meer gezien, maar goed onze situatie was toen niet zo emo als jouw situatie want wij hadden niet zoveel met hem. Vond het wel gaaf dat we toen vliegtuigen gingen kijken in het Aviodrome of hoe heette dat?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Das dan weer een voordeel
Serena- Kletskop
Je nichtje had toch zo'n hotti als vriend?_Donnaa schreef:Hahaha m`n nichtje gaat met het broertje van m`n beste vriend! Leukleukleuk!
Gast- Gast
Ja, ik heb 2 nichtjes, dit is m`n jongste nichtje, van 13.. En die met die hottie heeft idd nog steeds met die hottiePurple schreef:Je nichtje had toch zo'n hotti als vriend?_Donnaa schreef:Hahaha m`n nichtje gaat met het broertje van m`n beste vriend! Leukleukleuk!
Gast- Gast
Moeilijk als je je dierbaren uit moet zwaaien, troost je zoontje en natuurlijk jezelf goed
Gast- Gast
Nou ik ga eindelijk maar is mn naaimachine uitproberen
Doei!
Doei!
Serena- Kletskop
Oh, ja een mens kan meerdere nichtjes hebben._Donnaa schreef:
Ja, ik heb 2 nichtjes, dit is m`n jongste nichtje, van 13.. En die met die hottie heeft idd nog steeds met die hottie
Gast- Gast
volgens mij heb jij een lieve familie vc
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Veel plezier Serena!
Donnaa, leuk nieuws
Donnaa, leuk nieuws
Bedankt voor al jullie lieve woorden! Ik heb trouwens ook leuk nieuws; m'n vriend belde net om te zeggen dat zijn contract verlengt wordt ^^
Ja Sjaan.. Ze begint nu ouder te worden.. Maar ik ga haar slaan als ze begint met roken haha..
VC dat is fijn nieuws!
VC dat is fijn nieuws!
Gast- Gast
Hoppa!! 2 onderdelen van mijn Engels examen heb ik binnen!!
Nu nog 1 onderdeel halen en dan heb ik het in de pokket!!
Moet namelijk 3 van de 5 onderdelen halen! ik ben zo happy
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Hoppa!! 2 onderdelen van mijn Engels examen heb ik binnen!!
Je beseft je dat dit geen correct Engels is???
Maar gefeliciteerd en succes met de rest!
Donnaa, slaan mag niet he
VC, wat een supergoed nieuws
Ik heb ook nog nieuws dames!
Ik werd gebeld, dat ze nog niet weten of ik aangenomen ben op de vacature (omdat er nog vele goede sollicitanten bij zaten) maar ze wilde wel even weten hoe ik het heb ervaren.
En dat als ik niet aangenomen word wel eventueel een invalcontract aangeboden kan krijgen en uit ervaring heb je dan evenveel uur per week als dat ik met deze vacature zou hebben (7,5 per week)
Duss opzich wel fijn
Ik werd gebeld, dat ze nog niet weten of ik aangenomen ben op de vacature (omdat er nog vele goede sollicitanten bij zaten) maar ze wilde wel even weten hoe ik het heb ervaren.
En dat als ik niet aangenomen word wel eventueel een invalcontract aangeboden kan krijgen en uit ervaring heb je dan evenveel uur per week als dat ik met deze vacature zou hebben (7,5 per week)
Duss opzich wel fijn
Gast- Gast
dat is fijn anoush, dus eigenlijk heb je waarschijnlijk/zo goed als zeker werk daar.
Gast- Gast
Ik weet trouwens niet wie van jullie De Stentor leest, maar in die van gister staat een interview met mijn oom en tante
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: