Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Zo nu en dan haha.. Anders wordt het ook zo`n duur geintjeSerena schreef:
En Donnaa, dat wordt dus vanaf nu elke dag lekkere verse broodjes
Het wordt denk ik wel heel verleidelijk hoor!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Op bed?Sjaantje schreef:Donnaa, als je het nou slim aanpakt, heb je voortaan iedere ochtend verse bolletjes op bed
Gast- Gast
Ik moet er een kwartier voor lopen, dat neemt al een heel stuk aantrekkingskracht wegBurn schreef:_Donnaa schreef:Zo nu en dan haha.. Anders wordt het ook zo`n duur geintjeSerena schreef:
En Donnaa, dat wordt dus vanaf nu elke dag lekkere verse broodjes
Het wordt denk ik wel heel verleidelijk hoor!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Op bed?Sjaantje schreef:Donnaa, als je het nou slim aanpakt, heb je voortaan iedere ochtend verse bolletjes op bed
Beetje sjansen /aanpappen met de bakker!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga maar is even boodschappen doen met mijn nicht.
Tot straks maar weer!!
Tot straks maar weer!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:nou heb ik nog het verhaal gemist kreeg een klant in de winkel
Ik PM je het wel even!
Burn- Lady Post-a-lot
Hahaha.. Ik ontbijt niet en de bakker is een vrouwBurn schreef:_Donnaa schreef:Op bed?Sjaantje schreef:Donnaa, als je het nou slim aanpakt, heb je voortaan iedere ochtend verse bolletjes op bed
Gast- Gast
Burn schreef:Nee, vanavond ga ik korfbalwedstrijd kijken, en zelf trainen..
nog een korfballer dus :d
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik ontbijt niet en de bakker is een vrouwBurn schreef:_Donnaa schreef:Op bed?Sjaantje schreef:Donnaa, als je het nou slim aanpakt, heb je voortaan iedere ochtend verse bolletjes op bed
Tsja, jammer!
Burn- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Burn schreef:Nee, vanavond ga ik korfbalwedstrijd kijken, en zelf trainen..
JAAAA!
Burn- Lady Post-a-lot
Zou je mij ook een PM willen sturen...? Ik weet dat ik hier heel weinig reageer maar ik lees wel heel veel mee. Ik reageer alleen niet omdat ik het gevoel heb dat ik er niet echt tussen kom maar ik zou wel graag willen weten hoe het met je gaat.Burn schreef:Lily schreef:nou heb ik nog het verhaal gemist kreeg een klant in de winkel
Ik PM je het wel even!
Gast- Gast
Tuurlijk wil ik dat.
Lieve schat, gewoon reageren. Je valt er vanzelf wel tussen, ik dacht dat ik dat ook niet zou komen...
Lieve schat, gewoon reageren. Je valt er vanzelf wel tussen, ik dacht dat ik dat ook niet zou komen...
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Fairytale schreef:Burn schreef:Nee, vanavond ga ik korfbalwedstrijd kijken, en zelf trainen..
JAAAA!
ik heb het ook heel lang gedaan en twijfel nu om weer te beginnen.
Gast- Gast
@ purple gewoon mee gaan praten heb ik ook gedaan
@ burn zaterdag nog naar ahoy??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat zijn sinaasappels toch lekker, maar wat een K*tklusje om ze schoon te maken
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Fairytale schreef:@ purple gewoon mee gaan praten heb ik ook gedaan
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Jij dus ook?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb wel eens geprobeerd te reageren maar er wordt zo weinig op mij terug gereageerd... Ik heb het gevoel dat er over mij heen gelezen wordt zeg maar._Donnaa schreef:Hoezo Purple? Als je niet reageert kom je er zeker nooit tussen
Gast- Gast
Purple schreef:Ik heb wel eens geprobeerd te reageren maar er wordt zo weinig op mij terug gereageerd... Ik heb het gevoel dat er over mij heen gelezen wordt zeg maar._Donnaa schreef:Hoezo Purple? Als je niet reageert kom je er zeker nooit tussen
Er wordt over iedereen wel is heen gelezen..
Ik denk soms ook wel van. JOEHOE! Ik wil ook een reactie. Maar dat verschilt heel erg per keer.
Hoe vaker je in het dagcafé komt, hoe meer ze op je reageren..
Burn- Lady Post-a-lot
Sorry Donnaa, ik ging ervan uit dat het een mooie mannelijke bakker was. Kennelijk heb ik een verkeerd beeld van jou
Burn, ik had net een heel stuk naar je getypt, maar door de wisseling naar het nieuwe deel van het dagcafé is het weg Het kwam er in ieder geval op neer dat ik in de verkeerde richting zat te denken (vreemdgaan, aangezien dat hetgene is waarover mijn ex me toentertijd voorgelogen heeft) maar ik realiseerde me wel dat mijn denkrichting misschien niet klopte.
En door alle leugens, ga je op gegeven moment aan alles twijfelen en daarmee raak je i.m.o. de belangrijkste basis van je relatie kwijt: het vertrouwen.
Vertrouwen verliezen is zó gebeurd, maar vertrouwen terugwinnen duurt héél lang.
Burn, ik had net een heel stuk naar je getypt, maar door de wisseling naar het nieuwe deel van het dagcafé is het weg Het kwam er in ieder geval op neer dat ik in de verkeerde richting zat te denken (vreemdgaan, aangezien dat hetgene is waarover mijn ex me toentertijd voorgelogen heeft) maar ik realiseerde me wel dat mijn denkrichting misschien niet klopte.
En door alle leugens, ga je op gegeven moment aan alles twijfelen en daarmee raak je i.m.o. de belangrijkste basis van je relatie kwijt: het vertrouwen.
Vertrouwen verliezen is zó gebeurd, maar vertrouwen terugwinnen duurt héél lang.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zo, de wasmachine is net aangesloten en hij maakt een heel raar geluid, net of ie op gaat stijgen ofzo.
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Wat zijn sinaasappels toch lekker, maar wat een K*tklusje om ze schoon te maken
je kan ze ook in 4 snijden en dan zo uitbijten.
Gast- Gast
Hahaha, dat hebben wel meer heb ik laatst gemerkt.. Ik ben niet meer zo`n mannen mannenverslindster..Sjaantje schreef:Sorry Donnaa, ik ging ervan uit dat het een mooie mannelijke bakker was. Kennelijk heb ik een verkeerd beeld van jou
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: