Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Serena schreef:Daarom vraag ik het me dus ook af, en dan vooral wat de achtergrond is..Vergeet-me-nietje schreef:Negatieve berichten over hem, maar haar reactie komt op mij ook lichtelijk overdreven over. Maar dat is puur beschouwd op de feiten die ze hier geeft. Ik heb natuurlijk geen idee wat er op de achtergrond verder speelt.Jordana schreef:Serena schreef:EsspressoB, wat is er met jou vriend? ik lees hier nu ff alleen negatieve berichten over hem...
+1
+1.
Gast- Gast
pff ik kan het nu alleen ff niet zo goed bijhouden
maargoed heb ook een wattenhoofd vandaag. dus zal daar wel aan liggen
maargoed heb ook een wattenhoofd vandaag. dus zal daar wel aan liggen
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Géén idee Donna, dit is, toegegeven, de eerste keer dat ik een eigen wasmachine heb...
Gast- Gast
Storm, staat ie misschien niet helemaal goed gesteld, dat ie staat te trillen en dat dat het geluid veroorzaakt? Of misschien is het wel normaal, omdat iedere machine nou eenmaal anders klinkt?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat van ExpressoB valt mij ook op ja, maar ze postte op het oude forum ook veel negatieve dingen over haar relatie. Of heb ik geen recht van spreken?
Gast- Gast
dat is trouwens centrifuregeren. Dat doet onze wasmachine ook en die van mn ouders ookStorm schreef:Zo, de wasmachine is net aangesloten en hij maakt een heel raar geluid, net of ie op gaat stijgen ofzo.
ow en onze machine staat gewoon stabiel enzo :p anders maakt hij een bonkend geluid, en gaat hij aan de wandel..
Laatst aangepast door Serena op do 14 apr 2011 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Alex, ligt je brief niet per ongeluk bij het oud papier???
Storm schreef:Dat van ExpressoB valt mij ook op ja, maar ze postte op het oude forum ook veel negatieve dingen over haar relatie. Of heb ik geen recht van spreken?
Jij vertelt ook wát het probleem precies is (ook al lees ik alleen maar sterretjes, ik ben altijd te laat). En dat doet ExpressoB niet. Ze valt hier binnen, zegt dat ze boos is op haar vriend en keihard de deur heeft dichtgeslagen en haar sleutel op de grond heeft gegooid. Euh ... wat moeten we daar dan mee?
Gast- Gast
Ja, zoals ik al zei, het is ook niet mijn vakgebied.. Maar ik geloof dat spoelen sowieso nogal luidruchtig klinkt.. Ik zou gewoon eens een handdoeken wasje draaien?Storm schreef:Géén idee Donna, dit is, toegegeven, de eerste keer dat ik een eigen wasmachine heb...
Gast- Gast
Oh, kwam dat idd zo uit de lucht vallen? Ik dacht al dat ik een hele hoop gemist had ofzo.. Maar geen voorgeschiedenis dus?Alex schreef:Storm schreef:Dat van ExpressoB valt mij ook op ja, maar ze postte op het oude forum ook veel negatieve dingen over haar relatie. Of heb ik geen recht van spreken?
Jij vertelt ook wát het probleem precies is (ook al lees ik alleen maar sterretjes, ik ben altijd te laat). En dat doet ExpressoB niet. Ze valt hier binnen, zegt dat ze boos is op haar vriend en keihard de deur heeft dichtgeslagen en haar sleutel op de grond heeft gegooid. Euh ... wat moeten we daar dan mee?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Alex, ligt je brief niet per ongeluk bij het oud papier???
Dat ga ik me ook afvragen nu inderdaad ... Gelukkig heb ik gisteren de oudpapiercontainer niet buiten gezet, dus ik kan het nog nagaan of de brief daar niet per ongeluk is beland. Grrr, er staat nog iets belangrijks in ook, als ik niet op tijd reageer krijg ik geen kinderopvangtoeslag meer (en dat is bijna 600 euro per maand ).
Gast- Gast
Ja je hebt wel gelijk. Ik heb wel vaak dingen gelezen van ExpressoB waarvan ik zelfs dachtAlex schreef:Storm schreef:Dat van ExpressoB valt mij ook op ja, maar ze postte op het oude forum ook veel negatieve dingen over haar relatie. Of heb ik geen recht van spreken?
Gast- Gast
+1! Dacht al dat het aan mij lag dat ik het niet snapte..._Donnaa schreef:Oh, kwam dat idd zo uit de lucht vallen? Ik dacht al dat ik een hele hoop gemist had ofzo.. Maar geen voorgeschiedenis dus?Alex schreef:Storm schreef:Dat van ExpressoB valt mij ook op ja, maar ze postte op het oude forum ook veel negatieve dingen over haar relatie. Of heb ik geen recht van spreken?
Alex, hup die berg oud papier in jij!
Over container gesproken... ik moet de kliko even binnen gaan halen. Kl*te-werkje...
Storm schreef:Ja je hebt wel gelijk. Ik heb wel vaak dingen gelezen van ExpressoB waarvan ik zelfs dacht
Alsof je daar aan moet twijfelen
Gast- Gast
Lol, wie is er nou bescheiden?Alex schreef:Storm schreef:Ja je hebt wel gelijk. Ik heb wel vaak dingen gelezen van ExpressoB waarvan ik zelfs dacht
Alsof je daar aan moet twijfelen
Gast- Gast
+1Storm schreef:Ja je hebt wel gelijk. Ik heb wel vaak dingen gelezen van ExpressoB waarvan ik zelfs dachtAlex schreef:Storm schreef:Dat van ExpressoB valt mij ook op ja, maar ze postte op het oude forum ook veel negatieve dingen over haar relatie. Of heb ik geen recht van spreken?
Gast- Gast
Nou, we zijn nu bij mijn ouders. Heb de ogen uit m'n kop gejankt en we hebben zelfs gewacht zodat we het vliegtuig uit konden zwaaien. M'n zoontje moest ontzettend hard huilen en hij was zo verdrietig dat hij overal tegen aan wilde schoppen, echt zielig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC Was je toch op tijd?
Arme jongen het is ook niet niks he!!
Arme jongen het is ook niet niks he!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
VC, ik heb nog aan je gedacht vanmorgen... Wat erg dat je zoontje zo'n verdriet heeft, en jij ook. Nou ja wel begrijpelijk, het is gewoon ook verschrikkelijk als je familie (waar je volgens mij een goede band mee hebt?) gaat emigreren. Geef lekker toe aan het verdriet en laat ook je zoon lekker uithuilen.
Maar hoezo de vraag of je nog op tijd was, liep het niet goed vanmorgen met overstappen?
Maar hoezo de vraag of je nog op tijd was, liep het niet goed vanmorgen met overstappen?
We waren een half uurtje later dan de bedoeling, maar het was wel fijn om ze nog te zien! Over ongeveer zes uur landen ze al.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Waar zijn ze heen?
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40