Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 23 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 8:44

Hoi échte Alex :P Hoe gaat het met je?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje do 14 apr 2011 - 8:44

Merai schreef:
Sjaantje schreef:Sta je wel echt op de kop? Of heb je gewoon de foto op z'n kop geplaatst?

Dat is toch wel duidelijk te zien aan haar haren? :P Maar nice try toch? Wink

Verhip... ik zag wel iets vreemds aan de foto maar dit was me nog niet opgevallen Embarassed
CC: shame on you! Twisted Evil
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 8:46

Hoi lieve meiden, het gaat wel goed! Net had ik even een dipje, we hadden GGG (Gemeente Groei Groep van de kerk is dat) en we werden opgedeeld in duo's of trio's en dan moesten we elkaar vragen stellen (stonden verschillende vragen op een briefje). En op één vraag antwoordde ik dat ik graag een wat positiever zelfbeeld zou willen. Daar werd heel anders op gereageerd dan ik had gehoopt en ik denk dat ik zonder het beestje bij de naam te noemen niet de reactie krijg die ik verwacht. En dat ging me dan net weer te ver, dus heb ik het maar een beetje afgedaan als onzeker bladiebla. Blegh.

Maar verder gaat het goed! Net met A. gefietst en ze ging achterop voor het eerst en ze vond het super Very Happy En ik dus ook!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 14 apr 2011 - 8:46

Jordana schreef:
Curious schreef:
Jordana schreef:
Curious schreef:Hallo Allemaal!

@ Jordana, ik vraag me regelmatig af (miss is het een bekend iemand en zeg ik nu iets doms), jou avatar, ben jij dat zelf?

Nee, was het maar waar Wink

mooie vrouw hoor:) wie is het dan?

Jordana Brewster.

Alex: Hoe is het?

Jij bént toch Jordana? Dan ben je het toch wél zelf?? Wink :P lol!
(nu snap ik wat ze bedoelen met 'flauw van de honger' hihi)
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje do 14 apr 2011 - 8:47

Alex schreef:... Daar werd heel anders op gereageerd dan ik had gehoopt en ik denk dat ik zonder het beestje bij de naam te noemen niet de reactie krijg die ik verwacht. ...

Mag ik eens vragen hoe gereageerd werd dan?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jordana do 14 apr 2011 - 8:47

Sjaantje schreef:
Jordana schreef:
Curious schreef:
Jordana schreef:
Curious schreef:Hallo Allemaal!

@ Jordana, ik vraag me regelmatig af (miss is het een bekend iemand en zeg ik nu iets doms), jou avatar, ben jij dat zelf?

Nee, was het maar waar Wink

mooie vrouw hoor:) wie is het dan?

Jordana Brewster.

Alex: Hoe is het?

Jij bént toch Jordana? Dan ben je het toch wél zelf?? Wink :P lol!
(nu snap ik wat ze bedoelen met 'flauw van de honger' hihi)

Sjaaaannbannaaan: Ga jij is heel rap eten :P
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Curious do 14 apr 2011 - 8:49

Alex schreef:Hoi lieve meiden, het gaat wel goed! Net had ik even een dipje, we hadden GGG (Gemeente Groei Groep van de kerk is dat) en we werden opgedeeld in duo's of trio's en dan moesten we elkaar vragen stellen (stonden verschillende vragen op een briefje). En op één vraag antwoordde ik dat ik graag een wat positiever zelfbeeld zou willen. Daar werd heel anders op gereageerd dan ik had gehoopt en ik denk dat ik zonder het beestje bij de naam te noemen niet de reactie krijg die ik verwacht. En dat ging me dan net weer te ver, dus heb ik het maar een beetje afgedaan als onzeker bladiebla. Blegh.

Maar verder gaat het goed! Net met A. gefietst en ze ging achterop voor het eerst en ze vond het super Very Happy En ik dus ook!

Zo herkenbaar wat je schrijft, iets maar af doen met iets vaags. Baal je daarna dan ook zo van jezelf?
Maar wat fijn dat A. het zo leuk vond op de fiets! smile
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 8:49

Alex schreef:Hoi lieve meiden, het gaat wel goed! Net had ik even een dipje, we hadden GGG (Gemeente Groei Groep van de kerk is dat) en we werden opgedeeld in duo's of trio's en dan moesten we elkaar vragen stellen (stonden verschillende vragen op een briefje). En op één vraag antwoordde ik dat ik graag een wat positiever zelfbeeld zou willen. Daar werd heel anders op gereageerd dan ik had gehoopt en ik denk dat ik zonder het beestje bij de naam te noemen niet de reactie krijg die ik verwacht. En dat ging me dan net weer te ver, dus heb ik het maar een beetje afgedaan als onzeker bladiebla. Blegh.

Wat fijn dat A. het zo naar haar zin had achterop, dat lijken mij ook heerlijke moedergevoelens! smile

Vervelend dat je niet de reactie kreeg die je had verwacht, hoe reageerden ze dan en hoe had je gehoopt dat ze zouden reageren? Je kunt niet van hen verwachten dat ze goed reageren als ze niet het hele verhaal kennen maar ik snap heel goed dat je dat voor je wilt houden. Misschien helpt het je om je te realiseren dat ze anders zouden reageren wanneer ze wel alles wisten.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje do 14 apr 2011 - 8:50

Jordana schreef:Sjaaaannbannaaan: Ga jij is heel rap eten :P
Nog paar minuutjes... kaasie is nog niet helemaal gesmolten!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Curious do 14 apr 2011 - 8:51

Merai schreef:

Wat fijn dat A. het zo naar haar zin had achterop, dat lijken mij ook heerlijke moedergevoelens! smile

Vervelend dat je niet de reactie kreeg die je had verwacht, hoe reageerden ze dan en hoe had je gehoopt dat ze zouden reageren? Je kunt niet van hen verwachten dat ze goed reageren als ze niet het hele verhaal kennen maar ik snap heel goed dat je dat voor je wilt houden. Misschien helpt het je om je te realiseren dat ze anders zouden reageren wanneer ze wel alles wisten.

Vind ik een hele goeie ja! Je kunt ook niet verwachten dat ze reageren zoals je wilt als je niet alles open deelt. Al snap ik heel goed hoor, dat je dat niet gedaan hebt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes do 14 apr 2011 - 8:51

Merai schreef:
Snoes schreef:Hallo dames!!

Alles goed hier/met jullie?

Hey Snoes, hier alles goed, bij jou ook?
*

Laatst aangepast door Snoes op do 14 apr 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 8:53

Dat is inderdaad spannend Snoes! Ik hoop dat je het er naar je zin gaat hebben, het lijkt me belangrijk dat je je grenzen goed aangeeft zodat je niet weer thuis komt te zitten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 8:54

Wat ben ik toch ook een cheap ass! :P

De jongen blijft smsen en aangezien ik geen blox meer heb zeg ik plomptverloren en zonder erbij na te denken:"Als we blijven smsen, dan schakel ik liever over op what's app". Ik geloof niet dat hij dat helemaal gesnapt heeft, want het is opeens stil, haha! Very Happy Tja, als het gratis kan, waarom zou ik er dan voor betalen? Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Jordana do 14 apr 2011 - 8:55

ABE schreef:*

Schat, je houdt er ook rekening mee dat sommige mannen niet al te technisch zijn en niet weten wat what's app is Wink
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Curious do 14 apr 2011 - 8:55

ABE schreef:Wat ben ik toch ook een cheap ass! :P

De jongen blijft smsen en aangezien ik geen blox meer heb zeg ik plomptverloren en zonder erbij na te denken:"Als we blijven smsen, dan schakel ik liever over op what's app". Ik geloof niet dat hij dat helemaal gesnapt heeft, want het is opeens stil, haha! Very Happy Tja, als het gratis kan, waarom zou ik er dan voor betalen? Twisted Evil

misschien heeft ie geen what's app of kent ie het uberhaupt niet (ik kende het tot een maand geleden ook niet... Embarassed )
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Chocolate Cookie do 14 apr 2011 - 8:56

Merai schreef:Dat is inderdaad spannend Snoes! Ik hoop dat je het er naar je zin gaat hebben, het lijkt me belangrijk dat je je grenzen goed aangeeft zodat je niet weer thuis komt te zitten!
+1111!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Snoes do 14 apr 2011 - 8:57

*

Laatst aangepast door Snoes op do 14 apr 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 8:57

Ze reageerden alsof het iets was waar elke vrouw wel eens last van heeft. De ene vrouw zei dat ze ook wel eens een dip had waarin ze zichzelf niet leuk vond en na 5 minuten vond ze dat weer onzin en had ze gewoon weer vrede met zichzelf en de andere (was nog een jong meisje, 16 is ze geloof ik) zei dat ik misschien mijn geluk moet zoeken in de dingen die ik heb, zoals mijn gezin en het feit dat ik gezond ben. Nu ben ik hartstikke gelukkig en ik ben (deels) gezond, maar ik heb iets psychisch en dan kan ik best mijn geluk zoeken in de dingen die ik heb, maar daar gaan mijn psychische klachten niet van weg. Maar goed, ik had niet zo'n zin om heel dramatisch mijn verhaal te doen aan mensen die ik niet zo heel erg vaak spreek/zie, dan vind ik het toch te persoonlijk.

Gast
Gast

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 8:58

ABE schreef:Wat ben ik toch ook een cheap ass! :P

Haha cheap ass it is Very Happy
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 8:58

Hij staat in mijn lijst van favorieten die zelf is samengesteld door What's app. Dus hij moet What's app hebben. Ik zag alleen dat hij er al een aantal weken niets meer mee had gedaan. :P

Ik ken zijn smsen. Dat is eerst één smsje en dan vervolgens hele verhalen via sms. En dat is helemaal leuk en aardig, maar sinds 1 april heb ik geen blox meer. En dan gaat het smsen met hem een dure grap worden. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 8:59

Anders stuur je hem een berichtje via What's App?

Gast
Gast

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 8:59

Ik kan me voorstellen dat het lastig was maar wel erg goed dat je voor jezelf hebt gekozen! En heel belangrijk dat je zo'n goede band met je diensthoofd hebt, dat zal hopelijk heel veel schelen!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje do 14 apr 2011 - 9:00

Curious schreef:
Merai schreef:

Vind ik een hele goeie ja! Je kunt ook niet verwachten dat ze reageren zoals je wilt als je niet alles open deelt. Al snap ik heel goed hoor, dat je dat niet gedaan hebt!

+1!
Zit pizzabroodje te eten dus kan ff niet makkelijk uitgebreid reageren...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 9:01

Alex schreef:*

Natuurlijk had je liever een andere reactie gehad maar ze hebben het denk ik wel goed bedoeld. Psychische klachten zoals jij die hebt zijn ook een ziekte, je bént dus gewoon niet gezond op dit moment. Dat staat niet op je voorhoofd dus reageren mensen daar soms vreemd op. Hopelijk zijn er genoeg mensen bij wie je het wel kwijt kunt en waarvan je de reacties krijgt die je zou willen. hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 9:01

Eet smakelijk, Sjaan!

Gast