Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zal het nog eens weer proberen.Burn schreef:Er wordt over iedereen wel is heen gelezen..
Ik denk soms ook wel van. JOEHOE! Ik wil ook een reactie. Maar dat verschilt heel erg per keer.
Hoe vaker je in het dagcafé komt, hoe meer ze op je reageren..
Gast- Gast
JEEEEEEEEEEEEEEEJ het is weer payday geweest!
*haalt opgelucht adem*
*haalt opgelucht adem*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:Poisongirl schreef:Wat zijn sinaasappels toch lekker, maar wat een K*tklusje om ze schoon te maken
je kan ze ook in 4 snijden en dan zo uitbijten.
Dat vind ik zo ontzettend vies olen aan mijn tanden he? Zit in mijn hoofd, I know, Iknow :-)
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
_Donnaa schreef:Hahaha, dat hebben wel meer heb ik laatst gemerkt.. Ik ben niet meer zo`n mannen mannenverslindster..Sjaantje schreef:Sorry Donnaa, ik ging ervan uit dat het een mooie mannelijke bakker was. Kennelijk heb ik een verkeerd beeld van jou
Haha gelukkig ben ik dus niet de enige met die interpretatie
Ik denk dat dat wel vaker voorkomt en niet alleen bij 'nieuwe' mensen.. Maargoed, gewoon mee posten dus, haha..Purple schreef:Ik heb wel eens geprobeerd te reageren maar er wordt zo weinig op mij terug gereageerd... Ik heb het gevoel dat er over mij heen gelezen wordt zeg maar._Donnaa schreef:Hoezo Purple? Als je niet reageert kom je er zeker nooit tussen
Gast- Gast
Pff, ik wel. Denk dat als mijn vriend en ik uit elkaar zouden gaan, ik zo weer in mijn oude leventjes val._Donnaa schreef: Ik ben niet meer zo`n mannen mannenverslindster..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Sorry Donnaa, ik ging ervan uit dat het een mooie mannelijke bakker was. Kennelijk heb ik een verkeerd beeld van jou
Burn, ik had net een heel stuk naar je getypt, maar door de wisseling naar het nieuwe deel van het dagcafé is het weg Het kwam er in ieder geval op neer dat ik in de verkeerde richting zat te denken (vreemdgaan, aangezien dat hetgene is waarover mijn ex me toentertijd voorgelogen heeft) maar ik realiseerde me wel dat mijn denkrichting misschien niet klopte.
En door alle leugens, ga je op gegeven moment aan alles twijfelen en daarmee raak je i.m.o. de belangrijkste basis van je relatie kwijt: het vertrouwen.
Vertrouwen verliezen is zó gebeurd, maar vertrouwen terugwinnen duurt héél lang.
HE bah! Echt stom dat dan alles weg is..
Je bent niet de enige die in die richting denkt. Ik heb ze nog mooier en grappiger gehoord.
Ik vertelde op school ook het verhaal, en daar kwam uit een klasgenoot, dan weet ik wel waar hij over gelogen heeft. Dus ik zeg nou.. vertel maar:
Ja, hij zei dat hij maagd was, maar dat was hij niet meer.
Aangezien ik christelijk ben ofzo, dacht hij dat.
Ik ben het vertrouwen ook echt kwijt inderdaad.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Poisongirl schreef:Lily schreef:Poisongirl schreef:Wat zijn sinaasappels toch lekker, maar wat een K*tklusje om ze schoon te maken
je kan ze ook in 4 snijden en dan zo uitbijten.
Dat vind ik zo ontzettend vies olen aan mijn tanden he? Zit in mijn hoofd, I know, Iknow :-)
Yup, die tanden zitten in je hoofd ja...
Ik ga naar de verjaardag van mijn nichtje!
Doei allemaal!
Doei allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik niet!Jade schreef:Wie wil mijn huis poetsen?
Burn, haha da's ook een goeie! Maar inderdaad, je kan allerlei kanten op denken. Ik hoop ook echt dat je het vertrouwen terug kunt vinden maar zo niet... dan zal je toch voor jezelf en je eigen geluk moeten kiezen. Ik wens je veel kracht en wijsheid!
Die had ik dus écht over het hoofd gezien, duizendmaal excuses!Storm schreef:Mijn post over de wasmachine is blijkbaar ook niet interessant
Maar een opstijgende wasmachine? Dat doet de mijne alleen tijdens het centrifugeren hahaha!
Ik heb dat idee ook wel is hoor.. maarja als je niet reageerd kunnen anderen ook niks. Ik merk nu wel als ik veel reageer dat er dan ook meer op mij gereageerd wordtPurple schreef:Ik heb wel eens geprobeerd te reageren maar er wordt zo weinig op mij terug gereageerd... Ik heb het gevoel dat er over mij heen gelezen wordt zeg maar._Donnaa schreef:Hoezo Purple? Als je niet reageert kom je er zeker nooit tussen
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
o god.. Wat gaat de dag snel voorbij vandaag!!
Ik heb het zo druk gehad op mn werk dat ik nu zie dat ik over een uurtje al klaar ben
Ik heb het zo druk gehad op mn werk dat ik nu zie dat ik over een uurtje al klaar ben
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben ontzettend gek op flirten en uitdagen, maar als het er op aan komt dan blijft daar niks meer van over haha.. Nou, meestal niet.. Heel soms ga ik door, omdat ik iemand dan heel graag wil..Purple schreef:Pff, ik wel. Denk dat als mijn vriend en ik uit elkaar zouden gaan, ik zo weer in mijn oude leventjes val._Donnaa schreef: Ik ben niet meer zo`n mannen mannenverslindster..
Ik heb toen voor W. ook erg m`n best gedaan, terwijl dat uit een geintje ontstaan is..
Gast- Gast
Het is niet echt mijn vakgebiedStorm schreef:Mijn post over de wasmachine is blijkbaar ook niet interessant
Gast- Gast
@ burn veel plezier ja ik ben er ook maar eerst naar het medisch congres wat er aan gekoppeld zit
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
:flower:Serena schreef:Ik heb dat idee ook wel is hoor.. maarja als je niet reageerd kunnen anderen ook niks. Ik merk nu wel als ik veel reageer dat er dan ook meer op mij gereageerd wordtPurple schreef:Ik heb wel eens geprobeerd te reageren maar er wordt zo weinig op mij terug gereageerd... Ik heb het gevoel dat er over mij heen gelezen wordt zeg maar._Donnaa schreef:Hoezo Purple? Als je niet reageert kom je er zeker nooit tussen
Gast- Gast
Geeft niet, het was ook maar een grapje na al die heavy dingen die ik afgelopen dagen heb gepost kan ik me best voorstellen dat een 'lichte' post over het hoofd wordt gezien.Sjaantje schreef:Die had ik dus écht over het hoofd gezien, duizendmaal excuses!Storm schreef:Mijn post over de wasmachine is blijkbaar ook niet interessant
Maar een opstijgende wasmachine? Dat doet de mijne alleen tijdens het centrifugeren hahaha!
We hebben een gratis wasmachine gekregen en die is nu dus eindelijk aangesloten (nee, we hadden geen wasmachine, we wasten bij schoonmama ) en we hebben hem net getest door middel van spoelen.
Gast- Gast
Haha nee dat begrijp ik_Donnaa schreef:Het is niet echt mijn vakgebiedStorm schreef:Mijn post over de wasmachine is blijkbaar ook niet interessant
Gast- Gast
Shiiiiit, ik ben een brief van de Belastingdienst kwijt. En ik dacht dat ik vanmorgen alle belangrijke papieren mee naar boven genomen had ... Even denken waar ik nog meer kan zoeken.
Gast- Gast
Daarom vraag ik het me dus ook af, en dan vooral wat de achtergrond is..Vergeet-me-nietje schreef:Negatieve berichten over hem, maar haar reactie komt op mij ook lichtelijk overdreven over. Maar dat is puur beschouwd op de feiten die ze hier geeft. Ik heb natuurlijk geen idee wat er op de achtergrond verder speelt.Jordana schreef:Serena schreef:EsspressoB, wat is er met jou vriend? ik lees hier nu ff alleen negatieve berichten over hem...
+1
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Klinkt spoelen niet altijd anders dan wassen?Storm schreef:Haha nee dat begrijp ik_Donnaa schreef:Het is niet echt mijn vakgebiedStorm schreef:Mijn post over de wasmachine is blijkbaar ook niet interessant
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: