Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Familie met geldproblemen

+4
Try
TukTuk
Melis_je
Pussycat
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:36

Is ook superlief van je! Very Happy Very Happy
Maar wat ik belangrijk vind (en wat je er mee doet moet je uiteraard zelf weten smile) is dat de verantwoordelijkheid hoofdzakelijk wel bij haar blijft liggen, maar dat neemt niet weg dat je niet kan helpen!

Heel veel succes, ik hoop dat jullie er op een goede manier uit komen en dat jij wat meer rust krijgt mbt dit onderwerp!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 9:39

Princess schreef:
Yasmin schreef:Ik zou tegen haar zeggen dat ze eens van dr luie reet moet afkomen en gewoon een baan moet zoeken en niet afhankelijk zijn vane en uitkering, lekker makkelijk, je handje ophouden bij de overheid als het niet nodig is..
Wat een onzin dat er geen banen zijn die meer betalen, is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Wat voor huis heeft ze? Misschien een idee om anders een kamer te huren ipv een huis?
Maar 24 uur werken.. vind je het gek dat je dan niet rondkomt..

Wat een makkelijk antwoord :s.

Ja het si toch ook makkelijk? Je gaat naar het uitzendbureau en je zegt"ik ben op zoek naar een baan voor 40 uur, want op dit moment heb ik een baan voor 24 uur en daar kan ik niet van rondkomen"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Pussycat ma 18 apr 2011 - 20:13

Yasmin schreef:
Princess schreef:
Yasmin schreef:Ik zou tegen haar zeggen dat ze eens van dr luie reet moet afkomen en gewoon een baan moet zoeken en niet afhankelijk zijn vane en uitkering, lekker makkelijk, je handje ophouden bij de overheid als het niet nodig is..
Wat een onzin dat er geen banen zijn die meer betalen, is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Wat voor huis heeft ze? Misschien een idee om anders een kamer te huren ipv een huis?
Maar 24 uur werken.. vind je het gek dat je dan niet rondkomt..

Wat een makkelijk antwoord :s.

Ja het si toch ook makkelijk? Je gaat naar het uitzendbureau en je zegt"ik ben op zoek naar een baan voor 40 uur, want op dit moment heb ik een baan voor 24 uur en daar kan ik niet van rondkomen"

het is natuurlijk niet altijd zo makkelijk. Al vind ik zelf ook dat je gewoon alles moeten aannemen als je niet rond kan komen...
Maar zij woont in een klein dorpje waar dus niet heel veel werk te vinden is en ze heeft geen rijbewijs ofzo. Ze moet het van haar fiets en ov hebben en dat kost ook weer geld.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 20:24

Pussycat schreef:
het is natuurlijk niet altijd zo makkelijk. Al vind ik zelf ook dat je gewoon alles moeten aannemen als je niet rond kan komen...
Maar zij woont in een klein dorpje waar dus niet heel veel werk te vinden is en ze heeft geen rijbewijs ofzo. Ze moet het van haar fiets en ov hebben en dat kost ook weer geld.
Een beetje bedrijf vergoed gewoon reiskosten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Pussycat ma 18 apr 2011 - 22:22

Toch nooit alle reiskosten? Mijn werk vergoed ook wel iets maar echt niet alles?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 22:23

Nee? Slecht geregeld dan..

19ct de kilometer, dat kan makkelijk uit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Familie met geldproblemen - Pagina 3 Empty Re: Familie met geldproblemen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum