Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij leuke kindernamen?

+31
Highway
Zonnetje
VeryCherry
Baby
Ploen
Lavendel
Poisongirl
Blond
Sweety
Jeanette
Caroow
Mamsie
Mari
Cheesegirl
Zininzon
Bliss
SuperGrover
minoessepoes
Sarah1985
Toet
Jente10
Susan
Flinder
Monte
Lejow
Raindrop
Phileine
Burn
Beachgirl
Pien
Roza
35 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:02

Meisjes:

H.ayley... (Duuuh)
Loïs
Jeslynn
Faylinn - Fayelinn
Yara
Caithlyn(n)
Yelina - Yelena
Thirza - Thyrza
Aylin

Jongens:

Lyam
Hayden
Jayden
Ayden
Kyan

En ja... Wij hebben iets met de Y laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:05

Hazeltje schreef:
Jeslynn

Haha het meisje op wie ik verliefd was in Amerika heette Jesslyn (net anders geschreven dus) en een vriendin van haar heette Hayley. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  minoessepoes di 12 apr 2011 - 7:05

Voor een meisje: Puck, Saar, Pleun, Loek/Loes, Suus, Pip, Miek, Daantje, Diede.

Voor een Jongen: Guus, Joep, Gies, Teun, Seb, Tijm/Tijn/Tijl, Silvijn. (Tijm (Tijn/Tijl) en Seb vallen af want mijn vriend het T.hijmen en zijn broertje Seb.astiaan en Miek ook want ik heet zelf An.nemiek)
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:11

Marin schreef:
Hazeltje schreef:
Jeslynn

Haha het meisje op wie ik verliefd was in Amerika heette Jesslyn (net anders geschreven dus) en een vriendin van haar heette Hayley. Very Happy

Oh, dubbel S kan ook nog!
Thanx! Haha.

Echt? Nah, dat is wel toevallig zeg!

Wij hadden toen ik van H zwanger was Hayden als jongensnaam.
We vinden het nog steeds erg mooi maar lijkt ook wel erg veel op Hayley.
Stond er een tijd terug een stuk in de WIJ van een vrouw die een tweeling gekregen had... H.ayley en Hayden!
Hoe toevallig? Twee namen die je helemaal niet zo vaak hoort. Ok, H.ayley hoor je nu steeds vaker :P


Laatst aangepast door Hazeltje op di 12 apr 2011 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:12

minoessepoes schreef:Voor een meisje: Puck, Saar, Pleun, Loek/Loes, Suus, Pip, Miek, Daantje, Diede.

Voor een Jongen: Guus, Joep, Gies, Teun, Seb, Tijm/Tijn/Tijl, Silvijn. (Tijm (Tijn/Tijl) en Seb vallen af want mijn vriend het T.hijmen en zijn broertje Seb.astiaan en Miek ook want ik heet zelf An.nemiek)
Haha van die laatste zin snapte ik even niks maar ik vind het wel leuke namen allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  SuperGrover di 12 apr 2011 - 7:14

Ik zou mijn kind iig geen naam willen geven die door veel mensen wordt gezien als asonaam, een naam die in het Engels niet uit te spreken is (like mine, zucht), of een naam die altijd gespeld moet worden of 3 keer : "Hoe?!?!?"

Dus dan blijven Daan, Sophie en Sem over laughcry Nee, grapje. Noa vind ik een mooie naam, net als Loïs. Jongensnamen vind ik eigenlijk altijd prut, dus die wil ik niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:15

Ja wat grappige Hazeltje. Ik zou Hayden en Hayley niet snel samen doen, dat is beetje 'too much' haha. Ik vond destijds Hayley inderdaad ook super mooi, en heb een blauwe maandag nog zo geheten op het forum zelfs! Vind het wel jammer dat de naam nu zo bekend wordt in NL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:16

Ja, ik heb het idee dat na mijn bevalling half nederland hun dochter zo genoemd heeft haha.
Nou ja, niks aan te doen.

Hier in de buurt ben ik`de naam nog niet tegen gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Jente10 di 12 apr 2011 - 7:37

Marin schreef:
Jente10 schreef:
Marin schreef:
Fauve schreef:
Jente10 schreef:

Wat een leuke namen! Ik hou wel van bijzonder smile

Ik vind er ook heel veel mooi van! Ik ben ook nog wel op zoek naar mooie Scandinavische namen smile

Dankje allebei! smile Leuk om te horen! Houdt zelf ook van niet-standaard namen. De jongensnamen zijn in ieder geval allemaal scandinavisch. Meisjesnamen niet allemaal volgens mij.

Ja ik zag het al. Espen staat er bij mij ook in, maar dan geschreven als Aspen. Vind ik echt super stoer voor een jongen.

Oh ja, dat kan ook inderdaad! Het is ook echt 1 van mijn favo namen. Alleen beetje jammer dat het in Noorwegen, waar mijn kind waarschijnlijk zal opgroeien, weer een hele normale naam is :P

Hayley vind ik ook een hele mooie naam! Heb hem hier in Nederland nog niet gehoord eigenlijk maar in mijn omgeving zijn er ook weinig babies geboren laatste tijd.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Monte di 12 apr 2011 - 7:48

Hazeltje schreef:Ja, ik heb het idee dat na mijn bevalling half nederland hun dochter zo genoemd heeft haha.
Nou ja, niks aan te doen.

Hier in de buurt ben ik`de naam nog niet tegen gekomen.

Ik geloof dat dit nu met Elin het geval is. Een aantal mensen op het forum hebben zo hun dochter genoemd en bij vele hier staat hij wel op het namenlijstje.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:50

Jongens:

* Floris
* Florian
* Laurens
* Thijmen
* Rutger
* Matthias
* Nathan

meisjes:

* Sophie
* Sarah
* Luthein
* Leonore
* Roosmarijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:52

Monte schreef:
Hazeltje schreef:Ja, ik heb het idee dat na mijn bevalling half nederland hun dochter zo genoemd heeft haha.
Nou ja, niks aan te doen.

Hier in de buurt ben ik`de naam nog niet tegen gekomen.

Ik geloof dat dit nu met Elin het geval is. Een aantal mensen op het forum hebben zo hun dochter genoemd en bij vele hier staat hij wel op het namenlijstje.

Ja dat viel mij ook al op! Zal wel een populaire naam in wording zijn dan smile
In Bulgarije was een plaatsje genaamd Elin Pelin en dat vond ik zo'n grappige naam, sindsdien vind ik 'm geweldig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:53

SuperGrover schreef:Jongensnamen vind ik eigenlijk altijd prut, dus die wil ik niet.

Haha!

Ik vind Lily heel leuk en James. En ik heb een heel lijstje maar mijn vriend zit naast me en denkt dan vast dat ik gek ben:P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:55

Powerbabe schreef:
SuperGrover schreef:Jongensnamen vind ik eigenlijk altijd prut, dus die wil ik niet.

Haha!

Ik vind Lily heel leuk en James. En ik heb een heel lijstje maar mijn vriend zit naast me en denkt dan vast dat ik gek ben:P.

Potter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:22

Marin schreef:
Powerbabe schreef:
SuperGrover schreef:Jongensnamen vind ik eigenlijk altijd prut, dus die wil ik niet.

Haha!

Ik vind Lily heel leuk en James. En ik heb een heel lijstje maar mijn vriend zit naast me en denkt dan vast dat ik gek ben:P.

Potter Very Happy

daar moest ik ook meteen aan denken Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Bliss di 12 apr 2011 - 8:37

Jezus, wat een namen komen hier voorbij zeg! Very Happy Van sommige heb ik echt nog nóóit gehoord!
Marin, jij hebt ook een waslijst zeg :P Wat wel grappig is, is dat in mijn 'buurklas' 5 jongens zitten met namen uit jouw lijst!

Ik denk zelf nooit zo erg na over namen, maar heb al wel heel lang een meisjesnaam in mn hoofd. Heb die nooit tegen iemand gezegd en dat doe ik nu ook niet, maar hij is al wel voorbij gekomen in het topic.
Amerikaanse namen vind ik trouwens vreselijk angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Zininzon di 12 apr 2011 - 8:47

Jongen: David, Milan, Lucas
Meisje: Robyn, Kaja
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Cheesegirl di 12 apr 2011 - 8:54

Ik heb niet zo heel veel namen in mijn hoofd, maar op dit moment:

Meisjes
Cecilia
Elin
Sanne
Anne

Jongens
Stijn
Sem of Sam
Thijn


Laatst aangepast door Carola589 op di 12 apr 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:54

Marin schreef:
Powerbabe schreef:
SuperGrover schreef:Jongensnamen vind ik eigenlijk altijd prut, dus die wil ik niet.

Haha!

Ik vind Lily heel leuk en James. En ik heb een heel lijstje maar mijn vriend zit naast me en denkt dan vast dat ik gek ben:P.

Potter Very Happy

Whaha, daar dacht ik niet eens aan. Ik dacht aan Lily en James (Giacomo) van hier Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Mari di 12 apr 2011 - 9:09

Meisjesnaam
Celène
Julia
Enora
Isabella
Alice

Jongensnaam

Ik hou niet van jongensnamen, nog nooit 1 gevonden die ik echt voor 100% leuk vind, dus dat wordt lastig
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 9:14

Mari schreef:
Jongensnaam

Ik hou niet van jongensnamen, nog nooit 1 gevonden die ik echt voor 100% leuk vind, dus dat wordt lastig

Hopen dat je een meisje (of alleen maar meisjes) krijgt dan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Mari di 12 apr 2011 - 9:18

Alex schreef:
Mari schreef:
Jongensnaam

Ik hou niet van jongensnamen, nog nooit 1 gevonden die ik echt voor 100% leuk vind, dus dat wordt lastig

Hopen dat je een meisje (of alleen maar meisjes) krijgt dan Very Happy

Haha, tja voor de naam wel, maar waarschijnlijk omdat ik zooooo graag een dochtje wil krijg ik een huis vol mannen, niet dat dat erg is, maar stiekem wil ik toch wel heel graag een meisje.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Zininzon di 12 apr 2011 - 9:20

@ Mari, jongens mag je aan mij geven :P
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 9:33

Ik heb de hele zwangerschap geroepen dat ik een jongetje zou krijgen (was ik ook van overtuigd), maar ik hoopte stiekem toch dat het een meisje zou zijn. Ik vind een meisje zo leuk! Very Happy En gelukkig is mijn dochter heel leuk, haha. Maar een ventje zou ik nu wel leuk vinden, dus die wil ik bij de volgende zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Mamsie di 12 apr 2011 - 10:14

Ik hou meestal van aparte namen.

Jongen: G,ianey, V.iyency, S.avinly, Xavi, Dominique, Kaivi.

Meisje: Ci(d)yora, Kendra, Yaleesa, Siënna,
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum