Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???

3 plaatsers

Ga naar beneden

Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie??? Empty Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???

Bericht  SleepingBeauty di 10 jul 2012 - 1:48

wij zijn meestal van het kamperen, en met het zoeken van campings kan ik me intussen redelijk redden.
Maar vliegen heb ik nog nooit gedaan.

Dus ik ben benieuwd naar jullie tips.

Paar vragen die zo nu bij mij opkomen;

Ga je naar het reisbureau of zoek je zelf op internet?


Wat is verstandiger nu al boeken (we gaan half augustus hopelijk) of last minute een week van te voren of paar dagen van te voren?

Wat zijn goede sites om leuke goedkope reisjes te boeken?

Waar moet je op letten?

Wat is een beetje een normale prijs?

Hoe lang zouden jullie gaan? Is 8dagen meer dan genoeg of 15 dagen? (we hebben 3 weken vakantie)

All-inclusive? Of juist niet?

Even wat wij dus zoeken is een lekkere zon vakantie, low budget, liefst denk ik wel 2 weken. Heb niet echt een idee wat het gaat kosten, maar zo nu schat ik zo rond de 1500,- voor 2 pers. dat heb ik er wel voor over.

En we willen graag een keer vliegen
Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie??? Empty Re: Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???

Bericht  Lies di 10 jul 2012 - 1:51

SleepingBeauty schreef:wij zijn meestal van het kamperen, en met het zoeken van campings kan ik me intussen redelijk redden.
Maar vliegen heb ik nog nooit gedaan.

Dus ik ben benieuwd naar jullie tips.

Paar vragen die zo nu bij mij opkomen;

Ga je naar het reisbureau of zoek je zelf op internet?


Wat is verstandiger nu al boeken (we gaan half augustus hopelijk) of last minute een week van te voren of paar dagen van te voren?

Wat zijn goede sites om leuke goedkope reisjes te boeken?

Waar moet je op letten?

Wat is een beetje een normale prijs?

Hoe lang zouden jullie gaan? Is 8dagen meer dan genoeg of 15 dagen? (we hebben 3 weken vakantie)

All-inclusive? Of juist niet?

Even wat wij dus zoeken is een lekkere zon vakantie, low budget, liefst denk ik wel 2 weken. Heb niet echt een idee wat het gaat kosten, maar zo nu schat ik zo rond de 1500,- voor 2 pers. dat heb ik er wel voor over.

En we willen graag een keer vliegen
Wink

Ik lees ook even mee smile Wij hebben alleen pas begin september vakantie. Vraag me ook af wanneer ik dan naar de last minutes kan gaan kijken
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie??? Empty Re: Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???

Bericht  Atelier Madame di 10 jul 2012 - 2:07

Ik zoek eigenlijk altijd zelf op internet als ik een appartement / hotel wil zonder eten erbij. Een ticket boek ik bij Ryanair dan vaak, Bijv voor eind augustus vliegen wij vanaf dusseldorf weeze naar almeria voor 80 euro pp. Tel daarbij een hotel nog op via expedia voor 350 voor een week voor 2 personen, zijn we dus voor 250 euro een week op vakantie!

Lastminutes zijn in mijn ogen lang niet altijd voordelig: je kunt sowieso niet altijd een keuze maken nog. En als het hier slecht weer is in de zomer, zijn vaak de kosten voor lastminutes veel hoger dan dat je een aanbieding pakt.

grote voordeel van reizen met een reisbureau is dat je ter plaatse een transfer erbij hebt! Maar goed vaak kun je ook wel zelf een taxi pakken.

Als ik zo naar jouw eisen lijst kijk denk ik dat je met een reisbureau (bijv arke) voor 14 dagen naar een Grieks eiland, portugal, spanje oid 650 euro kwijt bent (appartement, vlucht, transfer). Maar half augustus is nog wle een dure periode dus dat kan ook makkelijk 800-1000 zijn. All-in vind ik vooral in het voor-na seizoen lekker, dan zijn er vaak veel minder restaurantjes open en is he took veel rustiger (in mijn ogen minder gezellig).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie??? Empty Re: Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum