Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij leuke kindernamen?

+31
Highway
Zonnetje
VeryCherry
Baby
Ploen
Lavendel
Poisongirl
Blond
Sweety
Jeanette
Caroow
Mamsie
Mari
Cheesegirl
Zininzon
Bliss
SuperGrover
minoessepoes
Sarah1985
Toet
Jente10
Susan
Flinder
Monte
Lejow
Raindrop
Phileine
Burn
Beachgirl
Pien
Roza
35 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:34

Behalve Amy natuurlijk vind ik dit mooie namen.

Meisje:

Leah
Mila
Isa
Lisa
Yrsa

Jongen:

We hadden voor als Amy een jongetje was geweest Thomas Aron bedacht, alleen weet ik niet of ik er nog wel zo kapot van ben. Momenteel vind ik Liam erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:34

Ik vind het voor jongens veel lastiger!

Meisjes:
Aoife (spreek uit: iifa)
Ally
Caro
Emma
Feline
Fenna
Fenne
Janne
Julie
Laure
Lauren
Lena
Lenne
Lois
Lux
Neva
Niamh (spreek uit: niiv)
Noa
Olivia
Philine
Saoirse (spreek uit: seersja)
Siobhan (spreek uit: sjuvòon, okee dat is moeilijk uit te leggen in het nederlands haha)
Sophie
Tesse
Vieve

Jongens (een stuk korter Very Happy):
Ben
Colin
Daan
Danne
Dean
Evan (spreek uit: èvun)
Ferre
Fern
Hugo
Laurens
Lev
Luca
Lucas
Nate (spreek uit: neet)
Noah
Polle
Raf
Rhys (spreek uit: riiis, op zijn Engels)
Ruben
Tale (spreek uit: tale, geen teel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:34

Guattari schreef:
Marin schreef:
Lilium schreef:Haha nou Marin, voor jou wordt het nog lastig kiezen!

Zal ik een weeshuis adopteren?

Of je adopteert mij, heb je ook een kind met een naam die je in NL amper tot nooit hoort! ;-)

Hahaha lieve schat, jij was al geadopteerd :P Heeft jouw naam nog een betekenis eigenlijk? Of wij nemen samen kindjes en gaan ze naar de feministen vernoemen, of vind je dat niks? :P



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Susan di 12 apr 2011 - 6:34

Ik zou er persoonlijk geen rekening mee houden dat een naam populair is, je weet het toch nooit. Ik ken een heleboel kleine kinderen, maar niet eentje met de naam Sophie en ook niet eentje met de naam Glenn, om maar eens een voorbeeldje te noemen. Er zitten wel wat kinderen bij Ezra met vrij aparte namen. Stel, ik had die naam ook gekozen en ik dacht dus origineel te zijn, dan was ik het uiteindelijk nog niet geweest.

Origineel willen zijn is voor mij niet echt een reden. De namen van mijn kinderen komen niet heel veel voor, maar ik vind mezelf niet origineler dan de moeder van een Sophie of van een Glenn. Uiteindelijk heb ik die namen evenmin zelf bedacht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:35

Fauve schreef:
Vieve

En hoe spreek je die uit? Vieve zoals het er staat op z'n NL of een soort verfranste versie er van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:36

Ik vind het wel jammer dat Sophie nu zo'n populaire naam is. Maar op de basisschool was ik echt de enige met die naam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:38

Marin schreef:
Fauve schreef:
Vieve

En hoe spreek je die uit? Vieve zoals het er staat op z'n NL of een soort verfranste versie er van?

Ja gewoon Vievuh. Als in de Nederlandse versie van Genevieve, maar dan zonder dat (vind ik) lelijke Gene :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:39

Ah ik snap 'm. Ik heb net Genevieve uit m'n lijst gehaald van de week omdat ik er ook wel klaar mee was haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:40

Haha! Ik vind dit allemaal mooie namen maar er zijn er maar een stuk of vijf per categorie die er echt uitspringen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:40

Marin schreef:
Guattari schreef:
Marin schreef:
Lilium schreef:Haha nou Marin, voor jou wordt het nog lastig kiezen!

Zal ik een weeshuis adopteren?

Of je adopteert mij, heb je ook een kind met een naam die je in NL amper tot nooit hoort! ;-)

Hahaha lieve schat, jij was al geadopteerd :P Heeft jouw naam nog een betekenis eigenlijk? Of wij nemen samen kindjes en gaan ze naar de feministen vernoemen, of vind je dat niks? :P



Nou, dan word ik dat gewoon nog een keer!:-D Ja, mijn naam heeft een betekenis. Dat is vast niet het antwoord dat je wilde horen hè?;-) Jaaaaaaa, kindjes vernoemen naar femibibsjes is goed. Doen we!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:42

Haha flauwerd. Mag jij je zoon Felix noemen, naar je held.

(wat ik trouwens een leuke naam vind!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Susan di 12 apr 2011 - 6:43

Femibibsjes?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:44

Autocorrect Very Happy:D

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:46

Vieve is leuk zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:49

Susan schreef:Femibibsjes?

Ja, als je mijn studie hebt gedaan, krijg je de meest afschuwelijke associaties bij feministen en sindsdien noem ik ze dus anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Jente10 di 12 apr 2011 - 6:50

Meisjes:
Evi
Lise
Li(e)ne
Marit
Mari
Hanna(h)
Sterre
Mila
Lene
Linn

Jongens:
Sverre
Espen
Preben
Øyvind (Euwin)
Kai
Kjetil (sjetil)

Ik houdt wel van scandinavische namen. Al wil ik later wel een naam die je in Nederland normaal kunt uitspreken en waarvan de schrijfwijze gelijk duidelijk is. Zou mijn kind daarom nooit Øyvind of Kjetil noemen ook al vind ik het een mooie naam.


Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Toet di 12 apr 2011 - 6:51

Meisje: Julia, Frederieke, Luke, Luna, Janne, Viënne, Jezz.

Jongen: Dean, Oliver, Justin (met een hollandse J dus geen djustin) Marin, Ferres.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:52

Jente10 schreef:Meisjes:
Evi
Lise
Li(e)ne
Marit
Mari
Hanna(h)
Sterre
Mila
Lene
Linn

Jongens:
Sverre
Espen
Preben
Øyvind (Euwin)
Kai
Kjetil (sjetil)

Ik houdt wel van scandinavische namen. Al wil ik later wel een naam die je in Nederland normaal kunt uitspreken en waarvan de schrijfwijze gelijk duidelijk is. Zou mijn kind daarom nooit Øyvind of Kjetil noemen ook al vind ik het een mooie naam.



Wat een leuke namen! Ik hou wel van bijzonder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Sarah1985 di 12 apr 2011 - 6:53

Meisje
Mirthe
Sophie
Leine
Sarah
Elin



Jongen
Niels
Rick
Tim
Tijmen
Matthijs
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:53

Marin schreef:Haha flauwerd. Mag jij je zoon Felix noemen, naar je held.

(wat ik trouwens een leuke naam vind!)

FelIX GuattaRI, regel ik voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:54

Fauve schreef:
Jente10 schreef:

Wat een leuke namen! Ik hou wel van bijzonder smile

Ik vind er ook heel veel mooi van! Ik ben ook nog wel op zoek naar mooie Scandinavische namen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Jente10 di 12 apr 2011 - 6:59

Marin schreef:
Fauve schreef:
Jente10 schreef:

Wat een leuke namen! Ik hou wel van bijzonder smile

Ik vind er ook heel veel mooi van! Ik ben ook nog wel op zoek naar mooie Scandinavische namen smile

Dankje allebei! smile Leuk om te horen! Houdt zelf ook van niet-standaard namen. De jongensnamen zijn in ieder geval allemaal scandinavisch. Meisjesnamen niet allemaal volgens mij.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:59

Liva
Tonke
Oda
Mesa


Sebbe
Fimme
Reg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:01

Jente10 schreef:
Marin schreef:
Fauve schreef:
Jente10 schreef:

Wat een leuke namen! Ik hou wel van bijzonder smile

Ik vind er ook heel veel mooi van! Ik ben ook nog wel op zoek naar mooie Scandinavische namen smile

Dankje allebei! smile Leuk om te horen! Houdt zelf ook van niet-standaard namen. De jongensnamen zijn in ieder geval allemaal scandinavisch. Meisjesnamen niet allemaal volgens mij.

Ja ik zag het al. Espen staat er bij mij ook in, maar dan geschreven als Aspen. Vind ik echt super stoer voor een jongen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:01

*


Laatst aangepast door Storm op di 12 apr 2011 - 13:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum