Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom vind ik nooit leuke kleding?

+20
Elsje
Lien
Suus
flower
Pien
Salander
Davinia
TwistedAngel
Bliss
Toet
Zwerver
Parisienne
Jeanette
ekiaam87
Tazz
Makamba
PapillonRose
Blond
Caroow
Roza
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 4:51

Zucht, elke ochtend weer hetzelfde dilemma.. Niéts leuks in mijn kast.
Maar in de winkels vind ik ook geen leuke kleding.. Terwijl andere mensen om mij heen er in geweldige outfits bij lopen.
Conclusie; ik heb gewoon geen oog voor leuke kleding. nerd

Wie heeft dat probleem nog meer?

Ik denk er serieus wel eens over na om een personal shopper in te huren, maar dat vind ik veel te duur..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:07

Een personal shopper bij H&M is niet zo duur!
Je kunt ook een vriendin vragen eens in je kast te kijken en outfits te maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 5:10

Princess schreef:Een personal shopper bij H&M is niet zo duur!
Je kunt ook een vriendin vragen eens in je kast te kijken en outfits te maken!

Ja maar dan heb je alleen de H&M.. Ik wil juist iemand die alle winkels met me in gaat :P

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:11

Haha ja dan gaat 't wel wat kosten denk ik.
Anders (komt ie weer :P) een vriendin vragen?
Of iemand van t forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Caroow ma 17 okt 2011 - 5:11

Plaats een oproepje in vraag en aanbod!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 5:20

Caroow schreef:Plaats een oproepje in vraag en aanbod!

Goed idee!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:22

Mij lijkt t best leuk om te doen, ik weet alleen niet in hoeverre ik dat voor een ander kan, zeker wanneer de stijl anders is dan de mijne..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 5:23

Princess schreef:Mij lijkt t best leuk om te doen, ik weet alleen niet in hoeverre ik dat voor een ander kan, zeker wanneer de stijl anders is dan de mijne..

Waar woon je? Gaan we gewoon een keer samen shoppen smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:28

Je hebt pm smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:34

Idd, aan de hand van een dergelijk topic van mij ben ik eens gaan winkelen met Bliss. Wow, ik kocht echt veel en allemaal leuke dingen! Ik was echt superblij met haar Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Blond ma 17 okt 2011 - 5:36

Ik heb genoeg leuke kleding, ik vind alleen dat het meeste me me toch niet zo leuk staat..
Als ik ieder ander meisje zie lopen met een spijkerbroek en een t-shirt vind ik het leuk, maar bij mezelf.. Sad
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 5:36

Zusje schreef:Idd, aan de hand van een dergelijk topic van mij ben ik eens gaan winkelen met Bliss. Wow, ik kocht echt veel en allemaal leuke dingen! Ik was echt superblij met haar Very Happy.

Ik zoek echt iemand, die mij aankijkt en exact weet wat er bij mij past :P Hahahaha.. Dat had Bliss dus bij jou?:P

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:39

Ik heb ook dingen aangetrokken die me niet leuk leken. Zij pakt gewoon van alles en ging winkels in waar ik nog nooit geweest was haha. Sommige dingen zou ik zelf niet kiezen maar stonden ontzettend leuk! Niet dat ik dat dan allemaal gekocht heb hoor, ik kon met veel van die dingen ook niks, niet naar mijn werk aan etc. Bliss is een goede shopper, jammer dat ze niet bij jou in de buurt woont (niet voor mij maar voor jou dan haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  PapillonRose ma 17 okt 2011 - 5:39

Hier hetzelfde probleem. Al kan ik als ik goed zoek nog wel wat leuke dingen vinden, alleen staan ze me niet omdat mijn lichaam na de zwangerschap erg veranderd is. Een fatsoenlijke jeans vinden lukt bijvoorbeeld niet meer, maarja dat is niet zo gek met maat 38 bij mijn benen en 42 bij mijn buik :shock:

Ik zal mijn stijl denk ik drastisch moeten veranderen en echt op zoek moeten gaan naar wat normaal zit en wat ik ook nog eens leuk vind. Best lastig nog. Geen slecht idee trouwens, iemand mee vragen om te shoppen.

Al was ik meestal degene die meegevraagd werd om te shoppen voor anderen Rolling Eyes Zullen we een lotgenotenclub oprichten Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 5:46

PapillonRose schreef:
Zullen we een lotgenotenclub oprichten Wink

Dan zijn we alvast met z'n tweeën Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Makamba ma 17 okt 2011 - 5:48

_Chance schreef:Ik heb genoeg leuke kleding, ik vind alleen dat het meeste me me toch niet zo leuk staat..
Als ik ieder ander meisje zie lopen met een spijkerbroek en een t-shirt vind ik het leuk, maar bij mezelf.. Sad

Herkenbaar! Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Tazz ma 17 okt 2011 - 8:46

Ik ging gisteren ook weer shoppen, snap niet waarom ik het nog doe. Ik ga iedere keer zwaar teleurgesteld de winkels weer uit nadat ik bijna de halve winkel gepast heb. Niks staat me, of ik kan het gewoon niet combineren.


Ik wil ook een personal shopper!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 8:53

Pff, ik meld me ook aan! Word er zo moedeloos van...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 8:56

We hebben echt een clubje, hahaha

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 8:57

En ik heb nog een hele winter garderobe nodig!! pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  ekiaam87 ma 17 okt 2011 - 9:31

Ik meld me ook aan voor een personal shopper!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Jeanette ma 17 okt 2011 - 9:55

Nou, ik zie juist teveel leuks!! :P

Mij lijkt het wel leuk om zo met iemand te gaan shoppen, ben alleen bang dat ik dan een andere smaak heb ofzo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Parisienne ma 17 okt 2011 - 10:27

Ik zie ook zo vaak leuke kleding bij anderen aan en dan denk ik altijd: "Mij staat dat toch niet!". Ik ga gewoon veel te snel voor basic-dingen en dus voor 'safe'. Een ander issue is geld.. had ik daar maar genoeg van, dan had ik het wel geweten! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Zwerver ma 17 okt 2011 - 10:29

Oh ik kan ook wel iemand gebruiken die me gaat helpen!

Ik ben 10 kilo zwaarder, al een tijdje maar ik kan niet wennen aan mijn lichaam en ik vind alles echt debiel staan. Loop er laatste tijd heel simpel bij, en overal zie ik mijn buikje in... Rolling Eyes

Broeken is sowieso een hell voor me. Vooral vanwege mijn budget

Ik wil oook personal shopperrrrr



Laatst aangepast door wc-eend op ma 17 okt 2011 - 10:37; in totaal 2 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Toet ma 17 okt 2011 - 10:31

Ik wil wel een keer met iemand gaan shoppen hoor. Alleen moeten we dan wel een béétje de zelfde smaak hebben, anders wordt het heel lastig denk ik.

Oja en, je moet mijn eerlijkheid wel kunnen waarderen en open staan voor kritiek want ik neem geen blad voor de mond. Lijkt me trouwens ook geen goed idee, want dan kom je nog met kleding thuis die niet staat. :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum