Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij leuke kindernamen?

+31
Highway
Zonnetje
VeryCherry
Baby
Ploen
Lavendel
Poisongirl
Blond
Sweety
Jeanette
Caroow
Mamsie
Mari
Cheesegirl
Zininzon
Bliss
SuperGrover
minoessepoes
Sarah1985
Toet
Jente10
Susan
Flinder
Monte
Lejow
Raindrop
Phileine
Burn
Beachgirl
Pien
Roza
35 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 10:20

Mamsie, als S.avinly een meisje was geweest, hoe had zij dan geheten? Ik had dit keer heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, en dat de naam met een S zou beginnen. Had ik het half goed dus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 10:31

Meisje; January, Sidney, Démi, Hailey, Skye.
Jongen: Jesse, Chris, Lucas, Nick, Thomas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Caroow di 12 apr 2011 - 10:34

Meisje:
Emma, Esmee, Aimee, Indira, Sofie.

Jongen:
Levi, Thijmen, Ravi
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Mamsie di 12 apr 2011 - 10:42

Marin schreef:Mamsie, als S.avinly een meisje was geweest, hoe had zij dan geheten? Ik had dit keer heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, en dat de naam met een S zou beginnen. Had ik het half goed dus Wink

We wisten dat het een jongens zou zijn dus we hadden geen meisjes naam. Alleen bij V wisten we het niet. Hij zou Ciyana hebben geheten. Zelf vond ik Cidyana (sie-djana ) mooier maar dat vond mijn vriend niks.
Jaa de S had je goed idd. Heel veel mensen dacht dat het een meid zou zijn hoor. Ach haha mijn vriend kent maar 1 recept.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 10:43

Zo en een goed recept ook, die heerlijke ventjes zijn om op te eten!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Mamsie di 12 apr 2011 - 10:45

hahha ik zal vragen of hij het doorgeeft tegen de tijd Wink wij hebben het niet meer nodig.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 11:12

Meisjesnaam; Fabienne, Roos, Tara, Amy, Katja
Jongensnaam; Chris, Daan, Robbie
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  minoessepoes di 12 apr 2011 - 20:27

Storm schreef:
minoessepoes schreef:Voor een meisje: Puck, Saar, Pleun, Loek/Loes, Suus, Pip, Miek, Daantje, Diede.

Voor een Jongen: Guus, Joep, Gies, Teun, Seb, Tijm/Tijn/Tijl, Silvijn. (Tijm (Tijn/Tijl) en Seb vallen af want mijn vriend het T.hijmen en zijn broertje Seb.astiaan en Miek ook want ik heet zelf An.nemiek)
Haha van die laatste zin snapte ik even niks maar ik vind het wel leuke namen allemaal.

Hahah als ik het zo terug lees dan is het ook niet echt een duidelijke zin, nee.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Thijm een afkorting is van mijn vriend zijn naam, hij wordt meestal zo genoemd dus zou ik een kindje van ons niet zo snel zo noemen. De namen Tijl/ Tijn vind ik er teveel op lijken.
Zo ook met Miek, zo wordt ik zelf meestal genoemd, dus daarom voor mij ook geen optie. En het broertje van mijn vriend heet S.ebastiaan mijn vriend noemt hem altijd Seb en om die reden zou ik ook die naam niet meer snel kiezen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Sweety di 12 apr 2011 - 20:34

Lilium schreef:
Meisjes; Noa, Lisa, Kim, Amy, Inge, Isa, Joyce, Floor, Tess, Lotte, Wendy en ga zo maar door...
Is een leuke naam hoor Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 20:39

Ik vind leuke namen voor jongens:
Jan
Teun
Laurens
Jonathan
Lenn
James
Henry
Jonas
Ben
Noel

En voor meisjes:
Luka
Lauren
Norah
Maren
Alix of Alex
Fenne

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 20:52

Ik heb er nog niet heel erg over nagedacht maare deze schieten me zo te binnen:

meisjes: Esmee, Lynn, Fleur,

jongens: Jay, Marijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Blond di 12 apr 2011 - 20:52

Jongens:
- Olivier
- Stijn
- Floris
- Guus
- Teun
- Maxime

Meisjes:
- Fleur
- Emma
- Frederique
- Sophie
- Merel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:12

Fenne en Thije natuurlijk!

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Fenne leuker vind. Thije was net wat meer een compromis, terwijl Fenne voor mij DE naam was en is.

Andere leuke namen:

Lotte
Mette
Yfke

Joppe
Seppe
David


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Poisongirl di 12 apr 2011 - 21:57

Meisje:
Jessy
Hayley
Lynn
Mara
Ayla
Avalon
Mayla
Novalee
Evalynn
Jess

Jongetje:
Tyler
Jayden
Luke
Steven
Taylor
Bryan
Robbin
Evan
Mik
Job



Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Lavendel di 12 apr 2011 - 22:33

Meisje: Nora, Hannah, Lauren
Jongen: Joep, Teun, Mads
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:38

Teun komt hier vaak voorbij; vind ik ook erg leuk. Die naam zit bij mij in de familie, dus misschien dat ik dat ooit nog weleens gebruik om te vernoemen.

Mads, Olivier, Henry en James vind ik ook leuk.

Ik ontdek bij mezelf dat ik meisjesnamen met een 'y' erin niet zo mooi vind. Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde letters gewoon niet zo mooi vindt?


Laatst aangepast door Gloria op wo 13 apr 2011 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Blond di 12 apr 2011 - 22:43

Ik vind namen die eindigen op een Y of Ie ook niet mooi, en de Y in het bijzonder in een naam ook niet.
Teun vind ik trouwens ook erg leuk, zo heet één van mijn beste vrienden. Misschien als tweede naam geschikt smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Ploen di 12 apr 2011 - 23:50

Meisjes
sanne, lotte, saar

Jongens
kris, daan

Namen die al heel veel voorkomen dus... en waarvan ik ook veel mensen ken die zo heten.
Weet daarom ook niet of ik ze ook daadwerkelijk zou kiezen voor mijn kinderen. Lijkt me zo raar als mijn kinderen hetzelfde heten als mijn vrienden/kennissen. Mijn broer is vernoemd naar een cafe waar mijn ouders vroeger vaak kwamen haha
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:52

Bij mij staat twee namen van mijn exen heel hoog in mijn jongens lijstje :P Ik weet nog niet of ik me erdoor laat weerhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:58

Fauve schreef:Bij mij staat twee namen van mijn exen heel hoog in mijn jongens lijstje :P Ik weet nog niet of ik me erdoor laat weerhouden.

Hahaha ja ik heb dat ook met 1 naam. Tja, ik vind 't gewoon zo'n leuke naam. --> Nog dezelfde naam als die jij hier bedoelt ook :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Jeanette wo 13 apr 2011 - 0:35

Neil vind ik trouwens ook een leuke jongensnaam!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:37

Ja, wel leuk, maar weet je wat je zo vaak hebt met Engelse namen? Mensen die ze zo Hollands uitspreken. Dat vind ik storend, en dus zou ik geen Engelse naam kiezen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Baby wo 13 apr 2011 - 0:39

Meisje: Sarah, Julie, Audrey, Jette, Olivia, Alexandra - Alexa - Alexis, Sophie, Eva
Jongen: Daniel - Daan, Alexander, Mark, Christopher - Chris


Laatst aangepast door Baby op wo 13 apr 2011 - 5:01; in totaal 2 keer bewerkt
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Susan wo 13 apr 2011 - 0:39

Gloria schreef:

Ik ontdek bij mezelf dat ik meisjesnamen met een 'y' erin niet zo mooi vind. Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde letters gewoon niet zo mooi vindt?

Bedoel je dan een Y op het eind of een Y waar dan ook in de naam? Namen die op een y eindigen zijn meestal ook niet zo mijn smaak, maar veel namen die met een Y beginnen vind ik juist mooi. Yrsa uiteraard, maar ook Yenthe of Yaël.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:41

Gloria schreef:Ja, wel leuk, maar weet je wat je zo vaak hebt met Engelse namen? Mensen die ze zo Hollands uitspreken. Dat vind ik storend, en dus zou ik geen Engelse naam kiezen denk ik.

Ja dat is wel jammer.
Ik sluit zelf nog steeds niet uit dat ik niet in 't buitenland ga wonen, dus mocht dat 't geval zijn, kies ik juist weer wel voor een Engelse naam. Wat ik iig belangrijk vind is een internationale naam. Mijn naam is zo fijn internationaal en daar ben ik zo blij mee. Mijn favoriete naam (Julia), kan dus ook heel internationaal, dus dat is fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij leuke kindernamen? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind jij leuke kindernamen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum