Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar vind je (leuke) positiekleding?

+4
Dille
Sophiee
Lonely Goatherd
CCC
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 23:55

Zaterdag ga ik met een zwangere vriendin shoppen, o.a. voor positiekleding voor haar. Maar we hebben allebei geen flauw idee waar je dat eigenlijk koopt, haha (nouja, ik weet dat je naar een prenatal kunt en dat sommige h&m's positiekleding hebben) . Welke winkels raden jullie aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  CCC di 31 jul 2012 - 0:02

Wij hebben hier een speciaalzaak in de buurt, waar gaan jullie shoppen? Miss. kan je even zoeken op google voor speciaalzaken.

Verder heeft Hema, Miss Etam, H&M en Prenatal ook wat...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 0:21

Ik vond vooral de broeken van de Prenatal erg fijn en betaalbaar! Ik geloof dat die 2 broeken die ik daar had gekocht nog niet eens 35 euro per stuk hebben gekost en ik heb er de hele zwangerschap (en nog een tijdje daarna) er mee gedaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Lonely Goatherd di 31 jul 2012 - 0:23

Het meeste had ik van H&M, Miss Etam en Hema.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Sophiee di 31 jul 2012 - 3:26

V&D heeft ook positiekleding. Ik heb daar een paar jurkjes van Noppies vandaan.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Dille di 31 jul 2012 - 3:38

Mamalicious is een leuk merk (van dezelfde 'boer' als vero moda en only), ik weet niet waar je gaat shoppen, maar misschien kan je zoeken naar verkooppunten? Vaak kom je dan ook wel wat boetiekjes tegen waar ze dat verkopen. Daar hebben ze (vind ik) vaak leukere kleding dan bij de miss etam bijvoorbeeld. Verder heb ik heel veel gewone hema-jurkjes gedragen tot het eind, die rekken heerlijk mee (en vallen ook mooi om je buik, al valt echte positiekleding nog net iets mooier).
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 10:34

Dank voor de tips dames! Hier komen we alweer een stukje verder mee. We gaan waarschijnlijk shoppen in ***, dus zal de sites van de betreffende winkels er eens op naslaan.


Laatst aangepast door Kenya op za 4 aug 2012 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Mida4you di 31 jul 2012 - 19:33

C & A verkoopt ook positiekleding
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 7:41

Ze is goed geslaagd bij de H&M voor broeken Waar vind je (leuke) positiekleding?  281626781.

En nog wat leuke (wijde) shirtjes gevonden bij de New Yorker (of all places). Dus ze was helemaal tevreden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Dora za 4 aug 2012 - 8:33

Heb gemist waar je gaat shoppen, maar in Roosendaal zit mama&zo, hier in etten-leur zit het geboorterijk. En in oud gastel (vlakbij Roosendaal) zit babyplanet.
Wat je ook kunt doen is even kijken waar ze Noppies, mamalicious zit. Ik geloof dat esprit (online) kunt bestellen voor positiekleding. Verder even geen idee.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Parel za 4 aug 2012 - 9:07

In Rotterdam zit zelfs een Noppies zwangerschapskleding winkel!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 9:28

We zijn al wezen shoppen! Maar alsnog bedankt voor de tips.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Dora za 4 aug 2012 - 9:52

Idd, voor een volgende shopronde!!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:08

Ja, over een tijdje zal ze nog wel een keer moeten, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Slakje za 4 aug 2012 - 20:32

Ik vond dat ze bij H&M hele leuke positiekleding hadden!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je (leuke) positiekleding?  Empty Re: Waar vind je (leuke) positiekleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum