Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 22 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:59

Gooi een courgette in blokjes in de wok Very Happy Jammieeee

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:00

Try schreef:Reva, ik ben vergeten er eerder op terug te komen, maar wanneer hebben wij ooit gemailt? En waarover? smile

Haiti.

Gast
Gast

Bericht  Merai di 12 apr 2011 - 4:00

Smikkell, ik heb kennelijk iets gemist hier gisteren maar ik vind het juist heel goed van je dat je nu je prioriteiten stelt, je bent super bezig! hug

Mozz, ik herken me wel in het feit dat ik dingen snel persoonlijk voel terwijl ze zo niet altijd bedoeld zijn. Als ik je verhaal lees lijkt het meer onwetendheid van haar dan dat jij slecht functioneert. Je hebt alles netjes geregistreerd dus dat gesprek kan in vijf minuten afgelopen zijn lijkt me!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:00

ProudMama schreef:Mozz: Ik ben net zo, als mijn TL belt om iets te vragen denk ik altijd als ik haar nummer zie: Zie je wel, ik heb fouten gemaakt enz enz.
Als iemand me een tip geeft hoe ik iets anders kan doen, denk ik gelijk dat ik het verkeerd deed.
Functioneringsgesprekken... ik ben als de dood, denk iedere keer dat ik dan ontslagen wordt.

Maar zolang jij je werk goed doet en volgens protocol en dit bijhoud, dan hoef je je toch geen zorgen te maken?
En ontslaan kunnen ze je zeker niet zomaar, tenzij je contract afloopt. Anders moet je toch fouten gemaakt hebben, daarop aangesproken zijn en er niks mee gedaan hebben of dingen van gelijke strekking.

hug

Ja precies zo ben ik ook. Het is zo dat als je adviseert, het moet klikken en soms klikt het beter dan de andere keer maar je werk moet je toch doen. Al mijn collega's hebben scholen waar het beter loopt dan op andere scholen. Maar toch vind ik dat super rot, vooral ook omdat we een coördinator hebben die zich overal mee bemoeit en overal iets slechts over te zeggen heeft. Ik heb hem ook gebeld en ingelicht, dan ben ik tenminste hem voor. Hij zei alleen maar: ok prima heb dat gesprek maar en hou me op de hoogte van eventuele uren-wijzigingen.

Gast
Gast

Bericht  Try di 12 apr 2011 - 4:02

Reva schreef:
Try schreef:Reva, ik ben vergeten er eerder op terug te komen, maar wanneer hebben wij ooit gemailt? En waarover? smile

Haiti.
Kinderopvang? Ben jij nog gegaan?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:02

Merai schreef:Smikkell, ik heb kennelijk iets gemist hier gisteren maar ik vind het juist heel goed van je dat je nu je prioriteiten stelt, je bent super bezig! hug

Mozz, ik herken me wel in het feit dat ik dingen snel persoonlijk voel terwijl ze zo niet altijd bedoeld zijn. Als ik je verhaal lees lijkt het meer onwetendheid van haar dan dat jij slecht functioneert. Je hebt alles netjes geregistreerd dus dat gesprek kan in vijf minuten afgelopen zijn lijkt me!
Ach, wat commentaar op mijn afwezigheid. Dus daar kwam ik alleen even op reageren. Ik heb inderdaad wel even andere dingen aan mijn hoofd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:03

Reva schreef:Gooi een courgette in blokjes in de wok Very Happy Jammieeee

Lekker! Maar heb ik niet in huis Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:04

Smikkell schreef:
Reva schreef:HUH waarom is mijn post richting bermuda driehoek? Potsie angel . Ik vind het nooit erg om tientallen berichten te posten, maar twee keer dezelfde vind ik zwaar irritant :P
+1

En hij was nog richting jou (en Mozz) ook :P

Iig, ik wilde zeggen: Ik weet niet of je onder andere mijn posts bedoelde, maar zoals ik gisteren in die posts al zei, je bent hier uiteraard geen dagelijkse update of update in het algemeen verschuldigd. En dat ik hoopte dat je maar te druk was met genieten of werken aan jezelf om te posten hier. Ipv dat het een reden was waarvoor we ons wel zorgen moesten maken hier, omdat ik na NY hoorde over je afwezigheid, kleine botsingen hier etc. Het is alleen maar knap dat je focus op andere dingen ligt, dus een nare insteek/bedoeling hadden mij post in ieder geval niet, het zorgen maken en of dat nodig was ja of nee stond op de eerste plaats.

Gast
Gast

Merai schreef:Smikkell, ik heb kennelijk iets gemist hier gisteren maar ik vind het juist heel goed van je dat je nu je prioriteiten stelt, je bent super bezig! hug

Ja dat is eigenlijk ook zo...het is onwetendheid. Maar het is een klein wereldje, het gesprek is pas over 3 weken en ben bang dat er onnozele praatjes rondgaan op die manier...bah.

Gast
Gast

Wow, er wordt ineens wel heel veel gepraat.

Smik, succes met alles, goed dat je aan jezelf aan het werken bent!
Mozz, hm. Ik vind het wel heel erg goed dat je het hebt aangegeven bij je baas, dan is die sowieso op de hoogte. Wel vind ik het vreemd dat die vrouw eigenlijk helemaal niet op de hoogte is en dat vind ik wel een slechte zaak.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:05

Alex schreef:

Nou, dan moet je even naar de hema. Want die verkopen namelijk zakjes, dat ze zelf kan kweken. WHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Gast
Gast

Het dagcafé wordt weer een beetje dagcafé Very Happy

Gast
Gast

Try schreef:
Isabella schreef:Try, zijn dat dé rokjes van de Action maar dan met streepjes? Want dan moet ik morgen naar de Action haha!
Ik geloof 't.. Iets minder dan 5 euro, gewoon simpel zeg maar.. Ik wilde een effen rokje maar die hadden ze niet. Ze hebben de streepjes trouwens in zwart/wit, grijs/wit, wit/navy blauw en wit/rood-roze (of was het rood-roze/wit?)

Owneeeee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Burn di 12 apr 2011 - 4:06

Isabella schreef:Wow, er wordt ineens wel heel veel gepraat.

Dat viel mij ook al op!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:06

Reva schreef:
Alex schreef:

Nou, dan moet je even naar de hema. Want die verkopen namelijk zakjes, dat ze zelf kan kweken. WHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Trut.

Ik ga mijn kind uit bed halen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:06

Mozz, als ze onteveden waren geweest, had je niet alle kansen gehad die je hebt gekregen toch? Denk niet meer dan normaal dat je een nerveus gevoel krijgt van zoiets... Hoe is het met je hocker?

Gast
Gast

Bericht  Burn di 12 apr 2011 - 4:06

Alex schreef:Het dagcafé wordt weer een beetje dagcafé Very Happy

Deed je dochter het nog trouwens?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:07

Isabella schreef:Wow, er wordt ineens wel heel veel gepraat.

Smik, succes met alles, goed dat je aan jezelf aan het werken bent!
Mozz, hm. Ik vind het wel heel erg goed dat je het hebt aangegeven bij je baas, dan is die sowieso op de hoogte. Wel vind ik het vreemd dat die vrouw eigenlijk helemaal niet op de hoogte is en dat vind ik wel een slechte zaak.

Ja ik denk...zeg het maar even, dan weten ze waar het over gaat mochten ze horen dat ik een gesprek heb met die vrouw :S.

Ik vind het ook superslecht dat ze dit niet weet, dit is nota bene haar opgave! Dus een gesprek is sowieso nodig...nouja hopelijk is het werkelijk onwetendheid, ik werk me rot voor die ***scholen.

Gast
Gast

Bericht  Try di 12 apr 2011 - 4:07

Ik ga mijn internet even uitzetten in een poging de slides door te lezen zodat ik donderdag een voldoende ga scoren (onmogelijk, vandaar is mijn motivatie ook ver te zoeken, heb nog niets gedaan en 6 weken geen college gevolgd)..

Eet smakelijk alvast dames!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:07

Alex schreef:
Reva schreef:
Alex schreef:

Trut.

Ik ga mijn kind uit bed halen.

Je hoeft niet te schelden, want het is bittere ernst.

Gast
Gast

Bericht  Burn di 12 apr 2011 - 4:08

Try schreef:Ik ga mijn internet even uitzetten in een poging de slides door te lezen zodat ik donderdag een voldoende ga scoren (onmogelijk, vandaar is mijn motivatie ook ver te zoeken, heb nog niets gedaan en 6 weken geen college gevolgd)..

Eet smakelijk alvast dames!

SUCCES!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:08

Alex schreef:Het dagcafé wordt weer een beetje dagcafé Very Happy
Ja, Smikkell is in the house Very Happy
Maar Smikkell is niet echt Smikkell en ik vind het een slechte eigenschap om (bewust) gemeen naar anderen te zijn hier.

Bedankt voor de lieve woorden iig.

Laatst aangepast door Smikkell op di 12 apr 2011 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:08

Reva schreef:Mozz, als ze onteveden waren geweest, had je niet alle kansen gehad die je hebt gekregen toch? Denk niet meer dan normaal dat je een nerveus gevoel krijgt van zoiets... Hoe is het met je hocker?

Ja maar wij werken heel zelfstandig en het duurt wel even voor feedback uit het werkveld hen bereikt. Iig kan niemand mij verwijten maken over de omgang met clienten en leerlingen want die is zeker weten goed.

Mijn hocker staat nog smile. Recentelijk gelukkig ook geen smijtneigingen gehad hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Burn di 12 apr 2011 - 4:09

Mams is een beetje pissed aan het worden. Dus ik ga er maar vandoor..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cheesegirl di 12 apr 2011 - 4:10

Goedemiddag ladies..smile
Cheesegirl
Cheesegirl