Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Alex heb jij twitter trouwens?
Yep! Weet jij mijn vorige nick nog? Zo heet ik op twitter.
Gast- Gast
June, ahh wat zielig zeg...dat zou in mijn hoofd echt never nooit op komen...
Ik wilde vanmorgen wat te drinken halen bij de Mac om half 11 en ik zie daar gewoon een oma, moeder en dochter aan de big mac menu zitten
Ik wilde vanmorgen wat te drinken halen bij de Mac om half 11 en ik zie daar gewoon een oma, moeder en dochter aan de big mac menu zitten
Gast- Gast
Storm schreef:June, ahh wat zielig zeg...dat zou in mijn hoofd echt never nooit op komen...
Dat vind ik ook zielig..
Gast- Gast
Ik follow je nu. Jij twittert ook niet veel of wel?Alex schreef:Storm schreef:Alex heb jij twitter trouwens?
Gast- Gast
Dat kun je toch niet menen!! Ow wat erg Storm!
en dan maar zeuren dat de kinderen tegenwoordig te dik zijn
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
June schreef:Hallo allemaal!
@ Alex en Storm: ik wil die mensen ook altijd slaan, maar het kan niet altijd. Waar ik werk (café) hebben we een ruimte om te roken met tafeltjes waar mensen dus gewoon drankjes mee naar toe kunnen nemen. Daar gaat ook altijd een moeder met haar kindje van ongeveer vijf zitten. Dat jongetje is sowieso al slecht opgevoed en ik vind hem altijd al heel zielig, maar zijn moeder sleept hem dus ook nog dat stinkhol in (dat is het). Ik wil daar eigenlijk ook graag een bordje met 'geen toegang onder de zestien', want nu kan ik er niks van zeggen zonder een enorm bemoeizuchtige, niet-moeder van in de twintig te lijken. Terwijl ik het liefst zou zeggen dat het kind wel bij mij in de buurt mag blijven en dat dan wel oplet.. Wat eigenlijk ook al niet kan, maar goed.
Heeeeeeey June!
Frustraties all over, he? Ik wil niet suggereren dat iemand een slechte moeder is als ze rookt, maar ik vind dat je je kind niet belangrijk genoeg vindt als je in zijn/haar omgeving rookt. Pas zag ik ze nog, pa en ma in de auto, allebei te stomen, 3 kinderen achterin, raam op een achterlijk klein kiertje, ik werd er zelf gewoon benauwd van. Ik vind dat echt niet normaal.
Gast- Gast
Die mensen waren zeker te dik, dat was best zielig om te zien. Normaal gesproken kom ik nooit in de Mac maar we hadden om 11 uur een afspraak en ik had super dorst. En toen zag ik dat..loontjes-power schreef:Dat kun je toch niet menen!! Ow wat erg Storm!
Gast- Gast
Storm schreef:
Mijn vriend vond het laatst raar dat ik om half 11 een pizza broodje ging eten.
Maar had al 3 uurtjes gewerkt en boodschappen gedaan dus voor mijn idee was het al lunchtijd haha
Gast- Gast
Storm schreef:Ik follow je nu. Jij twittert ook niet veel of wel?Alex schreef:Storm schreef:Alex heb jij twitter trouwens?
Hoe kom je daaaaaar nou bij? Klopt dus, haha. Ik moet nog even uitvinden hoe het precies werkt.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Dat kun je toch niet menen!! Ow wat erg Storm!
De mensen die 's ochtends bij de Mac gaan zitten, zijn waarschijnlijk niet dezelfde mensen die zeuren dat men tegenwoordig te dik is.
Hoe is het verder met iedereen? Ik heb het gevoel dat ik een beetje achter loop en ben wel geïnteresseerd (sowieso ook veel meer dan in mijn boek van literatuurwetenschap.. ).
Gast- Gast
Storm schreef:Die mensen waren zeker te dik, dat was best zielig om te zien. Normaal gesproken kom ik nooit in de Mac maar we hadden om 11 uur een afspraak en ik had super dorst. En toen zag ik dat..loontjes-power schreef:Dat kun je toch niet menen!! Ow wat erg Storm!
Ik kom er ook zelden maar als ik er wel eens binnen loop... 1 x in het jaar haha dan zie ik ook zoveel mensen zitten met kinderen en daarnaa nog toetje of iets.
Moezie- Kletskop
Alex schreef:
Heeeeeeey June!
Frustraties all over, he? Ik wil niet suggereren dat iemand een slechte moeder is als ze rookt, maar ik vind dat je je kind niet belangrijk genoeg vindt als je in zijn/haar omgeving rookt. Pas zag ik ze nog, pa en ma in de auto, allebei te stomen, 3 kinderen achterin, raam op een achterlijk klein kiertje, ik werd er zelf gewoon benauwd van. Ik vind dat echt niet normaal.
Ik vind dat ook echt niet normaal. Bah.. Ik heb er zelf ook last van als er in een kleine ruimte gerookt wordt, maar ik heb nog de keuze om weg te lopen. Stomme ouders..
Gast- Gast
Maar voor de rest gaat alles prima june!
Met jou ook ??
Met jou ook ??
Moezie- Kletskop
Ooh Storm, wat erg wat je zag in de Mac. Ik kan daar ook echt niet bij ... zo zielig.
Gast- Gast
Doeii Storm Fijne dag!!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Maar voor de rest gaat alles prima june!
Met jou ook ??
Ik heb tentamens, dat is een beetje (erg) jammer, maar verder gaat het heel goed .
Gast- Gast
Er zitten altijd kinderen in de Mac.. En ik kan het wetenloontjes-power schreef:Storm schreef:Die mensen waren zeker te dik, dat was best zielig om te zien. Normaal gesproken kom ik nooit in de Mac maar we hadden om 11 uur een afspraak en ik had super dorst. En toen zag ik dat..loontjes-power schreef:Dat kun je toch niet menen!! Ow wat erg Storm!
Ik kom er ook zelden maar als ik er wel eens binnen loop... 1 x in het jaar haha dan zie ik ook zoveel mensen zitten met kinderen en daarnaa nog toetje of iets.
Gast- Gast
Wij nemen A. ook wel eens mee naar de Mac. Maar dan gewoon om een uur of 6 's avonds.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Er zitten altijd kinderen in de Mac.. En ik kan het wetenloontjes-power schreef:Storm schreef:Die mensen waren zeker te dik, dat was best zielig om te zien. Normaal gesproken kom ik nooit in de Mac maar we hadden om 11 uur een afspraak en ik had super dorst. En toen zag ik dat..loontjes-power schreef:Dat kun je toch niet menen!! Ow wat erg Storm!
Kom jij er ook zo veel ?
Maar goed als ik soms zie hoe dik sommige kinderen al zijn en daar dan zitten te bunkeren..
Moezie- Kletskop
Inderdaad, het gaat ook niet om het punt dat kinderen bij de Mac zitten, mag ik hopen..
Wij zijn ook jong geweest toch?!
Maar 11 uur `s ochtends, bahbahbah!
Wij zijn ook jong geweest toch?!
Maar 11 uur `s ochtends, bahbahbah!
Gast- Gast
June schreef:loontjes-power schreef:Maar voor de rest gaat alles prima june!
Met jou ook ??
Ik heb tentamens, dat is een beetje (erg) jammer, maar verder gaat het heel goed .
Oh Heel veel succes dan!
Ik heb morgen examen Engels..
Moezie- Kletskop
Ik haal regelmatig een milkshake of een ijsje, jaloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:
Er zitten altijd kinderen in de Mac.. En ik kan het weten
Kom jij er ook zo veel ?
Maar goed als ik soms zie hoe dik sommige kinderen al zijn en daar dan zitten te bunkeren..
Gast- Gast
Ow ik wou dat ik dat kon echt!!_Donnaa schreef:Ik haal regelmatig een milkshake of een ijsje, jaloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:
Er zitten altijd kinderen in de Mac.. En ik kan het weten
Kom jij er ook zo veel ?
Alleen lijkt me die milkshake van appel en peer niks
Moezie- Kletskop
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: