Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, echt meer dan een maand later haha, aso..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ja echt super.. Ik kreeg een mail terug dat het tegelijk met het andere pakketje verstuurd was, maar dat ze denken dat het verloren gegaan is bij de post ofzo. Ik krijg het nu voor niks alsnog opgestuurd omdat ik zo`n goede klant was.. Super service!Patriesje schreef:@ Donnaa, hoe is het trouwens afgelopen met die bestelling van ebay?
(die je niet gekregen had/hebt)
Zo dat is zeker een super service!
Vooral om dat je er ook nog vrij laat achter kwam.
Blijkt ook wel weer dat je teveel op ebay zit
Maar ik had net nieuw spul bij hun besteld, dus vandaar dat ze bij me slijmen denk ik.. Aangezien ik daarvoor dus maar 2 bestellingen bij ze had gemaakt..
Gast- Gast
Kom op zeg, dat zou iedereen doen...Alex schreef:ProudMama schreef:Nee, totaal niet! Daarom ging ik gelijk even kijken toen ik dat hoorde roepen haha!Alex schreef:Whahaha Reev, via je werkmail briljant!
PM, kan je homo-buurman niet tegen een grapje?
Whahahahaha sensatiezoeker!
Gast- Gast
Ik vind de toon van de posts gister gewoon onterecht hard. Ja, ik snap dat mensen ongerust zijn en ik vind het fijn om te lezen dat mensen met me mee leven en me missen.
Gast- Gast
Try, zijn dat dé rokjes van de Action maar dan met streepjes? Want dan moet ik morgen naar de Action haha!
Gast- Gast
Mozz, Sorry, ik weet even niet wat ik er op zeggen moet. Ik herken het namelijk niet!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik google op action rokje, krijg ik gelijk het topic 'ik wil ook een action rokje' ervoor
Burn- Lady Post-a-lot
Smik doe gewoon even wat voor jou goed voelt!! Tuurlijk zijn er mensen die je missen!!
Maar jij moet je hele leven nog met jezelf doen.. En als je daar nu aan werkt heb je daar alleen maar profijt van.
Ik hoop dat alles snel weer beter voor je word Smik!!
Maar denk aan jezelf
Maar jij moet je hele leven nog met jezelf doen.. En als je daar nu aan werkt heb je daar alleen maar profijt van.
Ik hoop dat alles snel weer beter voor je word Smik!!
Maar denk aan jezelf
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik geloof 't.. Iets minder dan 5 euro, gewoon simpel zeg maar.. Ik wilde een effen rokje maar die hadden ze niet. Ze hebben de streepjes trouwens in zwart/wit, grijs/wit, wit/navy blauw en wit/rood-roze (of was het rood-roze/wit?)Isabella schreef:Try, zijn dat dé rokjes van de Action maar dan met streepjes? Want dan moet ik morgen naar de Action haha!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ohneeeee, ook nog rokjes met streepjes.. Ik moet erheen haha!Try schreef:Ik geloof 't.. Iets minder dan 5 euro, gewoon simpel zeg maar.. Ik wilde een effen rokje maar die hadden ze niet. Ze hebben de streepjes trouwens in zwart/wit, grijs/wit, wit/navy blauw en wit/rood-roze (of was het rood-roze/wit?)Isabella schreef:Try, zijn dat dé rokjes van de Action maar dan met streepjes? Want dan moet ik morgen naar de Action haha!
Gast- Gast
Burn schreef:Mozz, Sorry, ik weet even niet wat ik er op zeggen moet. Ik herken het namelijk niet!
ik ook niet. Maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor, je laat je gezicht om alle scholen zien, je hebt een lijstje met hoeveel uren je waar maakt, ... Misschien is dit voor haar nu niet duidelijk maar na jullie gesprek wel.
Gast- Gast
Bah ik rammel en moet eigenlijk gaan koken, kan iemand mij motivatie geven om op te staan?
Gast- Gast
Mozz, ik herken het wel. Ik ben ook altijd bang dat ik dingen fout doe, ik vind het daarom ook fijn om precies te horen te krijgen wat er van me word verwacht zodat ik weet dat ik de dingen doe die juist zijn. Ook als ik extra dingen doe (waarvan ik weet dat het goed is) ben ik alsnog bang dat het fout is..
Try- Kletskop
Try schreef:Ik geloof 't.. Iets minder dan 5 euro, gewoon simpel zeg maar.. Ik wilde een effen rokje maar die hadden ze niet. Ze hebben de streepjes trouwens in zwart/wit, grijs/wit, wit/navy blauw en wit/rood-roze (of was het rood-roze/wit?)Isabella schreef:Try, zijn dat dé rokjes van de Action maar dan met streepjes? Want dan moet ik morgen naar de Action haha!
Heb ik vanmiddag ook gekocht. Weet alleen nog niet hoe te combineren..
Burn- Lady Post-a-lot
Mozz: Ik ben net zo, als mijn TL belt om iets te vragen denk ik altijd als ik haar nummer zie: Zie je wel, ik heb fouten gemaakt enz enz.
Als iemand me een tip geeft hoe ik iets anders kan doen, denk ik gelijk dat ik het verkeerd deed.
Functioneringsgesprekken... ik ben als de dood, denk iedere keer dat ik dan ontslagen wordt.
Maar zolang jij je werk goed doet en volgens protocol en dit bijhoud, dan hoef je je toch geen zorgen te maken?
En ontslaan kunnen ze je zeker niet zomaar, tenzij je contract afloopt. Anders moet je toch fouten gemaakt hebben, daarop aangesproken zijn en er niks mee gedaan hebben of dingen van gelijke strekking.
Als iemand me een tip geeft hoe ik iets anders kan doen, denk ik gelijk dat ik het verkeerd deed.
Functioneringsgesprekken... ik ben als de dood, denk iedere keer dat ik dan ontslagen wordt.
Maar zolang jij je werk goed doet en volgens protocol en dit bijhoud, dan hoef je je toch geen zorgen te maken?
En ontslaan kunnen ze je zeker niet zomaar, tenzij je contract afloopt. Anders moet je toch fouten gemaakt hebben, daarop aangesproken zijn en er niks mee gedaan hebben of dingen van gelijke strekking.
Gast- Gast
Nou meiden ik ben er weer vandoor..
Lekker naar huis en eten ik rammel!!
Fijne avond allemaal!!
Lekker naar huis en eten ik rammel!!
Fijne avond allemaal!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat wilde ik ook net typen.. Met een effen shirt maar welke kleur? Ik heb zwart/wit gestreept gekochtBurn schreef:
Heb ik vanmiddag ook gekocht. Weet alleen nog niet hoe te combineren..
Try- Kletskop
HUH waarom is mijn post richting bermuda driehoek? Potsie . Ik vind het nooit erg om tientallen berichten te posten, maar twee keer dezelfde vind ik zwaar irritant
Laatst aangepast door Reva op di 12 apr 2011 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Thanx voor jullie reacties. Ik had t er met een collega over en hij zei als er een probleem is, eerst een analyseren en kijken waar het fout is gelopen, niet meteen bij jezelf zoeken want ik probeer alles zo goed mogelijk te verdelen. Misschien omdat ik het rot vind dat die verslagen soms wat langer duren, ik het bij mezelf zoek.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb geen zin om te koken. Maar ik wil wel een beetje gezond eten ...
haha mijn salade is al af, nu nog aardappelen & vlees... Ik ben luiii!
Gast- Gast
Maaltijdsalade? Broodje gezond? Groentesoep?Alex schreef:Ik heb geen zin om te koken. Maar ik wil wel een beetje gezond eten ...
Gast- Gast
+1Reva schreef:HUH waarom is mijn post richting bermuda driehoek? Potsie . Ik vind het nooit erg om tientallen berichten te posten, maar twee keer dezelfde vind ik zwaar irritant
Gast- Gast
Reva, ik ben vergeten er eerder op terug te komen, maar wanneer hebben wij ooit gemailt? En waarover?
Try- Kletskop
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: