Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Hey Carola!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hallo!!
Ik ben ook weer (hakend) present..
Nieuwe zpaghetti gekocht en heerlijk thee gedronken met een chocoladetaart hmmmm
Ik ben ook weer (hakend) present..
Nieuwe zpaghetti gekocht en heerlijk thee gedronken met een chocoladetaart hmmmm
Gast- Gast
Nu ben ik echt pissig: Ze hebben het vandaag niet kunnen repareren, dus tot en met morgen geen gas. Dus ik kan niet douchen, niet koken, enz.
Morgenochtend moeten ze hier binnen zijn, dus ik moet thuis zijn. Ik moet werken, dus is onmogelijk.
Sleutel bij de buren afgeven zit ik totaal niet op de wachten, vind ik niet prettig en heb een hondje hier rondlopen...
Grrrrr!!
Morgenochtend moeten ze hier binnen zijn, dus ik moet thuis zijn. Ik moet werken, dus is onmogelijk.
Sleutel bij de buren afgeven zit ik totaal niet op de wachten, vind ik niet prettig en heb een hondje hier rondlopen...
Grrrrr!!
Gast- Gast
Altijd fijn om een kwartier in de wacht gezet te worden.... Sommige klantenservice mensen zijn echt dom
Gast- Gast
Klinkt goed Sannie, ook al moet ik eigenlijk niet aan eten denken. Voel me de hele dag al een beetje grieperig, maar net niet ziek..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
ProudMama schreef:Nu ben ik echt pissig: Ze hebben het vandaag niet kunnen repareren, dus tot en met morgen geen gas. Dus ik kan niet douchen, niet koken, enz.
Grrrrr!!
TGGG! Wat een domme #@#!lui!
Is er niet een paps/mams die in je huis kan zijn ofzo?
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Nu ben ik echt pissig: Ze hebben het vandaag niet kunnen repareren, dus tot en met morgen geen gas. Dus ik kan niet douchen, niet koken, enz.
Grrrrr!!
Dat vind ik echt belachelijk, je kunt toch niet zomaar zonder alles? En dan ook nog eisen dat je er bent. Beetje laat..
Gast- Gast
Er zijn nog 8 wachtenden voor u, een moment geduld a.u.b.Isabella schreef:Altijd fijn om een kwartier in de wacht gezet te worden.... Sommige klantenservice mensen zijn echt dom
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Klinkt goed Sannie, ook al moet ik eigenlijk niet aan eten denken. Voel me de hele dag al een beetje grieperig, maar net niet ziek..
hehe bah.. das niet fijn :S beterschap!
Gast- Gast
Paps werkt, mams zit morgen met oma in ziekenhuis voor de chemo.Burn schreef:ProudMama schreef:Nu ben ik echt pissig: Ze hebben het vandaag niet kunnen repareren, dus tot en met morgen geen gas. Dus ik kan niet douchen, niet koken, enz.
Grrrrr!!
Zusje werkt ook...
Gast- Gast
Isabella schreef:Altijd fijn om een kwartier in de wacht gezet te worden.... Sommige klantenservice mensen zijn echt dom
Haden ze niet een bekend liedje aan staan? Dat je perongeluk aan het meezingen was, en dat ze dan opeens.. goedemiddag.. Ben je nog lekker aan het zingen. Oepsie!
Burn- Lady Post-a-lot
Carola589 schreef:Er zijn nog 8 wachtenden voor u, een moment geduld a.u.b.Isabella schreef:Altijd fijn om een kwartier in de wacht gezet te worden.... Sommige klantenservice mensen zijn echt dom
Nee ik werd gelijk geholpen, maar ze snapte de aantekeningen niet
Gast- Gast
Burn schreef:Isabella schreef:Altijd fijn om een kwartier in de wacht gezet te worden.... Sommige klantenservice mensen zijn echt dom
Haden ze niet een bekend liedje aan staan? Dat je perongeluk aan het meezingen was, en dat ze dan opeens.. goedemiddag.. Ben je nog lekker aan het zingen. Oepsie!
Dat is sowieso grappig, ik zat ook op klantenservice een aantal weken en als ik iemand in de wacht zet kan ik die persoon wél horen, en alleen zij mij niet. Dus ik kan alle gesprekken en liedjes van iedereen horen
Gast- Gast
Dankje Sannie, heb toch maar wel gewoon eten gemaakt enz.
@ Isabella; was jij zo lastig of was zij gewoon zo dom?
@ Isabella; was jij zo lastig of was zij gewoon zo dom?
Cheesegirl- Ratel
Ik kan gewoon niet thuis zijn, zo simpel is het. Anderen in mijn huis laten (buren, bouwvakkers) vind ik totaal niet prettig. En moet ik mijn hond opsluiten in de wc/ badkamer/ slaapkamer of meenemen naar mijn werk?Isabella schreef:ProudMama schreef:Nu ben ik echt pissig: Ze hebben het vandaag niet kunnen repareren, dus tot en met morgen geen gas. Dus ik kan niet douchen, niet koken, enz.
Grrrrr!!
Dat vind ik echt belachelijk, je kunt toch niet zomaar zonder alles? En dan ook nog eisen dat je er bent. Beetje laat..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Paps werkt, mams zit morgen met oma in ziekenhuis voor de chemo.Burn schreef:ProudMama schreef:Nu ben ik echt pissig: Ze hebben het vandaag niet kunnen repareren, dus tot en met morgen geen gas. Dus ik kan niet douchen, niet koken, enz.
Grrrrr!!
Zusje werkt ook...
Schandalig dat je dit nu pas hoort!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga er nu echt vandoor! Tot straks dames!
Burn- Lady Post-a-lot
En ik wil douchen. Voel me vies.
Wil mijn haar in elk geval ff wassen... met koud water ofzo? Alsof je het daar schoon mee krijgt...
Wil mijn haar in elk geval ff wassen... met koud water ofzo? Alsof je het daar schoon mee krijgt...
Gast- Gast
Carola589 schreef:@ Isabella; was jij zo lastig of was zij gewoon zo dom?
Ik denk een combinatie van beide. Maar klagen heeft vaak wel zin, want we hebben een maand krant gecompenseerd gekregen. Van de 26 kranten in een maand hadden we er ongeveer 10 gehad, en dan pas om 8.00u ipv voor 7.00u, waar we dus niks aan hadden, omdat we dan werken zijn. Gelukkig begrepen ze dat wel
Gast- Gast
Doei Burn
Kun je niet bij iemand (familie/vrienden) even douchen PM?
Kun je niet bij iemand (familie/vrienden) even douchen PM?
Cheesegirl- Ratel
ProudMama schreef:En ik wil douchen. Voel me vies.
Hmm, misschien kun je water koken en dan met koud water mengen?
Gast- Gast
Dat is dan wel weer aardig van ze.Isabella schreef:Ik denk een combinatie van beide. Maar klagen heeft vaak wel zin, want we hebben een maand krant gecompenseerd gekregen. Van de 26 kranten in een maand hadden we er ongeveer 10 gehad, en dan pas om 8.00u ipv voor 7.00u, waar we dus niks aan hadden, omdat we dan werken zijn. Gelukkig begrepen ze dat wel
Cheesegirl- Ratel
Isabella schreef:Burn schreef:Isabella schreef:Altijd fijn om een kwartier in de wacht gezet te worden.... Sommige klantenservice mensen zijn echt dom
Dat is sowieso grappig, ik zat ook op klantenservice een aantal weken en als ik iemand in de wacht zet kan ik die persoon wél horen, en alleen zij mij niet. Dus ik kan alle gesprekken en liedjes van iedereen horen
Haha, bedankt voor de tip! Ga ik vanaf nu niet meer mee zingen!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: