Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Wat voor werk doe je dan, Sannie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Spannend! Wanneer krijg je meer te horen? Fijn dat je ook nog dat oppasadres achter de hand hebt.
Wat voor foto's worden er gemaakt? Gewoon een fotosessie? Leuk!
Ze zouden eind van de week wat laten weten, maar ik bel morgen/overmorgen zelf wel ff ook weer interesse haha.
Ja klopt!
Gast- Gast
Dit doe ik er 1 keer per week een uurtje bij. Dan begeleid ik een meid met haar financiën.
Normaal werk ik op een wvz voor mensen met een verst beperking
Normaal werk ik op een wvz voor mensen met een verst beperking
Gast- Gast
Sjaaaaaaan! Hoe is het met jouw prinsesje?
Heb je het prinsesenjurkje van A. al gezien?
Heb je het prinsesenjurkje van A. al gezien?
Gast- Gast
Anousch, ik duim voor je
En ik ben benieuwd naar je foto's, laat je ze hier zien?
Sannie, da's ook wat... en helemaal als het vaker gebeurt dat ze er niet is! Doe je dit via een instantie ofzo? Anders zou ik het daar een keer aankaarten!
Alex, mijn prinsesje is (helaas) weer naar huis maar morgen komt ze weer Toen ik haar vanmiddag uit bed haalde, hebben we zó lekker liggen knuffelen en stoeien op de bank, heerlijk
Nee, heb het jurkje van jouw prinsesje nog niet gezien, waar kan ik hem vinden?
En ik ben benieuwd naar je foto's, laat je ze hier zien?
Sannie, da's ook wat... en helemaal als het vaker gebeurt dat ze er niet is! Doe je dit via een instantie ofzo? Anders zou ik het daar een keer aankaarten!
Alex, mijn prinsesje is (helaas) weer naar huis maar morgen komt ze weer Toen ik haar vanmiddag uit bed haalde, hebben we zó lekker liggen knuffelen en stoeien op de bank, heerlijk
Nee, heb het jurkje van jouw prinsesje nog niet gezien, waar kan ik hem vinden?
Hmm dus ze huurt jou in, dan zou je toch zeggen dat ze wel thuis zou zijn! En anders, mocht er iets tussenkomen, dat ze wel even zou bellen. Of heeft ze die mate van zelfstandigheid niet?
Edit: ik bedoelde verantwoordelijkheid
Edit: ik bedoelde verantwoordelijkheid
Sjaantje schreef:Hmm dus ze huurt jou in, dan zou je toch zeggen dat ze wel thuis zou zijn! En anders, mocht er iets tussenkomen, dat ze wel even zou bellen. Of heeft ze die mate van zelfstandigheid niet?
idd..
ja normaal gesproken wel, of moeder belt (ze is nog jong) ze woont nog thuis. Maar ze is zo chaotisch dat ze ook weleens mijn afspraak vergeet doordat ze het vergeten op de kalender is te schrijven, maar krijg ze normaal gesproken dan wel telefonisch te pakken.... zal het nog wel horen.
Gast- Gast
Hoop dat er wat mee gedaan wordt als je het volgende week aankaart. Het is zo jammer dat je er tóch de deur voor bent uitgeweest, tis toch weer een onderbreking van je avond. Althans, zo zou ik dat ervaren...
ja dat is ook zo.. je rekent er toch op.. maar goed.. dan gaan we verder forummen en haken
Gast- Gast
Forummen = leuk, haken = niet leuk Maar dat komt doordat ik het fysiek niet kan hahaha. Vind het wél leuk als andere mensen haken Wat ben je aan het maken?
Sjaantje schreef:Forummen = leuk, haken = niet leuk Maar dat komt doordat ik het fysiek niet kan hahaha. Vind het wél leuk als andere mensen haken Wat ben je aan het maken?
hihi.. en ieder zn ding toch?
Ik ben een tas aan het haken voor de collega van mn moeder . ben alleen bang dat ik te weinig heb. ze wil namelijk ook een gehaakt hengsel...
Gast- Gast
Oh wat leuk! Vind het zo knap als mensen zo creatief bezig kunnen zijn... dat talent mis ik helaas. Haken heb ik ook nooit echt geleerd, breien kon ik altijd wel aan beetje maar het lukt nu gewoon niet meer. Binnen 2 tellen ben ik al overbelast. Dus laat het liever aan een ander over
Ik haak met spul wat erg grof is, is wat gemakkelijker?
mag ik vragen wat je precies hebt? (dat staat erg stom.. i know)
mag ik vragen wat je precies hebt? (dat staat erg stom.. i know)
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh wat leuk! Vind het zo knap als mensen zo creatief bezig kunnen zijn... dat talent mis ik helaas.
Dat heb ik ook hoor Sjaan. Ik zou willen dat er ook iets uit mijn handen kwam.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Sjaantje schreef:Oh wat leuk! Vind het zo knap als mensen zo creatief bezig kunnen zijn... dat talent mis ik helaas.
Ik heb de creativiteit juist nodig om mn gedachten op orde te maken
Gast- Gast
Anousch, hier nog één Gezellig samen moe zijn
Sannie, dat staat niet stom! Het is juist stom als je het wilt weten maar je vraagt het niet
Toen ik anderhalf jaar was, heb ik reuma gekregen. Pechgevalletje, waarschijnlijk als complicatie van een kinderziekte. Gelukkig kan ik nu nog best veel, maar heb ook al een aantal operaties ondergaan: kniecorrecties, 2 kunstheupen, kunstelleboog en meerdere malen peesontstekingen in mijn handen gehad. Thuis loop ik nog wel in mijn aangepaste huis (badkamer en slaapkamer beneden, aangepaste keuken en badkamer) maar buitenshuis gebruik ik vrijwel altijd mijn rolstoel.
Sannie, dat staat niet stom! Het is juist stom als je het wilt weten maar je vraagt het niet
Toen ik anderhalf jaar was, heb ik reuma gekregen. Pechgevalletje, waarschijnlijk als complicatie van een kinderziekte. Gelukkig kan ik nu nog best veel, maar heb ook al een aantal operaties ondergaan: kniecorrecties, 2 kunstheupen, kunstelleboog en meerdere malen peesontstekingen in mijn handen gehad. Thuis loop ik nog wel in mijn aangepaste huis (badkamer en slaapkamer beneden, aangepaste keuken en badkamer) maar buitenshuis gebruik ik vrijwel altijd mijn rolstoel.
Jordana schreef:Sjaantje schreef:Oh wat leuk! Vind het zo knap als mensen zo creatief bezig kunnen zijn... dat talent mis ik helaas.
YESSSSSSSSSSSSSSS een medestander
Ik heb vandaag dan nog zitten zingen (bedankt voor het aansteken, Chocolate Cookie ) maar toen ik terug luisterde klonk het echt niet. Maar nou zit Zo stil in mijn in mijn hoofd
Jordana- Ratel
Jeetje dat is wel heftig zeg! Blijf je nu nog een beetje stabiel? of wat zijn de verwachtingen? lijkt me erg pittig
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Jordana schreef:Sjaantje schreef:Oh wat leuk! Vind het zo knap als mensen zo creatief bezig kunnen zijn... dat talent mis ik helaas.
YESSSSSSSSSSSSSSS een medestander
Het clubje-ik-ben-niet-creatief hahaha
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ik heb vandaag dan nog zitten zingen (bedankt voor het aansteken, Chocolate Cookie ) maar toen ik terug luisterde klonk het echt niet. Maar nou zit Zo stil in mijn in mijn hoofd
beter zingen dan mij zul je allicht
Gast- Gast
Ik heb al een paar dagen de Motown-medley in mijn hoofd die we op koor aan het oefenen zijn... grrrr.. krijg het er maar niet uit!
Zo stil in mij is een heerlijk nummer om flink te blèren
Zo stil in mij is een heerlijk nummer om flink te blèren
Sannie89 schreef:Jordana schreef:Ik heb vandaag dan nog zitten zingen (bedankt voor het aansteken, Chocolate Cookie ) maar toen ik terug luisterde klonk het echt niet. Maar nou zit Zo stil in mijn in mijn hoofd
beter zingen dan mij zul je allicht
Jij kwam hier toch uit de buurt of vergis ik me nou? Brabant toch?
We hadden toch vanmiddag over hetzelfde?
Jordana- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: