Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Marin schreef:Oohh weten jullie nog van de collega en de insteekhoesjes?
Ik had een pak insteekhoesjes opgestuurd naar haar, na die achterlijke email. Krijg ik ze net terug met de post met een boze brief dat ze HAAR insteekhoesjes wil.
O MY GOD.
pffff... wat een gedoe over insteekhoesjes zeg... simpele ziel
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik had een pak insteekhoesjes opgestuurd naar haar, na die achterlijke email. Krijg ik ze net terug met de post met een boze brief dat ze HAAR insteekhoesjes wil.
O MY GOD.
Ik zou de neiging hebben om nog een pak op de sturen haha
Maar dit is echt dubbel kinderachtig!!
Gast- Gast
O MY GOD.
Omg, wat een triest mens...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Sannie89 schreef:hey alex.. das waar. hoe is t nu allemaal afgelopen?
Was het maar afgelopen ...
Ik heb vandaag de concept vaststellingsovereenkomst langs gebracht bij mijn werkgever en nu is het wachten op zijn reactie. Ik hoop dat hij akkoord gaat, dan kan de definitieve versie gemaakt worden en kunnen we tekenen, dan is het over.
heh bah, dat is vervelend zeg :S:S nog steeds niet gehoord dan? das wel slecht!
Betekend wel dat hij je nu gewoon betaald toch?
Gast- Gast
O MY GOD.
HAHAHAHA
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een triest mens, Marin! Ik zou het lekker negeren dan.. tss.
Dames, heb jullie hulp nodig! A.s vrijdag is mijn vriend jarig en ik wil in de middag iets leuks maar niet te duurs met hem gaan doen, liefst in Brabant.
Brand maar los
Dames, heb jullie hulp nodig! A.s vrijdag is mijn vriend jarig en ik wil in de middag iets leuks maar niet te duurs met hem gaan doen, liefst in Brabant.
Brand maar los
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dat had ik niet meegekregen, Marin, maar wat ik begrijp is dat jij insteekhoezen van haar had geleend/gebruikt en dat je een nieuw pak hebt opgestuurd en dat ze nu die van HAAR terug wil?? Kansloos.
Gast- Gast
Heey Reva
Try schreef:Marin schreef:Oohh weten jullie nog van de collega en de insteekhoesjes?
O MY GOD.
HAHAHAHA
Eigenlijk zou je een brief moeten terug sturen met zo'n lol smiley
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Sannie89 schreef:Marin schreef:Oohh weten jullie nog van de collega en de insteekhoesjes?
O MY GOD.
nee vertel?? t klinkt heel kinderachtig iig
Oh boy, dat is het ook.
Even in 't kort. Ik ben op die school gekomen als haar vervanger, zij was ziek. Ze stuurde me toetsen in insteekhoesjes op. Kreeg de vraag of ik de insteekhoesjes terug wilde sturen naar haar. Oke, beetje nogal raar, maar prima. Alleen kwam dat er steeds niet van want m'n hoofd liep over van de wel belangrijke dingen op deze wereld. Toen kwam ik zelf ziek thuis te zitten en kreeg ik ineens een email met allerlei gefrustreerde beschuldigingen naar m'n hoofd geslingerd en moest en zou ze de hoesjes terug hebben. Goed, ik had het beloofd, dat klopt, maar de manier waarop dit ging was echt zo achterlijk. Aangezien ik zelf thuis zat, kon ik niet eens bij haar hoesjes, die lagen op school. Dus heb ik een nieuw pak hoesjes gekocht en die opgestuurd naar haar, aantal weken terug. Krijg ik datzelfde nieuwe pak hoesjes dus terug, met boze gefrustreerde brief er bij dat ze HAAR hoesjes wilt.
Well, up yours
Gast- Gast
Oasis schreef:Wat een triest mens, Marin! Ik zou het lekker negeren dan.. tss.
Brand maar los
wc potten race in kaatsheuvel
Gast- Gast
Whoii Reva
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Brand maar los
Wat is niet te duur?
Ik vind in brabant De Efteling en Safaripark Beekse Bergen wel leuk! Of dat subtropische zwembad in Den Bosch.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nou ja zeg marin. Dat is wel heeeeeeeeeeel kinderachtig zeg!! die dingen kosten bijna niets, zit toch geen emotionele waarde aan :S
Gast- Gast
Ik kom trouwens net terug van de fysio (best een leuke jonge jongen) en hij heeft een nieuwe stagaire (een hele knappe jongen). Maar hij heeft helemaal niets tegen me gezegd? Hij heeft wel praatjes gemaakt met de oudere vrouwtjes in mijn fysiogroepje, en heeft een tijdje zitten niksen, maar hij kwam niet eventjes met mij praten..
Oh, en ik heb (op die van VC na) alle vriendjes-foto's gemist
Oh, en ik heb (op die van VC na) alle vriendjes-foto's gemist
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Brand maar los
Kanoen in de biesbosch is leuk
Goedemiddag!!
Marin: Dat mens spoort niet kom op zeg.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Brand maar los
waar in brabant (oost, west?)
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
@ Chance: Niet te duur is maximaal 35 euro pp, maar hoe minder hoe beter natuurlijk . Beekse bergen had ik al gezien ja, is zeker een optie. Efteling al te vaak geweest.
thanks voor het meedenken!
@ Jordana: Ik heb echt een hekel aan kanoen haha, dus dat wordt 'm niet maar bedankt voor het meedenken!
@ Curious: Ik woon zelf in E.indhoven, dus ik zou zeggen max 45 min rijden daar vandaan?
thanks voor het meedenken!
@ Jordana: Ik heb echt een hekel aan kanoen haha, dus dat wordt 'm niet maar bedankt voor het meedenken!
@ Curious: Ik woon zelf in E.indhoven, dus ik zou zeggen max 45 min rijden daar vandaan?
Laatst aangepast door Oasis op di 12 apr 2011 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Weet je wat echt goor is; omdat alles opgebroken ligt hier, is het vuilnis al een week niet opgehaald, dus iedereen gooit zijn vuilniszakken gewoon op of naast de container. Bah!!
Jordana schreef:Oasis schreef:Wat een triest mens, Marin! Ik zou het lekker negeren dan.. tss.
Brand maar los
Kanoen in de biesbosch is leuk
Goedemiddag!!
Marin: Dat mens spoort niet kom op zeg.
ja of gewoon een bootje (zon sloepje) huren, kan in hank
Gast- Gast
Whahaha, Marin, neeeee Heb het topic toen wel gelezen en vond het toen al te belachelijk voor woorden en jouw reactie hilarisch, maar dit slaat wel echt alles
Gast- Gast
Je kan daar ook een bootje huren (dat is iets wat ik een volgende keer doe )
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: