Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rook jij?

+31
Pien
Mari
Ilargi
Sterre
loura
sanne-84
Flippin' Bitch
Zininzon
Zora
Inge
Lindsya
Elsje
Susan
applestar
Beachgirl
Mon Amour
SuperGrover
Pannetoet
Moezie
BJA
Monte
Sweety
Niekske
Caroow
Gizmo
Bliss
Snoes
Roze Roos
Blond
Rapunzel
Lies
35 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Rook jij? - Pagina 3 Empty Re: Rook jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:50

Francaise_ schreef:Ja en ik ga ook nog niet stoppen want ik sta er gewoon nog niet achter.
Dan heeft het naar mijn idee ook geen zin om te proberen te stoppen. Want dat is zinloos.

Storm, knap dat je het pakje kan bewaren zonder dagelijks te gaan roken.

Over het wijntje met een sigaret, als ik uit ben een alcohol drink, heb ik ook echt heel veel zin in een sigaret.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 ma 11 apr 2011 - 20:25

Dolcis_ schreef:
Francaise_ schreef:Ja en ik ga ook nog niet stoppen want ik sta er gewoon nog niet achter.
Dan heeft het naar mijn idee ook geen zin om te proberen te stoppen. Want dat is zinloos.

Storm, knap dat je het pakje kan bewaren zonder dagelijks te gaan roken.

Over het wijntje met een sigaret, als ik uit ben een alcohol drink, heb ik ook echt heel veel zin in een sigaret.

en toch ben ik toen wel gestopt terwijl ik er niet helemaal achter stond..
ik had meer zoiets van; eens ff kijken waar ik tegenaan loop, zodat ik dat weet als ik écht wil gaan stoppen.
maar ben ook wel een beetje een strevertje, dus onbewust heeft het feit dat ik mensen wilde laten zien dat ik sterk was (hoewel je het stoppen natuurlijk voor jezelf doet) me wel geholpen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 20:37

Twellie schreef:
SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.

Ik ben ook een van die mensen die het meestal niet kan laten om er een opmerking over te maken (vaak dan wel tegen bekenden). Als ik op een terras zit en de rookt komt elke keer in mijn gezicht, dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen. Niet op een onvriendelijke manier, maar gewoon of er even rekening mee gehouden kan worden dat ik dat niet zo fijn vind.
Dat doe ik ook terwijl ik wel rook.. Een vriendin van mij heeft haar peuk ook altijd heel ver van zichzelf af en zo komt de rook dan vaak in mijn gezicht.. Dan vraag ik ook gewoon of ze dat ding even onder m`n neus vandaan kan halen.. Zo vies!

Gast
Gast

Bericht  loura ma 11 apr 2011 - 20:51

Nadeel van terras zitten.. Rokende mensen naast je.. Ik vind het iig zwaar iiritant. Altijd komt het in je gezicht en dat is gewoon echt heel vervelend. Ik rook dus niet en ik vind het heel vies als mensen in mijn omgeving roken. Ik stink een uur in de wind als ik ergens heb gezeten waar mensen roken en ik word er misselijk van. Dan maar een zeur maar het liefst ga ik dan weg als er wordt gerookt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rapunzel ma 11 apr 2011 - 23:31

loura schreef:Nadeel van terras zitten.. Rokende mensen naast je.. Ik vind het iig zwaar iiritant. Altijd komt het in je gezicht en dat is gewoon echt heel vervelend. Ik rook dus niet en ik vind het heel vies als mensen in mijn omgeving roken. Ik stink een uur in de wind als ik ergens heb gezeten waar mensen roken en ik word er misselijk van. Dan maar een zeur maar het liefst ga ik dan weg als er wordt gerookt.

Helemaal mee eens! Ik vind rokers wat dat betreft maar egoïstisch. Ga lekker ergens anders stinken, waar niemand er last van heeft. Buiten roken is wel degelijk bijna net zo vies als binnen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:22

Nee. Maar soms vond ik het wel leuk om een sigaretje mee te roken bijv. op stap. Ik heb dan ook misschien 30 sigaretten in heel m'n leven op maar nu doe ik dat niet meer

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:06

Nu rook ik niet meer, ik ben ruim 3 jaar geleden gestopt. Daarvoor heb ik 8 jaar gerookt en veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:22

ABE schreef:Ik rook en wil nooit helemaal stoppen. Wel vele malen minderen, maar niet stoppen.

Waarom niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:26

Twellie schreef:
SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.

Ik ben ook een van die mensen die het meestal niet kan laten om er een opmerking over te maken (vaak dan wel tegen bekenden). Als ik op een terras zit en de rookt komt elke keer in mijn gezicht, dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen. Niet op een onvriendelijke manier, maar gewoon of er even rekening mee gehouden kan worden dat ik dat niet zo fijn vind.

Maar dát vind ik ook helemaal niet erg! Dat is ook logisch als je dat zou vragen en geheel normaal van mijn kant hier dan op te letten. Maar uberhaubt mensen die mij komen verstellen 'weet je wel hoe slecht dat voor je is?' daar kan ik slecht tegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:28

Rapunzel schreef:
loura schreef:Nadeel van terras zitten.. Rokende mensen naast je.. Ik vind het iig zwaar iiritant. Altijd komt het in je gezicht en dat is gewoon echt heel vervelend. Ik rook dus niet en ik vind het heel vies als mensen in mijn omgeving roken. Ik stink een uur in de wind als ik ergens heb gezeten waar mensen roken en ik word er misselijk van. Dan maar een zeur maar het liefst ga ik dan weg als er wordt gerookt.

Helemaal mee eens! Ik vind rokers wat dat betreft maar egoïstisch. Ga lekker ergens anders stinken, waar niemand er last van heeft. Buiten roken is wel degelijk bijna net zo vies als binnen.
Ik vind dit inderdaad echt gezeur.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:31

Storm schreef:
Rapunzel schreef:

Ja ik eigenlijk ook wel. Ik ben echt een nette roker al zeg ik het zelf. Ga nooit in een bushalte staan roken maar erbuiten. Gooi mijn peukjes 9 van de 10 keer netjes in de prullenbak. Probeer erop te letten niet in iemands gezicht te blazen. En dan heb je altijd nog van die mensen die niet op een normale toon tegen je beginnen te mopperen. Soms voel ik me net een paria!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:45

Precies Jen. Dat van Loura snap ik nog wel maar Rapunzel vind ik echt zeuren. Rokers egoïstisch? Je mag al nergens meer binnen roken dus waar kun je anders roken dan buiten?

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 12 apr 2011 - 1:45

Jen, goed dat je daar wel op let. Ik kan me enorm ergeren aan rokers die het niks kan schelen. Deze winter stond ik heel vroeg met mijn vriend bij een bushalte te wachten omdat we naar Londen gingen. Toen regende het, en stond er een kerel in het bushokje te roken. Die rook bleef dus hangen in het hokje, en zo vroeg op een nuchtere maag is dat zoooo ranzig!

Uiteindelijk stonden er dus vier mensen buiten het hokje in de regen te wachten op de bus, en die aso stond gewoon in het hokje de andere kant op te kijken en meerdere sigaretten weg te werken. Een paar keer geergerd hem aankijken hielp niks.

Ook op een druk terrein, bijvoorbeeld in de rij bij attracties in pretparken of op festivals voor podia vind ik het vies. Dan kan je bijna niet anders dan je sigaret onder iemand z'n neus houden, blegh.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:46

Ik ben eens buiten half open bushok gaan staan roken omdat er een zwanger meisje in het bushok zat.. Steekt ze er vervolgens zelf 1 op.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:48

Ik ben ook een nette roker. Gooi mijn peuken ook in de prullenbak en vraag altijd netjes of er iemand anders bezwaar heeft als ik rook (als we met vrienden weg zijn bijv.). Daarbij probeer ik om de rook niet in iemands gezicht te laten waaien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:48

_Donnaa schreef:Ik ben eens buiten half open bushok gaan staan roken omdat er een zwanger meisje in het bushok zat.. Steekt ze er vervolgens zelf 1 op.. laughcry
....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:57

Storm schreef:
_Donnaa schreef:Ik ben eens buiten half open bushok gaan staan roken omdat er een zwanger meisje in het bushok zat.. Steekt ze er vervolgens zelf 1 op.. laughcry
....
Ik voelde me best genaaid eigenlijk.. Beetje rekening houden met je medemens, verprutsen ze het zelf.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 2:00

Nou inderdaad Donnaa. Ik heb altijd heel erg de neiging om zwangere mensen door elkaar te schudden als die een sigaret opsteken. Of achter een kinderwagen roken..

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 12 apr 2011 - 2:10

Storm schreef:
Rapunzel schreef:

Precies de illustratie van mijn punt. Dit soort gezeur en inderdaad opmerkingen als "weet je wel hoe slecht het is"... Weet je wel hoe slecht zinloos gezeur voor je is? Chronic naggers krijgen vaker last van hart en vaatziektes.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 2:11

Sterre schreef:Jen, goed dat je daar wel op let. Ik kan me enorm ergeren aan rokers die het niks kan schelen. Deze winter stond ik heel vroeg met mijn vriend bij een bushalte te wachten omdat we naar Londen gingen. Toen regende het, en stond er een kerel in het bushokje te roken. Die rook bleef dus hangen in het hokje, en zo vroeg op een nuchtere maag is dat zoooo ranzig!

Uiteindelijk stonden er dus vier mensen buiten het hokje in de regen te wachten op de bus, en die aso stond gewoon in het hokje de andere kant op te kijken en meerdere sigaretten weg te werken. Een paar keer geergerd hem aankijken hielp niks.

Ook op een druk terrein, bijvoorbeeld in de rij bij attracties in pretparken of op festivals voor podia vind ik het vies. Dan kan je bijna niet anders dan je sigaret onder iemand z'n neus houden, blegh.

Ik kan me voorstellen dat je je daaraan stoorde ja! En met die regen blijft het al helemaal hangen in zo'n bushokje. Ik ga dan met mijn plu'tje ernaast staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:07

Ik vind het ook echt gezeur als mensen op een terras er iets over zeggen. Je zit buiten op een terras, er komt misschien een vleugje rook af en toe langs, maar ja je zit buiten en dat is de enige plek waar wel gerookt mag worden. Ik ben ook een "nette" roker al zeg ik het zelf, ik rook buiten het bushokje, gooi mijn peuken weg, rook niet in iemands gezicht en als ik door anders te gaan zitten er voor kan zorgen dat de wind ook mijn rook niet richting mensen blaast, doe ik dat ook.

Oh ja, ik rook dus:P. Maar niet veel..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:17

Powerbabe schreef:Ik vind het ook echt gezeur als mensen op een terras er iets over zeggen. Je zit buiten op een terras, er komt misschien een vleugje rook af en toe langs, maar ja je zit buiten en dat is de enige plek waar wel gerookt mag worden. Ik ben ook een "nette" roker al zeg ik het zelf, ik rook buiten het bushokje, gooi mijn peuken weg, rook niet in iemands gezicht en als ik door anders te gaan zitten er voor kan zorgen dat de wind ook mijn rook niet richting mensen blaast, doe ik dat ook.

Oja dat doe ik ook, als ik met een collega ben of een vriendin, dan wissel ik vaak van loop/zitplek als de wind haar kant op staat.

Gast
Gast

Bericht  Ilargi di 12 apr 2011 - 3:34

Jen_ schreef:
Storm schreef:
Rapunzel schreef:

Ja ik eigenlijk ook wel. Ik ben echt een nette roker al zeg ik het zelf. Ga nooit in een bushalte staan roken maar erbuiten. Gooi mijn peukjes 9 van de 10 keer netjes in de prullenbak. Probeer erop te letten niet in iemands gezicht te blazen. En dan heb je altijd nog van die mensen die niet op een normale toon tegen je beginnen te mopperen. Soms voel ik me net een paria!

Misschien is het idd een klein beetje overdreven hier, maar ik denk aan de andere kant dat je als roker al snel niet meer merkt hoe ongelooflijk vies die lucht is voor niet-rokers. Moet zeggen dat ik er op een terras geen moeite mee heb als iemand rookt, terwijl ik zelf niet rook.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Mari di 12 apr 2011 - 3:36

Powerbabe schreef:Ik vind het ook echt gezeur als mensen op een terras er iets over zeggen. Je zit buiten op een terras, er komt misschien een vleugje rook af en toe langs, maar ja je zit buiten en dat is de enige plek waar wel gerookt mag worden. Ik ben ook een "nette" roker al zeg ik het zelf, ik rook buiten het bushokje, gooi mijn peuken weg, rook niet in iemands gezicht en als ik door anders te gaan zitten er voor kan zorgen dat de wind ook mijn rook niet richting mensen blaast, doe ik dat ook.

Ik heb gerookt, maar ik vind het inderdaad ook best een egoistische gewoonte (is lekker makkelijk om nu te zeggen) Ondanks dat mogen mijn ouders nog steeds bij mij thuis roken.
Commentaar geven op mensen die buiten roken gaat misschien iets wat ver, maar wanneer iemand een sigaar of pijp rookt dan ben ik weg, ik vind dat zo ontzettend goor, krijg er gelijk koppijn van net als van die indonesische sigaretten.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:38

Rose- schreef:
Misschien is het idd een klein beetje overdreven hier, maar ik denk aan de andere kant dat je als roker al snel niet meer merkt hoe ongelooflijk vies die lucht is voor niet-rokers. Moet zeggen dat ik er op een terras geen moeite mee heb als iemand rookt, terwijl ik zelf niet rook.
Roken doet idd wat met je smaakpapillen en reukorgaan..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: