Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rook jij?

+31
Pien
Mari
Ilargi
Sterre
loura
sanne-84
Flippin' Bitch
Zininzon
Zora
Inge
Lindsya
Elsje
Susan
applestar
Beachgirl
Mon Amour
SuperGrover
Pannetoet
Moezie
BJA
Monte
Sweety
Niekske
Caroow
Gizmo
Bliss
Snoes
Roze Roos
Blond
Rapunzel
Lies
35 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Rook jij? - Pagina 5 Empty Re: Rook jij?

Bericht  Blond di 12 apr 2011 - 21:02

SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar ik kan tientallen geuren bedenken die ik vele malen erger vind dan rook.

Eens! Ik kan er echt niet mee zitten als mensen om me heen roken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  loura di 12 apr 2011 - 21:19

Jen_ schreef:
Storm schreef:
Rapunzel schreef:
loura schreef:Nadeel van terras zitten.. Rokende mensen naast je.. Ik vind het iig zwaar iiritant. Altijd komt het in je gezicht en dat is gewoon echt heel vervelend. Ik rook dus niet en ik vind het heel vies als mensen in mijn omgeving roken. Ik stink een uur in de wind als ik ergens heb gezeten waar mensen roken en ik word er misselijk van. Dan maar een zeur maar het liefst ga ik dan weg als er wordt gerookt.

Helemaal mee eens! Ik vind rokers wat dat betreft maar egoïstisch. Ga lekker ergens anders stinken, waar niemand er last van heeft. Buiten roken is wel degelijk bijna net zo vies als binnen.
Ik vind dit inderdaad echt gezeur.

Ja ik eigenlijk ook wel. Ik ben echt een nette roker al zeg ik het zelf. Ga nooit in een bushalte staan roken maar erbuiten. Gooi mijn peukjes 9 van de 10 keer netjes in de prullenbak. Probeer erop te letten niet in iemands gezicht te blazen. En dan heb je altijd nog van die mensen die niet op een normale toon tegen je beginnen te mopperen. Soms voel ik me net een paria!

Haha ga ergens anders stinken... Sorry daar moest ik echt om lachen!

Ik moet zeggen dat ik het nooit tegen iemand zeg hoor als diegene bij me rookt. Ik ga gewoon vaak zelf weg. En ik kan moeilijk zeggen dat iemand in zijn eigen huis niet mag roken... Mijn vader bijv rookt binnen als hij er 1 op steekt ga ik vaak ff weg van hem haha ik kan er echt niet tegen. Ik vind het zo stinken bah! Ik ben ook heel blij dat in de meeste horeca gelegenheden niet meer gerookt word binnen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura di 12 apr 2011 - 21:28

Ik heb nog liever een zweetlucht in de kroeg dan sigaretten hoor.. Dan bied ik mijn deo spreetje wel aan Wink Ik word ontzettend misselijk van die rookgeur in mijn haar als ik thuis kom. Ik vind het zo achterlijk als mensen die nieuwe niet rokerswet gaan negeren met uitgaan? Ik snap dat echt niet.. Die wet is er niet voor niets gekomen hoor... Ik wil niet stinken en ziek worden van andersmans verslaving. Ik ga dan ook weer weg als er met uitgaan word gerookt, ook al is het nog zo gezellig.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  BJA di 12 apr 2011 - 22:17

Crap, ik heb gisteren weer gerookt. :shock:
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Poisongirl di 12 apr 2011 - 22:20

loura schreef:Ik heb nog liever een zweetlucht in de kroeg dan sigaretten hoor.. Dan bied ik mijn deo spreetje wel aan Wink Ik word ontzettend misselijk van die rookgeur in mijn haar als ik thuis kom. Ik vind het zo achterlijk als mensen die nieuwe niet rokerswet gaan negeren met uitgaan? Ik snap dat echt niet.. Die wet is er niet voor niets gekomen hoor... Ik wil niet stinken en ziek worden van andersmans verslaving. Ik ga dan ook weer weg als er met uitgaan word gerookt, ook al is het nog zo gezellig.

+1! Ik kan er niet tegen dat er daar (vaak) geen rekening mee wordt gehouden. Ik rook zelf al een jaar of 7 niet meer trouwens. Heb wel gerookt, maar zelf toen rookte ik altijd buiten.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre di 12 apr 2011 - 22:26

Ik vind rokers die rekening houden met hun omgeving helemaal niet erg. Ik heb zelf vroeger ook gerookt, en dan nog vond ik het toen niet lekker om in iemand anders rook te staan of zitten dus lette ik er zelf ook wel op.

Nu krijg ik er soms hoofdpijn van, maar dat is mijn probleem. Dan ga ik wel uit te buurt van rookpalen staan of kies ik op het terras een plek uit waar het niet in mijn gezicht waait. Wat ik dus wel aso vind is het eerder genoemde voorbeeld van het bushokje en de regen, of in zo'n drukke omgeving roken als in de rij voor een attractie, want dan sta je zo op elkaar geplakt dat er altijd wel iemand in je rook staat. Vaak ook kinderen. Wacht dan effe tot je iets meer ruimte hebt.

Ik vind het trouwens een bizar idee dat we 10 jr geleden nog in de trein mochten roken, in de rokerscoupé. Haha, nu echt zo ondenkbaar!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:47

Sterre schreef:Ik vind rokers die rekening houden met hun omgeving helemaal niet erg. Ik heb zelf vroeger ook gerookt, en dan nog vond ik het toen niet lekker om in iemand anders rook te staan of zitten dus lette ik er zelf ook wel op.

Nu krijg ik er soms hoofdpijn van, maar dat is mijn probleem. Dan ga ik wel uit te buurt van rookpalen staan of kies ik op het terras een plek uit waar het niet in mijn gezicht waait. Wat ik dus wel aso vind is het eerder genoemde voorbeeld van het bushokje en de regen, of in zo'n drukke omgeving roken als in de rij voor een attractie, want dan sta je zo op elkaar geplakt dat er altijd wel iemand in je rook staat. Vaak ook kinderen. Wacht dan effe tot je iets meer ruimte hebt.

Ik vind het trouwens een bizar idee dat we 10 jr geleden nog in de trein mochten roken, in de rokerscoupé. Haha, nu echt zo ondenkbaar!

Haha ja op gewoon op je werk? Kan me nog herinneren dat ik achter de receptie zat te roken! Zou ik nu ook niet meer willen, bah!

Gast
Gast

Bericht  Julia di 12 apr 2011 - 23:34

Ik rook zelf niet en vind het ook een vieze geur. Was ook blij dat je niet meer mocht roken in de horeca. En op terrassen roken...Voor mezelf vond ik het nooit zo erg buiten, behalve als er rook echt recht in mijn gezicht zou waaien. Dat heb ik wel een keer gehad toen ik hoogzwanger was. Er zaten 3 meiden naast me en ze rookten bijna non stop, wat gewoon continue in mijn gezicht terecht kwam. Ik heb ze eerst een paar keer geergerd aangekeken, maar ze keken alleen wat arrogant terug. Toen ik op het punt stond om er wat van te zeggen, gingen ze weg. Kijk dat vind ik wel aso. En laatst zat ik met mijn dochter op het terras en toen werd er naast ons ook flink gerookt. En ook doorgerookt. Toen ben ik maar weggegaan.
Desondanks vind ik niet dat het roken op terrassen verboden moet worden. De mensen moeten alleen wat meer rekening houden met elkaar en zo niet dan zeg ik de volgende keer er gewoon wat sneller wat van.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: