Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen stond het huis blauw van de rook...

+3
Coco
Blair
Minx
7 plaatsers

Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:29

Weer zooooo dom!

Ik had zin in een gebakken ei. Had netjes een uitje gesnipperd, in de pan gedaan op laag vuur en vervolgens wat kruiden en een ei. Tegelijkertijd een Pita met kruiden van de Lidl in de broodrooster gedaan (want ik ben te lui om brood uit de vriezer te halen.) en vervolgens op de bank gaan zitten. Ik was even zo in gedachten, dat ik niet doorhad dat het hier in huis wel opeens heel erg begon te stinken. Toen ik doorkreeg dat de geur toch niet zo heel gezond was, keek ik omhoog. Helemaal blauw van de rook.

Wat blijkt nu? De pita is vast komen te zitten in de broodrooster en is nu helemaal zwart. En een rookontwikkeling, niet te zuinig. Rolling Eyes

Jullie nog van zulke acties?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:31

Hahaha, strakke actie!
Ik niet echt, mijn man wel. Die heeft een tijdje geleden een pan aardappelen aangezet.
Zonder water. Ging ook niet goed En toen stond het huis blauw van de rook...  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Minx zo 29 jul 2012 - 1:32

Jij bent toch gestopt met roken haha. Maar inderdaad niet zo'n slimme actie
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:33

Ojee.

Nee, bijna nooit zo'n acties, ben daar altijd zo angstig voor dat ik mijn huis in vlammen op laat gaan ofzo. Dus ik let wel altijd heel goed op en sta als een snuffelhond bij het apparaat als ik het niet vertrouw. laughcry
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 1:36

Dagdromen over de vorige nacht? En toen stond het huis blauw van de rook...  1578173417

Zelf niet zoiets gehad, mijn zoontje heeft wel al twee keer wat in de magnetron gezet wat in de vlam ging. Een keer een metalen onderzetter met rubberen nopjes en een keer een chugginton trein. Dat stonk me toch een partijtje. Evil or Very Mad
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:38

Haha Nois, wat gevaarlijk zeg. Toch die magnetron buiten bereik houden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:38

Nois schreef:Dagdromen over de vorige nacht? En toen stond het huis blauw van de rook...  1578173417

Zelf niet zoiets gehad, mijn zoontje heeft wel al twee keer wat in de magnetron gezet wat in de vlam ging. Een keer een metalen onderzetter met rubberen nopjes en een keer een chugginton trein. Dat stonk me toch een partijtje. Evil or Very Mad

Ohhhh dat stinkt inderdaad, stank blijft dan ook nog heel lang hangen Mad .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Ibbeltje zo 29 jul 2012 - 1:40

Oh Maura :O Volgende keer er toch maar bij blijven Very Happy


Nois> niet handig dat je kind daar bij kan dus Wink


Hier had vriend laatst de stand van de combi oven veranderd al dan niet per ongeluk. We hadden wat in de oven gestopt maar het begon me toch een partij te stinken en te roken. Brandalarm ging er van af Very Happy Die werkt wel iig haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:12

Mijn vader probeerde nog wel eens om broodjes af te bakken op de magnetronstand. Dat gaat ook gigantisch stinken! Nu heeft m'n moeder stickertjes geplakt met daarop welke knoppen hij moet gebruiken Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:19

Oh haha, dacht even dat je en stel sigaretten aangestoken had Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:28

Haha, ja. Stop met roken, maar heb het huis alsnog blauw staan. En toen stond het huis blauw van de rook...  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Esperanza zo 29 jul 2012 - 2:37

Ik had laatst de oven voorverwarmd voor een afbakstokbroodje. Ik deed iets verkeerd met de tijd en daarna is 'ie waarschijnlijk op de magnetronstand gegaan. M'n hele huis stond blauw en het heeft echt een paar dagen geduurd voordat de stank eindelijk was verdwenen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Jeanette zo 29 jul 2012 - 3:41

Whahahaha, lijkt me echt een actie voor jou Maura! Razz

Ik heb ook ooit geprobeerd muffins te bakken. Duurde nog een poos, dus ik achter mijn laptop. Hoor ik opeens de kat en de hond kuchen en hijgen. Bleek dat de muffins in de hens waren gevlogen. Ik heb alles naar buiten gegooid en de tuinslang gepakt. laughcry (Binnen was er verder niks afgebrand godzijdank)
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 4:11

Dat heb ik dan weer wél Jeanette, dan ga ik iets maken, en omdat ik dan toch moet wachten ff achter laptop of verder met me boek, en dan vergeet ik datgeen op het vuur stond.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Jezzie zo 29 jul 2012 - 6:32

Oh...geen slimme actie!

Mijn broertje heeft een keer de oven aangezet, terwijl de magnetron deksel er nog in lag...dat ging ook niet goed.
Hele huis stonk naar plastic en het rooster van de oven konden we weggooien, want de deksel was er doorheen gesmolten!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 7:09

Idd niet handig dat hij erbij kan. Helaas is die ingebouwd onder het gasfornuis. Mad
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond het huis blauw van de rook...  Empty Re: En toen stond het huis blauw van de rook...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum