En toen stond het huis blauw van de rook...
+3
Coco
Blair
Minx
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
En toen stond het huis blauw van de rook...
Weer zooooo dom!
Ik had zin in een gebakken ei. Had netjes een uitje gesnipperd, in de pan gedaan op laag vuur en vervolgens wat kruiden en een ei. Tegelijkertijd een Pita met kruiden van de Lidl in de broodrooster gedaan (want ik ben te lui om brood uit de vriezer te halen.) en vervolgens op de bank gaan zitten. Ik was even zo in gedachten, dat ik niet doorhad dat het hier in huis wel opeens heel erg begon te stinken. Toen ik doorkreeg dat de geur toch niet zo heel gezond was, keek ik omhoog. Helemaal blauw van de rook.
Wat blijkt nu? De pita is vast komen te zitten in de broodrooster en is nu helemaal zwart. En een rookontwikkeling, niet te zuinig.
Jullie nog van zulke acties?
Ik had zin in een gebakken ei. Had netjes een uitje gesnipperd, in de pan gedaan op laag vuur en vervolgens wat kruiden en een ei. Tegelijkertijd een Pita met kruiden van de Lidl in de broodrooster gedaan (want ik ben te lui om brood uit de vriezer te halen.) en vervolgens op de bank gaan zitten. Ik was even zo in gedachten, dat ik niet doorhad dat het hier in huis wel opeens heel erg begon te stinken. Toen ik doorkreeg dat de geur toch niet zo heel gezond was, keek ik omhoog. Helemaal blauw van de rook.
Wat blijkt nu? De pita is vast komen te zitten in de broodrooster en is nu helemaal zwart. En een rookontwikkeling, niet te zuinig.
Jullie nog van zulke acties?
Gast- Gast
Re: En toen stond het huis blauw van de rook...
Hahaha, strakke actie!
Ik niet echt, mijn man wel. Die heeft een tijdje geleden een pan aardappelen aangezet.
Zonder water. Ging ook niet goed
Ik niet echt, mijn man wel. Die heeft een tijdje geleden een pan aardappelen aangezet.
Zonder water. Ging ook niet goed
Gast- Gast
Jij bent toch gestopt met roken haha. Maar inderdaad niet zo'n slimme actie
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ojee.
Nee, bijna nooit zo'n acties, ben daar altijd zo angstig voor dat ik mijn huis in vlammen op laat gaan ofzo. Dus ik let wel altijd heel goed op en sta als een snuffelhond bij het apparaat als ik het niet vertrouw.
Nee, bijna nooit zo'n acties, ben daar altijd zo angstig voor dat ik mijn huis in vlammen op laat gaan ofzo. Dus ik let wel altijd heel goed op en sta als een snuffelhond bij het apparaat als ik het niet vertrouw.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Dagdromen over de vorige nacht?
Zelf niet zoiets gehad, mijn zoontje heeft wel al twee keer wat in de magnetron gezet wat in de vlam ging. Een keer een metalen onderzetter met rubberen nopjes en een keer een chugginton trein. Dat stonk me toch een partijtje.
Zelf niet zoiets gehad, mijn zoontje heeft wel al twee keer wat in de magnetron gezet wat in de vlam ging. Een keer een metalen onderzetter met rubberen nopjes en een keer een chugginton trein. Dat stonk me toch een partijtje.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha Nois, wat gevaarlijk zeg. Toch die magnetron buiten bereik houden
Gast- Gast
Nois schreef:Dagdromen over de vorige nacht?
Ohhhh dat stinkt inderdaad, stank blijft dan ook nog heel lang hangen .
Blair- Kletskop
Oh Maura Volgende keer er toch maar bij blijven
Nois> niet handig dat je kind daar bij kan dus
Hier had vriend laatst de stand van de combi oven veranderd al dan niet per ongeluk. We hadden wat in de oven gestopt maar het begon me toch een partij te stinken en te roken. Brandalarm ging er van af Die werkt wel iig haha.
Nois> niet handig dat je kind daar bij kan dus
Hier had vriend laatst de stand van de combi oven veranderd al dan niet per ongeluk. We hadden wat in de oven gestopt maar het begon me toch een partij te stinken en te roken. Brandalarm ging er van af Die werkt wel iig haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mijn vader probeerde nog wel eens om broodjes af te bakken op de magnetronstand. Dat gaat ook gigantisch stinken! Nu heeft m'n moeder stickertjes geplakt met daarop welke knoppen hij moet gebruiken
Gast- Gast
Oh haha, dacht even dat je en stel sigaretten aangestoken had
Gast- Gast
Haha, ja. Stop met roken, maar heb het huis alsnog blauw staan.
Gast- Gast
Ik had laatst de oven voorverwarmd voor een afbakstokbroodje. Ik deed iets verkeerd met de tijd en daarna is 'ie waarschijnlijk op de magnetronstand gegaan. M'n hele huis stond blauw en het heeft echt een paar dagen geduurd voordat de stank eindelijk was verdwenen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Whahahaha, lijkt me echt een actie voor jou Maura!
Ik heb ook ooit geprobeerd muffins te bakken. Duurde nog een poos, dus ik achter mijn laptop. Hoor ik opeens de kat en de hond kuchen en hijgen. Bleek dat de muffins in de hens waren gevlogen. Ik heb alles naar buiten gegooid en de tuinslang gepakt. (Binnen was er verder niks afgebrand godzijdank)
Ik heb ook ooit geprobeerd muffins te bakken. Duurde nog een poos, dus ik achter mijn laptop. Hoor ik opeens de kat en de hond kuchen en hijgen. Bleek dat de muffins in de hens waren gevlogen. Ik heb alles naar buiten gegooid en de tuinslang gepakt. (Binnen was er verder niks afgebrand godzijdank)
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik dan weer wél Jeanette, dan ga ik iets maken, en omdat ik dan toch moet wachten ff achter laptop of verder met me boek, en dan vergeet ik datgeen op het vuur stond.
Blair- Kletskop
Oh...geen slimme actie!
Mijn broertje heeft een keer de oven aangezet, terwijl de magnetron deksel er nog in lag...dat ging ook niet goed.
Hele huis stonk naar plastic en het rooster van de oven konden we weggooien, want de deksel was er doorheen gesmolten!
Mijn broertje heeft een keer de oven aangezet, terwijl de magnetron deksel er nog in lag...dat ging ook niet goed.
Hele huis stonk naar plastic en het rooster van de oven konden we weggooien, want de deksel was er doorheen gesmolten!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Idd niet handig dat hij erbij kan. Helaas is die ingebouwd onder het gasfornuis.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?
» Wat stond er op nr 1 toen je geboren werd?
» En toen stond de keuken in de brand
» Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend op stond?
» Nav wat stond er op nr 1 toen jullie kindje werden geboren?
» Wat stond er op nr 1 toen je geboren werd?
» En toen stond de keuken in de brand
» Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend op stond?
» Nav wat stond er op nr 1 toen jullie kindje werden geboren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: