Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rook jij?

+31
Pien
Mari
Ilargi
Sterre
loura
sanne-84
Flippin' Bitch
Zininzon
Zora
Inge
Lindsya
Elsje
Susan
applestar
Beachgirl
Mon Amour
SuperGrover
Pannetoet
Moezie
BJA
Monte
Sweety
Niekske
Caroow
Gizmo
Bliss
Snoes
Roze Roos
Blond
Rapunzel
Lies
35 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Rook jij? - Pagina 2 Empty Re: Rook jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:38

Ik rook niet. Ga er nooit aan beginnen, zeker niet nu ik op mijn werk zie hoeveel problemen het kan veroorzaken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss ma 11 apr 2011 - 5:45

loontjes-power schreef:Ik ben nu 2 maanden gestopt... maar als ik een wijntje drink dan hoort daar toch een sigaret bij Embarassed

Dat dacht ik ook altijd, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op! Je moet echt proberen om die dingen los van elkaar te zien. Ondanks dat ik er eens in de zoveel weken/maanden nog wel eens één opsteek, kan ik me ook prima vermaken zónder sigaret en denk ik er vaak niet eens meer aan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuperGrover ma 11 apr 2011 - 5:51

Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mon Amour ma 11 apr 2011 - 5:58

nee nooit begonnen, wordt er ook vreselijk benauwd van

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:16

Nee ik ben 3 jaar gestopt. Heel soms wil ik nog wel eens op een feestje met een glaasje wijn een sigaretje roken, maar dan houd ik het netjes bij 1 sigaret. En dit gaat tot nu toe heel prima want ik zo ook helemaal geen behoefte aan een sigaret.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:18

SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.

Men zegt ook wel eens de ergste antirokers zijn de mensen die zelf gerookt hebben. Je kan veel rekening houden met mensen maar op een terras gaat dat vaak wel wat moeilijker.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl ma 11 apr 2011 - 6:21

Zeer zelden. Als ik de 5 sigaretten per jaar haal dan is het veel.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  applestar ma 11 apr 2011 - 6:44

Ik rook niet.

Wel een paar keer geprobeerd maar ik vond er niet zo veel bijzonders aan..
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 6:45

Nee. Vroeger heb ik wel wat sigaretten gerookt, maar niet echt veel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:45

Ik rook niet en heb het ook nooit gedaan.

Wel eens geprobeerd, maar ik vind het niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:47

Ja en ik ga ook nog niet stoppen want ik sta er gewoon nog niet achter.

Gast
Gast

Bericht  Elsje ma 11 apr 2011 - 7:19

Nee, ik rook niet en ben ik ook niet van plan smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lindsya ma 11 apr 2011 - 7:53

Ik rook niet, ook nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Inge ma 11 apr 2011 - 8:01

nee, ook nooit gedaan ook
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Zora ma 11 apr 2011 - 8:13

Cimic schreef:
SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.

Men zegt ook wel eens de ergste antirokers zijn de mensen die zelf gerookt hebben. Je kan veel rekening houden met mensen maar op een terras gaat dat vaak wel wat moeilijker.

Pfff, ja dat irriteert me echt mateloos. Ik heb een paar vrienden die zelf erg veel gerookt hebben, en nu elke keer als ik even rook gaan miepen dat het zo stinkt, en waarom doe je dat toch, en bah ben zooo blij dat ik dat niet meer nodig heb... bluh!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:29

Youandi schreef:Ik rook niet en heb het ook nooit gedaan.

Wel eens geprobeerd, maar ik vind het niks.

Wat klopt er niet aan jouw stukje... Laughing

Ik rook heel soms. Alleen als ik er echt trek in heb en dat is niet vaak meer. Laatste keer is alweer een maand geleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:35

Ik vind roken echt helemaal niks. Het is grappig om die non-argumenten te horen van mensen die roken en niet of maar gedeeltelijk willen stoppen, zovan: ja maar al mijn vrienden roken en dat is zo gezellig om mee te roken... Uh,... dat is echt de verslaving die spreekt! Al mijn vrienden roken ook, maar als je nooit hebt gerookt dan is het echt niet gezelliger of minder gezellig ofzoiets hoor! Ik ben niet ineens gezelliger als ik een ding in mijn mond steek en eraan ga zuigen laughcry

Overigens herken ik het van mezelf net zo goed hoor, drank is voor mij toch wel een verslaving, want als ik voor altijd zonder zou moeten, dan zou ik er wel grote moeite mee hebben! Zelfs een week niet drinken zou voor mij al erg lastig zijn, om precies dezelfde non-redenen: het is gezelliger, etc....

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 11 apr 2011 - 8:52

Bliss schreef:
loontjes-power schreef:Ik ben nu 2 maanden gestopt... maar als ik een wijntje drink dan hoort daar toch een sigaret bij Embarassed

Dat dacht ik ook altijd, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op! Je moet echt proberen om die dingen los van elkaar te zien. Ondanks dat ik er eens in de zoveel weken/maanden nog wel eens één opsteek, kan ik me ook prima vermaken zónder sigaret en denk ik er vaak niet eens meer aan!

Dat ben ik met je eens.. maar de wijn maakt de drang naar een sigaret zo groot Neutral
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:54

Zo nu en dan wel, heb sowieso bijna altijd een pakje in mijn tas zitten. Ik ben een gelegenheidsroker, met oud & nieuw, carnaval, Koniginnedag, verjaardagen and so on.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:58

Nee. Vroeger wel vaak tijdens uitgaan, maar ik ga bijna nooit meer uit dus dan rook ik ook zelden meer :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 9:23

Ik ben ook een van die mensen die het meestal niet kan laten om er een opmerking over te maken (vaak dan wel tegen bekenden). Als ik op een terras zit en de rookt komt elke keer in mijn gezicht, dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen. Niet op een onvriendelijke manier, maar gewoon of er even rekening mee gehouden kan worden dat ik dat niet zo fijn vind.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 11 apr 2011 - 9:30

Nee, nu niet, als tiener niet en ik verwacht in de toekomst ook niet
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Flippin' Bitch ma 11 apr 2011 - 9:30

Nee, maar ben geen anti-roker die angstvallig bij rokers uit de buurt blijft. Op school zat ik altijd gewoon in het rookhok te lunchen en op stage ging ook altijd ff mee naar buiten als collega's rookten.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 9:31

Twellie schreef:

Ik ben ook een van die mensen die het meestal niet kan laten om er een opmerking over te maken (vaak dan wel tegen bekenden). Als ik op een terras zit en de rookt komt elke keer in mijn gezicht, dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen. Niet op een onvriendelijke manier, maar gewoon of er even rekening mee gehouden kan worden dat ik dat niet zo fijn vind.

Lijkt mij best redelijk. Ik wil er best rekening mee houden op het terras en soms let ik er gewoon niet op. Ik vind dat je dat best vriendelijk kunt vragen. Ik zeg het toch ook als er een wandelwagen over mijn schoenen rijdt terwijl de persoon in kwestie het niet met opzet doet.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 ma 11 apr 2011 - 9:33

na bijna 10 jaar gerookt te hebben rook ik nu alweer 2 jaar niet meer. gelukkig vrij weinig moeite mee gehad, hoewel ik toch al heel lang een pakje per dag rookte. ook in stresssituaties denk ik er nu niet aan.
vond het in het begin nog wel lekker ruiken, maar begin het nu wel wat viezer te vinden. maja, zal er niet moeilijk over doen.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: