Rook jij?
+31
Pien
Mari
Ilargi
Sterre
loura
sanne-84
Flippin' Bitch
Zininzon
Zora
Inge
Lindsya
Elsje
Susan
applestar
Beachgirl
Mon Amour
SuperGrover
Pannetoet
Moezie
BJA
Monte
Sweety
Niekske
Caroow
Gizmo
Bliss
Snoes
Roze Roos
Blond
Rapunzel
Lies
35 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Rook jij?
Ik rook niet. Ga er nooit aan beginnen, zeker niet nu ik op mijn werk zie hoeveel problemen het kan veroorzaken.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Ik ben nu 2 maanden gestopt... maar als ik een wijntje drink dan hoort daar toch een sigaret bij
Dat dacht ik ook altijd, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op! Je moet echt proberen om die dingen los van elkaar te zien. Ondanks dat ik er eens in de zoveel weken/maanden nog wel eens één opsteek, kan ik me ook prima vermaken zónder sigaret en denk ik er vaak niet eens meer aan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
nee nooit begonnen, wordt er ook vreselijk benauwd van
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Nee ik ben 3 jaar gestopt. Heel soms wil ik nog wel eens op een feestje met een glaasje wijn een sigaretje roken, maar dan houd ik het netjes bij 1 sigaret. En dit gaat tot nu toe heel prima want ik zo ook helemaal geen behoefte aan een sigaret.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.
Men zegt ook wel eens de ergste antirokers zijn de mensen die zelf gerookt hebben. Je kan veel rekening houden met mensen maar op een terras gaat dat vaak wel wat moeilijker.
Gast- Gast
Zeer zelden. Als ik de 5 sigaretten per jaar haal dan is het veel.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik rook niet.
Wel een paar keer geprobeerd maar ik vond er niet zo veel bijzonders aan..
Wel een paar keer geprobeerd maar ik vond er niet zo veel bijzonders aan..
Nee. Vroeger heb ik wel wat sigaretten gerookt, maar niet echt veel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik rook niet en heb het ook nooit gedaan.
Wel eens geprobeerd, maar ik vind het niks.
Gast- Gast
Nee, ik rook niet en ben ik ook niet van plan
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik rook niet, ook nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
nee, ook nooit gedaan ook
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Cimic schreef:SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.
Men zegt ook wel eens de ergste antirokers zijn de mensen die zelf gerookt hebben. Je kan veel rekening houden met mensen maar op een terras gaat dat vaak wel wat moeilijker.
Pfff, ja dat irriteert me echt mateloos. Ik heb een paar vrienden die zelf erg veel gerookt hebben, en nu elke keer als ik even rook gaan miepen dat het zo stinkt, en waarom doe je dat toch, en bah ben zooo blij dat ik dat niet meer nodig heb... bluh!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Youandi schreef:Ik rook niet en heb het ook nooit gedaan.
Wat klopt er niet aan jouw stukje...
Ik rook heel soms. Alleen als ik er echt trek in heb en dat is niet vaak meer. Laatste keer is alweer een maand geleden.
Gast- Gast
Ik vind roken echt helemaal niks. Het is grappig om die non-argumenten te horen van mensen die roken en niet of maar gedeeltelijk willen stoppen, zovan: ja maar al mijn vrienden roken en dat is zo gezellig om mee te roken... Uh,... dat is echt de verslaving die spreekt! Al mijn vrienden roken ook, maar als je nooit hebt gerookt dan is het echt niet gezelliger of minder gezellig ofzoiets hoor! Ik ben niet ineens gezelliger als ik een ding in mijn mond steek en eraan ga zuigen
Overigens herken ik het van mezelf net zo goed hoor, drank is voor mij toch wel een verslaving, want als ik voor altijd zonder zou moeten, dan zou ik er wel grote moeite mee hebben! Zelfs een week niet drinken zou voor mij al erg lastig zijn, om precies dezelfde non-redenen: het is gezelliger, etc....
Overigens herken ik het van mezelf net zo goed hoor, drank is voor mij toch wel een verslaving, want als ik voor altijd zonder zou moeten, dan zou ik er wel grote moeite mee hebben! Zelfs een week niet drinken zou voor mij al erg lastig zijn, om precies dezelfde non-redenen: het is gezelliger, etc....
Gast- Gast
Bliss schreef:loontjes-power schreef:Ik ben nu 2 maanden gestopt... maar als ik een wijntje drink dan hoort daar toch een sigaret bij
Dat dacht ik ook altijd, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op! Je moet echt proberen om die dingen los van elkaar te zien. Ondanks dat ik er eens in de zoveel weken/maanden nog wel eens één opsteek, kan ik me ook prima vermaken zónder sigaret en denk ik er vaak niet eens meer aan!
Dat ben ik met je eens.. maar de wijn maakt de drang naar een sigaret zo groot
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zo nu en dan wel, heb sowieso bijna altijd een pakje in mijn tas zitten. Ik ben een gelegenheidsroker, met oud & nieuw, carnaval, Koniginnedag, verjaardagen and so on.
Gast- Gast
Nee. Vroeger wel vaak tijdens uitgaan, maar ik ga bijna nooit meer uit dus dan rook ik ook zelden meer
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.
Ik ben ook een van die mensen die het meestal niet kan laten om er een opmerking over te maken (vaak dan wel tegen bekenden). Als ik op een terras zit en de rookt komt elke keer in mijn gezicht, dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen. Niet op een onvriendelijke manier, maar gewoon of er even rekening mee gehouden kan worden dat ik dat niet zo fijn vind.
Gast- Gast
Nee, nu niet, als tiener niet en ik verwacht in de toekomst ook niet
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nee, maar ben geen anti-roker die angstvallig bij rokers uit de buurt blijft. Op school zat ik altijd gewoon in het rookhok te lunchen en op stage ging ook altijd ff mee naar buiten als collega's rookten.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Twellie schreef:SuperGrover schreef:Ik rook niet, maar aan streng principiële niet-rokers heb ik zo'n hekel. Als ik met mijn rokende vriendin op een terras zit, dat een onbekende ineens daar een opmerking over gaat maken. Pff, get a life, dat jij niet rookt oké, maar vermoei andere mensen daar niet mee. Maar dat denk ik bij alle mensen die hun principiële bezwaren tegen wat dan ook wereldkundig willen maken.
Ik ben ook een van die mensen die het meestal niet kan laten om er een opmerking over te maken (vaak dan wel tegen bekenden). Als ik op een terras zit en de rookt komt elke keer in mijn gezicht, dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen. Niet op een onvriendelijke manier, maar gewoon of er even rekening mee gehouden kan worden dat ik dat niet zo fijn vind.
Lijkt mij best redelijk. Ik wil er best rekening mee houden op het terras en soms let ik er gewoon niet op. Ik vind dat je dat best vriendelijk kunt vragen. Ik zeg het toch ook als er een wandelwagen over mijn schoenen rijdt terwijl de persoon in kwestie het niet met opzet doet.
Gast- Gast
na bijna 10 jaar gerookt te hebben rook ik nu alweer 2 jaar niet meer. gelukkig vrij weinig moeite mee gehad, hoewel ik toch al heel lang een pakje per dag rookte. ook in stresssituaties denk ik er nu niet aan.
vond het in het begin nog wel lekker ruiken, maar begin het nu wel wat viezer te vinden. maja, zal er niet moeilijk over doen.
vond het in het begin nog wel lekker ruiken, maar begin het nu wel wat viezer te vinden. maja, zal er niet moeilijk over doen.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Rook jij?
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: