Rook jij?
+31
Pien
Mari
Ilargi
Sterre
loura
sanne-84
Flippin' Bitch
Zininzon
Zora
Inge
Lindsya
Elsje
Susan
applestar
Beachgirl
Mon Amour
SuperGrover
Pannetoet
Moezie
BJA
Monte
Sweety
Niekske
Caroow
Gizmo
Bliss
Snoes
Roze Roos
Blond
Rapunzel
Lies
35 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Rook jij?
Ik heb wel een paar jaar gerookt. Maar ben er nu zo'n 5 jaar af. Soms heb ik wel enorme trek in een sigaret! Vooral op mijn werk. Staan mijn collega's lekker te roken. Laatst heb ik wel een sigaret gerookt, helaas smaakte deze mij erg lekker. Waardoor de verleiding groter is geworden om nog een keer te gaan roken.
Ik merk wel dat als ik wat stress heb ik meer zin heb in een sigaret dan anders.
En jullie?
Ik merk wel dat als ik wat stress heb ik meer zin heb in een sigaret dan anders.
En jullie?
Gast- Gast
Re: Rook jij?
Ik rook en wil nooit helemaal stoppen. Wel vele malen minderen, maar niet stoppen.
Gast- Gast
Ik rook niet en ga het ook nooit proberen. Mijn gezondheid is me veel meer waard dan een sigaret.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Heel soms tijdens het uitgaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nee, nooit gedaan en was het ook niet van plan. Droom er gek genoeg wel regelmatig over..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, ik rook niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een jaar of acht gerookt. In t begin alleen met uitgaan, maar na een paar jaar ging ik fulltime roken. In oktober 2008 was ik er ineens zó klaar mee en ben ik helemaal gestopt. In 2009 af en toe wel weer gerookt en nu heb ik mezelf gebombardeerd tot 'seizoensroker'. In de zomer op het terras wil ik er nog wel eens één opsteken en bijv. op festivals of met carnaval (ok dat is niet in de zomer, maar goed) rook ik ook wel.
Volgens mij heb ik nu een maand geleden gerookt ofzo en tussendoor heb ik er helemaal geen behoefte aan. Vind t eigenlijk helemaal prima zo, ik kan gewoon heel goed een avondje roken en daarna heb ik er weer even geen behoefte aan. Dit gaat nu al twee jaar zo en ik weet zeker dat ik nooit meer fulltime zal gaan roken!
Volgens mij heb ik nu een maand geleden gerookt ofzo en tussendoor heb ik er helemaal geen behoefte aan. Vind t eigenlijk helemaal prima zo, ik kan gewoon heel goed een avondje roken en daarna heb ik er weer even geen behoefte aan. Dit gaat nu al twee jaar zo en ik weet zeker dat ik nooit meer fulltime zal gaan roken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nee, ik rook gelukkig niet, heb nog nooit een trekje genomen en zal dat ook never nooit niet doen. Ook mijn gezondheid is me alles waard. Ik begrijp ook serieus niet dat gezonde mensen zo'n risico's durven te nemen met hun eigen lijf. Want uiteindelijk, mocht je er iets van krijgen, benadeel je niet alleen jezelf ermee maar iedereen die je lief heeft. Volgens mij neemt alleen een egoïst zulke bewuste keuzes. Klinkt hard ik weet het, maar ik heb er teveel mensen aan verloren.
Gast- Gast
Ik heb zo'n 8 jaar gerookt, nu 3 jaar gestopt. Zat uiteindelijk op ruim een pakje per dag.
Bij het stoppen las ik het boekje van Alan Carr, dat heeft me goed geholpen. Mijn laatste sigaret heb ik zo bewust gerookt dat ik er echt straal misselijk van werd. Was ook echt wel paar weken echt afkicken erna, maar nu heb ik er totaal geen behoefte meer aan.
Bij het stoppen las ik het boekje van Alan Carr, dat heeft me goed geholpen. Mijn laatste sigaret heb ik zo bewust gerookt dat ik er echt straal misselijk van werd. Was ook echt wel paar weken echt afkicken erna, maar nu heb ik er totaal geen behoefte meer aan.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Niet meer, ik ben sinds juli vorig jaar rookvrij. Ik rookte op het laatst echt dagelijks ( Gladstone Menthol of Marlboro in alle versies ), terwijl ik daarvoor jaren een gelegenheidsroker was.
Ben supertrots dat ik van die stinkzooi af ben.
Gek genoeg had ik geen moeite met het stoppen. Nu roep ik steeds dat mijn vriend moet stoppen, tot zwaar ongenoegen van hem. Hij rookt shag, gatverdegatver. Als ik 's ochtends in de woonkamer kom en die volle asbak van de avond ervoor zie, word ik acuut misselijk.
Ben supertrots dat ik van die stinkzooi af ben.
Gek genoeg had ik geen moeite met het stoppen. Nu roep ik steeds dat mijn vriend moet stoppen, tot zwaar ongenoegen van hem. Hij rookt shag, gatverdegatver. Als ik 's ochtends in de woonkamer kom en die volle asbak van de avond ervoor zie, word ik acuut misselijk.
Gast- Gast
Ik ben vandaag precies een week gestopt!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik ben vandaag precies een week gestopt!
En heb je er moeite mee?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Caroow schreef:Ik ben vandaag precies een week gestopt!
En heb je er moeite mee?
De eerste dagen wel, nu niet meer. Het valt me 100% mee. Eerst had ik ook nog echt meer eetlust, maar die is inmiddels weer normaal.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Nee, ik vind het zonde van mijn gezonde lichaam. Dus ben er ook nooit aan begonnen. Het tast je longen aan, je vruchtbaarheid en zoveel meer. Ik zou daar nooit bewust voor kiezen.
Gast- Gast
Vroeger rookte ik wel eens een sigaret mee met een vriendin, op stap of op vakantie. Eigenlijk was dat nog te weinig om gelegenheids-roker te zijn ik vond het toen ook maar voor een paar trekjes lekker, daarna werd het misselijkmakend... ik zal er dus nooit aan beginnen! Ik heb een vriendin met astma die rookt, vind ik ook zo bizar. En met sporten (handbal), wij hebben vaak tegenstanders waarvan er veel meiden roken, dat kan ik ook niet rijmen! Sporters die roken... meestal merk je het ook meteen aan hun ademhaling
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik rook al bijna 6 jaar niet meer. Heb wel ongeveer 6 a 7 jaar gerookt en rookte ook meestal tussen de 20 a 30 per dag. Uiteindelijk heb ik er ook nog shag bij gekocht want sigaretten werden te duur om elke dag te kopen. Ben zo blij dat ik ermee ben gestopt. Alleen heb ik het geld niet apart gezet wat ik eerst gebruikte voor het roken. Heb nu een andere verslaving: boeken kopen en tv series kopen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Gizmo schreef:Ik heb zo'n 8 jaar gerookt, nu 3 jaar gestopt. Zat uiteindelijk op ruim een pakje per dag.
Ik heb idd ook het boek van Allen Carr gelezen, vond t een goed boek! Ik had alleen al een dag in mn hoofd dat ik wilde stoppen (als mn pakje leeg zou zijn) en dacht: dat boek lees ik daarna nog wel. Maar toen stond er dat je pas moest stoppen als je t hele boek uit had. Heb toen echt als een gek zitten lezen in dat boek, ik moest en zou het die avond uit hebben en ondertussen heb ik me helemaal suf gerookt. Daarna was ik er idd ook zo beroerd van, dat ik er echt helemaal klaar mee was haha. Heb er daarna helemaal geen moeite mee gehad eigenlijk.
Vooral het hoofdstuk "De voordelen van het roken" is goed: een lege bladzijde
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik rook niet. Ben ook nog eens astmatisch dus dat zou ook niet zo handig zijn en daarbij vind ik het gewoon erg stinken en lichaamsvervuiling.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ben ruim 3 maanden gestopt!
De meeste dagen gaat het me goed af, maar soms heb ik het erg moeilijk.
Ik heb anderhalf jaar gerookt, na 5 jaar gestopt te zijn.
De meeste dagen gaat het me goed af, maar soms heb ik het erg moeilijk.
Ik heb anderhalf jaar gerookt, na 5 jaar gestopt te zijn.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben nu 2 maanden gestopt... maar als ik een wijntje drink dan hoort daar toch een sigaret bij
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik rook al sinds mijn 15de en ik heb 3 jaar flink gerookt. Ongeveer een pakje per dag! Vorig jaar januari gestopt.. maar wel met af&toe een sigaretje. Nu ben ik min of meer weer begonnen..gezond is anders maar tegenwoordig is alles slecht! Daarnaast vind ik het lekker en gezellig.. dat klinkt misschien heel stom maar zoals velen hier zeggen; met vriendinnen, uitgaan, terrasje etc daar hoort gewoon een sigaretje bij
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Rook jij?
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: