Stinken naar rook
+6
Ragazza
Parel
Puggle
*Lookie*
Printje
sanne-84
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stinken naar rook
Bij ons thuis hebben ze altijd gerookt. Nu wel veel minder, maar de geur lijkt echt in het huis te zitten.
Sowieso had ik er in mn zwangerschap meer last van als ik daar kwam. Maar nu ruikt ik mezelf ook nig als ik er geweest ben, al is het maar een uurtje. Maar niet alleen mezelf, ook mn dochter en de kinderwagen. Als ik nu mn gang inloop waar de kinderwagen staat dan ruik ik het al, bah. Heb dit wel eens gezegd maar dan stel ik me aan. Er is immers altijd al gerookt. En dat klopt, maar toch merk ik het de laatste tijd erg. Ben ik er vandaag in bad geweest, ben ik bij wijze van in staat om thuis weer onder de douche te springen.
Ze roken trouwens niet waar dochter bij is.
Sowieso had ik er in mn zwangerschap meer last van als ik daar kwam. Maar nu ruikt ik mezelf ook nig als ik er geweest ben, al is het maar een uurtje. Maar niet alleen mezelf, ook mn dochter en de kinderwagen. Als ik nu mn gang inloop waar de kinderwagen staat dan ruik ik het al, bah. Heb dit wel eens gezegd maar dan stel ik me aan. Er is immers altijd al gerookt. En dat klopt, maar toch merk ik het de laatste tijd erg. Ben ik er vandaag in bad geweest, ben ik bij wijze van in staat om thuis weer onder de douche te springen.
Ze roken trouwens niet waar dochter bij is.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stinken naar rook
Ik vind het ook een vreselijk vieze geur. Hier mag ook niemand binnen roken daarom, alles stinkt nog dagen later. Bij ons is het of niet roken of buiten. ( wij roken overigens allebei niet)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Maar jij bedoelt dan bij je ouders thuis, toch?
Ik vind het ook best stinken. Mijn vriend rookt, maar alleen in de aanbouw (bijkeuken) bij ons, niet in de rest van het huis. De bijkeuken kunnen we goed luchten maar toch blijf je het ruiken inderdaad. In ons nieuwe huis wordt alleen nog in de garage gerookt. En mogelijk stopt mijn vriend dan ook, dat is wel het plan tenminste maar ik zie het nog niet gebeuren
Het schijnt trouwens te helpen om in kamers waar gerookt is een schaaltje schoonmaakazijn neer te zetten, dat zou de geurtjes opnemen. Kinderwagen kun je natuurlijk even met febreze besprayen en buiten te luchten zetten maar ik ben het met je eens dat je liever sowieso geen rooklucht aan de kinderwagen hebt. Helaas kun je het bij anderen moeilijk tegen houden dat er gerookt wordt maar ik ruik het ook altijd wel.
Ik vind het ook best stinken. Mijn vriend rookt, maar alleen in de aanbouw (bijkeuken) bij ons, niet in de rest van het huis. De bijkeuken kunnen we goed luchten maar toch blijf je het ruiken inderdaad. In ons nieuwe huis wordt alleen nog in de garage gerookt. En mogelijk stopt mijn vriend dan ook, dat is wel het plan tenminste maar ik zie het nog niet gebeuren
Het schijnt trouwens te helpen om in kamers waar gerookt is een schaaltje schoonmaakazijn neer te zetten, dat zou de geurtjes opnemen. Kinderwagen kun je natuurlijk even met febreze besprayen en buiten te luchten zetten maar ik ben het met je eens dat je liever sowieso geen rooklucht aan de kinderwagen hebt. Helaas kun je het bij anderen moeilijk tegen houden dat er gerookt wordt maar ik ruik het ook altijd wel.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Hier hetzelfde. Mijn moeder rookt ook, niet als L. Er is maar de lucht hangt er gewoon. Ik gooi haar kleding en van mezelf ook altijd in de was gelijk. Ik vind het ook vervelend maar ja kan er weinig aan doen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Bij mijn ouders ook, als ik er ben dan ruik ik het niet, maar als ik thuis kom dan ruik ik het gelijk. Alles gaat dan gelijk in de was en L en ik duiken gelijk in bad.
Raar ook, want mijn ouders vind ik helemaal niet stinken.
Raar ook, want mijn ouders vind ik helemaal niet stinken.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
De vrouw van mijn schoonvader rookt, en behoorlijk ook. Ik vind het daar in huis ontzettend stinken. Ik ruik de rook al als we voor de voordeur staan (en dus nog niet eens binnen zijn!).
Ik trek standaard kleding aan die in de was moet en ga na een bezoek aan schoonvader altijd onder de douche en was mijn haar. Zo erg is het daar!
Ik trek standaard kleding aan die in de was moet en ga na een bezoek aan schoonvader altijd onder de douche en was mijn haar. Zo erg is het daar!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Hier rookt er gelukkig niemand (meer) in de familie, maar ik vind dat ook zo vreselijk stinken. Als ik ergens ben geweest waar er wordt gerookt, doe ik mijn kleren ook gelijk in de was.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
mijn moeder rookt maar daar staat vrijwel de hele dag de pui open waardoor je daar echt nauwelijks tot niks ruikt.
Bij mijn schoonmoeder daarentegen... Bah, bah, bah. Zoooo ontzettend vies.
Als ik weet dat we er de volgende dag heen gaan, trekken we de kleding van de vorige dag aan. Dat moet dan toch al in de was. Ik probeer er zo min mogelijk met de buggy heen te gaan en de jassen van Z8 krijgen de kindjes niet aan daarheen. Door het hele huis meurt het daar, de hal, de toilet, de kamer en keuken maar boven ook.
De vitrage wil je daar ook echt niet zien....
Bij mijn schoonmoeder daarentegen... Bah, bah, bah. Zoooo ontzettend vies.
Als ik weet dat we er de volgende dag heen gaan, trekken we de kleding van de vorige dag aan. Dat moet dan toch al in de was. Ik probeer er zo min mogelijk met de buggy heen te gaan en de jassen van Z8 krijgen de kindjes niet aan daarheen. Door het hele huis meurt het daar, de hal, de toilet, de kamer en keuken maar boven ook.
De vitrage wil je daar ook echt niet zien....
Gast- Gast
Op dit moment ben ik nog een roker, het stoppen lukt helaas nog niet echt, maar er is niets viezer dan een rooklucht meenemen naar huis of in een huis komen waar wordt gerookt. Je kunt er alleen zo weinig aan doen.
In het verleden heb ik, voor mezelf, een After Tabacco (Ambi Pure) voor in huis gekocht. Het maskeert veel geurtjes en het zou kunnen helpen om jezelf, bij thuiskomst, niet gelijk zo viezig te voelen. Wel is het dan noodzaak om ouders te vragen zoiets in het stopcontact te pluggen en ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. Al is het wel een lekkere geur.
Verder kleding aantrekken die in de was moeten en de kinderwagen een paar uur buiten luchten. Meer is er echt niet aan te doen. Je kunt anderen moeilijk verbieden om niet meer in huis te roken. En zelfs al zouden ze niet meer in huis roken, omdat ze het zelf ook niet heel lekker vinden ruiken, dan nog kan de rooklucht nog jaren in huis blijven hangen.
Eigenlijk zouden we gewoon allemaal moeten stoppen, want niemand wordt er beter van, maar ja, stoppen is zo makkelijk nog niet. Dat heb ik al ondervonden.
In het verleden heb ik, voor mezelf, een After Tabacco (Ambi Pure) voor in huis gekocht. Het maskeert veel geurtjes en het zou kunnen helpen om jezelf, bij thuiskomst, niet gelijk zo viezig te voelen. Wel is het dan noodzaak om ouders te vragen zoiets in het stopcontact te pluggen en ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. Al is het wel een lekkere geur.
Verder kleding aantrekken die in de was moeten en de kinderwagen een paar uur buiten luchten. Meer is er echt niet aan te doen. Je kunt anderen moeilijk verbieden om niet meer in huis te roken. En zelfs al zouden ze niet meer in huis roken, omdat ze het zelf ook niet heel lekker vinden ruiken, dan nog kan de rooklucht nog jaren in huis blijven hangen.
Eigenlijk zouden we gewoon allemaal moeten stoppen, want niemand wordt er beter van, maar ja, stoppen is zo makkelijk nog niet. Dat heb ik al ondervonden.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nou ja, op zich snap ik je ouders wel, ze roken niet waar je dochter bij is en dat vind ik ook terecht, maar je kunt ze natuurlijk moeilijk verbieden om te roken als je er niet bent.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben trouwens misschien heel raar, maar als Dion bijvoorbeeld een borrel van zijn werk heeft gehad in een of andere kroeg en hij komt thuis en ruikt naar rook dan vind ik dat stiekem best lekker ruiken, het heeft iets nostalgisch, iets uit mijn jeugd. Niet dat ik toen zelf zoveel rookte, maar ik ging toen natuurlijk wel meer uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat heb ik ook Susan, helemaal in combinatie met de geur van Stimorol kauwgompjes, dan denk ik aan spanning en zoenen.
Over die vreselijke lucht kan ik helaas ook meespreken. Buiten de stank weet ik hoe ongezond het is dus als ik thuis in mijn rookvrije huisje aan mijn kleding ruik maak ik me meteen weer zorgen. Maar goed, het zijn volwassen mensen die hun eigen keuzes maken.
Over die vreselijke lucht kan ik helaas ook meespreken. Buiten de stank weet ik hoe ongezond het is dus als ik thuis in mijn rookvrije huisje aan mijn kleding ruik maak ik me meteen weer zorgen. Maar goed, het zijn volwassen mensen die hun eigen keuzes maken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oh nee, dat heb ik absoluut niet. Ik vind het echt vreselijk stinken .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Hoofdkussens gewassen = stinken
» Waarom stinken teennagels zo?
» Rook jij?
» Rook jij?
» Welk merk rook jij?
» Waarom stinken teennagels zo?
» Rook jij?