Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

+23
Mida4you
Qiara
Joli86
Bliss
Snoes
Elsje
Bosjesvrouw
Sarah1985
Arwyn
Sterre
minoessepoes
Jezzie
Jeanette
Oasis
CCC
Melis1985
Dennenappel
Lynn_
Susan
Lejow
Blond
RYW
TGR
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:20

Ik heb ook een leuk weekend gehad!

Vooral de vrijdagavond was super, toen ben ik eindelijk, na heeeel lang wachten, naar Roger Waters - The Wall geweest! Very Happy En het was echt zó geweldig! Very Happy
Verder ben ik zaterdag wezen kijken hoe mijn beste vriendin en haar team kampioen zijn geworden bij volleyballen, erg leuk! Daarna nog wat gestudeerd en in de avond lekker op het terras gezeten tot een beetje te laat Wink Vanochtend Padel gespeeld, daarna gestudeerd, voetbal gekeken en lekker in de zon zitten lezen smile Heerlijk weekendje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:21

Reeza schreef:
Bliss schreef:Wat is er gebeurd Reeza?

Twee keer gedate dit weekend, maar meneer dacht dat 'het toch niks ging worden' oid. Ben er zó klaar mee. Iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Wat mankeert er aan me? Ik ben geen fotomodel met maat 36, blijkbaar willen mannen dat tegenwoordig ofzo?! Sad

Niet alle mannen willen dat tegenwoordig hoor! Meneertje-het-gaat-toch-niks-worden is dus blijkbaar niet de juiste persoon voor jou en dus verdient hij jou niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Qiara zo 10 apr 2011 - 9:59

Ik heb een gezellig weekend gehad, maar ook veel het nieuws gevolgd.

Vrijdag kwam een vriendin thee drinken, zaterdagavond ben ik met vriendinnen wat wezen drinken in Den Haag. Toen ben ik ook in Havanna's geweest cheers. Het is leuk daar en voor herhaling vatbaar! Misschien ook een idee voor een meeting?

Vandaag heb ik lekker relaxed aan gedaan.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 10:08

Lilium schreef:
Reeza schreef:
Bliss schreef:Wat is er gebeurd Reeza?

Twee keer gedate dit weekend, maar meneer dacht dat 'het toch niks ging worden' oid. Ben er zó klaar mee. Iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Wat mankeert er aan me? Ik ben geen fotomodel met maat 36, blijkbaar willen mannen dat tegenwoordig ofzo?! Sad

Niet alle mannen willen dat tegenwoordig hoor! Meneertje-het-gaat-toch-niks-worden is dus blijkbaar niet de juiste persoon voor jou en dus verdient hij jou niet...

Ja dat snap ik.. Maar wie is dan wel de juiste persoon voor mij?! Ben al 100 jaar vrijgezel en iedere keer wordt het niks, gaat het alleen maar om de sex of is het gewoon voor 1 avondje zoenen. Ik ben er gewoon zó klaar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Mida4you zo 10 apr 2011 - 18:56

Wij hebben ook een leuk weekend gehad. Mijn man heeft de hele week in België gewerkt en kkwam vrijdagavond terug dus we hebben heerlijk genoten van het weekend.
Zaterdag een fietsstoeltje opgehaald voor ons dochtertje, daarna ff op verjaardagsvisite bij mijn schoonmoeder. En 's avonds kwamen mijn ouders eten en hebben mijn pa en ik een autostoel gehaald voor Z.
Zondag lekker lui geweest en later op de dag ons 1e ritje met ons dochtertje voorop. Wat een mooi moment!!!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  silly-one zo 10 apr 2011 - 19:22

Ik heb een druk, maar goed weekend gehad.
Zaterdag eerst proefritjes gemaakt op twee motors. Eentje ga ik ook kopen. 's middags verjaardag van mijn neefje. Het shirtje wat ik had gekocht met een hele fout tekst erop is goed ontvangen en het zusje van mijn zwager is er jaloers op en wil nu voor de oudste een shirtje gaan maken met ook een foute tekst erop.
's avonds een beetje gepakt en lekker op de bank gelegen.

Gisteren de hele dag op de tennisbaan gehangen. Twee wedstrijden mogen spelen eentje verloren eentje gewonnen. Mooie balans. Helaas verloren met het hele team, maar de zon was goed het tennissen ging redelijk en er was bier na afloop. Nu nog wel een beetje last van mijn rug, omdat ik in mijn tennistruitje een gat in mijn rug heb. En daar kon ik niet bij met smeren haha.


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Bliss zo 10 apr 2011 - 20:47

Qiara schreef:Ik heb een gezellig weekend gehad, maar ook veel het nieuws gevolgd.

Vrijdag kwam een vriendin thee drinken, zaterdagavond ben ik met vriendinnen wat wezen drinken in Den Haag. Toen ben ik ook in Havanna's geweest cheers. Het is leuk daar en voor herhaling vatbaar! Misschien ook een idee voor een meeting?

Vandaag heb ik lekker relaxed aan gedaan.

Ik vind Havana op zaterdagavond echt vreselijk! Ben er toevallig vorige week nog ff geweest met VH. Zowel het publiek als de muziek zijn echt niet aan mij besteed :shock: Op vrijdagmiddag borrelen is daar dan wel weer prima te doen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  M@niek zo 10 apr 2011 - 20:49

Ik heb een leuk en niet leuk weekend gehad.

Donderdag werd bekend dat het bedrijf van mijn failliet gaat. We hebben dus heel veel moeten regelen en dat is gelukt. En zondag heb ik mijn verjaardag gevierd en dat was leuk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:56

Reeza schreef:
Lilium schreef:
Reeza schreef:
Bliss schreef:Wat is er gebeurd Reeza?

Twee keer gedate dit weekend, maar meneer dacht dat 'het toch niks ging worden' oid. Ben er zó klaar mee. Iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Wat mankeert er aan me? Ik ben geen fotomodel met maat 36, blijkbaar willen mannen dat tegenwoordig ofzo?! Sad

Niet alle mannen willen dat tegenwoordig hoor! Meneertje-het-gaat-toch-niks-worden is dus blijkbaar niet de juiste persoon voor jou en dus verdient hij jou niet...

Ja dat snap ik.. Maar wie is dan wel de juiste persoon voor mij?! Ben al 100 jaar vrijgezel en iedere keer wordt het niks, gaat het alleen maar om de sex of is het gewoon voor 1 avondje zoenen. Ik ben er gewoon zó klaar mee.

Sorry, ik lees je reactie nu pas! Ik snap dat je er klaar mee bent als het steeds zo gaat. Zou ook eigenlijk niet weten wat ik daarop kan zeggen. Ik ben wel iemand van ''op ieder potje past een dekseltje''. Misschien ben je ''te hard op zoek''? Ik zou niet weten wie dan wel de juiste persoon voor jou is, maar jij weet het vanzelf wanneer je deze persoon tegenkomt... En ik hoop echt voor je dat je hem gauw tegen gaat komen en dat jullie elkaar heel gelukkig gaan maken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:22

Ik heb een heerlijk weekend gehad, of in ieder geval een heerlijke zaterdag. Op de fiets samen weggeweest, ergens wat gedronken, wat leuke dingen voor in huis gekocht, naar de kapper geweest, en dat soort dingen. Gewoon een relax-dag! Gisteren gewerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Niekske ma 11 apr 2011 - 0:02

Ik ben dit weekend in disneyland geweest! Heerlijk zomerweertje en het was echt super leuk smile in disney voel ik me weer net zo'n klein meisje en dan wil ik overal in! Gelukkig kan dat daar, haha!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Sweety ma 11 apr 2011 - 2:20

Disney blijft leuk maakt niet uit hoe oud je bent! Very Happy

Ik ben zaterdag naar een vriendin geweest haar dochter ging afzwemmen voor haar C diploma. Daarna hebben we lekker in de tuin gezeten bij haar, waar ik nog ben verbrand door de zon, en daarna hebben we boodschappen gehaald en patat gegeten. In de avond hebben we nog New Kids Turbo gekeken. Zondag heb ik niet veel gedaan, even in de tuin gezeten en in de middag naar mijn ex toe waar ik heb gekookt. Hebben lekker in de tuin gegeten en nog filmpje samen gekeken. Was dus best een leuk en rustig weekend.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 2:36

Wat lekker dat jullie allemaal zo'n lekker weekend hebben gehad:). Ik heb vrijdagavond opgepast, toen kon ik eerder naar huis dan gedacht dus ben ik naar mijn schoonmoeders huis gegaan en daar heb ik tot 4 uur 's nachts met haar wijntjes zitten drinken en zitten kletsen, vriend kwam om 8 uur thuis van werk dus nog heerlijk even een paar uurtjes met hem kunnen slapen. Zaterdag de stad in geweest voor cadeautjes, 's avonds met een vriendin gegeten en daarna een verjaardag, al met al erg geslaagd! zondag moest ik hockeyen (gewonnen, jeej!) en daarna heeerlijk op het terras gezeten en gegeten met mijn vriend, om te vieren dat we een half jaar verkering hebben haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Bliss ma 11 apr 2011 - 2:59

Gefeliciteerd PB! Time flies!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 3:00

Nou he! Is zo snel gegaan! Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:51

Ik heb meerdere topdagen achter elkaar gehad:

-donderdag Guido Weyers: Ge-wel-dig!! Wat een heerlijke vent! Very Happy
-vrijdag bruiloft van een vriendin.
-zaterdag kampioensfeest van vriendengroep van voetbal.
-zondag hele dag buiten geweest, vrienden gezien, lekker uit eten geweest.

Ik baal dat het nu maandag is. Hele week werken. Het genieten is weer afgelopen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Qiara di 12 apr 2011 - 5:34

Bliss schreef:
Qiara schreef:Ik heb een gezellig weekend gehad, maar ook veel het nieuws gevolgd.

Vrijdag kwam een vriendin thee drinken, zaterdagavond ben ik met vriendinnen wat wezen drinken in Den Haag. Toen ben ik ook in Havanna's geweest cheers. Het is leuk daar en voor herhaling vatbaar! Misschien ook een idee voor een meeting?

Vandaag heb ik lekker relaxed aan gedaan.

Ik vind Havana op zaterdagavond echt vreselijk! Ben er toevallig vorige week nog ff geweest met VH. Zowel het publiek als de muziek zijn echt niet aan mij besteed :shock: Op vrijdagmiddag borrelen is daar dan wel weer prima te doen!

Ik vind het wel heel apart dat jij het zo anders hebt ervaren als ik. Hoe laat was je er? Misschien was ik wel niet zo kritisch :P. Wat voor muziek / publiek zijn wel aan jou besteed? Borrelen lijkt me er inderdaad ook wel prima te doen! We zaten eerst ook aan een tafeltje en later nog even gedanst, maar wel redelijk op tijd naar huis. Was het vorige week misschien een thema-avond?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 5:36

Qiara schreef:
Bliss schreef:
Qiara schreef:Ik heb een gezellig weekend gehad, maar ook veel het nieuws gevolgd.

Vrijdag kwam een vriendin thee drinken, zaterdagavond ben ik met vriendinnen wat wezen drinken in Den Haag. Toen ben ik ook in Havanna's geweest cheers. Het is leuk daar en voor herhaling vatbaar! Misschien ook een idee voor een meeting?

Vandaag heb ik lekker relaxed aan gedaan.

Ik vind Havana op zaterdagavond echt vreselijk! Ben er toevallig vorige week nog ff geweest met VH. Zowel het publiek als de muziek zijn echt niet aan mij besteed :shock: Op vrijdagmiddag borrelen is daar dan wel weer prima te doen!

Ik vind het wel heel apart dat jij het zo anders hebt ervaren als ik. Hoe laat was je er? Misschien was ik wel niet zo kritisch :P. Wat voor muziek / publiek zijn wel aan jou besteed? Borrelen lijkt me er inderdaad ook wel prima te doen! We zaten eerst ook aan een tafeltje en later nog even gedanst, maar wel redelijk op tijd naar huis. Was het vorige week misschien een thema-avond?
Ik vind het daar ook niet leuk op zaterdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Qiara di 12 apr 2011 - 5:43

He?! Heb ik dan een heel andere smaak of was ik in een stemming dat het al snel goed was? Of ik had gewoon leuk gezelschap :-). Ik vraag me af wat jullie wel leuk vinden! Dansen? Ik vond het wel leuke / bekende muziek en het publiek divers, maar had wel het idee dat iedereen wel naar iedereen kijkt. Is dat het dan?

Ik zat trouwens eerst aan een tafeltje, was ok, en later werd alles weggehaald en was er een dj en ging de dansvloer open.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Bliss di 12 apr 2011 - 7:57

Wij waren er denk ik ergens tussen 0:00 en 1:00 ofzo. Ik ben er een keer eerder geweest en toen was de muziek nog wel leuk, maar nu was t bijna alleen maar gedreun (zo noem ik t maar, geen idee wat voor muziek dat eigenlijk is, zonder zang in elk geval) en dat vind ik vreselijk. Verder voelde ik me erg oud én blank! Ik heb niks tegen buitenlanders, maar vind t daar een beetje too much ofzo, ik weet niet. Ik vind t meer een tent waar 16-jarigen lekker kunnen staan 'schuren' Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lejow di 12 apr 2011 - 8:08

Niekske schreef:Ik ben dit weekend in disneyland geweest! Heerlijk zomerweertje en het was echt super leuk smile in disney voel ik me weer net zo'n klein meisje en dan wil ik overal in! Gelukkig kan dat daar, haha!

WAAAAAAAAAAAAAAHH *wordt groen*

Je wil mij niet door Disney zien gaan. Ik heb een Disney muts op, loop met Disney vesten. Dans en huppel het hele park door en sta bij elke show en parade voor aan en smelt als ik een handje van bijv Teigetje krijg Embarassed
(vorig jaar stond ik daar in mn Teigetje fleecetrui en met mn teigetje muts (zeer sexy combi), kwam de 'echte' Teigetje langs met de parade, had ik mooooooooooooi ff contact met m Very Happy haha )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Qiara di 12 apr 2011 - 10:10

Bliss schreef:Wij waren er denk ik ergens tussen 0:00 en 1:00 ofzo. Ik ben er een keer eerder geweest en toen was de muziek nog wel leuk, maar nu was t bijna alleen maar gedreun (zo noem ik t maar, geen idee wat voor muziek dat eigenlijk is, zonder zang in elk geval) en dat vind ik vreselijk. Verder voelde ik me erg oud én blank! Ik heb niks tegen buitenlanders, maar vind t daar een beetje too much ofzo, ik weet niet. Ik vind t meer een tent waar 16-jarigen lekker kunnen staan 'schuren' Wink

Ik was er tussen 22.30 en 00.30 ongeveer. De muziek was zeker niet alleen maar gedreun, maar bekende nummers (voor mij, beetje top40 achtig) met zang! Ik ben ook niet zo van het gedreun, vind zang en melodie beter. Ik vond eigenlijk dat er nu van alles wat was kwa publiek en er waren zeker geen 16-jarigen die zaten te schuren, er was wel een meid met een heel kort rokje die gelijk sjans had, hmmmja. De leeftijd leek mij ook wel heel divers.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum