Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

+23
Mida4you
Qiara
Joli86
Bliss
Snoes
Elsje
Bosjesvrouw
Sarah1985
Arwyn
Sterre
minoessepoes
Jezzie
Jeanette
Oasis
CCC
Melis1985
Dennenappel
Lynn_
Susan
Lejow
Blond
RYW
TGR
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  TGR zo 10 apr 2011 - 4:04

Ik heb gisteren met een vriendin en twee vrienden lekker op het strand gezeten. Vandaag een heerlijke luie dag gehad en even op het strand gelezen, straks koken en vanavond Air force one op tv kijken smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:08

Mijn zus en zwager zijn in augustus op een maandagochtend getrouwd. Een paar weken later zou het feest zijn maar door de vroeggeboorte van hun zoon ging dat niet door.
Nu was gisteren het feest en het was erg leuk. Voor de tijd hebben wij met de hele familie nog foto's laten maken. Mijn vriend en ik zijn ook nog alleen op de foto gezet. Ben zeer benieuwd wat het geworden is.

Vandaag hebben wij ook een lekkere luier dag.

Ja, ons weekend was ook erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 4:11

Ikke! Buiten de nare dingen waar je uiteraard wel even mee in je hoofd zit (de vader van Leaf en die schietpartij) dan.

Ik heb gisteren een spontane relaxdag gehad met een vriendin en ben daarna net zo spontaan 150 km gaan rijden om met mijn vriendje te kunnen slapen en het was heerlijk, en ik ben eigenlijk net pas terug smile en zometeen krijg ik mijn twee andere grote liefdes terug smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Blond zo 10 apr 2011 - 4:13

Ik ook!

Genoten van de zon twee dagen lang, niet verbrand. Gisteravond een super leuke gezellig stapavond gehad. Donderdag kreeg ik al te horen dat ik super op weg ben met mijn artikel en dat ik misschien mag gaan publiceren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:19

Ohh heerlijk naar het strand, dat had ik ook wel gewild!

Mijn weekend was ook goed, vrijdag wezen stappen van 17.00 tot 0.00 (nieuw concept, deed elke discotheek dat maar, niet zo brak de volgende dag, want optijd thuis) Gister bij vrienden in de tuin gezeten, daarna lekker naar de kapper geweest, boodschappen gedaan voor de hele week, en s'avonds gezellig met mijn vriend een film gekeken (Zodiac, aanrader) met toasjes en een wijntje erbij.

Straks nog hardlopen en morgen ben ik ook nog vrij en mag ik op 2e gesprek bij een bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 4:20

Ikke ikke!
Het begon vrijdagmiddag al, een gezellige borrel (nou ja met chips en cola) op mijn werk in het zonnetje. Gister met een vriendin naar Disney on Ice geweest, super leuk!
En vandaag heb ik heerlijk in het zonnetje in de tuin gelegen terwijl mijn vriend dode planten uit de tuin aan het trekken was (goed gedelegeerd al zeg ik het zelf).
Nu staat er prei kerrie ovenschotel in de oven en dat is zooooooooooo lekker! Heb er helemaal trek in!

En daarbij, nog maar 2 weken en dan heb ik vakantie en in die 2 weken staan er nog een hoop leuke dingen te wachten. Het paas ontbijt en de bijbehorende ei-zoek-wedstrijd en de moederdagcadeautjes die gemaakt moeten worden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 4:23

Oeh, Disney on ice... daar wou ik met mijn zoons heen, is dat ook leuk voor kinders van 3 en 6 denk je? Mijn jongste is een enorme Mickey-fan smile Ze vonden Disneyland ook geweldig smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 4:29

RYW schreef:Oeh, Disney on ice... daar wou ik met mijn zoons heen, is dat ook leuk voor kinders van 3 en 6 denk je? Mijn jongste is een enorme Mickey-fan smile Ze vonden Disneyland ook geweldig smile

Ja het is echt super leuk!
Er waren ook heel veel kinderen gister middag. Zorg wel dat je een beetje dichtbij het ijs zit, anders zijn de figuurtjes wel klein :P Volgend jaar komt het als het goed is weer, ik zag in ieder geval wel reclame in het programma boekje staan.
Er waren veel kinderen ook verkleed, als prinses of als minnie of mickey. Echt heel leuk!

Ik zal even een filmpje uploaden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:30

Ik!
Heb vanmiddag heerlijk de tuin gezeten bij m'n oom en tante met vrienden van hen uit Cambridge. Heerlijk geluncht en gekletst en heb weer een paar sproetjes er bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 4:31

Lejow schreef:
RYW schreef:Oeh, Disney on ice... daar wou ik met mijn zoons heen, is dat ook leuk voor kinders van 3 en 6 denk je? Mijn jongste is een enorme Mickey-fan smile Ze vonden Disneyland ook geweldig smile

Ja het is echt super leuk!
Er waren ook heel veel kinderen gister middag. Zorg wel dat je een beetje dichtbij het ijs zit, anders zijn de figuurtjes wel klein :P Volgend jaar komt het als het goed is weer, ik zag in ieder geval wel reclame in het programma boekje staan.
Er waren veel kinderen ook verkleed, als prinses of als minnie of mickey. Echt heel leuk!

Ik zal even een filmpje uploaden!

Ja leuk!!! Ben benieuwd naar je filmpje smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 4:33

Wij zijn naar Maarssen gereden om zomerschoenen voor de kinderen te kopen. Verder hebben ze vooral lekker buitengespeeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 4:39

Ik heb een leuk weekend gehad! We hebben de sleutel van ons huis gekregen, heel speciaal! We zijn meteen flink aan de slag gegaan dus een druk maar wel leuk weekend.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 4:43

Leuk Lynn! Moet er veel gebeuren?

Hier het filmpje, dit is het begin:


Ik hoop dat hij het al doet!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 4:44

Nee, valt op zich wel mee. Over een week zal het 'breekwerk' wel klaar zijn en dan kunnen we gaan schilderen enzo... Ik denk dat we er over een weekje of vier wel in kunnen!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 4:45

Leuk leuk leuk Very Happy Very Happy Woonden jullie al samen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Dennenappel zo 10 apr 2011 - 4:46

Heerlijk weekend!

Gisteren druk met allerlei regelzaken; o.a. onze nieuwe bank opgehaald. Staat prachtig, nu willen we alleen misschien wel de muur (die drie maanden terug geverfd is) een andere kleur geven.

Vandaag heerlijk wezen kanoën, super lekker weer er natuurlijk bij. Dat was echt genieten!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 4:46

Jep :-)
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Melis1985 zo 10 apr 2011 - 4:47

Ik heb wel een leuk weekend gehad. Gisteren naar het concert van de 3Js geweest, was echt super Very Happy
Vandaag bij een goede vriend op visite geweest en lekker in de tuin gezeten.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 4:51

Ik ben trouwens zelfs verbrand dit weekend! Dat is natuurlijk niet zo leuk (rood hoofd) maar de zon was (is!) heerlijk.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  CCC zo 10 apr 2011 - 4:51

Jen_ schreef:Ohh heerlijk naar het strand, dat had ik ook wel gewild!

Mijn weekend was ook goed, vrijdag wezen stappen van 17.00 tot 0.00 (nieuw concept, deed elke discotheek dat maar, niet zo brak de volgende dag, want optijd thuis) Gister bij vrienden in de tuin gezeten, daarna lekker naar de kapper geweest, boodschappen gedaan voor de hele week, en s'avonds gezellig met mijn vriend een film gekeken (Zodiac, aanrader) met toasjes en een wijntje erbij.

Straks nog hardlopen en morgen ben ik ook nog vrij en mag ik op 2e gesprek bij een bedrijf.

Dat lijkt me ook wel wat!

Mijn weekend was ook lekker! Gisteren lekker rustig aangedaan, beetje rondgereden in de auto, dingetjes gehaald, taartje gemaakt.... Heerlijk in het zonnetje gezeten en wezen stappen... Vandaag enorm brak en heb dus niks gedaan, maar ook wel een keer lekker om zo de zondag door te komen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:56

Jen_ schreef:
Mijn weekend was ook goed, vrijdag wezen stappen van 17.00 tot 0.00 (nieuw concept, deed elke discotheek dat maar, niet zo brak de volgende dag, want optijd thuis)

Oh wat lekker! Dat deden we in Engeland ook altijd, alleen dan net iets later, van 21.00 tot 1 of 2 ofzo. Dan ben je toch echt een heel ander mens 's ochtends dan wanneer je om half 5 je bed in rolt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 4:59

Ja, die tijden vind ik ook veel fijner dan wat wij nu vaak doen...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 5:10

Ik ben gister uit eten geweest met familie. Was erg gezellig! We hebben getafelwokt Very Happy. Vandaag lekker geluierd, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Oasis zo 10 apr 2011 - 5:14

Ik heb op zich ook wel een fijn weekend gehad! Vrijdag rustig aan binnen gezeten (huiswerk en poetsen) en 's avonds een ijsje gaan eten, gisteren helaas hele dag moeten leren maar in de avond lekker tv gekeken met mijn vriend en vandaag lekker lang in bed gelegen, net even weesten eten en over twee uur gaan we weer een filmpje kijken smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Jeanette zo 10 apr 2011 - 6:02

Ben iop stap geweest in Tilburg en was erg gezellig! En vandaag daarvan aardig brak aan het zijn. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum