Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

+11
blondje1313
Droopy28
Kaboutertje
Raindrop
JD
Susan
rapa nui
Coco
Tiana
Carra
GeKKiE
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:47

Een armbandje van mijn man die hij niet wilde mocht ik inleveren en leverde maar liefst € 210,00 op.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 22 aug 2011 - 4:38; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:48

Dat is altijd mooi meegenomen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:48

Mooi meegenomen!

Had ook laatst goud ingeleverd ergens. Kreeg er 170 euro voor, lekker mee uit eten gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  GeKKiE ma 22 aug 2011 - 3:55

Ik zag John Williams dat laatst doen bij "Dubbeltje op z'n kant"....
Dat levert nog best iets op, wil het ook doen.

Heb nog wat armbanden en kettinkjes liggen.
Moet ik alleen even opzoeken waar dat kan.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 4:31

Hier in Utrecht staat sinds kort zo standje waar je goud kan inleveren ik had het mijn man verteld, maar hij had op de radio ed gehoor dat je met zulke mensen moest oppassen.

Op tv zie je van die reclame, maar je kan beter zelf verschillend juweliers afgaan en vergelijken.

Ik dacht dat het hooguit 50,00 zou opleveren, want mijn man heeft het ooit in Turkije gekocht en dus dacht ik dat het prut zou zijn.

Ik daar vandaag heen, was het 125,00 wat ik al veel vond en nooit had verwacht.

Voor de zekerheid naar een juwelier verderop, 140,00 en om het echt zeker te weten nog 1 en die gaf er dus 210,00 voor.

Wat een verschillen zeg!

Dus als je het doet, trap niet in de eerste de beste en ga zelf op onderzoek uit.

Ik had geen zin om alle juweliers af te gaan, want dan was ik wel even bezig.
Hier ben ik tevreden mee en mijn man zal ongetwijfeld erg verbaasd zijn en het niet geloven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 4:33

Heb je er 210,00 voor gekregen? In je openingspost staat 20,00 Wink

210,00 is wel heel erg lekker!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Carra ma 22 aug 2011 - 4:39

En nu is het € 110.. Wat is het nou!? Question
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 4:39

ProudMama schreef:Heb je er 210,00 voor gekregen? In je openingspost staat 20,00 Wink

210,00 is wel heel erg lekker!!

Ja 210,00 was een typfout.

Mijn man gaat aankomend weekend weg en dan kan hij dat goed gebruiken,maar hij zal wel zeggen ''het is voor jou, koop er maar wat leuks van'' zo is hij nl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 4:40

Carra schreef:En nu is het € 110.. Wat is het nou!? Question

Jij bent snel haha. Had 110, 00 getypt en toen dacht ik ''het moet 210 zijn''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 5:26

Dat is idd mooi meegenomen! Wat kostte het armbandje? Ik draag alleen maar smalle sieraden eigenlijk (behalve mijn zilveren buddha to buddha armanden), dus die zullen niet echt iets opleveren. Ik draag mijn goud ook nog altijd allemaal. Maar mocht ik nou echt eens in geldnood zitten, dan zou ik daar ook nog wel over nadenken. Heb je al een mooie bestemming voor het geld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 5:49

De goudprijs is enorm gestegen de laatste maanden.

Hier in de omgeving (maar dat zal wel bijna overal zijn) krijg je ook vaak van die uitnodigingskaarten in de bus.
Dat er iemand in de buurt komt die het voor je kan taxeren en eventueel over wil nemen.
Mijn schoonouders waren daar geweest met een hoop goud wat ze ooit uit vakantielanden meegenomen hadden voor een prikkie.

Bij de juwelier kregen ze er veel minder voor terug.
Ze hadden niet eens zo gek veel maar ze kwamen met 565.- thuis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 6:27

En nu baal ik omdat ik nooit goud draag hahaha.

Maar een collega had dat laatst ook en zij kreeg maar liefs een bedrag van 800 euro terug !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Tiana ma 22 aug 2011 - 7:18

Ik heb een tijdje geleden ook wat gouden sieraden ingewisseld, kreeg er 370 euro voor terug!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Coco ma 22 aug 2011 - 7:21

Wij zijn een paar maand terug ook met wat sieraden langs juweliers gegaan, maar je moet echt weten waar je moet zijn en diversen langsgaan idd. Wij zijn er bij 3 geweest.
Tussen de 1ste en 2de zat 500 euro verschil, tussen de 1ste en 3de zat zo'n 2300 euro verschil tussen...
Best belachelijk die verschillen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 7:39

Bobbie schreef:Dat is idd mooi meegenomen! Wat kostte het armbandje? Ik draag alleen maar smalle sieraden eigenlijk (behalve mijn zilveren buddha to buddha armanden), dus die zullen niet echt iets opleveren. Ik draag mijn goud ook nog altijd allemaal. Maar mocht ik nou echt eens in geldnood zitten, dan zou ik daar ook nog wel over nadenken. Heb je al een mooie bestemming voor het geld?

Het kostte toen 300 gulden, het is van me man dus het is zijn geld ik heb het alleen ingeleverd. Smalle gouden armbandjes kan je gewoon proberen, wel naar verschillende gaan hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 7:41

Nois schreef:Wij zijn een paar maand terug ook met wat sieraden langs juweliers gegaan, maar je moet echt weten waar je moet zijn en diversen langsgaan idd. Wij zijn er bij 3 geweest.
Tussen de 1ste en 2de zat 500 euro verschil, tussen de 1ste en 3de zat zo'n 2300 euro verschil tussen...
Best belachelijk die verschillen.

Zo he echt wel!
Ik vond het al raar dat die stand er ''maar'' 125 voor gaf, een ander 140 en de laatste (3x scheepsrecht zeg ik dan maar bij deze) 210.

Je moet oppassen waar je het inleverd en echt naar verschillende gaan voor verschil, zo zie je maar weer.
Wilde nog naar die stand gaan en zeggen dat ik het wel raar vond dat zij 85 minder gaven.
Die stands vertrouw ik niet meer.
Naar een juwelier gaan is beter, die zijn erkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  rapa nui ma 22 aug 2011 - 7:43

Ik wil hier in de buurt ook nog kijken. Ik heb nog een gouden schakelarmband die stuk is/versleten is op bepaalde punten. Koste indertijd te veel om het te repareren en ligt nu ergens. Zal toch eens even zoeken want levert nu misschien nog een leuk bedrag op.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 7:55

rapa nui schreef:Ik wil hier in de buurt ook nog kijken. Ik heb nog een gouden schakelarmband die stuk is/versleten is op bepaalde punten. Koste indertijd te veel om het te repareren en ligt nu ergens. Zal toch eens even zoeken want levert nu misschien nog een leuk bedrag op.

Het leverd wel wat op denk ik, ze smelten het toch om dus of het nou kapot is dat geeft denk ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 8:12

Bij ons in het winkelcentrum staat ook zo'n kraampje, Yrsa gaat die mensen altijd heel lief aankijken met haar grote bruine ogen zodat ze weer een goudkleurige ballon krijgt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  JD ma 22 aug 2011 - 9:16

zo, das aardig wat!

ik heb hier nog sieraden liggen die ik van mijn ex vriendje heb gehad. ik wilde ze altijd bewaren, maar ben inmiddels heel wat jaren gelukkig met mijn huidige vriend, en kijk nooit meer naar die sieraden om....dan vang ik er toch liever wat geld voor.

vraagje - moet het sieraad persé heel zijn? ik heb ook een mooie gouden armband, maar die is gebroken...maar t gaat om het goud, dus dat maakt dan niet uit neem ik aan toch?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Raindrop ma 22 aug 2011 - 9:40

Dat is wel een leuk bedrag zeg! Wel raar hoor die verschillen met de eerste twee.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Kaboutertje ma 22 aug 2011 - 12:08

Nou, mooi meegenomen Wink !
Zal eens kijken of ik ook nog wat heb liggen, doe er toch niks meer mee... Dood geld :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Droopy28 ma 22 aug 2011 - 19:07

Gaan jullie dan naar zelfstandige juweliers of echt van een bepaalde keten zoals Siebel ofzo?


Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  GeKKiE ma 22 aug 2011 - 20:52

Wat een boel geld levert het op zeg!!!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 20:47

Susan schreef:Bij ons in het winkelcentrum staat ook zo'n kraampje, Yrsa gaat die mensen altijd heel lief aankijken met haar grote bruine ogen zodat ze weer een goudkleurige ballon krijgt.

Die kraampjes kan je beter mijden, die liegen zie mijn verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad. Empty Re: Goud ingeleverd, leuk bedrag ervoor gehad.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum