Heb je een fijn (lang) weekend gehad?
+15
Jeanette
Marin
Snirp
Elliot
Nyx
Sarah1985
Winegum
studiebol
Joan
Caroow
Burn
Zonnetje
Fortissimo
Ibbeltje
Kowalski
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Heb je een fijn (lang) weekend gehad?
Hoe was jullie weekend? Leuk? Verdrietig? Saai? Gezellig? Lucht hier je hart over alles wat je wil vertellen!
Gast- Gast
Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?
Ik heb zaterdagavond een geweldige avond en nacht gehad! Ik ben op stap geweest met lieve vriendinnen en het was één groot feest Zondag nog de hele dag daar gezeten (we waren blijven slapen), Spongebob gekeken, gelachen, foto's gekeken, heerlijk!
Vandaag was heel erg verdrietig, dus dat is dan wel een beetje een domper en gewoon grote onzin! Ik ga het nu proberen om te zetten door even met mijn moeder een hapje te eten in de stad
En jij Pippa?
Vandaag was heel erg verdrietig, dus dat is dan wel een beetje een domper en gewoon grote onzin! Ik ga het nu proberen om te zetten door even met mijn moeder een hapje te eten in de stad
En jij Pippa?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
O wat lastig dat vandaag dan niet leuk was Ko, hoe kwam dat? Ik hoop dat je lekker eet zometeen! En wat fijn dat je zo'n heerlijke zaterdag hebt gehad!
Gast- Gast
Mijn weekend was heerlijk. Met name door gisteren. Lekker gewandeld met vriend, s avonds feestje van Zonnetje. Vandaag nog even lekker gefietst en gewandeld...nee prima dagen gehad.
(ben even aan het denken wat ik zaterdag gedaan heb )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Mijn weekend was heerlijk. Met name door gisteren. Lekker gewandeld met vriend, s avonds feestje van Zonnetje. Vandaag nog even lekker gefietst en gewandeld...nee prima dagen gehad.
Niet?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Eigenlijk gewoon een weekend als anders
Zaterdag mijn schoonmoeder en 'schoon'tante opgehaald en naar huis gebracht. Vriend met migraine op bed gedropt, en die was het hele weekend niet zo fit.
Zondag rondje wezen fietsen en echt een heerlijk ijsje gegeten! Daarna even naar de kermis geweest.
Vandaag met mijn moeder, schoonmoeder en vriend naar een Pinkstermarkt geweest. Met niets thuisgekomen! Suf he?
Zaterdag mijn schoonmoeder en 'schoon'tante opgehaald en naar huis gebracht. Vriend met migraine op bed gedropt, en die was het hele weekend niet zo fit.
Zondag rondje wezen fietsen en echt een heerlijk ijsje gegeten! Daarna even naar de kermis geweest.
Vandaag met mijn moeder, schoonmoeder en vriend naar een Pinkstermarkt geweest. Met niets thuisgekomen! Suf he?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Kowalski schreef:Ibbeltje schreef:Mijn weekend was heerlijk. Met name door gisteren. Lekker gewandeld met vriend, s avonds feestje van Zonnetje. Vandaag nog even lekker gefietst en gewandeld...nee prima dagen gehad.
Niet?
Wel dus hahah
Weet ook weer wat ik gedaan heb zaterdag haha. Boodschappen, slaapkamer opgeruimd oa.
Ik had een leuk, maar ook niet leuk weekend.
Mijn schoonvader is vrijdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen en geopereerd; en uiteindelijk gisteren thuisgekomen weer. Dus zorgde voor veel spanning en zorgen! Zaterdag hele gezellige familiedag gehad omdat mijn opa en oma 55 jaar getrouwd waren, dus gezellig met zijn 15-enen wezen eten en allemaal leuke dingen gedaan. Gisteren gewerkt & vandaag heerlijk dag voor mezelf! Uitgeslapen; relaxed, koekjes gebakken en ik word net gebeld dat we zo uit eten gaan
Moeilijke vind ik dat mijn oma vandaag 90 zou zijn geworden; en we haar al 8 maanden moeten missen
Mijn schoonvader is vrijdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen en geopereerd; en uiteindelijk gisteren thuisgekomen weer. Dus zorgde voor veel spanning en zorgen! Zaterdag hele gezellige familiedag gehad omdat mijn opa en oma 55 jaar getrouwd waren, dus gezellig met zijn 15-enen wezen eten en allemaal leuke dingen gedaan. Gisteren gewerkt & vandaag heerlijk dag voor mezelf! Uitgeslapen; relaxed, koekjes gebakken en ik word net gebeld dat we zo uit eten gaan
Moeilijke vind ik dat mijn oma vandaag 90 zou zijn geworden; en we haar al 8 maanden moeten missen
Gast- Gast
Ik heb een heel fijn weekend gehad. Gisterenavond heb ik een heel leuk feest gehad voor mijn verjaardag en de rest van het weekend heb ik lekker rustig aan gedaan, uitgeslapen, hardgelopen, in de tuin gewerkt, songfestival gekeken en wat gelezen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Het is al weer het 5e weekend al en de zoveelste feestdag dat ik zonder mijn vriend ben, dus gisteren was ik er wel ff goed zat van. Maar toen met mijn meisjes de hei op geweest en dat was wel erg leuk. Zaterdagavond leuke avond met mijn moeder en zus gehad. Vandaag rustig dagje.
Opzich prima weekend hoor maar ben er gewoon zat van dat het weer een weekend zonder mijn vriend was.
Opzich prima weekend hoor maar ben er gewoon zat van dat het weer een weekend zonder mijn vriend was.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Studiebol waarom is je vriend zoveel weg weekends?
Ik heb een heel saai weekend gehad. Her hele weekend met mn pootje omhoog gelegen.
Nu gaan we nog spontaan uit eten met mn ouders, dus daar heb ik wel zin in!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Ik heb een heel saai weekend gehad. Her hele weekend met mn pootje omhoog gelegen.
Ik ben saai
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nah, gewoontjes. Wel veel met school bezig geweest wat weer heel frustrerend is. Soms heb ik echt het idee dat ik de enige gemotiveerde ben in mijn groepje. Heel moe word ik daarvan.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Joan dat is frustrerend ook.
Ibbeltje schreef:Studiebol waarom is je vriend zoveel weg weekends?
Hij is door de week ook weg. Voor zijn werk,zit hij nu al 5 weken in het buitenland.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mijn weekend was wel prima. Zaterdag hele dag gewerkt. Gister een nergens zin in dag gehad. Heb toen ook vrij weinig gedaan. 's Avonds lekker met mijn vriend uiteten geweest, dat was erg lekker! Vandaag heb ik veel aan school gedaan en zijn we pannenkoeken gaan eten en hebben we paarden van familie te eten gegeven.
Was een prima weekendje verder.
Was een prima weekendje verder.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Neeeeeee!Caroow schreef:Burn schreef:Ik heb een heel saai weekend gehad. Her hele weekend met mn pootje omhoog gelegen.
Ik ben saai
Mijn weekend reken ik pas vanaf vrijdagavond!
Jij bent echt niet saaaai!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een saai weekend. Wel fijn trouwens. Er was een voetbaltoernooi in een ander dorp, waar ik vroeger altijd bij was en zelfs vrijwilliger was, maar ondanks dat ik er wel even aan heb gedacht om heen te gaan, ben ik lekker thuis gebleven.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Sarah1985 schreef:Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken
Je kan toch ook lekker ergens gaan wandelen of fiietsen samen? Kost niks en je bent er even uit.
Ja, heb afgelopen weekend met familie doorgebracht. Ik ben zaterdag met m'n ouders campers wezen kijken. Zondag waren we bij opa en oma, want zij waren 55 jaar getrouwd. 's Avonds gingen we uiteten. Gister nog wat aan de studie gedaan en met m'n moeder naar een jaarmarkt geweest.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Sarah1985 schreef:Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken
Je kan toch ook lekker ergens gaan wandelen of fiietsen samen? Kost niks en je bent er even uit.
Alleen regende steeds en toen het droog was hadden we visite
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:Ibbeltje schreef:Sarah1985 schreef:Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken
Alleen regende steeds en toen het droog was hadden we visite
Aah oke. Maar visite dat is wel leuk toch?
Ja hoor visite was leuk. Normaal zouden we ook wel gaan wandelen (fietsen niet dat kan ik niet ivm rug/stuitje)
Sarah1985- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Lang weekend naar Engeland
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Wat fijn!
» Oke, fijn een oma...
» Lang weekend naar Engeland
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Wat fijn!
» Oke, fijn een oma...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: