Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

+15
Jeanette
Marin
Snirp
Elliot
Nyx
Sarah1985
Winegum
studiebol
Joan
Caroow
Burn
Zonnetje
Fortissimo
Ibbeltje
Kowalski
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:20

Hoe was jullie weekend? Leuk? Verdrietig? Saai? Gezellig? Lucht hier je hart over alles wat je wil vertellen! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Kowalski ma 20 mei 2013 - 5:24

Ik heb zaterdagavond een geweldige avond en nacht gehad! Ik ben op stap geweest met lieve vriendinnen en het was één groot feest Heb je een fijn (lang) weekend gehad? 281626781 Zondag nog de hele dag daar gezeten (we waren blijven slapen), Spongebob gekeken, gelachen, foto's gekeken, heerlijk!

Vandaag was heel erg verdrietig, dus dat is dan wel een beetje een domper en gewoon grote onzin! Ik ga het nu proberen om te zetten door even met mijn moeder een hapje te eten in de stad Heb je een fijn (lang) weekend gehad? 561177

En jij Pippa?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:25

O wat lastig dat vandaag dan niet leuk was Ko, hoe kwam dat? Ik hoop dat je lekker eet zometeen! En wat fijn dat je zo'n heerlijke zaterdag hebt gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 5:27

Mijn weekend was heerlijk. Met name door gisteren. Lekker gewandeld met vriend, s avonds feestje van Zonnetje. Vandaag nog even lekker gefietst en gewandeld...nee prima dagen gehad.

(ben even aan het denken wat ik zaterdag gedaan heb scratch)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Kowalski ma 20 mei 2013 - 5:28

Ibbeltje schreef:Mijn weekend was heerlijk. Met name door gisteren. Lekker gewandeld met vriend, s avonds feestje van Zonnetje. Vandaag nog even lekker gefietst en gewandeld...nee prima dagen gehad.

(ben even aan het denken wat ik zaterdag gedaan heb scratch)

Niet?

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? 1578173417
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Fortissimo ma 20 mei 2013 - 5:29

Eigenlijk gewoon een weekend als anders smile
Zaterdag mijn schoonmoeder en 'schoon'tante opgehaald en naar huis gebracht. Vriend met migraine op bed gedropt, en die was het hele weekend niet zo fit.
Zondag rondje wezen fietsen en echt een heerlijk ijsje gegeten! Daarna even naar de kermis geweest.
Vandaag met mijn moeder, schoonmoeder en vriend naar een Pinkstermarkt geweest. Met niets thuisgekomen! Suf he? Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 5:32

Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:Mijn weekend was heerlijk. Met name door gisteren. Lekker gewandeld met vriend, s avonds feestje van Zonnetje. Vandaag nog even lekker gefietst en gewandeld...nee prima dagen gehad.

(ben even aan het denken wat ik zaterdag gedaan heb scratch)

Niet?

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? 1578173417


:P Wel dus hahah

Weet ook weer wat ik gedaan heb zaterdag haha. Boodschappen, slaapkamer opgeruimd oa.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:34

Ik had een leuk, maar ook niet leuk weekend.

Mijn schoonvader is vrijdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen en geopereerd; en uiteindelijk gisteren thuisgekomen weer. Dus zorgde voor veel spanning en zorgen! Zaterdag hele gezellige familiedag gehad omdat mijn opa en oma 55 jaar getrouwd waren, dus gezellig met zijn 15-enen wezen eten en allemaal leuke dingen gedaan. Gisteren gewerkt & vandaag heerlijk dag voor mezelf! Uitgeslapen; relaxed, koekjes gebakken en ik word net gebeld dat we zo uit eten gaan Yes

Moeilijke vind ik dat mijn oma vandaag 90 zou zijn geworden; en we haar al 8 maanden moeten missen Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Zonnetje ma 20 mei 2013 - 5:43

Ik heb een heel fijn weekend gehad. Gisterenavond heb ik een heel leuk feest gehad voor mijn verjaardag en de rest van het weekend heb ik lekker rustig aan gedaan, uitgeslapen, hardgelopen, in de tuin gewerkt, songfestival gekeken en wat gelezen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  studiebol ma 20 mei 2013 - 5:45

Het is al weer het 5e weekend al en de zoveelste feestdag dat ik zonder mijn vriend ben, dus gisteren was ik er wel ff goed zat van. Maar toen met mijn meisjes de hei op geweest en dat was wel erg leuk. Zaterdagavond leuke avond met mijn moeder en zus gehad. Vandaag rustig dagje.

Opzich prima weekend hoor maar ben er gewoon zat van dat het weer een weekend zonder mijn vriend was.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 5:45

Studiebol waarom is je vriend zoveel weg weekends?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Burn ma 20 mei 2013 - 5:50

Ik heb een heel saai weekend gehad. Her hele weekend met mn pootje omhoog gelegen.
Nu gaan we nog spontaan uit eten met mn ouders, dus daar heb ik wel zin in!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Caroow ma 20 mei 2013 - 5:52

Burn schreef:Ik heb een heel saai weekend gehad. Her hele weekend met mn pootje omhoog gelegen.
Nu gaan we nog spontaan uit eten met mn ouders, dus daar heb ik wel zin in!

Ik ben saai :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Joan ma 20 mei 2013 - 5:56

Nah, gewoontjes. Wel veel met school bezig geweest wat weer heel frustrerend is. Soms heb ik echt het idee dat ik de enige gemotiveerde ben in mijn groepje. Heel moe word ik daarvan. :nopompom:
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 5:58

Joan dat is frustrerend ook.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  studiebol ma 20 mei 2013 - 6:03

Ibbeltje schreef:Studiebol waarom is je vriend zoveel weg weekends?

Hij is door de week ook weg. Voor zijn werk,zit hij nu al 5 weken in het buitenland.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Winegum ma 20 mei 2013 - 6:23

Mijn weekend was wel prima. Zaterdag hele dag gewerkt. Gister een nergens zin in dag gehad. Heb toen ook vrij weinig gedaan. 's Avonds lekker met mijn vriend uiteten geweest, dat was erg lekker! Vandaag heb ik veel aan school gedaan en zijn we pannenkoeken gaan eten en hebben we paarden van familie te eten gegeven.

Was een prima weekendje verder.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Burn ma 20 mei 2013 - 9:35

Caroow schreef:
Burn schreef:Ik heb een heel saai weekend gehad. Her hele weekend met mn pootje omhoog gelegen.
Nu gaan we nog spontaan uit eten met mn ouders, dus daar heb ik wel zin in!

Ik ben saai :nopompom:
Neeeeeee!
Mijn weekend reken ik pas vanaf vrijdagavond!
Jij bent echt niet saaaai!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Sarah1985 ma 20 mei 2013 - 9:55

Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Nyx ma 20 mei 2013 - 10:00

Hier ook een saai weekend. Wel fijn trouwens. Er was een voetbaltoernooi in een ander dorp, waar ik vroeger altijd bij was en zelfs vrijwilliger was, maar ondanks dat ik er wel even aan heb gedacht om heen te gaan, ben ik lekker thuis gebleven.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 18:26

Sarah1985 schreef:Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken

Je kan toch ook lekker ergens gaan wandelen of fiietsen samen? Kost niks en je bent er even uit.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 18:35

Ja, heb afgelopen weekend met familie doorgebracht. Ik ben zaterdag met m'n ouders campers wezen kijken. Zondag waren we bij opa en oma, want zij waren 55 jaar getrouwd. 's Avonds gingen we uiteten. Gister nog wat aan de studie gedaan en met m'n moeder naar een jaarmarkt geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Sarah1985 ma 20 mei 2013 - 18:43

Ibbeltje schreef:
Sarah1985 schreef:Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken

Je kan toch ook lekker ergens gaan wandelen of fiietsen samen? Kost niks en je bent er even uit.

Alleen regende steeds en toen het droog was hadden we visite
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 18:44

Sarah1985 schreef:
Ibbeltje schreef:
Sarah1985 schreef:Heb een saai weekend gehad. Niks bijzonders gedaan. We zouden leuke dingen doen maar hadden geen geld. Dus thuis maar dingen gedaan. Behoorlijk saai ben blij dat ik morgen eindelijk weer mag werken

Je kan toch ook lekker ergens gaan wandelen of fiietsen samen? Kost niks en je bent er even uit.

Alleen regende steeds en toen het droog was hadden we visite

Aah oke. Maar visite dat is wel leuk toch?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Sarah1985 ma 20 mei 2013 - 19:20

Ja hoor visite was leuk. Normaal zouden we ook wel gaan wandelen (fietsen niet dat kan ik niet ivm rug/stuitje)
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum