Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

+23
Mida4you
Qiara
Joli86
Bliss
Snoes
Elsje
Bosjesvrouw
Sarah1985
Arwyn
Sterre
minoessepoes
Jezzie
Jeanette
Oasis
CCC
Melis1985
Dennenappel
Lynn_
Susan
Lejow
Blond
RYW
TGR
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:04

Ik heb een super(lang) weekend gehad Very Happy
Gisteravond was echt het hoogtepunt, wat een show in Ahoy bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Jezzie zo 10 apr 2011 - 6:06

Ik heb gisteren mijn tante geholpen met de caravan neerzetten en de voortent opzetten enzo, dus lekker op de camping.
Vandaag ook de hele dag lekker buiten geweest en dingen geschilderd voor onze boot...wil wel graag varen als het steeds mooi weer is, maar de boot moet dan wel klaar zijn!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:09

Ik heb een lekker rustig weekend gehad. Was vrijdag al lekker vrij. Gisteren en vandaag gewoon thuis geweest, lang in bed gelegen en verder weinig uitgevoerd. Mag ook wel eens een keertje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:11

Gister met mn vriend en schoonzus gewinkeld in Rotterdam en vandaag foto's gemaakt van een vriendin met haar vriendin Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:12

Mijn weekend was top. Heb lekker van de zon genoten, lekker boekje gelezen op ons dakterras heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  minoessepoes zo 10 apr 2011 - 6:18

Ik heb ook een lekker weekend gehad.
Vrijdag gezellig met mijn vriend uit eten geweest, heerlijk op het terras onder een kacheltje.
Gister even lekker naar de Albert Cuijp geweest samen, garnalen gehaald en groenten en genoten van de zon en ook meteen de boodschappen voor de hele week gehaald en aan het eind van de middag nog een drankje gedaan op het terras met vrienden. 's Avonds lekker samen een filmpje gekeken.

Vandaag uitgebreid ontbeten wat was gedraaid en verder de hele middag met een vriend op het terras gezeten, heerlijk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Sterre zo 10 apr 2011 - 6:35

Ik heb ook een heel fijn weekend gehad! Ik ben met mijn vriend een weekendje weg geweest in een super relaxt hotel in Bergen, in de duinen. Het is een super mooi gebied, dus we hebben duinwandelingen gemaakt, boek gelezen op het strand en op het terras van een strandtent, heerlijk uit eten geweest en verder gewoon gerelaxt!

Ik ben weer opgeladen (en een beetje verbrand) smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Arwyn zo 10 apr 2011 - 6:36

Ik heb ook een leuk weekend gehad!
Vrijdagmiddag heerlijk gelezen in het zonnetje en 's avonds ook terwijl m'n vriend een film aan het kijken was.
Gister lekker samen naar Duitsland geweest. Beetje rondgelopen, ijsje gegeten, van de zon genoten.. 's Avonds naar schoonbroertje en vriendin geweest en daarna nog met hen en vrienden van mijn vriend de stad in geweest, was erg gezellig!
Vandaag heerlijk eigenlijk niks gedaan, afgezien van 2 wassen en de afwas. Ben weer een eind gevorderd in m'n boek in de zon, dus die kan ik deze week uitlezen! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:37

Ik heb een beetje een saai maar wel relaxed weekend gehad smile Vrijdag gewerkt, s'avonds lekker op de bank gehangen, zaterdag bij me moeder op visite geweest, en ik en zoontje hebben daar geslapen (vriend had avonddienst). Zondag lekker een dagje thuis, rommelen in huis enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:39

Ik heb ook een top weekend gehad!

Ik ben uit eten geweest met de familie van mijn vriend..

en ik heb echt heerlijk genoten van het verliefd zijn! Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Oasis zo 10 apr 2011 - 6:42

Jade schreef:


en ik heb echt heerlijk genoten van het verliefd zijn! Embarassed

Heerlijk toch Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Sarah1985 zo 10 apr 2011 - 6:50

ik heb een druk maar leuk weekend gehad

Gister mochten we een nieuwe telefoon uit kiezen alleen bij de winkel van tmobile bleek dat de regels zijn aangepast en het niet mocht erg lullig, Toen zijn we overgestapt naar een andere provider waar we nog goedkoper zijn en een mooi toestel gratis kregen, daar erg blij mee.

Vandaag was mijn man jarig, Hele familie op visite erg gezellig maar wel erg druk
Nu lekker op de bank genieten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Bosjesvrouw zo 10 apr 2011 - 7:02

Ik heb een leuk weekend gehad.
Vrijdag naar mijn zus en zwager geweest. Zaterdag gewerkt 's avonds naar een vriendin geweest.
Later nog naar een feestje met als thema Hollywood.
Vandaag ook weer gewerkt daarna door na het ziekenhuis (schoonvader ligt daar).
Nu lekker niks doen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:08

Ik heb een heerlijk weekend gehad, niet te veel gedaan!
Gisterochtend gesport, en 's middags een beetje in huis gekeuteld.
Vandaag eind van de ochtend hardgelopen met een vriendin, toen uitgebreid gedouchet, bij m'n ouders in de tuin gezeten en toen samen met m'n moeder gekookt!
En toen kreeg ik net een lief smsje van d'r: Kunnen we best vaker doen, samen koken. Lekker én gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Elsje zo 10 apr 2011 - 8:11

Ik smile

Lekker rustig aan gedaan en lekker naar de stad terras hangen
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:14

Mijn weekend was in principe heerlijk. Lekker genoten van mijn woning. Gebeld met de Meubelier en te horen gekregen dat mijn vitrage 18 april geleverd wordt. Vandaag heerlijk bij paps en stief in de tuin gezeten. Heerlijk gekletst. Eerlijk verteld dat ik nieuwe vitrage heb gekocht en de reactie viel me nog mee (oude vitrage is een cadeau van hun geweest). Stief is slecht (hersentumor), maar ze is zo sterk dat zij gewoon zo maar een glimlach op mijn gezicht toverde.

Het enige wat door het weekend is gesluimerd is het gezooi met mijn moeder en haar vriend. Het eindeloze gezeur om niets. Ik probeer me nu afzijdig te houden, maar het blijft toch in mijn gedachten zitten. Vandaag heb ik het ook besproken met paps en stief en ze zijn het eens met mijn standpunt. Dat voelt goed. Betekent dat ik het niet slecht heb gedaan. Daar waar ik toch altijd bang voor ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:23

Ik heb een lekker weekend gehad, tot vandaag 18:00. Maargoed, daar kom ik wel weer overheen, again.. Heb inmiddels bijna een betonnen hart door die lieve, leuke mannen hier in Nederland, pfff :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:37

Ik ben officieel verhuist naar Apeldoorn! Very Happy Vandaag alle spullen gebracht. Nu nog ff thuis omdat ik mn laptop vergeten was en mn anti conceptie pil. Dus ik ben weer in mijn eigen woonplaats.

Maar ik heb een leuk weekend gehad. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:37

Ik! Gisteren echt een super geweldig feestje bij iemand thuis.. Vuurkorfje, sigaretje en een heerlijk drankje, was echt zo gezellig..

En vandaag de hele dag op het terras gezeten en heb een lekkere kleur gekregen.. Gedeeltelijk wat rood, maar dat heb ik toch snel.. 1x verbranden en daarna is het goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Snoes zo 10 apr 2011 - 8:39

Ja, ik had ook een leuk weekend!

Vrijdag zijn we gaan tekenen voor ons huis, we zijn nu officieel eigenaars en over 2 weken hebben we de sleutel Very Happy. Vrijdagavond zijn we nog naar een verjaardag geweest van mijn tante en daarna is er nog een vriendin van mij langsgeweest.
Zaterdag ben ik met mijn schoonouders een stuk gaan fietsen. 'S avonds ben ik met mijn vriend en onze buren uit eten geweest.
Vandaag ben ik een dagje naar mijn zus gegaan, mijn vriend ging met mijn zus haar vriend naar één of andere meeting en wij hebben het met ons tweetjes gezellig gehad!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Bliss zo 10 apr 2011 - 8:39

Wat is er gebeurd Reeza?
Mijn weekend was wel leuk, maar toch altijd weer te kort! Vrijdag naar de film geweest met Marin, Lagom en VH. Gisteren beetje aangerommeld thuis, even de stad in geweest en 's avonds tv gekeken. Vanmiddag had ik een date en we hebben lekker in de zon op het terras gezeten, wat een heerlijk weer was het!

Morgen weer aan de bak, maar nog (iets minder dan) twee weken en dan is het meivakantie cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Joli86 zo 10 apr 2011 - 8:47

Ik heb een heerlijk weekend gehad!

Vrijdagavond kwam mijn schoonzus bij ons eten en zijn daarna gezellig met zijn 2tjes naar de sauna geweest, heerlijk!

Zaterdag had ik een meidendag! Was ook heel gezellig, high-tea workshop, terrassen, lekker eten, bios en stappen.

Vandaag vierde mijn petekindje haar 4de verjaardag, lekker in de tuin gevierd. Nu lekker lui op de bank!

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:14

Bliss schreef:Wat is er gebeurd Reeza?

Twee keer gedate dit weekend, maar meneer dacht dat 'het toch niks ging worden' oid. Ben er zó klaar mee. Iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Wat mankeert er aan me? Ik ben geen fotomodel met maat 36, blijkbaar willen mannen dat tegenwoordig ofzo?! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:15

Heel veel succes in je nieuwe huisje Bitterkoek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:16

Reeza schreef:
Bliss schreef:Wat is er gebeurd Reeza?

Twee keer gedate dit weekend, maar meneer dacht dat 'het toch niks ging worden' oid. Ben er zó klaar mee. Iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Wat mankeert er aan me? Ik ben geen fotomodel met maat 36, blijkbaar willen mannen dat tegenwoordig ofzo?! Sad

Ik snap precies wat je bedoelt! Ik heb al een poosje niet meer gedate, maar op de 1 of andere manier blijft het altijd bij 2 of 3 dates en dan krijg ik een stom smsje met daarin dat meneer geen relatie wilt, of dat het niks gaat worden oid..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel een leuk weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum