Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

+29
ladycat
TGR
Susan
Laquisia
Monte
girli
Burn
SuperGrover
Rumble
Gizmo
Lynn_
Inge
mzcharlotte
Mermaid
ijsjemeisje
Caro
Jeanette
Minx
Sweety
Dawn
Tyrael
Starla
Lejow
Atelier Madame
Jerry
Qiara
JD
Travel-Addict
Lies
33 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Mermaid za 9 apr 2011 - 23:16

Of waarom maple een heftige titel gebruikt? betwijfel of dat besef en relativeringsvermogen er is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Sweety za 9 apr 2011 - 23:17

Caro schreef:@sweety: kinderen? Heb ik kinderen hiere rondlopen?? Zag dat dan eerder, arme kinderen komen vast om van de honger Wink. Nee, grapje, ik heb geen kinderen....wel bedankt voor het meedenken, het komt vast goed met mijn dagindeling smile.
Haha... Sorry dan haal ik je even door de war met iemand anders.. Maar wie dan? scratch
Zie je mijn hersenen zijn ook goed verbrand :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  mzcharlotte za 9 apr 2011 - 23:18

Sweety schreef:@ Caro: met de kinderen naar de kinderboerderij? Of lekker wandelen?

Heb ik zo enorm onder een steen gelegen dat ik heb gemist dat Caro kinderen heeft?

Edit: antwoord zie ik al... pfew.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 23:19

CBL, je bent serieus :shock:
Ik kan mij goed voorstellen dat mensen het niet fijn vinden als dat woord gebruikt wordt, maar in de context die Maple gebruikte kan ik mij dat woord zeer goed voorstellen. Snap ook serieus niet dat je daar een topic voor gaat openen :s
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lynn_ za 9 apr 2011 - 23:29

Bijzonder topic dit scratch .
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gizmo za 9 apr 2011 - 23:32

Ik vind het eigenlijk best wel erg dat CBL bij zoiets alleen maar kan reageren op de topictitel, en niet eens inhoudelijk op het topic zelf. Je zou toch denken dat ze ook het topic zelf leest....
In een vorig topic van CBL vroeg ik ook al aan haar waarom ze verder alleen topics opent, en verder niet meedoet op het forum. Dat daar inderdaad irrities van komen, vooral haar manier van reageren erbij gerekend.

Maar helaas, verandering zal er niet komen. Maar met de serieuze zaken die nu gaande zijn op het forum, schiet dit bij mij toch echt in het verkeerde keelgat.
Modjes, kan hier echt niks aan gedaan worden? Desnoods een ban voor een paar dagen ofzo....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:33

Gizmo schreef:Ik vind het eigenlijk best wel erg dat CBL bij zoiets alleen maar kan reageren op de topictitel, en niet eens inhoudelijk op het topic zelf. Je zou toch denken dat ze ook het topic zelf leest....
In een vorig topic van CBL vroeg ik ook al aan haar waarom ze verder alleen topics opent, en verder niet meedoet op het forum. Dat daar inderdaad irrities van komen, vooral haar manier van reageren erbij gerekend.

Maar helaas, verandering zal er niet komen. Maar met de serieuze zaken die nu gaande zijn op het forum, schiet dit bij mij toch echt in het verkeerde keelgat.
Modjes, kan hier echt niks aan gedaan worden? Desnoods een ban voor een paar dagen ofzo....

Ik ben het hier ook mee eens...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Rumble za 9 apr 2011 - 23:34

Sjongejonge, beetje inlevingsvermogen kweken kan geen kwaad CBL.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gizmo za 9 apr 2011 - 23:35

Daarnaast denk ik ook, dat als wie dan ook het had gevraagd, Maple de topictitel gewoon had aangepast. Daar hoeft niet meteen een topic over geopend te worden. En al helemaal niet door iemand die totaal ongepast en veel scheld.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:36

Gizmo schreef:Daarnaast denk ik ook, dat als wie dan ook het had gevraagd, Maple de topictitel gewoon had aangepast. Daar hoeft niet meteen een topic over geopend te worden. En al helemaal niet door iemand die totaal ongepast en veel scheld.

ooooook weer eens
Wat kan ik me toch in veel van jullie vinden vandaag haha

En zoals altijd, is de vogel weer gevlogen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gizmo za 9 apr 2011 - 23:37

Lejow schreef:
Gizmo schreef:Daarnaast denk ik ook, dat als wie dan ook het had gevraagd, Maple de topictitel gewoon had aangepast. Daar hoeft niet meteen een topic over geopend te worden. En al helemaal niet door iemand die totaal ongepast en veel scheld.

ooooook weer eens
Wat kan ik me toch in veel van jullie vinden vandaag haha

En zoals altijd, is de vogel weer gevlogen...

En dat is nog het meest irritante, ga dan geen discussie aan....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Jeanette za 9 apr 2011 - 23:40

Lynn_ schreef:Bijzonder topic dit scratch .

Nou idd!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  SuperGrover za 9 apr 2011 - 23:53

Wat ik zo verdrietig vind, is dat de topictitel van dit topic niet iets is van: "Zijn zulke woorden echt noodzakelijk?" "Zou het gvd-woord misschien uit Maple's topictitel kunnen?"

Maar nee, het gaat om CBL. Zij voelt zich tekort gedaan, om een triest scheldwoord.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:55

SuperGrover schreef:Wat ik zo verdrietig vind, is dat de topictitel van dit topic niet iets is van: "Zijn zulke woorden echt noodzakelijk?" "Zou het gvd-woord misschien uit Maple's topictitel kunnen?"

Maar nee, het gaat om CBL. Zij voelt zich tekort gedaan, om een triest scheldwoord.

Tuurlijk, zij is altijd de gebeten hond...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:57

Vallen mensen serieus nog zo erg over het woord 'godverdomme'?

confused

Als ik mijn omgeving hoor, is het allemaal kut, fuck, klote, tiefus, tering en zelfs kanker (al vind ik vooral die laatste niet door de beugel gaan)
Iemand die godverdomme zegt vind ik dan nog haast netjes :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gizmo zo 10 apr 2011 - 0:07

Zero schreef:Vallen mensen serieus nog zo erg over het woord 'godverdomme'?

confused

Als ik mijn omgeving hoor, is het allemaal kut, fuck, klote, tiefus, tering en zelfs kanker (al vind ik vooral die laatste niet door de beugel gaan)
Iemand die godverdomme zegt vind ik dan nog haast netjes :shock:

Het is en blijft schelden, dus niet netjes. Dat je het vaak hoort, betekend niet dat het maar geaccepteerd hoeft te worden. Vooral een gelovig iemand kwets je erg met godverdomme.

Alleen, in het topic van Maple kan ik het me wel voorstellen. En de situatie waarin zij het gebruikt is ook wel heel wat anders dan die van CBL. Daarnaast heeft Maple het na 1x vragen aangepast. En als je tegen CBL er wat over zegt, krijg je gewoon een grote bek mond terug.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:32

Weet je? Ergens snap ik CL wel. Het is ook wel vreemd als zij continu wordt anagesproken op haar gvd-gebruik en een ander zet het zokaar wel pontificaal in de titel. Maar in dit geval vraag ik me af of ze mijn topic wel gelezen heeft, of puur en alleen de titel gelezen heeft en toen maar besloot dit topic te openen.

Eigenlijk vind ik het namelijk erg verdrietig te lezen dat CL haar eigen gvd-gebruik gelijk wil trekken aan de mijne. Ik scheld zelden tot nooit met 'godverdomme', ik kan zélf heel slecht tegen dat woord als het keer op keer gebruikt wordt. Maar soms, héél soms is 'godverdomme' het eerste woord wat bij me te binnen schiet om de lading te dekken. Gisteren was zo'n situatie. Je hoort de geruchten van een schietpartij, wéét dat je schoonmoeder daar op dat tijdstip boodschappen kán doen. Later hoor je dat er een automatisch wapen gebruikt is en dat die hufter op z'n dooie gemak twee keer al schietend het winkelcentrum is rondgelopen. Op dat moment was er sprake van vijf tot tien doden. Schoonouders heb ik gesmst, maar ik krijg maar geen antwoord terug. Gebeld, maar ik krijg ze niet te pakken. Voor mijn gevoel duurde het zeker een uur, anderhalf uur voor ik reactie terug kreeg. Caribbeanlover, kun je je dan enigzins indenken dat ik gék werd van bezorgdheid? Kun je je met dat kleine beetje inlevingsvermogen wat je misschien nog ergens in je kleine teen hebt zitten, een béétje voorstellen dat ik dan inderdaad dat woordje 'godverdomme' gebruikt heb? Zie je het verschil tussen jouw gourmetfrustraties en dit dan écht niet? Dan is die plaat voor je kop dan echt nog vele malen dikker dan ik ooit gedacht had.

Het spijt me oprecht als er mensen zijn die mijn titel aanstootgevend vonden, en daarom heb ik de titel ook veranderd. Maar op dat moment was dat het enige wat ik eruit kon brengen.

CL, wat ik zo mogelijk nóg waardelozer van je vind, echt zo zwak, dat je vervolgens met de noorderzon vertrokken bent uit dit topic en niet meer reageert. Ik zou namelijk wel van je willen weten waarom je mijn titel met jouw topics en frustraties denkt te kunnen vergelijken. En wees maar niet bang, ik hoef echt geen excuus van je ofzo, maar al zei je op z'n minst alleen maar even 'dank je wel', omdat ik de titel aangepast heb. Dat zou in elk geval nog een béétje getuigen van menselijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Burn zo 10 apr 2011 - 0:47

Maple, ik vond je titel ook niet heel erg leuk om het zo maar te zeggen. Maar toen ik hem opende, snapte ik je volkomen, dat dit misschien het enige woord is wat je te binnen schoot!

Ben overigens wel blij dat de titel nu is aangepast!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:12

Ik ben gelovig en vond het ook niet zo prettig, deze woordkeuze, als ik eerlijk ben.

Maar ik kan het me in de situatie van Maple heel goed voorstellen, dus vond het ook niet gepast om er iets over te zeggen op dat moment.

Het is tenslotte een openbaar forum, dus wie ben ik om er een probleem van te maken?

Maple: hug , hoop dat je het allemaal een beetje red!!
En vat dit niet persoonlijk op he, ik vond je woordkeuze niet zo prettig, en dat heeft niks te maken met jou als persoon, jouw aanwezigheid vind ik wel prettig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:15

Ik vond het ook niet nodig in de topictitel, maar ach.. Snap het ook wel weer.. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  JD zo 10 apr 2011 - 1:26

weet je wat ik nou zo erg vind? dat CBL ons allemaal zover krijgt om hierover 7 pagina's te gaan volpraten, om zoiets kleins....
terwijl, om maar even een heel erg goed voorbeeld te noemen, we ons beter kunnen verplaatsen in en bezig houden met onze lieve Leaf...
Vergeleken bij wat zij nu doormaakt denk ik over deze topic echt...pfffffff wat een onzin! er zijn véél ergere dingen in het leven!! (dan doel ik op deze topic op zich he, niet op het drama van Alphen ad Rijn)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:28

Tot op zekere hoogte begrijp ik CBL, alleen is het geenszins te vergelijken met hoe zij het gebruikt en Maple dat deed. Het was een emotionele reactie en sommige mensen reageren dan zo, zonder daarbij te denken aan hoe dit op anderen over kan komen maar er toch geen kwade bedoelingen mee hebben. Zo vind ik de vergelijking ook geen standhouden over wat erger is: kanker of gvd. Het ligt er maar net aan, hoe diegene zelf is gesitueerd, lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:29

*Marietje* schreef:weet je wat ik nou zo erg vind? dat CBL ons allemaal zover krijgt om hierover 7 pagina's te gaan volpraten, om zoiets kleins....
terwijl, om maar even een heel erg goed voorbeeld te noemen, we ons beter kunnen verplaatsen in en bezig houden met onze lieve Leaf...

Vergeleken bij wat zij nu doormaakt denk ik over deze topic echt...pfffffff wat een onzin! er zijn véél ergere dingen in het leven!! (dan doel ik op deze topic op zich he, niet op het drama van Alphen ad Rijn)


Daar is iedere forummer nog altijd zelf bij, om er zo diep op in te gaan. Het één sluit bij mij het ander ook niet uit; ik kan hier reageren en ook aan Leaf denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:33

Volgens mij houdt het hele forum zich ook al bezig met Leaf, wat natuurlijk goed en fijn is voor Leaf. Maar dat betekent nog niet dat in jouw ogen nutteloze topics maar genegeerd moeten worden. Ook dat gaat gewoon door. En inderdaad: het één sluit het ander dus ook niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:51

Wat is dit een godverdommelang topic geworden zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum