Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

+29
ladycat
TGR
Susan
Laquisia
Monte
girli
Burn
SuperGrover
Rumble
Gizmo
Lynn_
Inge
mzcharlotte
Mermaid
ijsjemeisje
Caro
Jeanette
Minx
Sweety
Dawn
Tyrael
Starla
Lejow
Atelier Madame
Jerry
Qiara
JD
Travel-Addict
Lies
33 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:25

Lejow schreef:
mozzarella schreef:Er is een verschil idd tussen gvd een bloedbad en ben bang dat er dierbaren bijzitten en gvd de steengrill stinkt.

Dat zeg ik :P

Dat vind ik ook wel, maar als je serieus niet begrijpt waarom mensen er over zouden kúnnen vallen dan heb je wel onder een steen gelegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Tyrael za 9 apr 2011 - 22:25

Lejow schreef:
Lize schreef:Zijn er serieus mensen die vallen over een topictitel waarin godverdomme staat? Rolling Eyes

Nou ik kan best begrijpen dat als je gelovig bent, dit woord hard en 'kwetsend' kan overkomen.
Maar gezien de situatie, is er gewoon geen enkel woord te bedenken dat de lading dekt van wat er gebeurd is.
Als ik k*nker in een titel zou zien staan, zou ik er ook niet vrolijk van worden.

Maar of het nou om gvd , er heeft een idioot een bloedbad aangericht, of gvd ik moet met mijn schoonouders een weekendje weg gaat, vind ik nogal een wezenlijk verschil!!!!!

Inderdaad, je hebt schelden en je hebt schelden. Bij Maple kan ik me indenken dat je zo geschrokken bent dat je je dan op een dergelijke manier uit. Ik denk dat ze op dat moment helemaal niet stil stond bij de topictitel. Als je geen zin hebt in gourmetten oid is schelden (waar dan ook mee) echt niet nodig.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:27

Fauve schreef:
Lejow schreef:
mozzarella schreef:Er is een verschil idd tussen gvd een bloedbad en ben bang dat er dierbaren bijzitten en gvd de steengrill stinkt.

Dat zeg ik :P

Dat vind ik ook wel, maar als je serieus niet begrijpt waarom mensen er over zouden kúnnen vallen dan heb je wel onder een steen gelegen.

Nee, dat kan ik wel begrijpen, zie mijn post!
Maar ik zou de titel afhankelijk van de rest van de post dan wel kunnen relativeren.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:28

Was ook niet naar jou gericht Lejow smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:28

Fauve schreef:Was ook niet naar jou gericht Lejow smile

*duim omhoog smiley*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Dawn za 9 apr 2011 - 22:33

Sleep
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:39

Dawn schreef: Sleep
Tijd om op te staan! Het is prachtig weer buiten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:41

Dolcis_ schreef:
Dawn schreef: Sleep
Tijd om op te staan! Het is prachtig weer buiten smile

Dat is een ding dat zeker is! Vriend gaat straks dode planten uit de tuin halen (zijn er nogal wat) en ik........... ik ga heerlijk op een ligstoel in de zon liggen Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Sweety za 9 apr 2011 - 22:43

Starla schreef:Wat een gezeik zeg. Het ís ook niet netjes om te vloeken in een topictitel of waar dan ook. Veel mensen kunnen het in dit geval begrijpen maar sommigen kennelijk ook niet. Ik stoor me er zelf niet zo aan, maar wel valt het me op dat zodra cbl een topic opent over een onderwerp wat anderen kennelijk niet boeit/mensen het niet mee eens zijn, ze helemaal de grond in getrapt word, net zoals nu. Over empathie en respect voor anderen gesproken.
Dat heeft te maken met het feit dat als CBL een topic opent het meestal over haar schoonfamilie gaat en als mensen er niet op reageren zoals zij wil ( of hoopt ) dat ze dan erg boos en gefrustreerd reageert erop. Dan snap ik best dat mensen haar zat zijn.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Starla za 9 apr 2011 - 22:54

Maar dan kijk je er toch niet naar/bemoei je je er toch niet mee? En dan nog, zou dat betekenen dat je als je iemand zat bent zo zou mogen reageren? Ik vind dat nou niet bepaald van respect getuigen. Ga met mensen om zoals je ook wil dat zij met jou omgaan. Ik heb soms het idee dat sommige mensen alleen reageren in die topics om even lekker te kunnen bitchen (Dat is niet persoonlijk voor jou bedoeld hoor sweety, ik bedoel jou er niet mee.)
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Minx za 9 apr 2011 - 22:55

het verschil is dat cbl in heel veel topics op rare momenten loopt te vloeken en te schelden. Toen ik de topic titel van maple zag staan dacht ik ok daar is iets goed mis.

Ik snap fauve ook wel hoor want ik had het ook wel verwacht maar als je het topic dan door leest plaats je het in de context en is het echt iets waar je je machteloos door kan voelen en dat snapt maple ook echt wel hoor dat dat niet heel netjes is. Dus om daar nou een heel topic over te openen. Voor mij was de titel niet heel storend juist omdat het in dit geval het gevoel dekte.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Jeanette za 9 apr 2011 - 22:58

Fairytale schreef:het verschil is dat cbl in heel veel topics op rare momenten loopt te vloeken en te schelden. Toen ik de topic titel van maple zag staan dacht ik ok daar is iets goed mis.

Ik snap fauve ook wel hoor want ik had het ook wel verwacht maar als je het topic dan door leest plaats je het in de context en is het echt iets waar je je machteloos door kan voelen en dat snapt maple ook echt wel hoor dat dat niet heel netjes is. Dus om daar nou een heel topic over te openen. Voor mij was de titel niet heel storend juist omdat het in dit geval het gevoel dekte.

Helemaal mee eens! Vervelend dat iemand zich niet in de vervelende situatie van Maple kon plaatsen omdat zij haar topic wss waarschijnlijker interessanter vond om over tekeer te gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:58

Och gossie, arme CBL, word jij weer zo slecht behandeld door al die stoute forummers...
Word jij gediscrimeerd...?
Maar meisje toch wat ontzettend erg voor jou.....
Deden al die foeielijke meisjes allemaal zo onaardig toen jij een woordje schreef...
Arme arme arme CBL......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:59

Dolores schreef:Och gossie, arme CBL, word jij weer zo slecht behandeld door al die stoute forummers...
Word jij gediscrimeerd...?
Maar meisje toch wat ontzettend erg voor jou.....
Deden al die foeielijke meisjes allemaal zo onaardig toen jij een woordje schreef...
Arme arme arme CBL......


Laughing Laughing Laughing lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Caro za 9 apr 2011 - 23:01

Toch weer typisch dat CBL in de verre omtrek niet meer te bekennen is. Iemand nog iets leuks te melden?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Sweety za 9 apr 2011 - 23:03

Het is mooi weer en ik ben gister verbrand op mijn armen door de zon Sad
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Caro za 9 apr 2011 - 23:05

Sweety schreef:Het is mooi weer en ik ben gister verbrand op mijn armen door de zon Sad

Echt waar? Ik dacht dat ik snel verbrandde smile. Ik weet even niet wat ik met dit mooie weer ga doen... Heb geen inspiratie..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:06

Caro schreef:
Sweety schreef:Het is mooi weer en ik ben gister verbrand op mijn armen door de zon Sad

Echt waar? Ik dacht dat ik snel verbrandde smile. Ik weet even niet wat ik met dit mooie weer ga doen... Heb geen inspiratie..

Ik ben ook verbrand! Vrijdag! We hebben 's middags heerlijk lang buiten gespeeld met de kinderen en toen waren mijn konen en mijn neus helemaal rood Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  ijsjemeisje za 9 apr 2011 - 23:06

Krijg je even niet genoeg aandacht? En open je maar weer een topic?
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:08

ijsjemeisje schreef:Krijg je even niet genoeg aandacht? En open je maar weer een topic?

1,67 % van alle topics zijn geopend door CBL en in verhouding met haar maar net 1000 posts is dat heel veel.
Neem Smik, die heeft bijna 10.000 posts en maar 0,38 % van de topics zijn van haar.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Sweety za 9 apr 2011 - 23:12

Lejow schreef:
Caro schreef:
Sweety schreef:Het is mooi weer en ik ben gister verbrand op mijn armen door de zon Sad

Echt waar? Ik dacht dat ik snel verbrandde smile. Ik weet even niet wat ik met dit mooie weer ga doen... Heb geen inspiratie..

Ik ben ook verbrand! Vrijdag! We hebben 's middags heerlijk lang buiten gespeeld met de kinderen en toen waren mijn konen en mijn neus helemaal rood Very Happy
@ Caro: met de kinderen naar de kinderboerderij? Of lekker wandelen?

@ Lejow: er is dat he dat je dan verbrand! Doet het nog pijn?

Ik ga vanmiddag denk ik stukje wandelen met de hond en daarna even in de tuin boekje lezen. Ik voel mijn rechterarm nog wel wat trekken eigenlijk... Straks maar even goed insmeren Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:12

Lejow schreef:
ijsjemeisje schreef:Krijg je even niet genoeg aandacht? En open je maar weer een topic?

1,67 % van alle topics zijn geopend door CBL en in verhouding met haar maar net 1000 posts is dat heel veel.
Neem Smik, die heeft bijna 10.000 posts en maar 0,38 % van de topics zijn van haar.

Ik zie haar ook (bijna) nooit in topics van andere forummers die iets heftigs meemaken reageren.
Eigenlijk best jammer, zou haar een stuk menselijker over doen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Mermaid za 9 apr 2011 - 23:14

Birgit schreef:
Lejow schreef:
ijsjemeisje schreef:Krijg je even niet genoeg aandacht? En open je maar weer een topic?

1,67 % van alle topics zijn geopend door CBL en in verhouding met haar maar net 1000 posts is dat heel veel.
Neem Smik, die heeft bijna 10.000 posts en maar 0,38 % van de topics zijn van haar.

Ik zie haar ook (bijna) nooit in topics van andere forummers die iets heftigs meemaken reageren.
Eigenlijk best jammer, zou haar een stuk menselijker over doen komen.

Denk dat daar ook wel wat irritatie van andere forummers kan zitten. Wel aandacht willen, maar niet geven.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:14

Sweety schreef:
Lejow schreef:
Caro schreef:
Sweety schreef:Het is mooi weer en ik ben gister verbrand op mijn armen door de zon Sad

Echt waar? Ik dacht dat ik snel verbrandde smile. Ik weet even niet wat ik met dit mooie weer ga doen... Heb geen inspiratie..

Ik ben ook verbrand! Vrijdag! We hebben 's middags heerlijk lang buiten gespeeld met de kinderen en toen waren mijn konen en mijn neus helemaal rood Very Happy
@ Caro: met de kinderen naar de kinderboerderij? Of lekker wandelen?

@ Lejow: er is dat he dat je dan verbrand! Doet het nog pijn?

Ik ga vanmiddag denk ik stukje wandelen met de hond en daarna even in de tuin boekje lezen. Ik voel mijn rechterarm nog wel wat trekken eigenlijk... Straks maar even goed insmeren Very Happy

Nee, het viel me erg mee, was ook niet kreeft rood gelukkig :P


Ja jammer is dat Birgit. Ze plaatst topics en verder niet... Ik zou me afvragen of ze uberhaupt wel weet wat er gaande is bij andere forummers, zoals bv Leaf...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Caro za 9 apr 2011 - 23:16

@sweety: kinderen? Heb ik kinderen hiere rondlopen?? Zag dat dan eerder, arme kinderen komen vast om van de honger Wink. Nee, grapje, ik heb geen kinderen....wel bedankt voor het meedenken, het komt vast goed met mijn dagindeling smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 3 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum