Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

+29
ladycat
TGR
Susan
Laquisia
Monte
girli
Burn
SuperGrover
Rumble
Gizmo
Lynn_
Inge
mzcharlotte
Mermaid
ijsjemeisje
Caro
Jeanette
Minx
Sweety
Dawn
Tyrael
Starla
Lejow
Atelier Madame
Jerry
Qiara
JD
Travel-Addict
Lies
33 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:14

Ja en ik zeg het nu gewoon voluit, kan me niks schelen.
Als ik ''godverdomme'' hier neerzet, dan krijg ik commentaar en doet een ander het Maple in dit geval, dan is dat blijkbaar normaal en zegt niemand er wat van!

Tuurlijk is het verschrikkelijk wat er vandaag in Alphen a/d Rijn is gebeurd, maar ze had het ook anders kunnen verwoorden. Dat word ook tegen mij gezegd, maar nee doe ik het, dan is het blijkbaar veel erger!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:15

Tja, verschil is er altijd.
Zo kan ik er ook wel 1 bedenken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:16

Empatisch vermogen, CBL?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:17

Is toch fucking niet normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 12:17

Reva schreef:Is toch fucking niet normaal.
Laughing
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 12:18

Is hier een heel topic voor nodig? Rolling Eyes
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:19

Ow, wacht.

Eigenlijk word er nooit commentaar geleverd op jouw topictitel, het is eerder wat je inhoudelijk loopt te verkondigen wat abnormaal klinkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:19

Waarom niet? Als het haar dwars ligt.
Zijn genoeg topics met onderwerpen wat iemand dwars ligt. En dit ligt haar dwars. Moet kunnen toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:26

ABE schreef:Ow, wacht.

Eigenlijk word er nooit commentaar geleverd op jouw topictitel, het is eerder wat je inhoudelijk loopt te verkondigen wat abnormaal klinkt.

Wat lul je nou?! Het gaat nu om 1 woord dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:30

Caribbeanlover schreef:
ABE schreef:Ow, wacht.

Eigenlijk word er nooit commentaar geleverd op jouw topictitel, het is eerder wat je inhoudelijk loopt te verkondigen wat abnormaal klinkt.

Wat lul je nou?! Het gaat nu om 1 woord dus!

Nee schat, het gaat voor jou om één woord. Je krijgt echter kritiek op meerdere woorden in een topic. Nooit om een topictitel. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:31

En ik vind dit een beetje jammer, want ik swaffel nooit. Want juist dat ding om mee te swaffelen mis ik! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:35

ABE schreef:
Caribbeanlover schreef:
ABE schreef:Ow, wacht.

Eigenlijk word er nooit commentaar geleverd op jouw topictitel, het is eerder wat je inhoudelijk loopt te verkondigen wat abnormaal klinkt.

Wat lul je nou?! Het gaat nu om 1 woord dus!

Nee schat, het gaat voor jou om één woord. Je krijgt echter kritiek op meerdere woorden in een topic. Nooit om een topictitel. smile

Nogmaals, want blijkbaar kan je niet lezen!!!
Toen ik een keer godverdomme zei, ja letterlijk zo, toen kreeg ik te horen dat dat niet netjes was om specifiek dat woord te zeggen. Dat ik ook wat anders had kunnen zeggen.

Dus ja het gaat nu echt om 1 woord!

Jullie proberen het gewoon goed te praten omdat een ander het ook zegt en dat blijkbaar normaal is.
Nou ik zeg het zo vaak als ik wil en ook hier.

Interesseerd me niks hoe anderen erover denken. Zegt iemand anders het, dan mag ik het net zo goed!
Schelden met kanker is pas erg, niet godverdomme!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:37

Maak je dan niet zo druk cbl smile Zeg gewoon wat je wilt zeggen. Als het jou oplucht. Lekker je gang gaan. Als je anderen er maar niet mee kwetst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 12:40

OK je hebt gezegd wat je ervan vind. Zeg wat je wil. Laten we het gezellig houden.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Travel-Addict za 9 apr 2011 - 12:42

Wat ben jij verbitterd zeg. Vandaag is er een fucking bloedbad aangericht en jij gaat zitten janken om een woordje 'godverdomme' ??

Je zou je moeten schamen!! Ipv te janken daarover zou je moeten janken voor die onschuldige mensen en kinderen die zijn gedood, en waarvoor het topic bedoeld was!

Sorry het zit me nogal hoog, bekende van me is vandaag doodgeschoten daar en ik erger me al zolang aan CBL
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:45

Travel-Addict schreef:Wat ben jij verbitterd zeg. Vandaag is er een fucking bloedbad aangericht en jij gaat zitten janken om een woordje 'godverdomme' ??

Je zou je moeten schamen!! Ipv te janken daarover zou je moeten janken voor die onschuldige mensen en kinderen die zijn gedood, en waarvoor het topic bedoeld was!

Sorry het zit me nogal hoog, bekende van me is vandaag doodgeschoten daar en ik erger me al zolang aan CBL

Niet doen. Zonde van je energie.

Verder wat vreselijk! Kan me voorstellen dat je boos bent en kan me wel vinden in wat je zegt. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:46

Caribbeanlover schreef:
ABE schreef:
Caribbeanlover schreef:
ABE schreef:Ow, wacht.

Eigenlijk word er nooit commentaar geleverd op jouw topictitel, het is eerder wat je inhoudelijk loopt te verkondigen wat abnormaal klinkt.

Wat lul je nou?! Het gaat nu om 1 woord dus!

Nee schat, het gaat voor jou om één woord. Je krijgt echter kritiek op meerdere woorden in een topic. Nooit om een topictitel. smile

Nogmaals, want blijkbaar kan je niet lezen!!!
Toen ik een keer godverdomme zei, ja letterlijk zo, toen kreeg ik te horen dat dat niet netjes was om specifiek dat woord te zeggen. Dat ik ook wat anders had kunnen zeggen.

Dus ja het gaat nu echt om 1 woord!

Jullie proberen het gewoon goed te praten omdat een ander het ook zegt en dat blijkbaar normaal is.
Nou ik zeg het zo vaak als ik wil en ook hier.

Interesseerd me niks hoe anderen erover denken. Zegt iemand anders het, dan mag ik het net zo goed!
Schelden met kanker is pas erg, niet godverdomme!

Bah CBL. Gewoon totaal geen empatisch vermogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 12:48

Travel-Addict schreef:Wat ben jij verbitterd zeg. Vandaag is er een fucking bloedbad aangericht en jij gaat zitten janken om een woordje 'godverdomme' ??

Je zou je moeten schamen!! Ipv te janken daarover zou je moeten janken voor die onschuldige mensen en kinderen die zijn gedood, en waarvoor het topic bedoeld was!

Sorry het zit me nogal hoog, bekende van me is vandaag doodgeschoten daar en ik erger me al zolang aan CBL

Idd verschrikkelijk wat er vandaag gebeurd is. Vooral voor jou omdat er een bekende van jou bij was en is overleden. Sterkte! hug
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Travel-Addict za 9 apr 2011 - 12:49

Dolcis_ schreef:
Travel-Addict schreef:Wat ben jij verbitterd zeg. Vandaag is er een fucking bloedbad aangericht en jij gaat zitten janken om een woordje 'godverdomme' ??

Je zou je moeten schamen!! Ipv te janken daarover zou je moeten janken voor die onschuldige mensen en kinderen die zijn gedood, en waarvoor het topic bedoeld was!

Sorry het zit me nogal hoog, bekende van me is vandaag doodgeschoten daar en ik erger me al zolang aan CBL

Niet doen. Zonde van je energie.

Verder wat vreselijk! Kan me voorstellen dat je boos bent en kan me wel vinden in wat je zegt. hug

Je hebt gelijk, zonde van me energie.

Dankje I love you Ja het is vreselijk wat er gebeurd is, het blijft maar door me hoofd malen dat ik er niet kan van slapen Cry
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 12:51

Travel-Addict schreef:
Dolcis_ schreef:
Travel-Addict schreef:Wat ben jij verbitterd zeg. Vandaag is er een fucking bloedbad aangericht en jij gaat zitten janken om een woordje 'godverdomme' ??

Je zou je moeten schamen!! Ipv te janken daarover zou je moeten janken voor die onschuldige mensen en kinderen die zijn gedood, en waarvoor het topic bedoeld was!

Sorry het zit me nogal hoog, bekende van me is vandaag doodgeschoten daar en ik erger me al zolang aan CBL

Niet doen. Zonde van je energie.

Verder wat vreselijk! Kan me voorstellen dat je boos bent en kan me wel vinden in wat je zegt. hug

Je hebt gelijk, zonde van me energie.

Dankje I love you Ja het is vreselijk wat er gebeurd is, het blijft maar door me hoofd malen dat ik er niet kan van slapen Cry

Het lijkt me ontzettend moeilijk maar ik hoop dat je toch een beetje rust kunt vinden en kan slapen!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  JD za 9 apr 2011 - 12:59

CBL als je het hier op t forum allemaal zo verschrikkelijk vind, en je je zo aangevallen voelt om elk woordje wat je zegt...waarom blijf je dan toch hangen? Er zijn al eerder zelfs topics gesloten omdat jij je nogal erg liet gaan in sommige discussies, en er is altijd alleen maar gezeur, dat moet toch voor jou ook niet leuk meer zijn?

En ja ik vind schelden met kanker ook vele malen erger, maar met godverdomme kun je weer andere mensen kwetsen...
Daarbij gaat het mij in jouw posts vaak niet om een enkel scheldwoord, maar om de manier waarop je dingen verwoord...je posts zijn vaak zó hard, wereldvreemd,egoistisch, totaal zonder inlevingsvermogen in een ander....

Dus misschien is het een idee om daar zelf even aan te gaan werken. Ik heb ook eens commentaar gehad op mijn manier van posten, heb die kritiek ook opgepikt en er wat mee gedaan, en nu is iedereen weer redelijk blij met me haha!Wink

Dus wat ik alleen even zeggen wil....als je elke keer zo'n berg kritiek krijgt over je manier van posten en de dingen die je zegt, ga het dan even een keer bij jezelf zoeken....... suc6!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 13:00

*Marietje* schreef:CBL als je het hier op t forum allemaal zo verschrikkelijk vind, en je je zo aangevallen voelt om elk woordje wat je zegt...waarom blijf je dan toch hangen? Er zijn al eerder zelfs topics gesloten omdat jij je nogal erg liet gaan in sommige discussies, en er is altijd alleen maar gezeur, dat moet toch voor jou ook niet leuk meer zijn?

En ja ik vind schelden met kanker ook vele malen erger, maar met godverdomme kun je weer andere mensen kwetsen...
Daarbij gaat het mij in jouw posts vaak niet om een enkel scheldwoord, maar om de manier waarop je dingen verwoord...je posts zijn vaak zó hard, wereldvreemd,egoistisch, totaal zonder inlevingsvermogen in een ander....

Dus misschien is het een idee om daar zelf even aan te gaan werken. Ik heb ook eens commentaar gehad op mijn manier van posten, heb die kritiek ook opgepikt en er wat mee gedaan, en nu is iedereen weer redelijk blij met me haha!Wink

Dus wat ik alleen even zeggen wil....als je elke keer zo'n berg kritiek krijgt over je manier van posten en de dingen die je zegt, ga het dan even een keer bij jezelf zoeken....... suc6!

Amen
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 13:45

Ik vind het ook niet zo prettig als mensen dat woord gebruiken, ook het k-woord trouwens, maar gezien de lading van Maple's topic, leek het me niet gepast om in haar topic er wat van te zeggen. Ik vind het dan gepaster om te focussen op het leed wat is aangericht.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  JD za 9 apr 2011 - 13:59

Qiara schreef:Ik vind het ook niet zo prettig als mensen dat woord gebruiken, ook het k-woord trouwens, maar gezien de lading van Maple's topic, leek het me niet gepast om in haar topic er wat van te zeggen. Ik vind het dan gepaster om te focussen op het leed wat is aangericht.

eens.

Als de titel nou was "g**********mme....."
en vervolgens open je de topic en blijkt ie te gaan om het feit dat uhhh weet ik veel, iemand zn haar die dag niet zit, ja dan vind ik het overbodig gebruik van scheldwoorden.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 18:35

CL, jij scheldt om een gourmetpartijtje bij je schoonouders, ik schold omdat ik niet eens wist of mijn schoonouders nog wel in léven waren en ik niet wist waar ik het moest zoeken van ongerustheid. Ik werd serieus even gek op dat moment, zat te trillen en te huilen. Da's toch een wezenlijk verschil, ik scheld namelijk anders nooit met het gvd-woord. Als je mij dat woord ziet gebruiken kun je ervan uitgaan dat 't menens is.

Maar, als jij of iemand anders het aanstootgevend vindt, wil ik de titel best veranderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum