Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

+29
ladycat
TGR
Susan
Laquisia
Monte
girli
Burn
SuperGrover
Rumble
Gizmo
Lynn_
Inge
mzcharlotte
Mermaid
ijsjemeisje
Caro
Jeanette
Minx
Sweety
Dawn
Tyrael
Starla
Lejow
Atelier Madame
Jerry
Qiara
JD
Travel-Addict
Lies
33 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 19:24

Maple schreef:
Maar, als jij of iemand anders het aanstootgevend vindt, wil ik de titel best veranderen.
Nou, opgelost.

Serieus, CBL, waarom PM je Maple niet gewoon met dat het je dwars zit? Je hoeft daar toch geen hele rel om te schoppen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 19:28

Hoe dik is die plaat voor je hoofd inmiddels? Moeten we er al een klopboormachine bij halen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 19:57

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al veel eerder had verwacht dat iemand iets van de topictitel van Maple zou zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Jerry za 9 apr 2011 - 20:21

Storm schreef:
Maple schreef:
Maar, als jij of iemand anders het aanstootgevend vindt, wil ik de titel best veranderen.
Nou, opgelost.

Serieus, CBL, waarom PM je Maple niet gewoon met dat het je dwars zit? Je hoeft daar toch geen hele rel om te schoppen?

CBL opent vaak posts met een 'slachtofferrol'-randje als je 't mij vraagt...

Over de topictitel van Maple: ik zou 't zelf niet doen, vind 't wel vervelend dat 't er staat, maar niet in zo'n mate dat ik haar erop aan wil spreken en daarbij dekt 't wel geheel de lading van het onderwerp...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:21

Oh alsjeblieft zeg, gaan niet lopen whinen om een topictitel die ik even met een waas voor m'n ogen heb opgeschreven. Is dat zo vreemd dat het gvd-woord het eerste en het enige was wat ik op dat moment kon uitbrengen, gezien de situatie? Moet ik 'm veranderen? Wacht, ik verander 'm sowieso wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Jerry za 9 apr 2011 - 20:22

Maple schreef:Oh alsjeblieft zeg, gaan niet lopen whinen om een topictitel die ik even met een waas voor m'n ogen heb opgeschreven. Is dat zo vreemd dat het gvd-woord het eerste en het enige was wat ik op dat moment kon uitbrengen, gezien de situatie? Moet ik 'm veranderen? Wacht, ik verander 'm sowieso wel.

Is dit als reactie op mij? Dan heb je me denk ik niet goed begrepen... Begrijp volledig waarom dat topic die titel heeft en van mij hoef je 'm ook helemáál niet te veranderen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:23

Giacomo schreef:Hoe dik is die plaat voor je hoofd inmiddels? Moeten we er al een klopboormachine bij halen?
hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:24

Ben je nou tervreden CBL, je hebt je gelijk gekregen. Of draait het daar niet om?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:25

Jerry schreef:
Maple schreef:Oh alsjeblieft zeg, gaan niet lopen whinen om een topictitel die ik even met een waas voor m'n ogen heb opgeschreven. Is dat zo vreemd dat het gvd-woord het eerste en het enige was wat ik op dat moment kon uitbrengen, gezien de situatie? Moet ik 'm veranderen? Wacht, ik verander 'm sowieso wel.

Is dit als reactie op mij? Dan heb je me denk ik niet goed begrepen... Begrijp volledig waarom dat topic die titel heeft en van mij hoef je 'm ook helemáál niet te veranderen!
Nee, Fauve. En ook op Caribbeanlover, die blijkbaar over geen enkel empathisch vermogen beschikt en de situatie in Alphen blijkbaar wil vergelijken met haar eigen gourmetfrustraties.


Laatst aangepast door Maple op za 9 apr 2011 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:27

Pardon?? Volgens mij snap jij mijn post niet helemaal. Ik zeg helemaal niet dat je 'm weg moet halen en ook niet dat ik er persoonlijk aanstoot aan neem. Maar wat ik wel dacht, gisteren al, is dat er vast wel mensen zijn die er wél aanstoot aan nemen. Ik had dus verwacht dat al eerder iemand er wat over zou zeggen en dit topic van CBL komt voor mij niet uit de lucht vallen (wat niet wegneemt dat ze het natuurlijk weer eens op een overdreven manier brengt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:28

Cimic schreef:Ben je nou tervreden CBL, je hebt je gelijk gekregen. Of draait het daar niet om?
Gelijk krijgt ze van mij niet. Ik heb er alleen geen zin in om door iedereen aangesproken te worden op mijn taalgebruik. Vind ik in deze context op z'n zachtst gezegd een beetje idioot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:29

Fauve schreef:Pardon?? Volgens mij snap jij mijn post niet helemaal. Ik zeg helemaal niet dat je 'm weg moet halen en ook niet dat ik er persoonlijk aanstoot aan neem. Maar wat ik wel dacht, gisteren al, is dat er vast wel mensen zijn die er wél aanstoot aan nemen. Ik had dus verwacht dat al eerder iemand er wat over zou zeggen en dit topic van CBL komt voor mij niet uit de lucht vallen (wat niet wegneemt dat ze het natuurlijk weer eens op een overdreven manier brengt).
Nouja, verkeerd begrepen dan waarschijnlijk. Mijn excuses.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:30

Is al goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:42

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Calimero

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:02

Ik vond de titel ook niet heel erg prettig om steeds constant in beeld te hebben, maar ja, ik vond het ook niet echt gepast om daar iets over te zeggen in dat topic gezien het onderwerp van het topic. CBL reageert natuurlijk weer totaal overtrokken, maar ik snap haar essentie wel en ben op zich wel eens dat die topictitel is verranderd. Maar begrijp Maple's eerste instinct reactie natuurlijk ook heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Atelier Madame za 9 apr 2011 - 22:09

Ik ben voor een permanentje verbanning van CBL.. tering wat kan jij whinen en onrespectvol omgaan met mensen
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:11

Atelier Madame schreef:Ik ben voor een permanentje verbanning van CBL.. tering wat kan jij whinen en onrespectvol omgaan met mensen

Eens.. Wat kun jij je aanstellen zeg.
En tel daarbij het inlevingsvermogen van een visstick op!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:13

Ja CBL, jouw situaties zijn ook altijd levensbedreigend ... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:16

Atelier Madame schreef:Ik ben voor een permanentje verbanning van CBL.. tering wat kan jij whinen en onrespectvol omgaan met mensen

dit gaat dan wel ff te ver he permanent verbannen Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:19

Zijn er serieus mensen die vallen over een topictitel waarin godverdomme staat? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:21

Lize schreef:Zijn er serieus mensen die vallen over een topictitel waarin godverdomme staat? Rolling Eyes

Ja, dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen of wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:22

Lize schreef:Zijn er serieus mensen die vallen over een topictitel waarin godverdomme staat? Rolling Eyes

Nou ik kan best begrijpen dat als je gelovig bent, dit woord hard en 'kwetsend' kan overkomen.
Maar gezien de situatie, is er gewoon geen enkel woord te bedenken dat de lading dekt van wat er gebeurd is.
Als ik k*nker in een titel zou zien staan, zou ik er ook niet vrolijk van worden.

Maar of het nou om gvd , er heeft een idioot een bloedbad aangericht, of gvd ik moet met mijn schoonouders een weekendje weg gaat, vind ik nogal een wezenlijk verschil!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:23

Er is een verschil idd tussen gvd een bloedbad en ben bang dat er dierbaren bijzitten en gvd de steengrill stinkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:24

mozzarella schreef:Er is een verschil idd tussen gvd een bloedbad en ben bang dat er dierbaren bijzitten en gvd de steengrill stinkt.

Dat zeg ik :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Starla za 9 apr 2011 - 22:25

Wat een gezeik zeg. Het ís ook niet netjes om te vloeken in een topictitel of waar dan ook. Veel mensen kunnen het in dit geval begrijpen maar sommigen kennelijk ook niet. Ik stoor me er zelf niet zo aan, maar wel valt het me op dat zodra cbl een topic opent over een onderwerp wat anderen kennelijk niet boeit/mensen het niet mee eens zijn, ze helemaal de grond in getrapt word, net zoals nu. Over empathie en respect voor anderen gesproken.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet! - Pagina 2 Empty Re: Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum