Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Geen idee.. Maar ze heeft hier wel zelf gezegd wie ze was haha, dus geheim is het nietJade schreef:
heeft die persoon toen zelf een topic geopend om dat te vertellen?
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Ooh meiden, ik ben zo zenuwachtig. Morgen weer een sollcitatiegesprek.
En ik blijf het moeilijk vinden om te vertellen waarom ik die baan, in dit geval stage moet krijgen
Wat voor een sollicitatiegesprek is het? In ieder geval natuurlijk alvast heel veel succes!
Voor een stageplaats bij een instelling voor jeugdhulpverlening.
Interessant! Weet je al wel wat je gaat vertellen om de stage te krijgen? Op papier gezet o.i.d.?
Ik heb al een beetje op papier waarom ik die stage heel graag wil ja. Maar ik twijvel of het wel goed genoeg is. Ik weet dat ik profressioneel kan handelen en dat ik echt wel kennis heb betreffend mijn opleiding en richting voor mijn toekomstig beroep. Maar als het op sollicitaties aankomt ben ik zo onzeker.
Ik denk dat dat onnodig is. Als jij die stage echt heel graag wilt, dan ga je hem krijgen! Niet twijfelen, jij weet wat je kunt en dat ga je morgen gewoon eens even laten zien! (En ja, I know, ik heb makkelijk praten want ik hoef het morgen niet te doen, maar als je iets echt wilt, dan lukt het je...)
Bedankt voor je bemoedigende woorden Ik ga er morgen gewoon voor.
That's the spirit! Heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen!
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Roze Roos schreef:Ik deel graag ijsjes met jullie hoor!
Door jou heb ik ook een ijsje uit de vriezer gesneakt.
Graag gedaan hoor
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:_Donnaa schreef:Nein mann.. Zij stond boven mij qua aantal posts.. Valt er al een kwartje?Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
Ja, dat is idd logischer, gezien haar smsjes naar bepaalde forummers. Waarom komen al die mensen zo snel terug na veel bombarie met weggaan
Ik ben een uitzondering op de regel, ik ging niet met bombarie weg Maar ben blij dat je het leuk vindt dat ik er weer ben
Gast- Gast
Roze Roos schreef:_Leah_ schreef:Roze Roos schreef:Ik deel graag ijsjes met jullie hoor!
Door jou heb ik ook een ijsje uit de vriezer gesneakt.
Graag gedaan hoor
Mag ik de roze? Mjam!
Gast- Gast
Huh? Is Dolores er onder een andere naam? Ik kom ook ff 3 weken weinig, snap er de ballen van
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Is Dolores weg dan?Roze Roos schreef:Huh? Is Dolores er onder een andere naam? Ik kom ook ff 3 weken weinig, snap er de ballen van
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Huh? Is Dolores er onder een andere naam? Ik kom ook ff 3 weken weinig, snap er de ballen van
Haha dan kom ik bij jou in de club! Ik weet ook niet wie wie allemaal is! Achja, zolang het maar gezellig is
Gast- Gast
Die is er af en toe nog wel toch? Alleen minder als eerst?Megara schreef:Wie of waar is Dolores/A* gebleven dan? Ik snap er niets meer van met die namen.
Gast- Gast
Kan ook best zijn dat ze nog onder haar eigen naam staat hoor, maar dat ze me gewoonweg niet is opgevallen de afgelopen weken. Naar mijn idee was ze ineens weg maar voor het zelfde lig ik gewoon al een paar weken onder een steen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Geen idee.. Maar ze heeft hier wel zelf gezegd wie ze was haha, dus geheim is het nietJade schreef:
heeft die persoon toen zelf een topic geopend om dat te vertellen?
Ik snap er geen fluit van... Kan er geen touw meer aan vastknopen wie nu wie is.
Maarja dat krijg je op zondagavond.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ze is er nog wel, helaas meer op de achtergrond.Megara schreef:Kan ook best zijn dat ze nog onder haar eigen naam staat hoor, maar dat ze me gewoonweg niet is opgevallen de afgelopen weken. Naar mijn idee was ze ineens weg maar voor het zelfde lig ik gewoon al een paar weken onder een steen.
Gast- Gast
Lilium schreef:Roze Roos schreef:Huh? Is Dolores er onder een andere naam? Ik kom ook ff 3 weken weinig, snap er de ballen van
Haha dan kom ik bij jou in de club! Ik weet ook niet wie wie allemaal is!
Mag ik ook in jullie club participeren?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik weet het ook niet, er gaan mensen weg, maar er komen ook weer bij...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Ik heb Dolores volgens mij nog zien typen in het gvd topic van CBL..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
_Leah_ schreef:Lilium schreef:Roze Roos schreef:Huh? Is Dolores er onder een andere naam? Ik kom ook ff 3 weken weinig, snap er de ballen van
Haha dan kom ik bij jou in de club! Ik weet ook niet wie wie allemaal is!
Mag ik ook in jullie club participeren?
Nou, vooruit, omdat je het zo lief vraagt!
Gast- Gast
Oeh, ik ga er vandoor! Vriendjelief belde net, hij is op tijd vrij van werk en vroeg of ik nog even langs kom filmpje kijken en wijntje drinken. Nou, dát sla ik natuurlijk niet af!
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal!
Gast- Gast
Veel plezier lilium!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: