Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Fijne avond Lilium!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zwoesj schreef:Ik heb Dolores volgens mij nog zien typen in het gvd topic van CBL..
Ah dan is het logisch dat ik het gemist heb. Ik heb het topic om bekende redenen niet doorgelezen.
Gast- Gast
Megara schreef:Zwoesj schreef:Ik heb Dolores volgens mij nog zien typen in het gvd topic van CBL..
Ah dan is het logisch dat ik het gemist heb. Ik heb het topic om bekende redenen niet doorgelezen.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Klinkt wel een beetje vaag he. Nou ja, die topics lopen vaak op hetzelfde uit en daar had ik even geen zin in.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze is er nog wel, helaas meer op de achtergrond.Megara schreef:Kan ook best zijn dat ze nog onder haar eigen naam staat hoor, maar dat ze me gewoonweg niet is opgevallen de afgelopen weken. Naar mijn idee was ze ineens weg maar voor het zelfde lig ik gewoon al een paar weken onder een steen.
Ze heeft gevraagd haar account te laten verwijderen, dus ze zal binnenkort wel weg zijn.
Gast- Gast
Ow nee hoor klinkt helemaal niet raar ik begrijp je prima
Weet nog steeds niet waarom, maar iedere keer als ik zulke posts lees of topics lees, wil ik lalalala gaan typen.
Afwijking van me denk ik
Weet nog steeds niet waarom, maar iedere keer als ik zulke posts lees of topics lees, wil ik lalalala gaan typen.
Afwijking van me denk ik
Zwoesj- Ratel
Goedenavond!
Hoe is het hier?
Hoe is het hier?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh, jammer!Giacomo schreef:ProudMama schreef:Ze is er nog wel, helaas meer op de achtergrond.Megara schreef:Kan ook best zijn dat ze nog onder haar eigen naam staat hoor, maar dat ze me gewoonweg niet is opgevallen de afgelopen weken. Naar mijn idee was ze ineens weg maar voor het zelfde lig ik gewoon al een paar weken onder een steen.
Ze heeft gevraagd haar account te laten verwijderen, dus ze zal binnenkort wel weg zijn.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ow nee hoor klinkt helemaal niet raar ik begrijp je prima
Afwijking van me denk ik
Prima toevoeging. Iedereen kan zich wel indenken wat je onder lalalala kan verstaan in zo'n topic.
Gast- Gast
Giacomo schreef:ProudMama schreef:Ze is er nog wel, helaas meer op de achtergrond.Megara schreef:Kan ook best zijn dat ze nog onder haar eigen naam staat hoor, maar dat ze me gewoonweg niet is opgevallen de afgelopen weken. Naar mijn idee was ze ineens weg maar voor het zelfde lig ik gewoon al een paar weken onder een steen.
Qiara- Ratel
Altijd jammer als er iemand weg gaat.
Shisha- Ratel
Ja, helaas kreeg ik eerder vanavond een PM van Do dat ze dr account laat verwijderen. Ik ben het er niet mee eens, maar ja, ik heb er geen zeggenschap in uiteraard. Jammer dat niet iedereen Do op waarde kan schatten.
Gast- Gast
Shisha schreef:Altijd jammer als er iemand weg gaat.
Mwah, heel wat mensen hadden zich van mij mogen houden aan hun 'belofte' weg te blijven.
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, helaas kreeg ik eerder vanavond een PM van Do dat ze dr account laat verwijderen. Ik ben het er niet mee eens, maar ja, ik heb er geen zeggenschap in uiteraard. Jammer dat niet iedereen Do op waarde kan schatten.
Waarom wil ze weg Reev, mag dat bekend worden? Wel erg jammer! Ze hoort erbij
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:Ja, helaas kreeg ik eerder vanavond een PM van Do dat ze dr account laat verwijderen. Ik ben het er niet mee eens, maar ja, ik heb er geen zeggenschap in uiteraard. Jammer dat niet iedereen Do op waarde kan schatten.
+1!
Ik weet niet of het bekend mag worden...
Ik vind het ook altijd jammer als iemand weggaat...
Qiara- Ratel
Jammer dat Dolores weggaat... Hopelijk niet alleen om dat topic van vanmiddag...
Wie is trouwens die ladycat? Die is ook op dreef voor een nieuwe!
Wie is trouwens die ladycat? Die is ook op dreef voor een nieuwe!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Wat was er vanmiddag dan? Zou het ook wel jammer vinden als ze definitief weg gaat.
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd wie zij was, als zij hier daadwerkelijk eerder is geweest, want ze zegt zelf van niet dacht ik.
Qiara- Ratel
Ik vind het niet aan mij om voor Do te spreken waarom ze weg wil van hem forum. Als ze dat (nog) wil, dan moet ze dat zelf doen.
Gast- Gast
Vanmiddag was er een discussie in het topic of je wel eens iets had meegemaakt als een overval/bedreiging etc.
Daarin vond zij dat er erg zwart/wit werd gereageerd. Nouja, lees het anders maar
Daarin vond zij dat er erg zwart/wit werd gereageerd. Nouja, lees het anders maar
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Shisha schreef:Altijd jammer als er iemand weg gaat.
Mwah, heel wat mensen hadden zich van mij mogen houden aan hun 'belofte' weg te blijven.
Ja dat is ook wel weer zo. Altijd jammer als er een leuk iemand weg gaat! (Hoewel het wel weer persoonlijk is wie er dan leuk is haha!)
Shisha- Ratel
Qiara schreef:Ik ben ook wel benieuwd wie zij was, als zij hier daadwerkelijk eerder is geweest, want ze zegt zelf van niet dacht ik.
Ze zegt dat ze hier niet eerder geregistreerd is, maar dan kan ze wel van het oude forum zijn toch. Deesjemeis ofzo? Ze komt even triest over in ieder geval.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Vanmiddag was er een discussie in het topic of je wel eens iets had meegemaakt als een overval/bedreiging etc.
Ga ik doen. Dankjewel.
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik ben ook wel benieuwd wie zij was, als zij hier daadwerkelijk eerder is geweest, want ze zegt zelf van niet dacht ik.
Nee ze zei zelf inderdaad van niet maar de meeste nieuwe forummers reageren niet gelijk zo. Je wordt wel snel bekend zo maar niet op een positieve manier.
Shisha- Ratel
Reev jij blijft toch wel he? Jouw ongezouten mening zouden we hier toch niet willen missen denk ik zo!
Zwoesj- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: