Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Lilium schreef:_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Ooh meiden, ik ben zo zenuwachtig. Morgen weer een sollcitatiegesprek.
En ik blijf het moeilijk vinden om te vertellen waarom ik die baan, in dit geval stage moet krijgen
Wat voor een sollicitatiegesprek is het? In ieder geval natuurlijk alvast heel veel succes!
Voor een stageplaats bij een instelling voor jeugdhulpverlening.
Interessant! Weet je al wel wat je gaat vertellen om de stage te krijgen? Op papier gezet o.i.d.?
Ik heb al een beetje op papier waarom ik die stage heel graag wil ja. Maar ik twijvel of het wel goed genoeg is. Ik weet dat ik profressioneel kan handelen en dat ik echt wel kennis heb betreffend mijn opleiding en richting voor mijn toekomstig beroep. Maar als het op sollicitaties aankomt ben ik zo onzeker.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
ABE schreef:Jen_ schreef:Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Over wie hebben jullie het?!
+1 dat wil ik ook wel weten.
Ik denk Lacycat, maar die reageert totaal anders dan Lillith.
Maar mijn eerste gedachte was ook Lilith....
daar staat geboorte jaar 1990.. of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn..
Gast- Gast
Díé zag ik aankomenReva schreef:ProudMama schreef:Foto?Reva schreef:Snack a Jack, dat vind ik echt zo chemisch
Gast- Gast
Die telt niet
Veel succes morgen, Leah!
Laatst aangepast door Qiara op zo 10 apr 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pm, door jou heb ik buikpijn van het lachen.
Laquisia- Prater
Welcome back, S. / L.!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
_Donnaa schreef:Nee joh.. Jij bent dat zomerse fruit met een S ervoor, welcome back trouwens!Lilium schreef:Huh, ik snap het ook even niet. Jullie hebben het toch niet over mij of wel?
Haha, leuk omschreven! En thanks
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Ooh meiden, ik ben zo zenuwachtig. Morgen weer een sollcitatiegesprek.
En ik blijf het moeilijk vinden om te vertellen waarom ik die baan, in dit geval stage moet krijgen
Wat voor een sollicitatiegesprek is het? In ieder geval natuurlijk alvast heel veel succes!
Interessant! Weet je al wel wat je gaat vertellen om de stage te krijgen? Op papier gezet o.i.d.?
Ik heb al een beetje op papier waarom ik die stage heel graag wil ja. Maar ik twijvel of het wel goed genoeg is. Ik weet dat ik profressioneel kan handelen en dat ik echt wel kennis heb betreffend mijn opleiding en richting voor mijn toekomstig beroep. Maar als het op sollicitaties aankomt ben ik zo onzeker.
Ik denk dat dat onnodig is. Als jij die stage echt heel graag wilt, dan ga je hem krijgen! Niet twijfelen, jij weet wat je kunt en dat ga je morgen gewoon eens even laten zien! (En ja, I know, ik heb makkelijk praten want ik hoef het morgen niet te doen, maar als je iets echt wilt, dan lukt het je...)
Gast- Gast
Reva schreef:PM: Haha
Ik ben Uri Geller Ik eet een kiwi en mn lepel breekt
Uri Geller heeft daar geen kiwi voor nodig
Gast- Gast
Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
Hmm, dat zou ik niet logisch vinden Ik zeg nee.
Gast- Gast
Lilium schreef:_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Lilium schreef:_Leah_ schreef:Ooh meiden, ik ben zo zenuwachtig. Morgen weer een sollcitatiegesprek.
Ik denk dat dat onnodig is. Als jij die stage echt heel graag wilt, dan ga je hem krijgen! Niet twijfelen, jij weet wat je kunt en dat ga je morgen gewoon eens even laten zien! (En ja, I know, ik heb makkelijk praten want ik hoef het morgen niet te doen, maar als je iets echt wilt, dan lukt het je...)
Bedankt voor je bemoedigende woorden Ik ga er morgen gewoon voor.
Laquisia- Prater
Nein mann.. Zij stond boven mij qua aantal posts.. Valt er al een kwartje?Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
Gast- Gast
Ik deel graag ijsjes met jullie hoor!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Reva schreef:Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
Hmm, dat zou ik niet logisch vinden Ik zeg nee.
de reacties zijn wel anders...
maar wie moet t anders zijn...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nein mann.. Zij stond boven mij qua aantal posts.. Valt er al een kwartje?Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
nee... gezien ik daar nooit naar kijk
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nein mann.. Zij stond boven mij qua aantal posts.. Valt er al een kwartje?Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
Ja, dat is idd logischer, gezien haar smsjes naar bepaalde forummers. Waarom komen al die mensen zo snel terug na veel bombarie met weggaan
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Ik deel graag ijsjes met jullie hoor!
Door jou heb ik ook een ijsje uit de vriezer gesneakt.
Laquisia- Prater
Nou, ze ging weg een paar weken terug omdat ze hier teveel tijd door bracht en dus ook een hele hoop punten had..Jade schreef:_Donnaa schreef:Nein mann.. Zij stond boven mij qua aantal posts.. Valt er al een kwartje?Jade schreef:Reva schreef:Ik ben vast spuit 11, maar wie is Fauve?
Ik dacht dat dat L. was
nee... gezien ik daar nooit naar kijk
Gast- Gast
heeft die persoon toen zelf een topic geopend om dat te vertellen?
Gast- Gast
Jade schreef:ABE schreef:Jen_ schreef:Bitterkoek_ schreef:_Donnaa schreef:Over wie hebben jullie het?!
+1 dat wil ik ook wel weten.
Ik denk Lacycat, maar die reageert totaal anders dan Lillith.
Maar mijn eerste gedachte was ook Lilith....
daar staat geboorte jaar 1990.. of zou het een afleidingsmanoeuvre zijn..
Hahaha. 1990? Dat schept een kloof!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: