Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Gewoon je man ietwat te lief aankijken, smeken, argumenten aandragen waarom juist JIJ deze jurk verdient en waarom hij er juist geld in moet investeren, puppy-look erbij en anders, als niets helpt, hem blijven smeken tot hij het zat wordt.
Gast- Gast
Heel sexy rondjes voor hem gaan draaien in die jurk...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Whahaha en ik zeg dat júllie vinden dat ik hem moet kopen. Dat zal vast de doorslag geven
Gast- Gast
maar dan willen we natuurlijk wel een foto van jou in die prachtige jurk he!
Zwoesj- Ratel
Ik zou het wat duidelijker voor hem maken. Of je koopt deze jurk of je scheert heel 2011 je benen niet meer, omdat je simpelweg toch geen mooie jurk hebt om ze in te showen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zou het wat duidelijker voor hem maken. Of je koopt deze jurk of je scheert heel 2011 je benen niet meer, omdat je simpelweg toch geen mooie jurk hebt om ze in te showen.
HAHAHAHAHAHAHAHA Beste deal!
Gast- Gast
Goed verzonnen Reva! Nu hoop ik alleen dat je niet blond bent Alex, want dan zul je vast als weerwoord krijgen: Ach die paar haren zie ik toch niet
Zwoesj- Ratel
Balen, mijn vriendin heeft afgezegd voor vanavond. Ik weet niet wat ik vanavond anders moet doen..
Gast- Gast
Iets leuks met je vriend, Storm? Of gewoon lekker thuis filmpje kijken met een wijntje en wat lekkers?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
nice dress alex! Steps heeft altijd zulke mooie jurken!
ik wacht wel tot ik weer wat geld heb (lees: belastingteruggave) en dan mag ik van mijzelf ook een mooie jurk kopen!
ik wacht wel tot ik weer wat geld heb (lees: belastingteruggave) en dan mag ik van mijzelf ook een mooie jurk kopen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik wil ook mooie jurken!!
Het enige wat ik nu pas kan je ook in kamperen...
En ook dat kan heel erg mooi zijn!
We hebben op het werk een hoogzwangere teamleider. Ze had laatst een heel mooi jurkje aan, waar hij buik gewoon uitpopte en dat vond ik wel wat hebben. (Het was trouwens geen positiekleding)
Gast- Gast
Nee, ik zit de hele dag al binnen. Word zo opgehaald door de ouders van mijn vriend. We gaan met hun uit eten.
Ik was de hele dag een beetje aan het opmaken en zo. Ik vond het wel een goed idee om mijn haar te gaan krullen met een grove krultang omdat mijn haar nu een beetje langer is. Brand ik me echt zo vies lelijk in mn nek. Doet echt gruwelijk pijn nu omdat m'n haar er steeds tegen aan zit Nasty.
Ik was de hele dag een beetje aan het opmaken en zo. Ik vond het wel een goed idee om mijn haar te gaan krullen met een grove krultang omdat mijn haar nu een beetje langer is. Brand ik me echt zo vies lelijk in mn nek. Doet echt gruwelijk pijn nu omdat m'n haar er steeds tegen aan zit Nasty.
Gast- Gast
Nee, geen zon voor mij.
Ik loop heen en weer van boven naar beneden, iedere keer even instructies geven hoe ik het wil op de babykamer. En man- lief maar zwoegen...
Ik loop heen en weer van boven naar beneden, iedere keer even instructies geven hoe ik het wil op de babykamer. En man- lief maar zwoegen...
Gast- Gast
Ik heb het melk-opschuim-slangetje van het koffiezetapparaat schoongemaakt.. Ik verveel me echt te erg! Gelukkig kan mijn vriend elk moment thuis komen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb heerlijk buiten gelezen Ben nu wel verkleurd en beetje verbrand, al heb ik er geen last van.
Gast- Gast
Klote, Brennus! Wel lekker, uit eten gaan.
Ik weet nog steeds niet wat ik nou vanavond moet gaan doen, zucht...
We zijn net naar de speeltuin geweest maar die zat vol met asociale kindjes.
Ik weet nog steeds niet wat ik nou vanavond moet gaan doen, zucht...
We zijn net naar de speeltuin geweest maar die zat vol met asociale kindjes.
Gast- Gast
Storm, welke speeltuin was je? Balen dat je niks te doen hebt.
Brennus> auw Hoop dat je er gauw geen last meer van hebt.
Brennus> auw Hoop dat je er gauw geen last meer van hebt.
Gast- Gast
Het werd nu toch wel een beetje koud buiten, dus ben weer naar binnen verhuisd. Ben ook wel een beetje verkleurd vanmiddag.
Vanavond heb ik een rustig avondje alleen, heerlijk! Ik denk dat ik een filmpje ga kijken
Vanavond heb ik een rustig avondje alleen, heerlijk! Ik denk dat ik een filmpje ga kijken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Whoooo.. Ik heb heerlijk motor gereden!
En me dood gelachen haha.. Het is altijd zo leuk om in de buurt van een vol terras te stoppen, je helm af te gooien en dan al die gezichten van die mannen te zien..
En me dood gelachen haha.. Het is altijd zo leuk om in de buurt van een vol terras te stoppen, je helm af te gooien en dan al die gezichten van die mannen te zien..
Gast- Gast
Ik heb geen motor helaas, maar m`n broer heeft er 2 dus daar heb ik 1 van gepakt
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: