Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Hallo, ik ben er ook weer na een trainingsweekendje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Chocolate Cookie schreef:Isabella schreef:volgens mij heb ik dat op jouw hyves gezien. Maar goed hoor, gefeliciteerd!!
Heb ik jou op hyves dan?
Ja, zover ik weet wel
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Zit nu alleen thuis, en ik heb er zooo geen zin in.
Wat dan meis?
Gast- Gast
Hey Burn, ik moet het spel nog even opzoeken en dan zal ik hem even voor je overtypen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Burn schreef:Hallo, ik ben er ook weer na een trainingsweekendje!
Hallo! Hoe was het?
Gast- Gast
Isabella schreef:VeryCherry schreef:Zit nu alleen thuis, en ik heb er zooo geen zin in.
Wat dan meis?
Voel me gewoon niet zo lekker, denk doordat morgen het afscheidsfeestje van mijn oom en tante is en ik ze daarna nog maar 1 keer zie.
Het was wel oke.. Er zat al een kliek van vorig jaar van 4 mensen.. Daar zijn dan wel 5 nieuwe bijgekomen, maar 2 meiden zijn heel erg stil, maar goed dat kan nog veranderen..
Burn- Lady Post-a-lot
VC, Is prima, ik zie het vanzelf!
Trouwens, waarom zie je je oom en tante hierna nog maar 1x? Heb denk ik een stukje gemist..
Trouwens, waarom zie je je oom en tante hierna nog maar 1x? Heb denk ik een stukje gemist..
Burn- Lady Post-a-lot
Bah, ik heb nu al de hele dag een enorme dip, door alles. Door het gedoe en de hele situatie waar we nu in zitten. Ik baal van mezelf dat ik zo jaloers ben op mensen die wél enigzins zorgeloos door het leven kunnen gaan. Ik kan wel janken.
VC, heb je al een test gedaan?
VC, heb je al een test gedaan?
Gast- Gast
Ze emigreren donderdag naar Canada
Yup, donderdag meteen al, en ik ben niet zwanger gelukkig.
Zo gek is dat niet toch Storm? In een moeilijke situatie kan ik me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om te zien of te lezen dat sommige mensen het wel voor elkaar hebben, om het zo te zeggen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ze emigreren donderdag naar Canada
Wel heel cool! Maar voor jullie uiteraard toch wel wat minder.
Gast- Gast
Fijn, VC! Toch een pak van je hart of niet?
Isabella, ja ik weet dat het niet netjes is van mij en ik zal het ook nooit laten merken, maar ik ben gewoon jaloers op sommige mensen. De laatste tijd heb ik die gevoelens steeds erger. Ik wil óók gelukkig zijn.
Isabella, ja ik weet dat het niet netjes is van mij en ik zal het ook nooit laten merken, maar ik ben gewoon jaloers op sommige mensen. De laatste tijd heb ik die gevoelens steeds erger. Ik wil óók gelukkig zijn.
Gast- Gast
Isabella schreef:VeryCherry schreef:Ze emigreren donderdag naar Canada
Ik snap gewoon niet dat ze avontuur willen, maar wel in een halve Nederlandse enclave gaan wonen. Ga dan een jaar op wereldreis. En ik vind het zielig voor mijn nichtje van 7, ze is enig kind. Ze heeft alleen haar ouders en haar hond daar.
Ja, echt een hele opluchting, heb echt even staan springen door de kamer.
Ik heb niks tegen mijn vriend gezegd, en we hadden het toevallig 's avonds over baby's. Zei hij "je bent toch niet zwanger hè?" en ik kon volmondig nee zeggen
Ik heb niks tegen mijn vriend gezegd, en we hadden het toevallig 's avonds over baby's. Zei hij "je bent toch niet zwanger hè?" en ik kon volmondig nee zeggen
Storm schreef:Isabella, ja ik weet dat het niet netjes is van mij en ik zal het ook nooit laten merken, maar ik ben gewoon jaloers op sommige mensen. De laatste tijd heb ik die gevoelens steeds erger. Ik wil óók gelukkig zijn.
Zo moet je het niet zien, het is logisch. Iedereen wil gelukkig zijn, en als je dat bij andere ziet is dat gewoon lastig. Je bent ook maar een mens, zou wat zijn als je het helemaal niet erg zou vinden allemaal. Maar je bent toch met veel dingen wel gelukkig? Ook al zitten er nu vele dingen tegen? Probeer ook de leuke dingen te blijven zien he meis!
Gast- Gast
VC! Goede uitslag van de test gelukkig! Had je niet gezegd dat je ging testen?
Burn- Lady Post-a-lot
Ja je hebt ook wel gelijk, maar op dit moment is het gewoon ontzettend zwaar even. Wil liever niet in details treden.
En natuurlijk ben ik blij met wat ik wél heb, een prachtige zoon bijvoorbeeld, en daar denk ik wel vaak aan. Maar het negatieve overheerst gewoon.
En natuurlijk ben ik blij met wat ik wél heb, een prachtige zoon bijvoorbeeld, en daar denk ik wel vaak aan. Maar het negatieve overheerst gewoon.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Isabella schreef:VeryCherry schreef:Ze emigreren donderdag naar Canada
Ik snap gewoon niet dat ze avontuur willen, maar wel in een halve Nederlandse enclave gaan wonen. Ga dan een jaar op wereldreis. En ik vind het zielig voor mijn nichtje van 7, ze is enig kind. Ze heeft alleen haar ouders en haar hond daar.
Kinderen zijn zeer flexibel VC!
Ik zie het nu aan mijn nichtje, die was 8 toen ze met haar ouders (ook met hond en zij enig kind) naar Portugal emigreerde. Ze is nu bij wijze van al beter geacclimatiseerd dan haar ouders! Kinderen gaan naar school, leren de taal snel, maken snel vriendjes en aarden vaak makkelijker op een nieuwe plek dan volwassenen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:VeryCherry schreef:Isabella schreef:VeryCherry schreef:Ze emigreren donderdag naar Canada
Kinderen zijn zeer flexibel VC!
Ik zie het nu aan mijn nichtje, die was 8 toen ze met haar ouders (ook met hond en zij enig kind) naar Portugal emigreerde. Ze is nu bij wijze van al beter geacclimatiseerd dan haar ouders! Kinderen gaan naar school, leren de taal snel, maken snel vriendjes en aarden vaak makkelijker op een nieuwe plek dan volwassenen!
Dat wou ik ook zetten. Het zal even moeilijk zijn, maar een kind in die leeftijd is juist wel goed in zich acclimatiseren.
Gast- Gast
Trouwens, ik was op mijn paklijst (voor de gene die geholpen had) mijn tandeborstel vergeten!
Burn- Lady Post-a-lot
Dat hoeft ook niet Storm, ik begrijp het als het privé is. Mocht je er wel over willen praten, dan moet je het maar laten weten. Ik wil je wel een dikke knuffel geven in ieder geval.
Gast- Gast
Thanks, je bent lief.Isabella schreef:Dat hoeft ook niet Storm, ik begrijp het als het privé is. Mocht je er wel over willen praten, dan moet je het maar laten weten. Ik wil je wel een dikke knuffel geven in ieder geval.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: