Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Sorry, ik kan je niet helpen, met net zo'n kledingramp! Maar zwart kan toch goed bij rode laarsjes? Zwart rokje/jurkje?
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ik vind donkere jeansstof wel mooi bij rood.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, alleen zwart of jeans gaat lukken, daar bestaat 98% van mn kleding uit. Er hoeft dus niet per se iets roods bij verder? Mooi Thanks, dames!
Gast- Gast
Rode nagels!Reva schreef:Nou, alleen zwart of jeans gaat lukken, daar bestaat 98% van mn kleding uit. Er hoeft dus niet per se iets roods bij verder? Mooi Thanks, dames!
Gast- Gast
Een rode armband ofzo? Ik vind niet dat je er heel veel rood bij moet dragen. Als het rood in je oorbellen/een armband/lippenstift terugkomt vind ik het al erg leuk!Reva schreef:Rode, laklaarsjes (enkelhoogte)...waar combineer ik dat mee? Ik ben echt een kledingramp. Draag totaal geen kleur, maar ben al sinds de dag dat ik ze heb gekocht (denk al twee jaar terug) verliefd op die krengen, maar weet niet hoe ik ze kan dragen. Iemand een idee?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
ProudMama schreef:Rode nagels!Reva schreef:Nou, alleen zwart of jeans gaat lukken, daar bestaat 98% van mn kleding uit. Er hoeft dus niet per se iets roods bij verder? Mooi Thanks, dames!
Jaa, rode nagels!! Vast even wennen, maar wel mooi
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Zooo, mijn lasagne staat in de oven!
Ik vind een jeans ook mooi bij rode laarsjes. Iets roods er bij vind ik niet nodig. Juist wel leuk, alleen rode schoenen.
Ik vind een jeans ook mooi bij rode laarsjes. Iets roods er bij vind ik niet nodig. Juist wel leuk, alleen rode schoenen.
Gast- Gast
Joehoeeee
Vanavond ben ik op tv, ben naar de opnames van het perfecte plaatje geweest en wij zaten recht achter de gasten duss we zullen wel te zien wezen
Vanavond ben ik op tv, ben naar de opnames van het perfecte plaatje geweest en wij zaten recht achter de gasten duss we zullen wel te zien wezen
Gast- Gast
Dat is leuk, Anousch!
Ik moet eigenlijk leren voor een tentamen, maar forummen is toch leuker
Ik moet eigenlijk leren voor een tentamen, maar forummen is toch leuker
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Het is nogal uh.. rustig, geloof ik
Oasis- Ratel
Rava, ik ben het eens met de andere meiden. Ik zou qua kleding niet voor rood gaan maar dit beperken tot accessoiresen, oorbellen en/ of een armband. En rode nagels is ook mooi.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Oasis schreef:Het is nogal uh.. rustig, geloof ik
oke.. dan kan ik mooi even eten maken zonder heel veel te missen
Gast- Gast
Jade schreef:Oasis schreef:Het is nogal uh.. rustig, geloof ik
oke.. dan kan ik mooi even eten maken zonder heel veel te missen
haha ja, smakelijk!
Oasis- Ratel
Bonjour mademoisselles!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, het is echt erg...Alex schreef:Ik heb het geloof ik nog nooit zo rustig meegemaakt ...
Gast- Gast
Het is echt heel rustig..
Ik ga nog even bezig met school. Mijn vriend heeft morgen z'n eerste werkdag. Hij mag een jaarcontract tekenen morgen voor 40 uur per week! Ik ben zo blij, financieel ging het namelijk niet zo goed
Ik ga nog even bezig met school. Mijn vriend heeft morgen z'n eerste werkdag. Hij mag een jaarcontract tekenen morgen voor 40 uur per week! Ik ben zo blij, financieel ging het namelijk niet zo goed
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: