Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 22:38

Storm schreef:
Tullow schreef:
Storm schreef:Ik ga me wel even terugtrekken uit de discussie, mijn punt is nu wel duidelijk smile we komen er toch niet uit zo te lezen.
Daarbij moet ik een chagrijnige dreumes aandacht gaan geven..

Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk, Storm?
Anderhalf en hij is met het verkeerde been uit bed gestapt, hij loopt de hele ochtend al te huilen en te stieren.

Gezellig! laughcry
Succes dan, denk ik? Wink
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:40

Ik lees dus ook zelden terug, tenzij er berichten staan waar je even het begin van moet weten zoals nu.
Lees meestal 1 pagina terug, meer niet.

Ik vind de afwisseling tussen serieus en totaal onzinnig heerlijk, al is het heel jammer als er op deze manier over wel serieuze berichten zoals van Maple heen 'gelezen' wordt.

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 8 apr 2011 - 22:40

Ik ga er vandoor, lekker een boekje lezen in de zon smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jordana vr 8 apr 2011 - 22:42

Morgen,

Wou toch even bijgelezen en ik kan me het wel voor stellen het gevoel van Maple en Marin.
Ik vind het echt vervelend dat jullie het zo voelen dames en ik hoop echt dat jullie toch mee blijven kletsen hier omdat ik oprecht wil weten hoe dat het met jullie gaat en jullie adviezen fijn vind om te lezen.

Storm: Ik hoop dat je zoon zijn humeur snel bijtrekt.

Pff, ik heb vandaag extra lang geslapen maar echt geholpen heeft het niet. Ben nog zo onrustig bleghh
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:43

Geniet ervan!

Ik snak naar een bakkie koffie, mijn man is koffie halen. Kwam er net wakker achter dat we geen koffie meer hebben, slechte start van de dag.

En ik heb heel eigenwijs mijn lenzen in. Vanavond en morgen wel weer braaf mijn bril, maar die lenzen zitten zoveel lekkerder... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:44

Jordana: Geniet ervan was voor Suus hoor, staat nu een beetje raar na jou post.

Hoe was het gisteravond?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 8 apr 2011 - 22:47

Goeiesmorgens! Is het bij jullie ook allemaal zo'n mooi weer?
Omdat PM nu begint over koffie, krijg ik er ook ineens zin in... *gaat koffiezetapparaat aanslingeren*
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Jordana vr 8 apr 2011 - 22:48

ProudMama schreef:Jordana: Geniet ervan was voor Suus hoor, staat nu een beetje raar na jou post.

Hoe was het gisteravond?

Maakt niet uit PM smile

Ja heftig, ze is behoorlijk boos op hem, ze heeft al gelijk nieuwe emailadressen aagemaakt,facebook/hyves aangepast. En ze kan hem gewoon niet begrijpen. Hij heeft ook zonder echt te praten de beslissing genomen en mocht hij daar op terug komen is hij te laat en wilt ze hem niet meer.

Aan de ene kant wil ik haar vandaag weer graag zien en verder praten maar aan de andere kant ik weet verdorie zo goed hoe hij/zij zich voelen dat ik me echt onrustig voel.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje vr 8 apr 2011 - 22:51

Jordana, ik heb even gemist hoe het nu precies met je gaat, maar volgens mij zit je nog steeds niet lekker in je vel, klopt dat?

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 22:52

Ik stond gister ook lekker voor l*l!
Mijn vriend is beheerder van een vakantiepark, maar wilde gisteravond eigenlijk nog weg.. Er zouden nog aankomsten komen, maar mijn vriend ging rond 10 uur weg, dus we hadden eigenlijk verwacht dat ze er wel zouden zijn. Niet dus. Ik aangeboden dat ik dat dan wel zou doen. Mijn vriend alles in de receptie klaargelegd, plattegrond, sleutels etc. Er zouden ook Duitsers komen die 2 huisjes hadden gehuurd. Ik kan al bijna geen duits, maar ja, toe maar.
Mijn vriend was weg en toen ging de telefoon om 22.30 uur. De Duitsers waren gearriveerd. Ik naar de receptie.. bleken het ook nog jongeren te zijn. Ik in mijn beste duits alles uit leggen en de weg gewezen. Ik weer naar huis, lekker op de bank met een boek, gaat de telefoon weer; de Duitsers. Ze konden het niet vinden! Question
Ik weer naar de receptie en gezegd dat ze achter me aan konden rijden. Kom ik bij het villapark zit het hek al dicht. Shit! Gevraagd of ze wilden wachten, zodat ik afstandsbediening van het hek kon halen. Ik als een gek weer naar de receptie gescheurd, snel wat afstandsbedieningen meegegraaid en weer in de auto. Hek open, Duitsers achter mij aan. Op een gegeven moment dacht ik dat ik bij de goede huisjes was, dus uitgestapt, uitgelegd dat het hier was. Ik ben toen zelf weer weg gegaan, maar toen ik bijna bij de uitgang was, zag ik de verkeerde huizen had aangewezen! Embarassed
Haha, ik dacht nog oeps, maar ik neem aan dat ze zelf de nummers kunnen lezen en als de sleutel niet past, dat ze op zoek gaan naar het goede huis.
Ooh, ik schaamde me zo!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:53

Volg je gevoel Jordana, dan zit je vaak in de goede richting!! Maar ik begrijp dat het allemaal erg moeilijk voor je is.

hug

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 8 apr 2011 - 22:54

Tullow: oeps... Embarassed Wat zei je vriend er later van?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:55

Tullow: Haha, ik vrees dat het hun laatste vakantie op dat park is qua service :P Of heb je er heel lief bij gelachen?

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 8 apr 2011 - 22:56

Sjaantje schreef:Jordana, ik heb even gemist hoe het nu precies met je gaat, maar volgens mij zit je nog steeds niet lekker in je vel, klopt dat?

hug

Nee behoorlijk niet, Nou dat mijn schoonzusje en zwager uitelkaar zijn gegaan (heel opeens) word ik met mijn neus nog dichter op de feiten gedrukt.

PM: Ik zou echt het liefste even weggaan van alles en even tot mijzelf weer komen.
Ik merk zo dat ik onrustig ben en ik krijg het niet uit mijn lijf.

Tullow: Aaah verschrikkelijk wat zou jij je geschaamd heben zeg
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 22:56

Haha, mijn vriend voelde zich heel schuldig dat ie mij dat had moeten laten doen! :P

Ik heb m'n best gedaan om lief te lachen, maar ik kon wel janken!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 22:57

Jordana, kun je niet een tijdje bij je ouders (of ergens anders) logeren, om even na te denken?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:58

Jordana schreef:
PM: Ik zou echt het liefste even weggaan van alles en even tot mijzelf weer komen.
Ik merk zo dat ik onrustig ben en ik krijg het niet uit mijn lijf.
Wat houd je tegen meis? Denk ook aan jezelf he?!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 8 apr 2011 - 23:00

Jordana, dat van je schoonzus en zwager had ik inderdaad nog niet meegekregen, maar als ik het goed begrepen en onthouden heb, wilde je je vriend toch nog wel een kans geven? Maar ik krijg het gevoel dat je daar toch nog niet helemaal over uit bent?

Voor wat betreft even weggaan: als je gevoel dat zegt, zou ik dat zeker doen! Is er iemand bij wie je terecht kunt? Vriend(inn)en of familie? Je ouders? Ik zeg altijd: "bij twijfel niet doen" maar dat is soms zó verdomd makkelijk gezegd...

Hoop dat je er voor jezelf uit gaat komen!

Edit: nou ja, wat PM hierboven dus ook al zegt. Eigenlijk.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jordana vr 8 apr 2011 - 23:07

Sjaantje schreef:Jordana, dat van je schoonzus en zwager had ik inderdaad nog niet meegekregen, maar als ik het goed begrepen en onthouden heb, wilde je je vriend toch nog wel een kans geven? Maar ik krijg het gevoel dat je daar toch nog niet helemaal over uit bent?
.

Ik ben inderdaad aan de twijfel geslagen of ik wel de goede keuze gemaakt heb. Vooral toen we gister kwamen dat mijn schoonmoeder zei ik had het eerder van jullie verwachten dan van hun.

Maar gewoon ook gaos in mijn hoofd. Misschien dat ik is ga kijken voor een weekje weg naar een ander land ofzo.
Weekje vakantie.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje vr 8 apr 2011 - 23:13

Het is allemaal nog zo vers dat ik het eigenlijk logisch vind dat je twijfelt of je wel de juiste keuze hebt gemaakt. Er is zoveel gebeurd en veranderd de afgelopen tijd... Het heeft gewoon tijd nodig om dat allemaal te verwerken en op een rijtje te zetten! Ik denk dan ook dat over een tijd pas echt duidelijk wordt of je de juiste keuze hebt gemaakt, want of je nu wel of niet met hem doorgaat, beide situaties zijn situaties waar je in moet groeien en je weet nu nog niet hoe je je daar over een tijd bij voelt. Zou handig zijn als we allemaal zo'n glazen bol hadden...
Waarschijnlijk voelen beide keuzes nu even rottig want als jullie samenblijven moet er weer een basis van vertrouwen groeien en die is er niet met één dag. En als je niet met hem verder gaat, voel je je ook niet meteen happy want dan zal je een groot deel van je huidige leven opnieuw moeten gaan inrichten.

Met andere woorden... volg je hart en als je even tijd nodig hebt voor jezelf, néém die dan ook! Waar je heen gaat, maakt dan denk ik niet veel uit, gewoon het feit dat je even op jezelf bent aangewezen, zonder steun, raad, advies en knuffels van wie dan ook, kan al heel verhelderend werken.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:23

Sjaantje schreef:Met andere woorden... volg je hart en als je even tijd nodig hebt voor jezelf, néém die dan ook! Waar je heen gaat, maakt dan denk ik niet veel uit, gewoon het feit dat je even op jezelf bent aangewezen, zonder steun, raad, advies en knuffels van wie dan ook, kan al heel verhelderend werken.
Eens!

Hoe goed of lief mensen het ook bedoelen, vaak duwen je ze (onbewust) toch richting een bepaalde keuze. En er is er maar 1 die die keuze kan, moet en mag maken, en dat ben jijzelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:27

Pfff, zo kaarten voor DefQon proberen te bemachtigen..

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 8 apr 2011 - 23:36

Succes Donnaa!

Verder ben ik het eens met PM, ieder heeft weer zijn eigen kijk op de situatie en daardoor kun je het gevoel krijgen dat je heen en weer geslingerd wordt. Twijfels, twijfels, twijfels... Maar kijk goed naar wat JIJ wilt en probeer de situatie van je schoonzus en zwager los te zien van jullie eigen situatie. Ook al zegt schoonmoeder dat ze het van jullie eerder verwachtte dan van hen, niemand weet precies alle ins en outs van andermans relatie dus zo'n opmerking is natuurlijk hartstikke subjectief!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jordana vr 8 apr 2011 - 23:36

_Donnaa schreef:Pfff, zo kaarten voor DefQon proberen te bemachtigen..

Verkoop vandaag?!?!

Ja ik weet het dames, Ik ga zo maar even boodschappen doen en daarna zie ik mijn schoonzusje weer .
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 23:37

Jordana schreef:
_Donnaa schreef:Pfff, zo kaarten voor DefQon proberen te bemachtigen..

Verkoop vandaag?!?!

Ja, nog 23 minuten dan begint het :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen