Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Dan moet je wel een dop voor je blender hebben, anders zit alles tegen het plavond...Caroow schreef:ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Dan kan je er lekkere smoothie's van maken!
En daar kwam je achter toen het er al zat?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ProudMama: wél een blender, maar geen dop? Hmm, da's niet handig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, een paar weken terug vond ik de ham/ prei soep te grof, dus in de blender zonder dat dopje. Gevolg: het droop uit mijn haren!!Caroow schreef:ProudMama schreef:Dan moet je wel een dop voor je blender hebben, anders zit alles tegen het plavond...Caroow schreef:ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, een paar weken terug vond ik de ham/ prei soep te grof, dus in de blender zonder dat dopje. Gevolg: het droop uit mijn haren!!
Foto???
ProudMama schreef:Ja, een paar weken terug vond ik de ham/ prei soep te grof, dus in de blender zonder dat dopje. Gevolg: het droop uit mijn haren!!Caroow schreef:ProudMama schreef:Dan moet je wel een dop voor je blender hebben, anders zit alles tegen het plavond...Caroow schreef:ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Hahaha, sorry maar ik moet daar heel hard om lachen
Maar waar is de dop dan? Naar de disco?
Caroow- Lady Post-a-lot
Geloof me, op dat moment zie je de humor er écht niet van in!!Caroow schreef:ProudMama schreef:Ja, een paar weken terug vond ik de ham/ prei soep te grof, dus in de blender zonder dat dopje. Gevolg: het droop uit mijn haren!!Caroow schreef:ProudMama schreef:Dan moet je wel een dop voor je blender hebben, anders zit alles tegen het plavond...Caroow schreef:ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Dopje zat in de blender, anders ben ik het altijd kwijt. Heb een groot deksel en een transparant vuldopje om er kleine dingen in de gooien zeg maar.
Alleen met het soppen van de keuken ging ie dus aan, dus dopje is vermalen. Moet nogsteeds opzoek naar zo'n nieuw dopje, zouden die los te koop zijn?
Gast- Gast
achja ik heb gisteren op de markt ook appels gekocht en ze zouden superhard zijn dus ik ow lekker want hou die van die pappige appels, pak ik vandaag een appel issie helemaal niet zo hard
Gast- Gast
Ik denk dat je een nieuwe blender moet kopen..
Of je moet echt een hele dure hebben, dan kan je misschien een nieuw deksel kopen. Anders de producent even mailen?
Of je moet echt een hele dure hebben, dan kan je misschien een nieuw deksel kopen. Anders de producent even mailen?
Caroow- Lady Post-a-lot
PM: misschien wel! Misschien helpt een mailtje naar de fabrikant?
Sorry PM, ik moet toch even heel hard lachen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Sorry PM, ik moet toch even heel hard lachen!
+1
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Er zit nu in mn tas:
Schoon shirt, broek, ondergoed. pen en papier, sokken, sport kleren, stage contract, toilettas..
Is dit een check om op trainingsweekend te gaan?
Schoon shirt, broek, ondergoed. pen en papier, sokken, sport kleren, stage contract, toilettas..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn, nachtkleding? Weet niet hoe en waar je overnacht en of je alleen of met meerderen op een kamer ligt?
Verder lijkt je tas me wel in orde!
Verder lijkt je tas me wel in orde!
Burn schreef:Er zit nu in mn tas:
Lekker warm vest, pyjama en stageopdrachten nog?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
haha Burn gaat zo te lezen niet vaak een weekendje weg
moet je nog zwem kleding mee Burn?
of extra ondergoed voor als je int water valt
moet je nog zwem kleding mee Burn?
of extra ondergoed voor als je int water valt
Gast- Gast
Burn schreef:Er zit nu in mn tas:
Telefoonlader?
Tullow- Kletskop
ProudMama schreef:Geloof me, op dat moment zie je de humor er écht niet van in!!Caroow schreef:ProudMama schreef:Ja, een paar weken terug vond ik de ham/ prei soep te grof, dus in de blender zonder dat dopje. Gevolg: het droop uit mijn haren!!Caroow schreef:ProudMama schreef:Dan moet je wel een dop voor je blender hebben, anders zit alles tegen het plavond...Caroow schreef:ProudMama schreef:Gister een hele bak kiwi's gekocht, zijn nu allemaal zo zacht als boter
Dopje zat in de blender, anders ben ik het altijd kwijt. Heb een groot deksel en een transparant vuldopje om er kleine dingen in de gooien zeg maar.
Alleen met het soppen van de keuken ging ie dus aan, dus dopje is vermalen. Moet nogsteeds opzoek naar zo'n nieuw dopje, zouden die los te koop zijn?
Als je naar de fabrikant belt of mailt, hebben ze meestal wel losse onderdelen die ze kunnen leveren. Ik heb laatst ook een onderdeel laten vallen en een nieuwe toegestuurd gekregen. Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan een nieuw apparaat aanschaffen!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Jullie zijn vals met jullie leedvermaak!!
Leedvermaak is toch het beste vermaak?
Tullow- Kletskop
Mmmm... raar...
Mailde net mijn man over iets, krijg ik een mailtje terug met onderaan: Gr. *naam*.
Huh? Groetjes?
Mailde net mijn man over iets, krijg ik een mailtje terug met onderaan: Gr. *naam*.
Huh? Groetjes?
Gast- Gast
Grmbl Mannen!!
Belt mijn vriend dat hij nog even langs zijn ouders gaat en dat hij ook even zou vragen of we daar mee konden eten.
Nou op zich geen probleem maar hij zou me even terug bellen.
Dat doet hij dus niet en neemt zijn telefoon ook niet op (zal nog wel in de auto liggen)
Hij weet dat we anders pizza eten en ja de oven moet even voorverwarmen en dan de pizza´s er nog in dus dat duurt wel even...
Heb zo´n vermoeden dat hij straks gewoon thuis komt en het dan vreemd vind dat ik de oven nog aan moet en de pizza´s klaar moet maken.
Belt mijn vriend dat hij nog even langs zijn ouders gaat en dat hij ook even zou vragen of we daar mee konden eten.
Nou op zich geen probleem maar hij zou me even terug bellen.
Dat doet hij dus niet en neemt zijn telefoon ook niet op (zal nog wel in de auto liggen)
Hij weet dat we anders pizza eten en ja de oven moet even voorverwarmen en dan de pizza´s er nog in dus dat duurt wel even...
Heb zo´n vermoeden dat hij straks gewoon thuis komt en het dan vreemd vind dat ik de oven nog aan moet en de pizza´s klaar moet maken.
Gast- Gast
Staat groetjes er niet standaard onder? Of misschien een automatisme?
Tullow- Kletskop
ProudMama schreef:Jullie zijn vals met jullie leedvermaak!!
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: