Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Hier ook, en het is buiten warmer dan binnen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Koffie is ook gewoon zo lekker!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja melkchocolade met een hart van aardbei mousse.. Echt heerlijkSuus schreef:Klinkt lekker, Donnaa!
Gast- Gast
Waarom schijnt hier het zonnetje steeds maar niet? Ik word al drie ochtenden wakker van de zon, maar zodra ik dan opsta komen de wolkenvelden er alweer aan. Het is nu dus ook weer grijzig buiten... Hopelijk trekt het nog weer open, was gisteren wel zo toen ik vrij was
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oe, dat zou ik nooit zelf kunnen maken, maar klinkt heerlijk_Donnaa schreef:Ja melkchocolade met een hart van aardbei mousse.. Echt heerlijkSuus schreef:Klinkt lekker, Donnaa!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
hmmm hier is het binnen lekkerder als buiten enne VC ik heb hier dus zo goed als alle supermarkten gehad maar nergens de Kinderchocolade eitjes gevonden
Gast- Gast
Ik ook niet, maar zij maakt ook taarten enzo, erg lekker altijd!Suus schreef:Oe, dat zou ik nooit zelf kunnen maken, maar klinkt heerlijk_Donnaa schreef:Ja melkchocolade met een hart van aardbei mousse.. Echt heerlijkSuus schreef:Klinkt lekker, Donnaa!
Gast- Gast
Nee? Das verrot, ze hebben ze hier ook bij de grotere c1000 en bij de Plus.
De zon schijnt hier eindelijk ook een beetje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dames, ik ga nog even snel een beetje opruimen en stofzuigen voordat mijn moeder er is. Fijne dag!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Jij ook een fijne dag!
Burn- Lady Post-a-lot
was speciaal naar de plus gegaan die een dorp verderop ligt maar helaas misschien dat ik dan morgen eens ga kijken bij de C1000
Gast- Gast
Wauw! Ik zie dat ik al over 1000 heen ben, nog iets minder dan 500 en ik ben een kletskop!
Burn- Lady Post-a-lot
@ Burn:
Ik heb honger, maar geen zin mijn bed uit te komen
Ik heb honger, maar geen zin mijn bed uit te komen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Wat raar joh, hier hebben we echt een ieniminiPlus en die heeft ze wel.
Ik ben het bed uitgegaan, gedouchd en al maar echt mag ik even roepen dat 2011 een klotejaar nou al voor me is.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ja hoor, maar zie het positief, het kan alleen maar beter worden!Jordana schreef:Ik ben het bed uitgegaan, gedouchd en al maar echt mag ik even roepen dat 2011 een klotejaar nou al voor me is.
Heb je al voor jezelf gekozen?
Gast- Gast
Nou, ik ga maar is, kan ik als ik thuiskom nog even snel de afwas doen
Schreeuw het maar van daken Jordana, geeft allemaal niets!
Ik heb je trouwens nog terug gePM't!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Schreeuw het maar van daken Jordana, geeft allemaal niets!
Ik ga je zo proberen wat terug te sturen.
Don: Je mag me voor gek verklaren maar ik heb besloten om hem nog een laatste kans te geven en de tijd zal het leren of ik een goede keuze gemaakt heb.
Hoe was het bij je ex?
Jordana- Ratel
Is goed, kijk maar.. Als het niet lukt, snap ik het ook!
Burn- Lady Post-a-lot
Jor; Ja dan moet ik je inderdaad voor gek verklaren, maar dat geeft niks.. Ieders eigen keuze.. Ik hoop alleen niet dat je over een maand op hetzelfde punt zit als vorige week..
Het was gisteren best gezellig.. Hij had voordat ik kwam al gezegd dat hij geen relatie meer had.. Dat had ik bijna wel verwacht, maar ik wist het niet zeker.. Ik had dus toen ik ging ook wel meer in m`n hoofd dan alleen gezellig op de bank zitten, maar eenmaal daar kon ik het gewoon niet.. Ik werd ineens zo hard met m`n neus op de feiten gedrukt.. Gisteren heb ik pas gemerkt hoe ontzettend veel ik om W. geef.. Ik kon het echt niet en ik ben er blij om..
Niet dat het nu iets veranderd aan de situatie, maargoed
Het was gisteren best gezellig.. Hij had voordat ik kwam al gezegd dat hij geen relatie meer had.. Dat had ik bijna wel verwacht, maar ik wist het niet zeker.. Ik had dus toen ik ging ook wel meer in m`n hoofd dan alleen gezellig op de bank zitten, maar eenmaal daar kon ik het gewoon niet.. Ik werd ineens zo hard met m`n neus op de feiten gedrukt.. Gisteren heb ik pas gemerkt hoe ontzettend veel ik om W. geef.. Ik kon het echt niet en ik ben er blij om..
Niet dat het nu iets veranderd aan de situatie, maargoed
Gast- Gast
Goedemorgen iedereen!
Ik zit in de trein te internetten.
Jordana, ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze hebt gemaakt. Nou denk ik niet dat er geen dingen tussen jullie gebeurd zijn die absoluut niet door de beugel kunnen. Maar de kans die je nu aan hem geeft, is dat zijn allerlaatste kans op jou te bewijzen dat jullie er samen voor kunnen gaan?
Ik zit in de trein te internetten.
Jordana, ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze hebt gemaakt. Nou denk ik niet dat er geen dingen tussen jullie gebeurd zijn die absoluut niet door de beugel kunnen. Maar de kans die je nu aan hem geeft, is dat zijn allerlaatste kans op jou te bewijzen dat jullie er samen voor kunnen gaan?
Gast- Gast
Goodmorning!
Misschien moet je dan toch nog een poging doen om met W te praten Donnaa? (al weet ik niet wat er tussen jullie is voorgevallen) maar omdat je nog zoveel om hem geeft?
Het wordt voor mij weer een saaaaaaie dag op het werk
Misschien moet je dan toch nog een poging doen om met W te praten Donnaa? (al weet ik niet wat er tussen jullie is voorgevallen) maar omdat je nog zoveel om hem geeft?
Het wordt voor mij weer een saaaaaaie dag op het werk
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ja bitterkoek dat is hij allerlaatste kans en hij weet dat nou ook dondersgoed.
Ik hoop zelf ook van harte dat ik de goede keuze gemaakt heb maar de tijd zal het leren en wat ik ook gezegd heb dan weet ik dat er voor mijn gevoel alles eruit heb gehaald wat er zin zat.
Don: Ga je nog iets je gevoelens voor W doen?
Ik hoop zelf ook van harte dat ik de goede keuze gemaakt heb maar de tijd zal het leren en wat ik ook gezegd heb dan weet ik dat er voor mijn gevoel alles eruit heb gehaald wat er zin zat.
Don: Ga je nog iets je gevoelens voor W doen?
Jordana- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: